Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Després del resum del capítol de fa dos setmanes... toca el del capítol d'avui! xD
O el d'ahir!!
Padfoot ha escrit: No sé vosaltres però a mi m'ha agradat molt el capítol. Totes les coses lligades amb la primera temporada fan recordar els vells temps! Detalls com que el tren que fa descarrilar la Meredith fos el mateix que la Claire rescatava l'home aquell... mola :mrgreen:
Realment si, mentre mirava el capítol anava pensant " GUAITA!! Avui s'han recordat que van fer la primera temporada!!"
Que quedés tot lligat és el que molava de la primera temporada, després la trama es va simplificar tant que ja no hi havia res a lligar, en definitiva és per això que no m'agrada la segona temporada. I aquesta temporada, no semblava que hi haguessin moltes coses a lligar,per sort que s'han tret això aquest capítol de sota la màniga :D
Padfoot ha escrit: Després del capítol d'avui encara em cau pitjor l'Arthur! Visca l'amor pels seus fills! xDDD El que no entenc... si en Linderman va "curar" l'Angela perquè oblidés totes les idees que li havia taladrat l'Arthur, per què més endavant a la primera temporada l'Angela estava d'acord amb tot el pla de fer explotar Nova York? Se suposa que aquest era el pla de l'Arthur i a part en Linderman no sembla que n'estés gaire convençut en el capítol d'avui. Creieu que en Linderman sabia que l'Arthur estava viu i aquest el va seguir manipulant? O que va apropiar-se de les seves idees i va seguir endavant pel seu compte convencent també a l'Angela?
[/quote]
Sort que et cau pitjor, perquè si no m'espanto i no te parlo més :no XD
Doncs no ho sé si en Linderman estava essent manipulat, però quan va curar l'Angela segur que no.
Ara bé ja sabem com l'arthur ha manipulat el metge, també podia haver manipulat en liderman es del llitet.
Padfoot ha escrit: A part d'això, no sé si el l'ordre cronològic l'han respectat massa, sobretot amb la part d'en Sylar i l'Elle, tota l'estona en Sylar està dient (o pensant) que ha matat només un home (el de la telekinesis) i quan s'acaba tot el merder en Noah puja al taxi d'en Mohinder. Si en Mohinder ja està a EEUU vol dir que en Sylar ja ha matat al seu pare... i no quadra gens xD
El que queda clar es que en noah es un cabron xD I que la rossa tornarà amb en SYlar :celles:
Ara bé jo en primer moment havia pensat que el taxista era en mohinder, però no m'havia quedat del tot clar. :?
Si realment això es un fallo voldria dir que l'història d'en Sylar no estava planejada abans i ara és un pegot :?
Padfoot ha escrit: I per últim la part del present. Pobre Usutu!! :cry: No calia carregar-se'l d'aquesta manera pobret :( I ara en Hiro què??? No pot ser que se'l carreguin! En Hiro és massa carismàtic com perquè se'l carreguin. Però clar amb l'Arthur allà... anant bé es quedarà sense poders ara pobre Hiro! Acabarem fent una col·lecció d'ex-herois al pas que anem xDD
Tranquila, abans morirà en Noah que en Hiro... és a dir que no morirà.
L'utsu, ja havia acabat el paper xD ja no servia de res , igualment ha malgastat la vida fent uns dibuixos que ara ja ha de redibuixar, per això millor morir-se xD li han tret un pes al damunt.

CONCLUSIÓ: COMPTE AMB QUI SOMIEU XDDD :celles:
Padfoot ha escrit: And that's the end of my summary! xD
:celles:
Padfoot ha escrit: Ah si, falta el video del capítol de la setmana que ve xD
Spoiler:


Us heu fixat que surt una imatge de cada un dels bàndols? Tot i que hi ha una persona en un bàndol que no em quadra! Petri misteriiii, petri emocióoooo xDDD
PD: Us heu fixat que en aquest capítol enlloc d'aparèixer la imatge del logo típic d'Herois ha surtit el de Villans? xD
Imatge
[/quote]
Petri fax xD

Si que m'hi havia fixat! Ara es clarament un mon partint-se en dos!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: charlotte evans »

Tatataxan!

A mi també m'ha agradat, està bé tot això que han lligat de cop amb la primera temporada (lo del tren de la Meredith i la Claire ha siguit com oh, quina gràcia xD), tot i que com dieu no sé si lliguen del tot...

