Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: li-kiow »

Jo tinc una mega pregunta,
com puc fer-ho per veure els capítols d'aquesta temporada en angles subtitulat o en castellà online? sense baixarlos per l'emule ni torrents ni coses d'aquestes, rollo House al Tu.Tv. Hi ha alguna web on estiguin els capítols penjats i es vegin sencers?

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: Severus Davnur »

mira si aquesta et serveix

http://www.seriesyonkis.com/

Abans n'hi havia moltes, però a poc a poc les han anat treient

P.D: Ara fa temps que no miro més pàgines, és a dir, que segurament algú et podrà dir més!
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

El millor web per baixar-te sèries (excepte d'espanyoles -no van posant les noves temporades del Internado T_T-) és http://darkville.blogspot.com/ . Aquí et registres i als seus fòrums tens els capítols de totes les sèries imaginables al dia següent de la seva emissió, i un o dos dies després, ja subtitulats. I són de descàrrega directa (megaupload, rapidshare), així que res, has d'esperar 5 o 6 minuts per capítol i ja el tens (si és de 100MB, que es veuen prou bé. Després hi ha de més altes qualitats, però el de 100MB és ideal ^^).

Això no és SPAM... :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: li-kiow »

Moltes gràcies, en casi cinc dies ja he vist tota la temporada de cop, xD, així no havia de pensar allò de: encara queda una setmana per el pròxim capítol... xD, per cert Padfoot, on llegeixes els comics d'Herois? esque també m'agradaria llegir-me'ls per practicar l'anglès... esque els capítols estan substitulats al castella, i no ajuda gaire xD
moltes gracies per la web eH?!, tot genial i els capis es baixen molt ràpid...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Sí, això de la descàrrega directa és genial.

Els còmics "per practicar l'anglès" estan aquí.
Ara, cal dir que de l'1 al 34 estan editats en català en format còmic de paper per PlanetaDeAgostini (aquí pots fer-te'n una idea), i que aquí, a la web de TV3 els tens també en català de l'1 al 31 (tot i que amb un bon munt de faltes i castellanismes, però què hi farem ^^').
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: li-kiow »

per cert, aquests còmics, són simultanis a la serie (coincideixen) o són posteriors a la 2na temporada? esquè no ho he entès gaire bé :| moltes gràcies per tot :D

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Els còmics van una mica (molt) a la seva olla xD

Són independents els uns dels altres (menys els que són per parts clar xD) i alguns estan situats abans de la primera temporada, altres durant, altres després, altres de la segona, altres que no sé sap quan passen, etc. I amb els personatges passa igual, alguns ja han aparegut a la sèrie, altres no hi apareixeran mai (perquè la palmen al comic xD) i d'altres que ves a saber si en algun capítol apareixeran per sorpresa xD Segons com és una mica liat, però al final t'hi acabes acostumant :wink:

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: Severus Davnur »

Eiiiii, una cosa.....m'ha semblat veure que anunciaven el volum 2 per TV3. Algú sap quan ho faran?

Tot i que ja l'he vist subtitulada, em fa gràcia tornar a escoltar en mohinder en català :mrgreen:

P.D: VOLUM 3, s'enredereix fins el 22 de setembre (1 setmana més d'espera)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Severus Davnur ha escrit:Eiiiii, una cosa.....m'ha semblat veure que anunciaven el volum 2 per TV3. Algú sap quan ho faran?

Tot i que ja l'he vist subtitulada, em fa gràcia tornar a escoltar en mohinder en català :mrgreen:

P.D: VOLUM 3, s'enredereix fins el 22 de setembre (1 setmana més d'espera)

Jo només he vist que deien... MOLT AVIAT xD Així que suposo que ho faran a la temporada d'estiu :P Haurem de preguntar-li a la Mònica Terribas a veure que ens diuxD Perque? xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Al 3xl.cat han dit:

Tornarem a ser Herois! M'imagino que ja haureu vist les promocions a TV3 del retorn de Claire, Peter, Hiro, Sylar i companyia. La segona temporada arriba per fi a casa nostra. I un ocellet m'ha confirmat la data definitiva: el 12 de juny, després de Polònia. Sabrem d'una vegada per totes què va passar amb en Peter i en Nathan i reprendre la pista del bo d'en Hiro, en plè viatge pel Japó feudal!!!!

Us aconsello que visiteu el blog oficial d'Herois, on anireu trobant dades sobre els nous personatges de la segona temporada i les novetats que ens esperen a les noves trames. I segons m'han dit, també preparen una guia per posar-se al dia i recordar tot el que va passar a la primera temporada ;).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - 2a Temporada - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Com ja he comentat a l'altre tema...
He estat pensant que ara que tv3 ja emet la segona temporada d'Herois, enlloc de tenir un tema per la primera i un tema per la segona podriem tenir-ne un que fos Herois - Ritme Tv3 i un Herois - Ritme EEUU, perquè els que ho mireu en català pogueu comentar la segona temporada sense haver d'entrar al tema on hi ha tots els spoilers.

