Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Karkayus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 6:25 pm

:)

Entrada Autor: Karkayus »

:evil:
Karkayus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 30, 2014 2:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Karkayus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 6:25 pm

Re:

Entrada Autor: Karkayus »

:lol2:
Karkayus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 30, 2014 2:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.

The Needless
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. jul. 08, 2006 9:59 pm
Ubicació: f - En llenguatge burocràtic, lloc on hi ha situat un edifici o terreny.
Contacta:

Entrada Autor: The Needless »

Boh, Opeth = Orgasmes musicals. :_______

Mikael Åkerfeldt es Déu. :_

Jo escolto de tot .___. el que m'agrada i tal, i ja està. xd

P.S: Abans que MetallicA, en quant a thrash, em quedo amb Kreator. =)

P.S 2: I Cradle of Filth els trobo odiosos :__ per cert, ja se sap com és la portada del nou CD i el seu respectiu Tracklist.
Imatge

Estic aquí en contra de la meva voluntat. La Blish m'hi obliga a punta de pistola. :_

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

A mi SKA i OI bàsicament: Els grups que més escolto són: Desperta Ferro!, Opció-k 95 i SKA-P entre d'altres.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

A mi de tot... Tot lo relacionat amb el metal m'encanta, encara que amb els tipus d'aquest em fotu uns lios...

El reggae i el rap (bàsicament Hip hop i grups com per exemple
Orishas) son genials i de lu que més escolto.

Despres Ska i OI! poquet pero algunes coses si que estan molt bé.

I el rock - punk bàsicament anglés. L'espanyol no em va gaire...

I despres alguna altra cosa...
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Bé fa temps que ja vaig escriu-re en aquest tema però posaré els grups que més m'agraden de cada estil:

ROCK CATALÀ
-Sangtraït
-Obrint Pas (Ska-Rock)
-Brams
-Mesclat

PUNK-ROCK I OI!
-Non Servium
-Envidia Kotxina
-Piperrak
-Escorbuto
-La Polla Records

PUNK
-The Exploited
-The Casualties
-Sex Pistols

HEAVY METAL (POWER METAL)
-Hammerfall
-Dragonforce
-Stratovarius
-Megadeth
-Avantasia
-Judas Priest
-GammaRay

GÒTIC
-Lordi
-Nightwish

ALTRES GRUPS (NO SABRIA DIR DE QUIN ESTIL SÓN EXACTAMENT)
-Slipknot
-Metallica (algunes cançons)
-Scorpions (algunes cançons)

Aqui us deixo un enllaç per a l'Emule per baixar-vos una cançó de Hammerfall molt bona:
ed2k://|file|Hammerfall%20-%20Hearts%20On%20Fire.mp3|3729032|18C8A412D9429C0803A5073AC1230AE1|/
(Només cal que cliqueu on posa "ed2k" o que copieu i enganxeu com si busquessiu una pàgina web qualsevol)

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

A mi magrada molt l'ska! (wenu ara ia em ralla una mika jeje, al principi magradava mol ska-p) Magrada mol obrint pas tinc tots els cds.

Ara em decanto mes pel rock dur o heavie español ( marea, avalanch, mago de oz, extremoduro, la fuga...etc)

per cert, els pets tmb magrada mol eh! :) 8) :)


meryn

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: e.n.bou »

Regetón
.
.
.
Es brooooooooooooooooooooooma xD





Metal
xDxDxDxD
Volia posar un mistage nomes amb aixo, pero he pensat: Bah, m'ho currare una mica

Grups que m'agraden? Mmm, Megadeth en primer lloc, despres Eluveitie, Judas Priest, Iron Maiden, Nightwish, Children of Bodom, Helloween, Manowar, Sonata Arctica, Stratovarius, Blind Guardian... Nose xD.

Y que no sigui metal...
Led Zeppelin, Black Sabbath, ADC, Lacrimosa, Mse a vegades, algu de rock català... Nose xD

No magrada:
-Regetón
-El rap (l'angles el puc suportar una mica, pero nomes una mica)
-Electronica maquina hause (menys el Aggrotech potser... Nah tampoc magrada xD)
-Pop
-Comercial
-Emo (si, alternativa i tal)
-Neopunk
-jonas broders (pijopollas de m****)


No em desagrada pero no prefereixo:
-Grunge
-Punk original
-Reggae (acompaña en situcions... verdes xD)




gullem ha escrit:Bé fa temps que ja vaig escriu-re en aquest tema però posaré els grups que més m'agraden de cada estil:

ROCK CATALÀ
-Sangtraït
-Obrint Pas (Ska-Rock)
-Brams
-Mesclat

PUNK-ROCK I OI!
-Non Servium
-Envidia Kotxina
-Piperrak
-Escorbuto
-La Polla Records