Jo aquí amb els poders de l'Arthur i aquestes coses de la ment em perdo, perquè aviam, no pot saber sempre el què pensen els altres i/o manipular-los i això? Llavors ningú pot actuar sense el seu permís i sense que ell ho sàpiga, perquè si te'l trobes ja et canvia la ment o algo... O a vegades si i a vegades no perquè et protegeixes d'ell, o com va? Això no ho entenc u.u L'Arthur em cau fatal a mi també, a vegades és com odiós xD

Això del Sylar i l'Elle sembla una mica inventat ara, o és que ella ha trigat molt a sortir. I no hem vist que es trobaven mai en aquesta temporada? :? L'Elle pot ser que fos la mare del nen aquell llavors, i que sigui ella la que l'ajudés a tornar-se bona persona... bueno, ja veurem xD

I lo de l'Usutu, ai pobre si ell no feia res, no el podien deixar tranquil i anar pintant (el cos per aquí, el cap per allà... almenys deixar-lo sencer)? :( I al Hiro, que sembla que faci molt mal de cap aquell home quan treu els poders, per què li treu amb lo guai que és? u.u

I això de Villains era com per dir, uiuiui aquest episodi que dolents!
(bé, almenys jo he pensat això xD)
Però vaja, tampoc ha sigut tant malvat xD

Bé, doncs resum fet, ara a esperar el dimarts que veee! :P

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

It’s coming!!

I que és el que està coming eh!!? Se suposa que l’eclipse? Però què hi té a veure el famós eclipse amb tot això? xDDD

Ara si que sembla (per fí xD) que els equips estan ben definits, Angela+Peter+Nathan+Claire+Matt+Daphne VS Arthur+Sylar+Elle+Flint+Knox+Tracy (tan malament que estava volent-se suicidar i tot i mira-la ara xD)
4 Petrellis en una banda i 2 a l’altra! Visca la familiaaa! xDDDD
I ara se suposa que tots aniran darrere la Claire per aconseguir que funcioni la fòrmula i tornarem a tenir Save the cheerleader, Save the world!! xD El que no entenc és que fos en Kaito l’únic que sabia que el catalitzador era la Claire. El que fos que li fessin per transformar-la ho devia fer un científic no? En Kaito es dedicava als negocis no? Algú més ho ha de saber a la força! I l’Arthur ho té tan fàcil per descobrir que el catalitzador és la Claire… només ha de fer servir el poder d’en Hiro i ja està! Suposo que la part difícil serà atrapar-la però el bàndol de l'Angela no és que tingui els "herois" amb poders més potents... (tot i que suposo que en Noah i la Meredith si acabaran unint també, tot sigui per la seva filla :wink: ) Per sort ara que en Peter s’ha quedat sense poders ha deixat de ser l’empanat de sempre i pensa!! xD

I canviant una mica de tema, ara si que està clar que el fill d’en Sylar del capítol aquell del futur es de l’Elle… però ves a saber si l’acabaran tenint de veritat o acabarà canviant això també. Però això d’en Sylar i l’empatia no ho he entès massa bé… ara en Sylar pot copiar els poders de la gent, tot i que no sembla que ho faci tan ràpid com en Peter ni robant-los com l’Arthur…

Ahhh, em descuidava en Hiro!! Tampoc entenc massa que li ha passat… primer pensava que l’Arthur li havia pres el poder i l’hi havia fet un rentat de cervell… però el poder encara el té! Perquè la deixat viu i amb poder l’Arthur? La única explicació que li veig es que com que eren amics amb en Kaito… però molta compassió amb alguns altres no és que l’hagi tinguda…

I la setmana que ve...
Spoiler:
The Eclipse, Part 1!



Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Bé aquest capítol crec que confirma la meva teoria que estan intentant retornar una mica al esperit de la primera temporada, on no em canso de repetir que la serie era genial. En aquest capítol han recuperat el sermó o parada mental amb aquella veu en off que ens fa fer una reflexió, i realment al veritat es trobava a faltar, li donava un toc diferent a la sèrie.
Padfoot ha escrit:It’s coming!!

