Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Sylar's (almost) back! xDDDD

Hiro no et moriiiiiiiiiis :cry: :cry:

Hurrah pel poder dels colorins!! xD

Claire & Gretchen foraaa foraaaa!

Nova noia invisible: Olee oleee! Més merders!!

PD: Si, tenia pressa avui xD
Jjajaja no és que tinguis pressa, es que no hi ha gaire a comentar xD

En sylar sembla que ha deixat els seus records al cap d'en matt, i la família aquella se l'han quedat . Encara que s'entén molt poc tot.
Tot el poder dels colorets sembla molt xorra, ara en peter l'únic que pot fer es fer un castell de focs.

Claire & Gretchen :celles:

:elis

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Anem millorant ehh!! :clap: :clap:

M'ha encantat tota la part d'en Hiro i l'Emma! I ara se'n va a intentar salvar la Charlie un altre cop!! Com als vells temps xDDDD En Peter i en Noah també guai, almenys han tingut la decència de posar la frase de la Claire i l'explicació de perquè no fan servir la seva sang... Creieu que en Peter ara es dedicarà a buscar en Hiro o se n'oblidarà completament (ehem Caitlin ehem xD)?

En Sylar i els del carnaval... no entenc gaire que vol fer en Samuel xD Vol tenir en Sylar però que sigui un Sylar diferent (suposo que perquè no els hi obri el cap a tots xD). Ara amb la cosa que li ha fet el negre amb rastes ja s'ha oblidat de tota la part d'en Nathan o encara pot tornar a sortir? I l'Angela? Quan trigarà a trobar a faltar que s'ha quedat sense fill? xD

Segueixo trobant a faltar en Mohinder!! Que ja portem 7 capítols eh!! (En Matt en canvi no l'he trobat gens a faltar avui xD)


Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Mohindeeeeeeeeeeeeeeeer!!! (Ara anava a posar, està viuuuuuu! Però no, molta pinta a viu no tenia xDDD)

La que si que podem dir que està viva és la Charlie!! Oleeolee, em queia molt bé la noia, i amb en Hiro queden molt monos, però ara resulta que la tenim perduda en el temps... potser es trobarà amb la Caitlin i tot!! I en Hiro ja li hagués pogut demanar a en Sylar que li treiés el seu tumor també, posats a demanar... xD

El que no entenc és en Samuel, necessita en Hiro per no haver d'explicar a la resta de "familia" tots els lios que ha fet, però tant buscar gent amb poders també en podria buscar algun per curar la gent que es mor no? Tan que s'estima la família...

I la història d'en Noah i la Lauren aquella, només era per fer bulto a l'episodi? O ara que al present en Noah està separat, la Tracy li ha dit que no el truqui més (jo els veia que acabarien junts fa uns quants episodis xD), faran tornar a sortir aquesta noia perquè li alegri una mica el dia?

M'ha molat el capítol en general, és com si haguessim retrocedit nosaltres en el temps i estiguessim mirant la primera temporada xDDDD :ballar: :ballar:


Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

:lol2: La que s'ha liat!

La història d'en noah té pinta que era per què l'espisodi no es fes tant monòtim amb en Hiro.

En mohinder sempre dintre totes els marrons :bah a veure quan es sap cuidar solet!

Per cert en nhiro estarà ben esclavitzat, vés a saber quan el deixarà lliure :S


Hiro dle futur! on tens l'espasa? XD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Aquest cop no s'ha acabat amb el típic emoció, intriga i dolor de barriga... xD

Francament, no he entès tot el rollo Sylar-Nathan-Matt... perquè en Sylar necessitava tocar en Nathan? I quan la tocat què ha passat? Ha desaparegut del cap d'en Matt (que encara no sabem com hi va anar a parar) i on ha anat? Jo pensava que en Nathan passaria a ser en Sylar immediatament i sembla que no...
I guarden el cos d'en Nathan original!! Això vol dir que encara queda la possibilitat que algú s'enrecordi de la sang de la Claire i tornem a deixar les coses com al principi xDDD

I els altres temes d'avui han passat una mica desapercebuts... però almenys ja sabem perquè en Samuel va recol·lectant gent... perquè en Mohinder va tornar a ficar la pota! xD Almenys en Hiro ha aconseguit salvar-lo... tancant-lo en un manicomi xD

I la Claire i la Tracy? xDDD Vale que la Claire es pot curar, però això inclou descongelar-se a alta velocitat? Perquè de quan li trenca el peu a quan s'aixeca no crec que passin més de 3 segons :roll:

And next week...


Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

La setmana passada em vaig quedar amb ganes de veure el següent, i aquesta setmana m'ha passat el mateix. :clap: :clap: :clap: :clap: S'ha de felicitar que hagin fet recuperar la fe en sèrie!

Crec que en matt ha passat en sylar a la ment den sylar-nathan, i ara és ell que té desdoblament de ment com tenia en matt, ara en nathan ha de decidir si és ell o es en sylar, deu tenir en sylar enverenan-li els pensaments per intentar recuperar el cos i es per això que li pregunta a en peter si el veu com en sylar. És com ho entenc jo.