No sé si m'he explicat gairebé xDDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Bé ja m'he mirat de tota una tirada la segona temporada.
Primer haig de dir que no ha satisfet les meves expectatives. El llistó era alt. M'ha passat una mica com a Matrix, la segon part em va decebre.
Hem passat d'un intriga constant a la primeria sèrie on no sabíem si explotaria o no a una serie totalment previsible... En Noah no podia morir era previsible...Que no ho explicarien era previsible. I que el virus no mataria a tothom era previsible... Que en Hiro venceria en Kenzei era previsible.. Que en Hiro Faria de kenzei era previsible... Que en petter canviaria de opinió en l'ultim moment era previsible.
:no :no
Dit això em sembla una mica trist que sigui tant frívol amb la mort dels personatges. Quin criteri seguim per ressuscitar i matar a la gent? :nose :boig: :mmm Ara Poden ressisitar en nattan, la niki... quina gracia té això... :atontat
Tot i així continua essent una de les meves series preferides. Reconec que mantenir el nivell era molt difícil. Ara bé s'ha de reconèixer que tota l'història d'en Hiro al 1600 es molt bona :D . I els discursos continuen sent boníssim

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Avui remenant per la web de l'NBC he vist un trailer de la nova temporada d'Herois que comença a ser interessant :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=6Vr8DKUEbhs[/youtube]

I ja que hi som en poso algun més de semblants, amb algunes imatges repetides i audio nou, o viceversa

http://www.youtube.com/watch?v=2PoLWieT7So[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=14gUM_79c_I[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=vWBqQ04l80M[/youtube]

Vist tot aixo, em dona la sensació de com si els dolents d'aquesta nova temporada fóssin (apart d'en Sylar suposo) els mateixos personatges que ja coneixem, com si estiguessin en una realitat paral·lela, o un futur diferent, potser hi ha alguna mena de capítol de "Com serien les coses si tal no s'hagués trobat amb tal"... Sobretot pel 3r video, el que diu Because in every hero, there could be a villain... i surten en Nathan, en Peter, la Claire, la Nikki i en Hiro (canviant primer com a Hero i després com a Villain)

PD: Demà acabaré d'afegir alguns videos i algunes coses més, que ara no tinc temps xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Segueixo amb noves coses d’Herois!

No sé si n’estàveu tots al cas, però la NBC ha estrenat fa uns dies una cosa anomenada “Webisodies”. Són uns mini episodis pensants exclusivament per ser emesos per internet, d’uns 3 minuts de durada, i que tot i que de moment els personatges que hi apareixen no són els de la sèrie “normal” es segueix amb el tema de la Companyia i en qualsevol moment pot aparèixer algú conegut (o aquests nous potser apareixen a la pròxima temporada).

Per desgràcia, la web de la NBC només permet als americans veure aquests vídeos però per sort els de la web d'Heroes-Spain se'ls han pogut descarregar i a més els han subtitulat al castellà per a tothom :wink:

De moment aquí teniu els dos primers:

Webisodi 1
Webisodi 2

Spoiler:
No acabo de pillar el poder del calb, és una mena de superforça com la Jessica?
Però bé se suposa que ja està liquidat, per tan no hi pintarà gaire més xD
I si us agraden ja hi ha els fons de pantalla disponibles i tot xD
http://www.nbc.com/Heroes/downloads/wallpaper-06.shtml


PD: Ah, i al còmic d’aquesta setmana apareix la mare d’en DL, que sembla que el seu poder és augmentar el poder de l’altra gent.
Spoiler:
Però que tampoc afectarà la resta de la sèrie perquè també se la carreguen xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Més coses d'Herois!

Ja hi ha penjat el Webisodi 3 i aquest cop al final apareix algú conegut i tot!! :wink:

Han començat a apareixer les primeres imatges oficials de primer capítol de la 3a temporada que es dirà A Second Coming, poso aquí (dins el tag d'spoilers) la foto de grup i si voleu veure'n d'altres mireu-vos aquest enllaç http://galeria.heroes-spain.com/thumbna ... album=1198
Spoiler:
Imatge
D'aquí pocs dies sortirà a la venda la segona temporada en DVD i un dels extres que inclourà és el final alternatiu d'aquesta temporada que tenien pensat fer si no haguessin tingut el problema de la vaga dels guionistes. Encara no l'he vist però ja està disponible per descarregar per tot arreu i sembla que és bastant diferent del que vam tenir :wink:

I per últim, fa uns dies en una convenció d'aquestes que fan els americans van passar el primer capítol de la 3a i algú el va intentar gravar. Es veu molt malament i només va poder gravar 15 minuts abans que el pillessin... però per si algú té molt mono d'Herois aquí el teniu:
Spoiler:
PD: Ha aparegut una nova promo de la pròxima temporada, presentant un nou heroi:


Respon