I que és el que està coming eh!!? Se suposa que l’eclipse? Però què hi té a veure el famós eclipse amb tot això? xDDD
Si sembla que és l'eclipse XD, potser l'eclipse els fara mutar tots? XD.
Padfoot ha escrit: Ara si que sembla (per fí xD) que els equips estan ben definits, Angela+Peter+Nathan+Claire+Matt+Daphne VS Arthur+Sylar+Elle+Flint+Knox+Tracy (tan malament que estava volent-se suicidar i tot i mira-la ara xD)
4 Petrellis en una banda i 2 a l’altra! Visca la familiaaa! xDDDD
Ui els problemes familiars es un dels marrons més grossos xD. Encara que en Sylar i la seva amigueta no els veig gaire integrats al group :celles: (per cert que porc l'Artur mirant-los per la càmera :P )
Padfoot ha escrit: I ara se suposa que tots aniran darrere la Claire per aconseguir que funcioni la fòrmula i tornarem a tenir Save the cheerleader, Save the world!! xD El que no entenc és que fos en Kaito l’únic que sabia que el catalitzador era la Claire. El que fos que li fessin per transformar-la ho devia fer un científic no? En Kaito es dedicava als negocis no? Algú més ho ha de saber a la força! I l’Arthur ho té tan fàcil per descobrir que el catalitzador és la Claire… només ha de fer servir el poder d’en Hiro i ja està! Suposo que la part difícil serà atrapar-la però el bàndol de l'Angela no és que tingui els "herois" amb poders més potents... (tot i que suposo que en Noah i la Meredith si acabaran unint també, tot sigui per la seva filla :wink: ) Per sort ara que en Peter s’ha quedat sense poders ha deixat de ser l’empanat de sempre i pensa!! xD
Aish tu sempre pensant amb la vessant científica, fixa't una cosa, utilitzaven els cientifics i despres els borraven la memòria, ja ho hem vist abans xD. O sigugui que tranquilament en kaito ho podia saber només ell.
Ja tens raó amb lo d0'en Peter i és que els personatges guanyen molt sense poders xD.
Padfoot ha escrit: I canviant una mica de tema, ara si que està clar que el fill d’en Sylar del capítol aquell del futur es de l’Elle… però ves a saber si l’acabaran tenint de veritat o acabarà canviant això també. Però això d’en Sylar i l’empatia no ho he entès massa bé… ara en Sylar pot copiar els poders de la gent, tot i que no sembla que ho faci tan ràpid com en Peter ni robant-los com l’Arthur…
Deu haver descobert una nova manera :ok . Potser el fill el van tenir mentre l'arthur mirava per la tele xDD :celles: quin porc.
Padfoot ha escrit: Ahhh, em descuidava en Hiro!! Tampoc entenc massa que li ha passat… primer pensava que l’Arthur li havia pres el poder i l’hi havia fet un rentat de cervell… però el poder encara el té! Perquè la deixat viu i amb poder l’Arthur? La única explicació que li veig es que com que eren amics amb en Kaito… però molta compassió amb alguns altres no és que l’hagi tinguda…
jo crec que l'anava a liquidar però es va quedar a mitja feina. xD Almenys ara podem riure veient com en hiro la lia ! És genial :riure:
Padfoot ha escrit: I la setmana que ve...
Spoiler:
The Eclipse, Part 1!


Millor que no ho miro :) totes les sorpreses dilluns!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot, no puc fer la meu resum sense el teu, :nose :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Home algun dia podries fer tu el resum primer i jo anar citant el teu ehh! :celles: :celles: xDDDD

Bueno va, ja el faig jo perquè no et queixis xD

La veritat és que no és un dels capítols que més m'ha agradat però està prou bé, i a més se suposa que només es la primera part, la setmana que ve veurem com acaba tot.

Anem una mica part per part xD

En Nathan i en Peter... S'ha tornat a reafirmar la teoria de que en Peter sense poders guanya bastant eh. La baralla que tenen al mig de la selva el Peter d'abans hagués estat incapaç de mantenir-la! I ara com se suposa que en Peter i l'Haitià sense poders podran rescatar en Nathan d'aquest merder? Encara que quan passi l'eclipsi l'Haitià i en Nathan els recuperin no sé si se'n sortiran sense l'ajuda de ningú més.

Hiro & Ando & Matt & Daphne: Són els trossos que m'han agradat més, en Hiro amb 10 anys és genial! xDDDD I lo de la Daphne no m'ho esperava gens!! El comic d'aquesta setmana va sobre ella i la seva infantesa.

Sylar & Elle & Claire & Noah: M'ha molat veure que en una lluita Sylar vs Noah sense cap poder entremig guanya en Noah (i bastant sobrat xD). M'ha semblat una mica cutre que en Noah portés la Claire corrents cap a casa i pretengués curar-la amb la farmaciola i prou... vale que millor no portar-la a un hospital però la podia haver portat a la Companyia, que se suposa que tenen metges! I l'Angela sap de sobres de que va tot, ara no calia amagar-se de ningú! Ara amb l'arreglo xapussa que li han fet la nena se'ns dessangrarà i la Sandra la portarà corrents cap a l'hospital i ja l'hem liat del tot! Segur que en el moment que en Noah estigui apunt de disparar i carregar-se en Sylar i l'Elle li trucarà la Sandra explicant-li xD

Mohinder mutant... que voleu que us digui, em sobra una mica tot això xDDD Ja podria ser el Mohinder de sempre i anar investigant igual... :roll:

I la Tracy, per cert, molt inteligent de posar-se a parlar amb l'Arthur i explicar-li tot els secrets al mateix despatx de l'Angela... no sé si arribarà gaire lluny aquesta noia xDD :boig:

I això és tot per avui! A veure si la setmana que ve s'anima la cosa!!

