Musicals, fabulosos musicals

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

lapot ha escrit:empieza lespectaculo!! esta molt be!! pero el vec de tant en tant.

mar i cel en castella?... estic segura qe es molt millor en catala... sabeu si el tornaran a fer en catala? es que mo maig gravar quan o man ficar per la tele, per nadal..i em vaig emocionar..mola mol..el grumet.. l'idris..es mes simpatic ( on son aquelles pomes que em va donar said.. on son aquelles pomes que em fan passar la sed) jeje em fa una gracia...pero el final es molt... molt :( pero weno ho recomano a tothom. el meu cosinet de 3 anyets es va disfressar de pirata i els de la seva clase van cantar l'himne dels pirates xD. mes monus: les veles s'inflaran..
... el vent ens portarà com un cavall desbocat per les ones... jeje
L'Idris és el millor, va ser el que més em va agradar, era tan mono ell. Sempre fidel a Said.
I l'escena de les pomes és molt divertida quan està amb aquella cristiana la Maria. jeje em va fer molta gràcia. :lol:
I el Said també em va agradar força a més des d'on estava jo, que era gairebé l'última fila, semblava que fos en Marc Cartes :lol:

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

- Els clàssics de Disney (pel•lícules)
La majoria dels grans clàssics de Disney són grans musicals. Tot i que no destaquen per la coreografia o per la representació, com d’altres musicals, són musicals al cap i a la fi... Els més destacables, per mi, serien:
• Mary Poppins (aquesta, simplement, és magnífica i preciosa. N’existeix una divertida i espectacular, amb noves cançons, adaptació al teatre –de la qual, es rumoreja que Stephen Spielberg en vol fer una versió cinematogràfica [sí, versió cinematogràfica d’una obra de teatre basada en una pel•lícula...]-)
• L’aprenenta de bruixa (genial, també)
• Malson Abans de Nadal (cançó spòiler)
• Hèrcules (la millor pel•li d’animació, per mi ^^)
• Mulan (en català és impressionant)
• Tarzan (en català, la veritat, perd força)
• El Geperut de Nôtre Dame (en català li dóna mil voltes al castellà [el tema ‘A fora’ el veig inclòs superior al tema en anglès -gent anglesa també ho pensa-]. Per cert, la veu del Clopin en català és la del Pep Anton Muñoz [Peris al “Cor de la Ciutat”, i “Llopin” a les pel•lícules d’Hp])
• Pocahontas
• Aladdín (jo he traduït i doblat dues cançons al català)
• La Bella y la Bestia (d’aquesta n’existeix un musical en teatre, amb cançons noves)...
• El Rey León (simplement, sublim)
No ho puc evitar... m'encanten xD

- Los Chicos del Coro (pel•lícula)
Del mateix tipus que “Una monja de cuidado 2”, és també un terme mitjà entre musical i pel•lícula normal. “Clément Mathieu entra com a vigilant a l’internat ‘Fond de l’Étang’, una escola amb un director estricte i amarg, i amb uns nens rebels i maleducats. Clément decideix usar no tant la mà dura, sinó la docència musical. Descobrint el potencial de tots i cadascuns dels nens, sobretot de la veu d’àngel de Morhange, forma un cor que porta la calma com un ‘ocell acariciant l’oceà’. Però els problemes no s’aturen, i les dificultats per mantenir el cor van augmentant, posant en perill fins i tot la mateixa escola”. Tots els vídeos són en francès:
Vois sur ton chemin (videoclip)
Caresse sur l’océan (fragment)
Caresse sur l’océan (concert en directe)
Ai los chicos del coro.... es que és taaant maca!!! (que cutre que m'ha quedat... ¬¬')
- Mar i Cel (teatre)
Quin gran musical, Mar i Cel! Les veles del pit se’ns inflaran, el vent de l’ànima ens portarà com un cavall desbocat per les ones... Aquesta magnífica història d’Àngel Guimerà, adaptada en musical per la companya Dagoll Dagom, fa molts anys que està al cor de moltíssims catalans i no catalans. Aquest és un imponent que, tant per l’escenografia (quants cops s’ha vist un vaixell totalment movible com gronxat per les ones sobre un escenari?), la música, la història i la interpretació. D’això se’n diu un fabulós musical. “Vint anys després de l’expulsió dels moriscos d’Espanya, el vaixell del capità (morisc) Saïd atrapa a una important família valenciana, i pensa prendre’n una bona recompensa quan els vengui com esclaus a l’Alger. Però la preciosa i compassiva filla de Carles (el marquès atrapat pels pirates), Blanca, acaba comprenent la injustícia dels cristians vers els musulmans, i comença a créixer entre Blanca i Saïd un sentiment diferent al de un pirata i una presonera”. Tots els arxius són en català:
Pàgina web de Mar i Cel (hi podreu escoltar L’Himne dels Pirates i Per què he plorat?)
L’himne dels pirates
La vaig anar a veure l'any passat i senzillament... genial...
- Moulin Rouge (existeix la versió teatral en català [pregunteu-li a la calis... xD])
Un altre magnífic musical, però aquest no té quasi cançons pròpies. La majoria són cançons conegudes per moltíssima gent, variades i barrejades en una pel•lícula on la imatge en si és una poesia, i les cançons posen els pèls de punta. "Christian, escriptor nord-americà, arriba al barri bohemi de Montmâtre per poder gaudir de la vida bohèmia basada en la veritat, la bellesa, la llibertat i l'amor. Per casualitats de la vida, Chrisitan acaba coneixent a Satine, l'estrella del Moulin Rouge que també vol ser una gran actriu. Als dos els interessarà que el Duc subvencioni una obra, Spectacular spectacular. Amb això, Christian podria trobar treball com a reconegut escriptor i, Satine, de gran actriu. Però es quedarà el tocador del sitar amb la cortesana?". Cançons que et deixen de pasta de moniato. Tots els vídeos són en anglès, i de la pel•li:
Your Song
Spectacular spectacular
Elephant Love Medley
Come What May
El Tango de Roxanne (a partir del minut 04:20, la cançó conté spoilers de la pel•lícula)
Com a pel·lícula prou bé, i la música... :boohoo:

- Nôtre-Dame de Paris (únicament teatre)
Aquest és un musical, basat en el conegut llibre de Victor Hugo “Nostra Senyora de París”, que té unes cançons que tiren d’esquena. De fet, encara no he vist el musical sencer, perquè m’estic llegint el llibre i no vull spoilerjar-me, però totes les cançons que he sentit són espaterrants. “Tant el coix, sord, borni i geperut campaner de Nôtre Dame veu la gitana Esmeralda, s’enamora a l’instant, i la vol posseir. Però de sobte li apareixen dos durs contrincants: el seu rector i pare adoptiu, l’ardiaca Claude Frollo, i el capità dels arquers, Phoebus, a punt de casar-se amb Fleur-de-Lys. Qui llançarà la primera pedra?” (el musical original és en francès). Tots els vídeos són en francès subtitulats en anglès:
Le temps des cathédrales
Le temps des cathédrales (traduït i doblat al català per HpConan)
Les Sans-Papiers
Ces diamants-là
Le Pape des Fous
Belle
Belle (traduït i doblat al català per HpConan)
I aquí el meu musical preferit!!! El vaig anar a veure fa molts anys, i en tinc el disc... és preciós, i la música... :boohoo:

APA SIAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Us heu adonat que molts fans d'Hp coïncidim en moltes coses referents als gustos?
Si ens possésin a tots en una mateixa classe, seria explosiu XD XD XD

Belle.. c'est un mot que on dirait es inventé pour elle... ^^
Parapapapà, I'm lovin' it :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Uale, HpConan. He vist els links ha has posat de El Geperut de Notre Dame i m'ha encantat! En "Peris" ho fa de conya.
Ahir vaig estar mirant pel youtube cançons de Disney en català ^^ Tota feliç jo.. recordant la infància. Que bonic. Algun dia hauria de fer repàs a totes les pelis de dibuixos que tinc :mrgreen:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ueeeeeee ja tinc la bso del musical de peter pan!!! he tardat 3 anys i er fi la tinc.. gracies uuoo estic que no magunto!! be us la recomano molt molt molt moltisim. pero no he trobat cap link per esenyarvos lo xulo que va ser...i jo a primera fila jojo.

hpconan tens rao: si fossim una clase, la profe.. weno.. no se com estaria? jeje

l'idris.. es el millor..tot i que el paper el fa una noia.. ho va fer de conya a mar i cel... mar i cel en castella? encara no mo crec: la velas se inflaran y el viento.. uiui no puc. " donde estan manzas que me trago said, donde estan las manzas que me hacen pasar la sed" jejeje
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dona, però ja sabran fer-ho perquè quedi bé!!
Que de traductors bons hi ha!! Mira la magistral tradu de la pel"li del Fantasma!!!

