Series de TV

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Una cosa...
M'ho sembla a mi o acaben de donar L'ÚLTIM CAPÍTOL d'Aqui No Hay Quien Viva?? No pot seeer!! :cry: :cry: :cry:
Ja sabia allò de que la companyia que fa ANHQV l'han comprat Tele5 i no poden continuar fent la serie a Antena3, però la podrien fer a Tele5, o alguna cosa....Aiiix quina pena...
Heu vist l'últim capítol? Ha estat molt bé, quina pena la veritat... :| :|


Per cert, el dijous que ve especial POLÒNIA, darrere les càmeres o alguna cosa així ha dit el Toni al final del programa avui... :mrgreen:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Una cosa...
M'ho sembla a mi o acaben de donar L'ÚLTIM CAPÍTOL d'Aqui No Hay Quien Viva?? No pot seeer!! :cry: :cry: :cry:
Ja sabia allò de que la companyia que fa ANHQV l'han comprat Tele5 i no poden continuar fent la serie a Antena3, però la podrien fer a Tele5, o alguna cosa....Aiiix quina pena...
Heu vist l'últim capítol? Ha estat molt bé, quina pena la veritat... :| :|


Per cert, el dijous que ve especial POLÒNIA, darrere les càmeres o alguna cosa així ha dit el Toni al final del programa avui... :mrgreen:
Sí!!, ahir es va acabar ANHQV!! ara que em vaig enganxar... :cry: , però perquè!!?? em va fer pena, tants anys juntets en aquest edifici, i ara PUM!! es separen tots, alguns ja no es tornaran a veure i l'edifici s'envà a la m***a! No sabía quee ho va comprar Telecinco :? A mi no m'agraderia gents veureu allà, la sèrie està a Antena 3, doncs que s'hi quedi. Però ja no en faran més, si el capitol es deia "Érase un adiós", i l'edifici acaba a la m***a i tots es separen, es impossible. FA MOLTA PENA!!! :x :x :cry: :evil: :cry: :cry: :( Tant de bo això fos un somni d'en Jose Mari, o d'algú altre! :P, però el títol... Una cosa que estaria bé, és que fecin com van fer a 7 vidas, que vinguin tots els personatges de la sèrie, Alicia, Pija, Roberto, Carlos, Andrés, Alex...
Imatge

The Needless
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. jul. 08, 2006 9:59 pm
Ubicació: f - En llenguatge burocràtic, lloc on hi ha situat un edifici o terreny.
Contacta:

Entrada Autor: The Needless »

Com House, Lost, i Prison Break (si m'hi apureu també Sexo en Nueva York) no hi ha res. 8)
Imatge

Estic aquí en contra de la meva voluntat. La Blish m'hi obliga a punta de pistola. :_

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo amb el capítol de Aquí no hay quien viva em vaig quedar flipant! No m'ho puc creure, però si és uan sèrie genial i l'èxit que té...! No! No pot ser, qui em motivarà parides? :cry:
Putu telecinco....... :evil:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

SObre aqui no hay quien viva , no s'ho ha emportat en Jose Luis Moreno
( Productor de la serie i un tio caspos) a la seva cadena nova( Super Nueve ,crec)?

SEgons Rumors que he arribat a escoltar , Una altre serie produida per aquest( A Tortas con la Vida ) no va tenir exit i Antena 3 la va voler llevar i el tio va dir" si lleveu ATCV us llevo ANHQV ." crec que aquesta es la historia .
Pero que ho tengui telecinco? quina (Insult que se us ocurreixi) Quines hores per mirar la tele en llevaran? i quina serie sobretot?
Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jajaj jo aquest capítol no el vaig veure :( mai m'en recordo :( Em fa una gràcia aquest home... em moro xD si només de veure-ho aquí ja em fa gràci... Aix que inculta que és la gent... com poden dir Wolfgang Beethoven?? que trist! això que ho digui un nen petit encara però gent gran...