And the 2nd part!
Spoiler:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Home algun dia podries fer tu el resum primer i jo anar citant el teu ehh! :celles: :celles: xDDDD
Donaaaaaaaaaaa les tradicions no es poden perdre!!!.
Padfoot ha escrit: Bueno va, ja el faig jo perquè no et queixis xD
No pateixis, sempre hi ha algo per a que queixar-se xD
Padfoot ha escrit: La veritat és que no és un dels capítols que més m'ha agradat però està prou bé, i a més se suposa que només es la primera part, la setmana que ve veurem com acaba tot.
A mi m'ha agradat força xD No es per dur-te la contraria, per fi sembla que anem al gra i no es passen l'estona :celles:
Padfoot ha escrit: Anem una mica part per part xD
Com deia un... xD
Padfoot ha escrit: En Nathan i en Peter... S'ha tornat a reafirmar la teoria de que en Peter sense poders guanya bastant eh. La baralla que tenen al mig de la selva el Peter d'abans hagués estat incapaç de mantenir-la! I ara com se suposa que en Peter i l'Haitià sense poders podran rescatar en Nathan d'aquest merder? Encara que quan passi l'eclipsi l'Haitià i en Nathan els recuperin no sé si se'n sortiran sense l'ajuda de ningú més.
SI! Visca els sense poders :ok
Padfoot ha escrit: Hiro & Ando & Matt & Daphne: Són els trossos que m'han agradat més, en Hiro amb 10 anys és genial! xDDDD I lo de la Daphne no m'ho esperava gens!! El comic d'aquesta setmana va sobre ella i la seva infantesa.
En hiro es la pera, ara bé en Matt també ha guanayt molt sense poders, per sort se li ha passat la tontaria . Ben bé com tots, menys l'arthur!
Padfoot ha escrit: Sylar & Elle & Claire & Noah: M'ha molat veure que en una lluita Sylar vs Noah sense cap poder entremig guanya en Noah (i bastant sobrat xD). M'ha semblat una mica cutre que en Noah portés la Claire corrents cap a casa i pretengués curar-la amb la farmaciola i prou... vale que millor no portar-la a un hospital però la podia haver portat a la Companyia, que se suposa que tenen metges! I l'Angela sap de sobres de que va tot, ara no calia amagar-se de ningú! Ara amb l'arreglo xapussa que li han fet la nena se'ns dessangrarà i la Sandra la portarà corrents cap a l'hospital i ja l'hem liat del tot! Segur que en el moment que en Noah estigui apunt de disparar i carregar-se en Sylar i l'Elle li trucarà la Sandra explicant-li xD
Si, la lluita ha esta bonissima! I tens tota la raó. allò que no la volguessin portar a l'hospital ha estat molt penòs... encara que hi hagués la companyia és absurd. El final si que es bo HOHOHOHOHOHOH en NOAH de franco! que passarà :celles:
Padfoot ha escrit: Mohinder mutant... que voleu que us digui, em sobra una mica tot això xDDD Ja podria ser el Mohinder de sempre i anar investigant igual... :roll:
Ara ja es normal XD, cla es que a tu t'agrada la faceta cientifico-biòloga.
Padfoot ha escrit: I la Tracy, per cert, molt inteligent de posar-se a parlar amb l'Arthur i explicar-li tot els secrets al mateix despatx de l'Angela... no sé si arribarà gaire lluny aquesta noia xDD :boig:
Pobreta, ho esta passant molt malament
Padfoot ha escrit: I això és tot per avui! A veure si la setmana que ve s'anima la cosa!!
Ja ho està animada :P
Padfoot ha escrit: And the 2nd part!
Spoiler:
Pel que sembla la claire esta a punt de morir, i s'acabara l'eclipsi. :celles:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: charlotte evans »

Vale, Meri pots pegar-me, però pensa que no era culpa meva que triguessin setanta hores a descarregar-se :(
(i ara pots matar-me, perquè dubto que miri el proper a temps, que tinc exàmens u.u)

A mi m'ha agradat molt també aquest capítol, és una mica diferent, i és interessant com es queden tots sense els poders, això que dieu, que alguns guanyen (com en Peter i en Matt).

Padfoot ha escrit: En Nathan i en Peter... S'ha tornat a reafirmar la teoria de que en Peter sense poders guanya bastant eh. La baralla que tenen al mig de la selva el Peter d'abans hagués estat incapaç de mantenir-la! I ara com se suposa que en Peter i l'Haitià sense poders podran rescatar en Nathan d'aquest merder? Encara que quan passi l'eclipsi l'Haitià i en Nathan els recuperin no sé si se'n sortiran sense l'ajuda de ningú més.
Aquesta discussió entre germans m'ha recordat a la primera temporada xD
I l'Arthur què, controla tot el món? Aquells soldats o el que siguin raptaran en Nathan u.u

Padfoot ha escrit: Hiro & Ando & Matt & Daphne: Són els trossos que m'han agradat més, en Hiro amb 10 anys és genial! xDDDD I lo de la Daphne no m'ho esperava gens!! El comic d'aquesta setmana va sobre ella i la seva infantesa.
Sí, han sigut els millors! Que el Hiro s'hagi quedat petit em fa una mica de pena, però el moment que s'ha quedat "parlant" amb la tortuga per exemple ha sigut molt divertit xDD
Lo de la Daphne tampoc m'ho esperava, però ho he trobat una mica exagerat, vull dir que crec que no passa res no?... osigui que si, però si ella ja ho sabia i això, potser no cal que el Matt faci un drama, perquè se l'ha d'estimar igual.