PUNK
-The Exploited
-The Casualties
-Sex Pistols

HEAVY METAL (POWER METAL)
-Hammerfall
-Dragonforce
-Stratovarius
-Megadeth
-Avantasia
-Judas Priest
-GammaRay

GÒTIC
-Lordi
-Nightwish

ALTRES GRUPS (NO SABRIA DIR DE QUIN ESTIL SÓN EXACTAMENT)
-Slipknot
-Metallica (algunes cançons)
-Scorpions (algunes cançons)
Gullem... Lordi no es gotic, es glam metal/rock... Megadeth no es power metal, es trash metal... Metallica es trash y scorpions heavy metal a secas of course! xD
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

[quote="e.n.bou"]Regetón
.
.
.
Es brooooooooooooooooooooooma xD

El regetón és la pitjor cosa que s'ha fet a la vida!xD

No sé, jo escolto moltes coses, rollo pop rock, en anlgès grups com coldplay, radiohead, glen hansard, priscilla ahn, etc. En català coses més rollo mishima, ü_ma, estanislau, algunes de manel, etc. i en castellà ben poca cosa, facto delafé y las flores azules està molt bé, és l'UNIC grup de rap que m'agrada, és com rap tranquil amb música pop fusionada, mola. Suposu que la mitat no els coneixereu però estan molt bé tots.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

doncs a mi m'agraden els grups tipics... Busted, Simple Plan, Green day, Taylor Swift, Hilary Duff, Coldplay... Però la que més BUSTED! :P :P o sigui que no em surto del pop/rock...

I n'hi haa que simplement els he odiat tota la vida... xD ex: reggateon i reagge o com s'escriguin.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: hpkarina »

A mi m'agraden diversos estils de música, però sobretot el pop rock, com ara Simple Plan, els Jonas Brothers, El Canto Del Loco... També m'agrada molt The Corrs, De "The Queen" hi ha unes quantes cançons que m'agrades, Mago de Oz i skape m'encanten! =D Ell jazz també m'agrada una mic ( serà perquè mon pare l'escolta cada dia i per tant jo també l'escolte vulga o no vulga xD). La música que menys m'agra és el reggeton (o com s'escriga) i aquest any ja l'he avorrit per sempre! En l'autobús, cada matí a les 7:30 anant cap a l'institut la de darrere de mi ficava sempre una cançó de reggeton que a mi em feia entrar mal de cap i no ho aguantava!!! :cabrejat:
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: ullal »

a ningú li agrada Estopa o Amaral?

a mi em va més la musica de tota la vida, els grans classics de sempre:

u2, queen, rollings,bob marley, etc,
green day també, i oasis de la primera epoca, smatch mauth (s'escriu aixi?) i com no robbie williams.
i per soposat michael jackson. encara no em puc creure que s'hagi mort.

també el rock català però de la primera fornada: els pets, lax'n'busto (no m'acostumo al canvi de cantant), sopa, algunes de sangtrait. sau no per favor.

i per riure de veritat pero una cançó o dos com a molt mojitos escocios.

bé ja està tot i que n'hi ha molts altres que també m'agraden pero que no escolto tant sobin.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo ho tinc claríssim. Sóc una fan inconfusible dels Beatles. A part, m'agraden grups com Estanislau Verdet, Manel, u_ma, se atormenta una vecina, antònia font, també... Ah, i diverses cançons del Jason Mraz, tot i que n'hi ha algunes que són un poc horteres.

I les bandes sonores de les pelis.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Quin tipus de música us agrada ¿?

Entrada Autor: Mercè Granger »

Porcupintí-na ha escrit:Jo ho tinc claríssim. Sóc una fan inconfusible dels Beatles.
+100000000000000000000000000000000000000000000000 *-*

Bé, d'estils de música... no sóc de les persones que diu que els agrada tot perquè no es així xDDDD M'agrada sobretot el rock, el punk, i el pop-rock, però n'hi ha d'altres que no em desagraden, pero sobretot aquests. I bé, tenc un parell d'artistes preferits, que són els que més escolto, però no vol dir que només escolti aquests. D'artistes preferits hi ha (no estan en ordre de preferència xD):

The Beatles:
El millor grup que ha existit y existirà. La meva mare es fan, així que els escolto des de petita i just... no sé, totes les seves lletres i cançons, són simplement perfectes. De cançons preferides... totes xDDDDDDDD Però per dir algunes, Hey Jude, Eleonor Rigby, For No One, Strawberry Fields Forever, She Loves You, Penny Lane... masses xDDDD