En mohinder sempre la lia , quin desastre :cabrejat: mira que aconsegueix volent arreglar el món xD

Que facin sortir la claire i la tracy en roba interior no se a que bé :o però :ok :riure: :atontat
La tracy és una mica tonta no? :riure:
Cla que es descongela ràpid la claire :celles: ara bé, no recordava que fos en Satanàs cor petit... pensava que el peu l'havia de enganxar amb superglue.
Fins la setmana que bé

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: kumi »

El Samuel és genial!! Aquest actor sempre acaba fent papers incerïbles.

Respecte a perquè sortien la Claire i la Tracy en roba interior jo crec que és per acabar de donar morbo. Com que ha marxat la Grechen, ara ha quedat el dubte de sil a Claire volia algo amb ella o no.

Per altra banda sóc fan incondicional de la Tracy, Jessica, Nikki i els mil noms que ha tingut aquesta dona xD (encara que la Nikki era la millor.)
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Això de que en Samuel havia matat al Joseph ja m'ho veia a venir, el que no entenia era com en Danko havia acabat amb un brújula d'aquelles, almenys ara ja ho sabem :) El que encara no sabem és com va acabar amb la brúixola dins de la panxa... xD
I ara en Hiro se suposa que li han esborrat la memòria? Una mica repetitiu no? O en negre de les rastes ha fet trampa i només ho ha fet veure? Perquè si pot esborrar-li la memòria també podria mirar ell dins les memòries d'en Hiro i saber que és en Samuel i no l'Edgar qui ha matat en Joseph...

Oh en Nathan-Sylar!! Hagués quedat molt bé que s'hagués carregat a sa mare allà mateix! Alguna dia aquesta dona haurà de pagar per tots els merders que ha montat no? Tot i això, jo encara li veig alguna possible salvació a en
Nathan, sinó perquè guarden el seu cos tan ben conservat? (ja ho vaig dir l'altre dia això em sembla xD).

I quin gran dinar d'acció de gràcies el dels Bennet! Amb desmai inclòs xD En Mr. Muggles té una noviaaaa! xDDDDDDDD I ara la Claire ha decidit tornar a fer un canvi d'aquells a que ja ens té acostumats... a veure que li semblarà el Carnival xD

Next week...


Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

:lol2: :lol2:
jjajaja
Ni idea que li ha fet el negre... :boig: pe`ro aquest en samuel cada dia és més tonto :riure: encara no sabem com funciona le seu poder... es mutiplica rodejant´-se de gent amb poders??...

La lauren d'on coi ha sortit :boig2: massa casualitat...

:mmm

i es segur que la bruixola li ha deixat a la claire expressament xD en noah no es tant tonto! :clap: mort a la claire :clap: :clap: :clap:

EN peter salvarà en nathan!!! :clap:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Avui si que sembla que han intentat fer una mena de comiat definitiu d'en Nathan :cry: :cry: Pobre Peter, ell tan convençut que podria salvar-lo... :cry:
Tot i que segueixo pensant que conservar el cos en una caixa refrigerada com aquella és sospitós... :nose

En Noah i la Lauren ja est+a clar que acaben junts o es lien d'alguna manera, i suposo que aquest atontament que porta en Noah li fa disminuir les qualitats... perquè no he entès allò de al lavabo!...m'he quedat :eh: No s'imaginava que l'altre li robaria els papers o què??

I la Claire ja està ben integrada al Carnival... que no li pega gens... tan pijeta que ha estat sempre ella, i ara viurà allà com una hippie? :roll: I qui és la persona que vol realment en Samuel? En Peter és l'únic que encara no ha buscat dels que apareixien als tattoos de la Lydia...

I què fan l'Ando, en Mohinder i en Hiro perduts ves a saber on?? És curiós que és la cosa que més m'ha intrigat de tot el capítol i han sigut 2 segons xDD

I ara toca esperar fins després de Nadal... :avall :avall

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

OOOOOOOOOOOOOOOOOJ¡HHHHHHHHHHHH
noooooooooo en nathan nooooooooooooooo :(
demà ja m'extendré xD

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

ostres, m'encanta aquesta serie! No m'he llegit tots els comentaris que heu anat escrivint, però els ultim si. Ja han penjat després de nadal eh! JA hi ha hagut capitol nou! Que m'ha encantat per cert :P Jo soc molt pro Hiro i a l'ultim capitol que he vist hi surt bastant... no vull comentar res perquè no se si l'heu vist... quan vegi que dieu algo ja em passare! :)

fins la proximaa!
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Vaja vaja vaja,
Ha acabat el volum 5 !!! Això s'avisa eeeeeeeeeehh

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Final bastant decepcionant!!!

I si al final acaba sent el final de la sèrie (que encara no tenen clar si renovaran o no) encara més decepcionant!!

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Ostres, espero que no sigui el final de la serie!
Ha acabat massa fàcil, jo vull volum 6! No es pot quedar tot axi!
decepcionant, si senyor, decepcionant.... :no
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Respon