Padfoot ha escrit: Sylar & Elle & Claire & Noah: M'ha molat veure que en una lluita Sylar vs Noah sense cap poder entremig guanya en Noah (i bastant sobrat xD). M'ha semblat una mica cutre que en Noah portés la Claire corrents cap a casa i pretengués curar-la amb la farmaciola i prou... vale que millor no portar-la a un hospital però la podia haver portat a la Companyia, que se suposa que tenen metges! I l'Angela sap de sobres de que va tot, ara no calia amagar-se de ningú! Ara amb l'arreglo xapussa que li han fet la nena se'ns dessangrarà i la Sandra la portarà corrents cap a l'hospital i ja l'hem liat del tot! Segur que en el moment que en Noah estigui apunt de disparar i carregar-se en Sylar i l'Elle li trucarà la Sandra explicant-li xD
Ai, a mi m'ha sapigut greu que el guanyés amb tanta facilitat xD
Ara si que la porta a l'hospital a la Claire, i els de l'Arthur li vindran a buscar la sang o algo xD
I amb en Noah francotirador i l'Elle i en Sylar passarà alguna cosa i suposu que tampoc moriran ( jo no vull que morin que em cauen bé xD).

Padfoot ha escrit: Mohinder mutant... que voleu que us digui, em sobra una mica tot això xDDD Ja podria ser el Mohinder de sempre i anar investigant igual... :roll:


M'he alegrat de que en Mohinder es quedés sense poders, perquè feia bastant fàstic tot ell, més i tot que les imatges d'aquella mena de monstre obert per allà. Però ara que està normal per un moment m'ha semblat una mica més tontet, bé, més ell mateix xD I que volia anar a buscar la Maya i el tindran allà tancat a la força pobre, perquè el llençaflames aquell (que també és tiet de la Claire, aquí queden tots connectats xD) diu que no és res però el pegarà xD

Padfoot ha escrit: I la Tracy, per cert, molt inteligent de posar-se a parlar amb l'Arthur i explicar-li tot els secrets al mateix despatx de l'Angela... no sé si arribarà gaire lluny aquesta noia xDD :boig:
La Tracy vol ser l'Obama i s'alia amb l'Arthur perquè sembla més polític, ja la pillaran els altres, per la cara que ha fet l'Angela ja ha semblat que sabia que estava fent xD


Tenim com molt assumit que els hi tornaran els poders quan s'acabi l'eclipsi, però i si no és així? :celles:
Seria més guai que passés alguna cosa sorprenent, aviam què passa quan s'acabi l'eclipsi!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

¬¬

Quin capítol mes xof... ¬¬'
A part del poc ritme que tenia en general el capítol, tot això de l'eclipsi al final no ha servit absolutament per res, perquè maten la Claire i el Sylar però reviuen, així que... ^^' Bah. Quines solucions més tristes...

Per altra banda, paranoia del Nathan i el Peter. Que em diràs, misteris per què l'ha de deixar allà.
El Mohinder més burro i no neix, pobre. Per altra banda, a la Maya deu cobrar poc aquesta temporada...
La decisió final del Sylar fa que els últims cinc o sis capítols d'Herois no hagin servit per a res ^^' Com a mínim sembla que s'han tirat enrere de la decisió d'StarWarsitzar-ho (yo soy tu padre)...

I tant jugar amb el temps, com ha dit algun cop la Meri i ja vam comentar fins i tot a la primera temporada... els està fent ser incoherents.
A part d'això que va dir la Meri del desordre cronològic de la trobada del Sylar i l'Elle en el passat, quan encara era mig "Gabriel"... Ara ens trobem amb això dels 9th Wonders. Tenia l'esperança que sortís algú més que tingués el poder de pintar al futur i tingués un estil igual al de l'Isaac... Però que ho hagi dibuixat l'Isaac no s'aguanta per enlloc. Per favor. Per què tanta pantomima llavors per la primera temporada, la segona i part de la tercera? Tot estava als còmics ¬¬ I no sé per què es preocupaven que no explotés l'home-bomba a Nova York, si ja estava dibuixat el futur-post-no-bomba. És més, el futur que vam anar veient a la primera temporada era impossible si aquests còmics estaven ja dibuixats; perquè el futur de la ciutat explotada no 'ha estat mai', si l'Isaac ja havia vist un futur més futur... Diria que no m'explico XD És xungo de dir-ho, és força abstracte. Però en resum, si l'Isaac abans de morir (abans que acabés la primera temporada) ja havia dibuixat tots aquests còmics, el "futur" abans d'acabar la primera temporada ja estava canviat (sinó no ho hauria pogut dibuixar), tot i així, en les constants "anades a futur" hem anat veient futurs diferents que no es correspondrien amb el que va dibuixar l'Isaac.
Conclusió: no sé per què tant patir, si podrien haver anat consultant els còmics contínuament o haver assaltat l'editorial i endur-se tots els exemplars per venir ^^' A part, pel que es veu, en realitat no han "canviat" mai el futur, només hi ha hagut una opció de futur, que és la dibuixada; i totes les anades-a-futur han estat tretes de la patilla.