Green Day:
Sé que hi ha gent que diu que s'han tornat comercials i tot, pot ser un poc respecte a abans, però per jo segueixen sent grans, i sempre ho seran, i bé, tampoc poden fer sempre les mateixes caçons que a Dookie, ja que quedaria estrany que actuessin com nois de 20 anys XDD No els duc escoltant tota la vida, fa relativament poc que els escolto, però adoro les seves cançons, i el Billie Joe Armstrong em pareix en veritable geni. De cançons preferides... She, 21 guns, Whatsername, Basket Case, When I Come Around, Last Night On The Earth... masses aquí també xDDDDD

Coldplay:
Bé, la veritat es que ara no els segueix molt. No m'agrada gaire el nou disc, no sé, el veig molt comercial. M'agraden més els primers discos, però bé, la veritat és que tenc amigues que opinen el contrari que jo xDDDD Crec que la primera seva que vaig escoltar va ser Viva la Vida, que la veritat, no em pareix de los millors, però bueh. Em vaig enamorar d'ells amb The Scientist i Yellow, sobretot la darrera, i els seus primers discos són dels més reproduïts a l'iPod.

Simple Plan:
La veritat es que deixant gustos a part, em pareix en gran grup per les seves lletres. És molt fàcil fer cançons d'amor que sempre contin el mateix i que tothom escoltin, però ells no ho fan. Ja només amb Welcome To My Life es veu. Però les altres, les que no parlen de problemes d'adolescents, també m'agraden molt, eh? De seves preferides, Perfect, This Song Saved My LIfe, Save You i I Can Wait Forever. No em puc decidir, ho sento xDDD

Sum 41:
Mataume, pero els vaig coneixer amb Gossip Girl jajaja Gràcies a With Me, i no sé com vaig començar a sentir altres caçons... i m'agraden bastant. De cançons preferides seves, With Me xDDDDDDD Es que em pareix perfecta, no se si es pels Chair feelings o que xDD Tambè m'encanten Speak Of The Devil, Walking Dissaster i In Too Deep.

Paramore:
Be, he de reconèixer que era de les que només els coneixia per Decode, i com que no són fan de Crepusculo, no els vaig fer gaire cas. També per The Only Exeption, que si, m'agradava, pero alla es quedava. Pero no sé com un dia una amiga em va acabar recomanant cançons, i bé, ara sóc parawhore xDDDD Aquesta amiga diu que han perdut un poc, i pot ser (vegis Still Into You), però no sé, és com Green Day, tampoc crec que hagin perdut tant. Ah, i vull la veu de la Hayley Williams, he dit. De cançons preferides, Brick By Boring Bryck, That's What You Get i I All Wanted.

30 Seconds To Mars:
No sé quan ni perquè el vaig començar a escoltar i em fa peresa pensar XDDDDDDD M'encanten les seves lletres i cançons, i, la veu del Jared Leto és tan alkjhghjk *------------------* De cançons que més m'agraden, Hurricane, This Is War, Kings Queens i City Of Angels.

Ed Sheeran:
Val, no té res a veure, però estic enamorada d'aquest tio xDDDD No sé, les seves cançons em pareixen precioses, i mira que les cançons de temàtica amor i així no em solen agradar XDD A part amb The A Team i Drunk, crec que demostra que no canta cançons tipo conte de fades, que no va a lo One Direction xDDD Cançons... Drunk, Wake Me Up I Give Me Love.

McFly:
El havia de posar els darres, i no se perquè xDD ADOR aquest grup. Crec que sé quin cançó seva vull escoltar en qualsevol moment, i si, pot ser que em faci ganes de fer-los crucios per Party Girl, però sóc i sere Galaxy Defender forever. No em pareixen nois de revistes tipo Jonas Brothers i One Direction, és que ni surten e__é xDDD Pot ser que no siguin el millor grup (això son el Beatles, ni es dubta), i tot això, però són molt importants per a jo, no sé, i a algunes cançons que ja som com part de la meva vida xDDD Digueu-me friki, I don't care. Preferides... The Heart Never Lies, Too Close For Comfort, POV i Bubble Wrap.

Després hi ha grups com Muse, My Chemical Romance, Oasis, Three Day Grace, The Rasmus, The Fray, Fall Out Boy, All Time Low, que no sé de gaires cançons, però d'oïdes sé que són bastants bons, les cançons que he escoltat m'han agradat. I si hi ha un fat per aquí, si em volgués recomanar caçons d'ells em faria molt feliç e___é

Alá, ja em callo que m'he passat 10 pobles amb això xDDD La veritat és que la música és molt important per a jo, i quan començ a parlar d'aquest tema, no acabo xDDD
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Respon