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Parlant de series de TV: Està molt malament les cadenes. Han arribat a un cert punt que fan competencia amb la mateixa serie feta amb diferents actors d'altres nacionalitats...Per exemple, un cas es aquest de Betty la fea. O un cop ja va passar que van fer una serie que es deia Amor en custodia que era el mateix que un que es deia Pasiones Prohibidas...
Estic farta deque cada dos per tres comencin telenovelas i series noves per treure-les al cap d'uns dies...¬¬' brbrbr
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ah si, què fort lo de les dues còpies de Betty La Fea, és a dir, no només copien la telenovela original, si no que la copien doblement, dos canals diferents...u_u
A més, jo he vist els anuncis, i tenen just el mateix argument les dues, i el mateix que Betty La Fea, és a dir que no han canviat ni el guió!! ><
Clar que he de dir que encara que siguin la mateixa, crec que tindrà més èxit la de Tele5, perquè la faran entre els programes aquests del tomate, i tots els del cor, i la gent que es mirarà aquesta serie serà a qui tmb li agrada el tema cor, així que no tindràn q canviar de canal...XD

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

ei!! que avui fan embrujadas!! la vuitena temporada!! buenu han començat a les 5:30 jo ja ho he posat a gravar..... quan estaven fen la setena temporada la van treure quan feia poquisim k la habien començat i ni l´han acabat i ja posen la vuitena.... em sembla una mica malament..... no se...... suposu k ho van treure perque no tenia prou audiencia pro a mi ja m´han fastidiat....

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No, encara no possen la vuitena...Es la final de la setena temporada!!
La vuitena comença el pròxim diumenge...
És increïble que malament tracten aquesta serie, a mi m'agradaba molt, però com que cada setaman la canviaven d'horari i s'han saltat capítols m'he eprdut qüasi bé tota la temporada setena sencera... :roll:
Bé, començaré a veure la vuitena, que és l'última, el final d'Embrujadas!!

Avatar de l’usuari
martona_delacour
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 16, 2006 1:23 pm
Ubicació: dins del pensiu..

Entrada Autor: martona_delacour »

laa millor serie es F·R·I·E·N·D·S!! menkanta i em peto de riure kuan la vex!! :) la fan a Cuatro de 15.oo a 17.oo i si no ho heu vist mai pos podeu komensa ara k nkara podreu enganxar el fil (nomes van x la 2 temporada)!

x ki els agrada "AIM?": el reporter del bigoti fa tems va sortir al cor de la ciutat fen del novio del max!! 8O jajaj axo si, nava sense bigotii eeh!!
L'Scrimgeour va tornar-se d'un color morat que a en Harry li va recordar molt el seu tiet Vernon.
- Veig que continues sent...
- ...el gos fidel d'en Dumbledore -va dir en Harry-. Efectivament.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

martona_delacour ha escrit:
x ki els agrada "AIM?": el reporter del bigoti fa tems va sortir al cor de la ciutat fen del novio del max!! 8O jajaj axo si, nava sense bigotii eeh!!

:lol: :lol: el reporter amb bigoti, xD es molt bo, i si que shavia que en alguna temporada havia sortit en el cor..pero no com ha novio del max...si no avans, a sant andreu, pero fa molts anys,.. va ser taxista em sembla pot ser?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ei que paxa penya...be es dirvos un joc vale...
http://www.mesuena.net, de que va be... hi han 195 sintonies de series, tant de dibuixos, com de actores, tan españoles com no españoles... val..consiteix..en que soni la sintonia vosaltres teniu que saber de quina serie es tracta... esta força be..tot i que les series son algu antiges. si algun dubte..pregunteu...be jo tampoc soc molt experta en el joc:

http://www.mesuena.net
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

BliShAm ha escrit:Ah, per si algú li fa gràcia ---> http://mesuena.net ---> És una mena de joc on has d'encertar la serie escoltant uns segons del seu "opening", la sintonia que posen al principi. És molt nostàlgic! Dios, i molt freak xDDD
Ehem...Iapot, això ja ho va dir la BliShAm fa uns dies... :P

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ups, perdo no men havia adonat...be em sap greu!!! ho la vist... be demano perdo.. sorry.sorry sorry, mel voleu esborrar com vulgeu..cap problema...
ostres BliShAm, em sap molt de greu en serio, no havia llegit el teu misatge sorry. :oops: :cry:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Respon