Res, que això del temps ja no s'aguanta per emlloc xD I capítol molt trist... ^^'

I el final... De què se sorprèn, la Claire?
A part, que era una escena que ja havíem vist ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Homeee Marc! Ja era hora que apareguessis per aquí! :wink:

Absolutament d'acord amb tot lo dels comics i els viatges al futur. I a part del que tu deies, no se suposava que l'últim còmic que va dibuixar l'Isaac abans que en Sylar se'l carregués era el que explicava com moriria en Sylar (en Hiro atravessant-lo amb l'espasa)? Si aquell era l'últim... tots els que han aparegut al capítol d'avui què??

Canviant de tema, en Peter a part de tornar-se llest des de que no té poders, també ha adquirit una facilitat brutal per fer anar escopetes i barallar-se que tela eh! Que abans era un pobre infermer empàtic incapaç de matar una mosca i mira'l ara! Però total per res, en Nathan ara es vol passar al bàndol dels dolents... ja l'haguessin pogut deixar allà que segur que el germà de l'Haitià l'hagués enviat amb l'Arthur també :roll:

I en Hiro semblant a en Peter, no recorda res però ara domina els seus poders perfectament i al moment oportú! Tampoc veig la gràcia d'emportar-se la Claire al passat... ja ho sabia que l'havien adoptat, ja sabia que ella és el catalitzador... no ha sigut un final de capítol d'aquells que et deixen amb la intriga fins la setmana següent.

Trobo un fallo bastant greu que en Noah, que ell mateix es va morir i després va ressucitar gràcies a la sang de la Claire, no s'imagini que si la Claire ja s'ha recuperat perquè li han tornat els poders en Sylar pugui fer el mateix...
I en Sylar què? Tot allò de tornar-se bona persona, apendre a absorvir els poders sense carregar-se la gent... no ha servit de res! Tornem a estar com al principi un altre cop... amb l'Elle morta clar :tombstone:

I en Mohinder... segueix semblant-me molt avorrit... atonyina en Flint quan encara estava sota l'efecte de l'eclipsi (per tan hauria de ser el Mohinder pacífic de sempre), s'escapa per anar a veure la Maya i acaba sortint corrents... per tornar a Pinehearst i que l'Arthur ni s'immuti per lo que li ha fet a en Flint :roll:

Ah, i la "reconciliació" Matt-Daphne pensava que seria abans de que recuperessin els poders... hagués quedat més maco i romàntic xD Ara perilla que si un altre dia la Daphne es queda sense poder (probable sabent que l'Arthur volta pel món xD) ja tornin a tenir problemes.

Next chapter...
Spoiler:
Apa, i unes quantes fotos del rodatge per variar una mica xD
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ai, ai que ja me'n descuidava! Si en Sylar no és fill de l'Angela i l'Arthur... de qui és fill? 8O

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Homeee Marc! Ja era hora que apareguessis per aquí! :wink:
:clap:
Padfoot ha escrit:Absolutament d'acord amb tot lo dels comics i els viatges al futur. I a part del que tu deies, no se suposava que l'últim còmic que va dibuixar l'Isaac abans que en Sylar se'l carregués era el que explicava com moriria en Sylar (en Hiro atravessant-lo amb l'espasa)? Si aquell era l'últim... tots els que han aparegut al capítol d'avui què??

Però no sabeu és que en realitat tenia un negre que treballava per ell (tipu Buenafont) :celles: , i al morir, l'editorial dels còmics va esgarrifar-se pensant que un còmic tant exitòs es deixes de vendre, no van parar fins trobar el negre i ara era ell qui feia els còmics, el que passa es que en realitat el negre era l'amic de les passa jades espirituals d'en matt i ara també ha mort :cry: .

Padfoot ha escrit:Canviant de tema, en Peter a part de tornar-se llest des de que no té poders, també ha adquirit una facilitat brutal per fer anar escopetes i barallar-se que tela eh! Que abans era un pobre infermer empàtic incapaç de matar una mosca i mira'l ara! Però total per res, en Nathan ara es vol passar al bàndol dels dolents... ja l'haguessin pogut deixar allà que segur que el germà de l'Haitià l'hagués enviat amb l'Arthur també :roll:
Veig que no coneixies a fons en Peter :celles: També sap fer tres sals mortals tirant-se d'un trampolí sense fer servir poders!!

Padfoot ha escrit:I en Hiro semblant a en Peter, no recorda res però ara domina els seus poders perfectament i al moment oportú! Tampoc veig la gràcia d'emportar-se la Claire al passat... ja ho sabia que l'havien adoptat, ja sabia que ella és el catalitzador... no ha sigut un final de capítol d'aquells que et deixen amb la intriga fins la setmana següent.
Aviat però es que m¡ha agradat molt l'escena que estan apunt de matar en noah però arriba en hiro PIM PAM PUM i tot arreglat :D es genial jajaj

Padfoot ha escrit:Trobo un fallo bastant greu que en Noah, que ell mateix es va morir i després va ressucitar gràcies a la sang de la Claire, no s'imagini que si la Claire ja s'ha recuperat perquè li han tornat els poders en Sylar pugui fer el mateix...
I en Sylar què? Tot allò de tornar-se bona persona, apendre a absorvir els poders sense carregar-se la gent... no ha servit de res! Tornem a estar com al principi un altre cop... amb l'Elle morta clar :tombstone:
És una mica estúpid tot això però bé, que en Sylar s'hagi tornat dolent altre cop es un cop d'efecte, s'ha de reconèixer xD

