Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ely. ha escrit::o jo no n'havia sentit a parlar d'kesta serie... ja la mirare a vere k tal...
per veure algu nou. esta rodada aki????? nu u savia...
i quan la donaran tenen previst ferla la serie???
apa adeu a tothom!!
LunaBlack_Lovegood ha escrit: Esta comedia de humor se estrena el próximo 3 de julio en horario de prime time con 2 capítulos.
Ho havia possat, l'han donat avui (de fet ara està acabant el segon capítol...
Ha estat molt bé, m'ha agradat bastant, fa bastant burla de la premsa rosa...Ara, amb la d'aficionats a el que ells fan burla, no se si tindran èxit... :wink:

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Algú mira Berlín, Berlín? Son genials! M'encanta la personalitat de la Lola! Esta com una cabraaaa! xD i l'Sven és molt guapo... i la Bé tots són molt bons fins i tot el Hart! També esta molt bé l'APM i Polònia! Em moro amb el Ferran Adrià! (Parla igual que la veina) i el Bio Saura també és molt bo...
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A mi també m'agrada molt l'APM i Polònia, però els gags del Ferran Adrià gens! els odio xD! el que no m'agrada és "aquí no hay quien viva" un dia vaig mirar-ne un tros i... :x

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Clara_Forcat, no t'agrada l'imitació del Ferran Adrià?? Amb el seu pensament de ketchup... :mrgreen:
Encara que per el millor és el Bruno Oro que fa d'Artur Mas i d'Acebes, entre altres...
Per cert, em va encantar el gag dels prínceps de fa una o dues setmanes, on feien la declaració de la renta, i deien...
-Però tenim hipoteca??
-Si, però no la paguem nosaltres...
I a sobre els hi surt a retornar... :wink:

Avatar de l’usuari
adurna_h2o
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 4:21 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: adurna_h2o »

Crec qe totes les series q magraden les heu dit.....House :lol: :lol: , Csi, Hospital Central,Aída,Los simpson,CQC..... Tamb he vist Mentes criminales i magrada, po no la seguesc.... Algu mira Crossing Jordan? sta mol bé, es sobre forenses i ara la prota es una fugitiva!!!
Xo la serie q magrada mes, pels guions i la imaginacio qan de tenir és... Perdidos! És la millor, a mi man deixat la segona temp. en anglès (subtitulada, és clar) i ja le vista tota. qe fort! 8O colcu l'ha vista?

PD: lo d'ANHQV en francès és molt fort!! no es pareixen en res. Per cert, heu vist Matrimonio con hijos a la Cuattro? :o ? nomes el vaig veure un minut i vaig canviar de canal..QUina serie + dolenta... encara qe la americana és pitjor...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Clara_Forcat, no t'agrada l'imitació del Ferran Adrià?? Amb el seu pensament de ketchup... :mrgreen:
Encara que per el millor és el Bruno Oro que fa d'Artur Mas i d'Acebes, entre altres...
Per cert, em va encantar el gag dels prínceps de fa una o dues setmanes, on feien la declaració de la renta, i deien...
-Però tenim hipoteca??
-Si, però no la paguem nosaltres...
I a sobre els hi surt a retornar... :wink:

No, no m'agraden, no em fan gràcia la veritat. El BRuno Oro m'encanta quan fa d'Acebes, mas o de la vega. Va ser molt bo un dia que va començar a dir que tots eren de ETA i va dir i el cristian i la yessi del cor de la ciutat tb :lol:
El millor és un Queco Novell! Quan fa de MAragal és boníssim!! per mi el millor! També em fa molta gràcia el príncep que el tracten de tontet jeje i el papa que el fan una mica boig xD

Avatar de l’usuari
meia_stfe94
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 1:31 pm

Entrada Autor: meia_stfe94 »

a mi polònia m'encanta i la imitació del Ferran Adrià, es lo millor, ho fa perfecte, i aki no hay quien viva sta tope b, una cosa, algu d'aki que vegi House, em pot dir de que va i quin dia ho fan i tot per veure-ho? plis :pray: :pastanaga merci

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Ei!!! Algú ha vist mai contra viento y marea??? Una amiga meva ho mira...I quan vam anar de viatje de final de curs ens vam reunir totes les del passadís a una habitació i ho vam mirar...
Quin riure :lol: culebron amb actors pèssims :lol: la veritat...No sé com pot haver-hi gent que ho mira (almenys al meu parer :lol: ) Aix... És que vam fer un arbre genològic i tot :lol: X és germà de L,L estima a A,però A estima a X,però K estima a L, K obliga a casar X amb D... ¬¬
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Blish que has fet!! Ara m'estaré tota la tarda jugant a aquest joooc!! :lol: :lol: :lol:

Però sóc molt dolenta!! N'he provat 30 i només n'he encertat 6 :lol: :lol:
N'hi ha moltíssimes que em sonen però no em surt el nom del programa :oops:

PD: En un país multicolor.... :P

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Oooh un joc per viciar-se sentint les sintonies?? M'encanta!!! ^^
Em recorda a això de "Soy el que más sabe de televisión del mundo"...Ho heu vist?? Jo a vegades ho veig, i els concursant són molt frikies, se saben coses de la tele de fa anys i recents, d'anuncis, de sintonies, de series i els seus actors, etc....

meia_stfe94 , House ara mateix no l'emeten, però el tornaran a posar al Setembre. El donaven a cuatro (i a algun canal de "pago" però no se quin), els dimarts a les 22:00, però ara fins setembre res.... :roll:
Va d'un doctor molt bo al seu treball però molt borde, bé, millor dit és irònic, cínic e inteligent, i té unes sortides genials...És un geni...jajaja!! :mrgreen:

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

pos ami la serie k menkanta es los hombres de paco! ja se k no es katalana xo es la meva prefe despres tb menkanta ventdelpla i rebelde way, mentcanten les telenoveles jejeje tan catalanes o castellanes, suposu k mencanten les trajedies.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Woooo!!! Està xulo el joc aquest!!! Lo que és molt dificil!!! He jugat amb la meva mare i fins i tot n´hi ha molts que no els sabia, perque són de l´any de la pera... Elenagir, jo si que ho he vist a "contra el viento y marea". Vaja culebrón. Es un lio... :lol: Ho mirava perque quan arrib de l´escola, no fan res més de bo, però no ho vaig acabar de veure... No m´agradava :?

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

hostia es vritat, contra viento y marea tb menkantava amb tots el lius k sa muntavan! eran tots 1 corruptes fatigossos i molava moltissim i l'eduardo estava com una p*** cabra es muntava cada paranoia i es pensava k ella si k tava sortint am el jajaja
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Uep! Un altre que se la mirava!! :lol: Si, la serie en si era una paranoia... Jo es que estic molt aficionada a les telenoveles (es que em ve de familia... 8) ) A mi m´agradava la Rubi, la tia aquella tan ambiciosa, lo que vaja final... Ara mir Rebelde, que és un poc... :roll: bé, però m´agrada. La que no mir és aquella que fan abans, la de la fea más bella, que pareix lo mateix que betty la fea aquella... è, no m´agrada. I ja està.

Xau... (marujas power :mrgreen: )

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

wooooooooo! algu am las matexas aficions k jo!! ma va nkanta lultim kapitul d rubi i tink intrigaaa molta intriga, i aixo d rebelde m'agrada xo es una copia de rebelde way, es el mateix argument i alguns noms son els matexos xo es = kom sasembla pos menkanta!
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Respon