Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Luna007, doncs com jo...^^
Ara a la Tv és la meva sèrie favorita, i ningú de classe ho veu...u_u
Jo vaig veure lews pelis on surt en hugh xq a la meva revista de cinema li van fer un reportatge, i es veu q ha fet tmb el doblatge de moltes pelis!!
Però q l'èxit l'ha aconseguit amb House, tot hi q l'ha fet deixar papers com el de Perry White de Superman...I cobra 425.000 dòlars x capítol de House...I q ja esta confirmada la tercera temporada!! ^^
X cert, avui ho fan!! ^^

PD: HPConan, t'has deixat de dir allò de "Brutalmente honesto"... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

House es genial!!! l´altre dia en un dinar amb la familia vem estar parlan d´aixo.... tots ho veuen!! em vaig kedar de pedra!! pro esk les meves amigues tambe ho veuen i esk es una serie genial, quan vaig veure el primer capitol lo primer k vaig pensar va ser : es molt molt divertida riurem molt aqui... i aixi ha sigut.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

House és guassissim!!!!al capitol anterior quan el "house y sus chicos" entren a casa d'aquella ......és divertidissim!bueno no tan però em va fer gracia..jo només ho veig a cuatro i ningu de la classe ho veu!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo tambe nomes ho veig a cuatro, ho podria veure tambe a la fox pero aixo seria adelantarse capitols i no vull... vull anar en ordre i no vull veure re que hagi de pasar en un futur a mes em va molt millo el horari de cuatro .... i la fox no te house com una serie molt important no la fan molt i la anuncien poc comparat amb altres series.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Jo també miro House^^ :lol: M'encanta la sèrie, encara que com ha dit l'[b[HpConan[/b], m'ho pensaria dues vegades abans de deixar que fos el meu metge :police:
Jo intento seguir-la al cuatro, encara que a vegades fent zapping també ho he vist a la Fox. No puc canviar de canal si trobo House :mrgreen:
Altres sèries que "segueixo" són CSI i Jet lag, i l'altre dia canviant de canal també vaig veure un tros de "los hombres de Paco" :riure: Vaig riure molt xD
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo també veig Jet lag!! ^^ M'agrada molt!
I també Algunes Imatges Més, q ho fan després...
Bé, i tmbé ANHQV, Caiga Quien caiga, camera Café, Polònia i el meu programa favorit, Buenafuente..^^
La veritat, veig me´s tele del q em sembla...jajaja!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Uoooo!! Jo tmb veig Jet Lag!! Es lu millorr!! :P Buenafuente tmb sta molt be, pero el prefereia en catala XD I algunes imatges més es bestiaaal!! Igual que Polònia i Camara Café... I ni ha un altre... que ho supera!! Just for laughs!! (o algu aixi XD) ES Bestial, kin rifdicul mare meva!! jejeje

PD: Soc raro, no miro House XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Jo tbé soc rara jajaj tampoc miro House.. (ho sento fanatics) jejeje ja ho miraré algun dia si dieu que es TAN BO..pues aura que mirar-ho jaja pero nomes per probar hee.. quin dia ho fan?? ¬¬ xD Weno jo os recomano Mentes Criminales a antena 3 (la 6 en el mando a distància, en catalunya) a les 22:00 de la nit i fan 2 capítols.. ningu ho veu o que?? ara soc la rara perque ningu veu Mentes Criminales Bhuaaaa :cry: :cry: :cry:
També miro Càmera Café avants veia Lo Cartanyà era bonissim!!!!! Veig...ja no veig la tele qüasi mai.

Apa adew! Nanit!!!

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :sleepy:
Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo a part de House veig... a veure... C.S.I., les tres versions (Miami, New York i las Vegas, m'agrada molt Miami), al AXN, Caso Abierto, al FOX, los Simpson, a antena3 tv i a FOX, Perdidos, a FOX i a TV1, Anatomía de Grey, al FOX, Detectiu Conan, al K3, Polonia, a TV3, las Chicas Gillmore, al FOX, Embrujadas, al Cosmopolitan TV i a tele5, i em sembla que algunes més... com Phil del Futuro, Raven,.... que ja son una mica mes infantils però em gfanr riure. Ah!!! i no puc oblidar Jet Lag!!!!! i ventdelplà, però rara ja no tant...

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

massa_hpifriends.com ha escrit:Phil del Futuro, Raven,.... que ja son una mica mes infantils però em gfanr riure. Ah!!! i no puc oblidar Jet Lag!!!!! i ventdelplà, però rara ja no tant...

Massa*peke :painter:
Perdona, però Phil del futuro i Raven no són infantils! Que l'abuelita se les mira! :riure: Són de les poques sèries del Disney Channel que valen la pena... bé, quan tenia la teva edat (peque!^^) en mirava algunes més! Però és que eren més bones, aquest canal està perdent molt...

Les típiques: Hospital Central, Aquí no hay quien viva i a vegades Los Serrano... Fox--> Padre de familia! L'heu de veure! :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo no entenc l'humor de Cámara Café. I mira que l'he provat de veure vegades.... Però no sé riure, amba questa sèrie. O.o
També veig, PER SUPOSAT, el Detectiu Conan. ^.^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Hopeless-82
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 21, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Hopeless-82 »

jO House u vaig començar a veure a clase de Bio. Humana i ara tothom ho mira! :mrgreen: Tot 1BB enganxat a House! En Buenafuente al mirava en català ara amb el neng dels c*ll*ns :evil: Està a la meva llista negra :police:
D'humor miro Polonia ( viska l'Adrià i el seu: "Hoc el millÓ coiner del möng")
i el reporter en bigoti de l'APM i AIM tmb és el meu idul :mrgreen:
weno a part d'això no miro gaire res més... Nip/Tuck i les telenoveles de TV1 :o :ballar: :jawdrop:
sUMIA eN uNA cOSA iMPROBABLE tE uN nOM hO aNOMENEM ESPERANÇA!!!
[bOletairE43]

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

doncs jo veig House, m'encanta!! el tio es un repelent però potser es això el que fa que t'hi enganxis. També vec CSI, camera café i Los hombres de paco! deixant a part el anime ^ - ^ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

com a molts de vosaltes a mi tmb m'agrada: jet lag,polonia,AIM?,just for laughs,camera cafe,CQC, homozapping (quan ho feien), buenafuente (encara q m'adradava + quan ho feia en cat), els simpsons (per suposat), i de vegades veig buffy la cazavampiros i friends.

Per cert, ara em desviare 1 mica d tema xro espero q no us importi, algu ha vist alguna vegada x la tele o al teatre alguna obra d la Cubana???
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Jaq s'ha acabat, pero vaig ser un dels fans més fidels de Motivos Personales, soc tan freak k fins i tot m'estic pensant de comprar els DVD's. També m'encanta Polònia per a mi els millors són el maragall, el Mas, el Clos, el princep i com no el Ferran Adrià; però la veritat es que son tots bonissims. Tambe segueixo ANHQV, pero ara no tan com abans. A més quan puc m'agrada veure CQC.

Respon