Padfoot ha escrit:I en Mohinder... segueix semblant-me molt avorrit... atonyina en Flint quan encara estava sota l'efecte de l'eclipsi (per tan hauria de ser el Mohinder pacífic de sempre), s'escapa per anar a veure la Maya i acaba sortint corrents... per tornar a Pinehearst i que l'Arthur ni s'immuti per lo que li ha fet a en Flint :roll:
Ja veus, tant merder per no res :S :sleepy:
:atontat
Padfoot ha escrit:Ah, i la "reconciliació" Matt-Daphne pensava que seria abans de que recuperessin els poders... hagués quedat més maco i romàntic xD Ara perilla que si un altre dia la Daphne es queda sense poder (probable sabent que l'Arthur volta pel món xD) ja tornin a tenir problemes.
Ha sigut boniiiiiiic xD :ballar:


Dos punts que no has comentat i són importantíssim!!
Primer es que en NOAH ha fet descaradament de Voyeur... Quina vergonya anar a espiar parelletes mentre la seva filla es va morint :boig: Bravo noah :clap: A més es va portar un rifle franc tirador per no pedres detall :roll:

Segon en nathan que canvia de bàndol :nose Quina mena de raonament estúpid fa, es com dir per protegir-nos de bombes nuclears fem més bombes nuclear :roll:

Tercer, eclipsi que no ha servit de res, quina tontaria :atontat , i allò que l'arthur volia la claire perque s'havia de morir?? quina mena de lògica te això??, :nose

Padfoot ha escrit:Next chapter...
Spoiler:
UN EXERCIT PER EN NATHANT¿¿ OJO PELIGU!!!!

I LA CLAIRE PARLANT AMB EN NOAH PASSAT? o.O QUE FA?? TINC GANES DE VEURE-HO
Padfoot ha escrit:Apa, i unes quantes fotos del rodatge per variar una mica xD
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ai, ai que ja me'n descuidava! Si en Sylar no és fill de l'Angela i l'Arthur... de qui és fill? 8O

Ajjaja que bones les fotos.

Pos a saber de qui es fill, potser de satanàs.... Els pastorets tindràn feina...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Resum ràpiiiid! Visca els mooorts! xDD

Feia dies que no teniem un capítol amb tanta sang i matances xDD

Primer l'Elle... bye bye! xD Després de tants capítols sortint, encara no m'he pogut decidir si em queia bé o malament la noia! xD

M'he partit amb en Sylar matant a la noia-detector de mentides quan entren aquells al despatx i en Sylar dient Cake? xD Aquest nou poder d'en Sylar li pot ser molt útil, però els guionistes hauran de vigilar perquè pot ser molt fàcil que se'ls hi coli alguna cagada a partir d'ara... que les mentides en aquesta sèrie abunden molt! xD

I l'Arthur!! Ja se'ns ha acabat el culebron Angela vs Arthur, però em veig a venir que ara comença el Peter vs Nathan, perquè en Nathan l'he vist molt posat en això de dirigir ell Pinehearst. El que no sé que deu haver passat ara amb el catalitzador... la llum sembla que s'evapora de l'Arthur quan es mor... però a on va a parar? Ha desaparegut per sempre? En Mohinder en té prou amb el que l'Arthur ha posat al pot aquell?

I l'altre gran tema... pobre Hiro! Ara que recupera la memòria va i es queda tirat al passat sense poders. L'Ando té molt clar lo d'adquirir poders i anar-lo a buscar... però jo no sé si serà pas tan fàcil... De moment en cap moment s'ha parlat de poder triar el poder que adquirirà la gent... O hi ha alguna manera de treure els poders de l'Arthur i que tornin a en Peter o està xunga la cosa :roll:

I la setmana que ve, l'últim capítol d'aquest any! Segur que ens deixaran amb una mega incognita i ens haurem d'esperar fins després de Reis per sqaber com acaba :boig2:


Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Resum ràpiiiid! Visca els mooorts! xDD
Que ràpid!!!!!
Padfoot ha escrit: Feia dies que no teniem un capítol amb tanta sang i matances xDD
PER FI!!! Al final ja semblaven tot episodis dels Simpsons que passen coses però tornen a estar igual que sempre xD
Padfoot ha escrit: Primer l'Elle... bye bye! xD Després de tants capítols sortint, encara no m'he pogut decidir si em queia bé o malament la noia! xD
EN part s'ha cavat la seva pròpia tomba fent picar en sylar tota l'estona, però a mi em queia bée, jo que pensava que passarien nua nit romàntica a la platja, però re, l'ha via de pifiar :roll: (cla que no podia ser això, no hi havia en noah mirantlos :celles: )
Padfoot ha escrit: M'he partit amb en Sylar matant a la noia-detector de mentides quan entren aquells al despatx i en Sylar dient Cake? xD Aquest nou poder d'en Sylar li pot ser molt útil, però els guionistes hauran de vigilar perquè pot ser molt fàcil que se'ls hi coli alguna cagada a partir d'ara... que les mentides en aquesta sèrie abunden molt! xD
A mi m'ha fet molta pena, pobre dona :( i li feien nun real i tot :cry: al dia del seu aniversari pobre :|
Padfoot ha escrit: I l'Arthur!! Ja se'ns ha acabat el culebron Angela vs Arthur, però em veig a venir que ara comença el Peter vs Nathan, perquè en Nathan l'he vist molt posat en això de dirigir ell Pinehearst. El que no sé que deu haver passat ara amb el catalitzador... la llum sembla que s'evapora de l'Arthur quan es mor... però a on va a parar? Ha desaparegut per sempre? En Mohinder en té prou amb el que l'Arthur ha posat al pot aquell?
No veia gaire clar que matessin l'arthur però al final ha pogut ser :D. M'ha semblat un pel flipada la part d'aquell mini exèrcit i tot allò de la guerra del irak....
Padfoot ha escrit: I l'altre gran tema... pobre Hiro! Ara que recupera la memòria va i es queda tirat al passat sense poders. L'Ando té molt clar lo d'adquirir poders i anar-lo a buscar... però jo no sé si serà pas tan fàcil... De moment en cap moment s'ha parlat de poder triar el poder que adquirirà la gent... O hi ha alguna manera de treure els poders de l'Arthur i que tornin a en Peter o està xunga la cosa :roll:
No crec que puguin recuperar els poders dle arthur, es deuen haver esbaït. Però m'agradaria remarcar que el trossos de retotrbament entre mare hiro i hiro ha estat molt bonic, en part també el de claire i noah, Molt bonic.
Padfoot ha escrit: I la setmana que ve, l'últim capítol d'aquest any! Segur que ens deixaran amb una mega incognita i ens haurem d'esperar fins després de Reis per sqaber com acaba :boig2:

Vaja s'en van de vacances?? Suposo que hi deuenhaver 21 capitols no?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Oooooh (per fí xD) s'ha acabat el volum 3!

Tan liat que semblava tot, i au ja està tot solucionat! Ens carreguem els dos edificis que es feien competència i ja està!

A Primatech, aprofitem el follon i ens carreguem uns quants dolents que no sabiem que fer-ne... i la Meredith i en Sylar sobreviuran? La Meredith mai s'ha cremat al llençar les seves flames, però sempre poden dir que l'ha palmat al caure-li mig edifici a sobre... I en Sylar en principi té el poder de la Claire, per molt fet caldo que estigui el cos ressucitaria al treure-li el vidre del cap... però si el cos es crema del tot i acaba fet cendres... així si que no hi deu haver remei no? Opcions a favor de ressucitar: en Sylar és un personatge molt carismàtic com per desaparèixer així d'aquesta manera. Opcions en contra: Potser porta molt temps fent de dolent ja... (fins i tot a fet de bo xD) i tampoc és qüestió d'anar-se repetint que al final ja cansa...

A Pinehearst, també aprofitem el tema per desfer-nos d'en Knox i en Flint. En Peter confirma la seva tendència de deixar de ser un empanat des que no té poders i es dedica a destrossar-tot tot, tot i tot, sudant d'en Nathan (cosa que abans hagués estat impossible que fes!) Però potser una mica més d'intent de diàleg amb en Mohinder hagués fet més pel seu personatge. I llavors primer la Daphne robant un vial per l'Ando, i després en Hiro i la Daphne arribant al moment precís que la Tracy robava la fórmula... molta casualitat no? xD I al final tornem a tenir un Peter amb poders (un només! xD) tornarà a ser l'empanat d'abans? O al tenir-ne només un millorarà una mica? xD I en Hiro s'ha quedat definitivament sense, però ara l'Ando si que en té (per cert, tot allò d'aquell futur de l'Ando atacant en Hiro què? S'han oblidat de posar-ho en algun lloc? O donen per fet que ja s'ha canviat tan el futur que ni s'hi acosten?) Per sort amb la gran inteligència d'en Matt (no era capaç d'aprovar l'examen per ser detectiu i s'enrecorda de la teoria de la relativitat de l'institut? xD) poden transformar el poder de la Daphne en el d'en Hiro en dos segons xD

Total, que en Mohinder s'ha curat (afegint-se algun poder se suposa) i s'ha pirat amb la Tracy. En Nathan s'encamina a ser el dolent del volum 4, on el govern perseguirà la gent amb poders (això ja pintava en un futur de la primera temporada amb en Nathan (que al final era en Sylar si no recordo malament) com a president no?), per tan se suposa clarament que en Peter+Claire+Matt+Daphne+Hiro+Ando seran el grupet de bones persones perseguides per la justícia, i només faltaria saber l'equip Mohinder+Tracy s'unirien a en Nathan o a l'altre equip. (A part de totes les noves coses que es vagin inventant of course).

I ara fins el dia 2 de febrer... res de res :cry:
Spoiler:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Així tenim fins el 2 de febrer per comentar?? :celles:

Respon