No crec que facin "¿dónde están manzas que me trajo Saïd? ¿Dónde están las manzas que me hacen pasar la sed?". :lol: :lol: Ho faran f'alguna manera que quedi bé, i quadrat amb la música...
¿Y esas manzanas que Saíd me trajo, a mi? ¿Y esas manzanas que me quitan la sed?... No sé. xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Eeeeeeeeeeis. Acabo d'encendre la tele per posar-me el DVD de House, i he vist que fan una reposició de Empieza el espectáculo!!! Mireu-lo, que mola m olt. :D
I el català, el Quim, és genial. Wilkooommen, Bienvenue, Welcomeeee!!! (la traducció que han fet pel programa no em mola gaire, eprò bé. Ell ho fa genial). Ara van epr les noies.... d'aquí una estona venen els nois. Ell és el segon noi que actua. ;D Catalans a Empeiza el espectáculo power! :lol: i al primera és del meu poble. :mrgreen: :mrgreen: 8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

HpConan ha escrit:Violetta Black, una profe de l'isnti m'ha dit que em passaria una cinta on tenia l'obra de Les Misérables interpretada en "concert" però amb la roba de l'època... Suposo que seria aquest que dius.
Aquest musical el van fer al meu poble, però no hi vaig poder anar T__T Trauma, trauma.
Exacte, és aquesta versió mateixa. Té els avantatges de les versions en concert (veus els instruments, l'orfeó i el director al fons) però com que van vestits d'època trenca amb la rigidesa que hi ha tan sovint en concerts. Està molt bé. I dels mateixos autors he sentit (només sentit, no l'he vista mai representada) Martin Guerre, que té moments que estan també molt bé (tot i que la veritat és que no arriba al nivell sublim d'Els Miserables).

Per cert... El fantasma de l'Òpera i Cats les han representades mai aquí a Catalunya? I Els miserables que van representar al teu poble era d'un grup d'aficionats? O era una versió oficial traduïda? És que aquí a Barcelona és de les poques ciutats importants d'Europa on aquests musicals no són famossísims. Jo no els he vist mai a la cartellera... :roll:

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

violetta black: diria que el fantasma de la opera no sa representat...pero abans de acabar el curs, vam anar a vere una obra de teatre sobre la historia dels musicals i weno... perque no podia seure al escenari perque sino xD. i be van cantar el fantasma de la opera en catala...pero ami tmpok em sona que hagi estat a les cartelleres.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

musicals

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

los niños del coro... la peli ke mes ma fet plorar ... la banda sonora m'encanta, l'escolto cada dia.
altres bandes sonores ke m'encanten: la de bodyguard ( el guardaespatlles-whitney houston), grease tmb ta mol be, Mulan i Anastacia, les de harry potter 8) , la de titanic, la bella i la bestia, dirty dancing,...
mira que amb la pel·lícula de los niños del coro vaig plorar...i a sobre davant de ota la meva clase, i vaig ser la única que vaig plorar... :cry:
amb la de mulan de petita vaig plorar...
HpConan tens raó...si ens posesin a tots junts.. la gent pararia boja!!
dew i que visquin els musicals!!

cosa poc interessant: de petita ( be fa anys nomes 3 anys) vaig ballar la cançó de all that jaz de chicago... tot cabaret , mu vaig pasar pipa!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Hola a tots!

Home, jo de musicals en pel·li he vist els típics: Moulin Rouge, Mary Poppins (trauma), Sonrisas i lágrimas (ens la van passar a l'escola), etc...

Ara, al teatre nu+ n'he vist un, el de Mamma Mia. La reaccio k em va provocar: una persona de la web la coneix molt bé :lol:

Apa, adéu
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, es veu que El fantasma sí que es va representar... I té lletra en català... Però no la trobo T__T
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

El meu músical preferit és: Mar i cel!!! Es que és molt maco!! El vaixell és impresionant i tot el músical és molt bonic!!!! La vaig veure al teatre Victòria i bé, si es pogués repetiria.
Jo cada any faig un músical de Disney... (dit així sona tan infantil, però quan el fas és la bomba). Per sert la 1a gala que van fer "D'empieza el espectáculo" va ser de musicals de Disney... i la veritat és que el Quim ho fa de conya!!! :wink:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo em vaig perdre les dues primeres gal·les T_________________________T I l'última T__T

Disney no és infantil!!!! És geniaaaaaal!!!
I vull Hèrcules en catalààà, i no la trobooo T_T

(quin missatge més depriment, tot ell XD)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi em va encantar mar i cel va ser tant maco i sobretot els pirates ooooooooooooooooooooooooooooooo em va encantar!!!! i el vaixell estava tant ven fet!!!
tambe m'agarada molt los chicos del coro la peli esta de conya pero no es pot comparar!!!!! i Grease m'agradava fins k ma germana me la va fastidia veient-la tots els dies ... i moline rouge era genial .....
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Respon