Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Bé continuem aquí xD :ballar:

En poques paraules : En nathan l'ha liat parda :atontat i ara va de salvador. Però si es ell que ho ha enreadat tot :cabrejat: . :boig: :deumeu

Padfoot ha escrit:Mica en mica sembla que es va recuperant la serie no? :mrgreen:
Avui han recuperat la veu en off, s'han de cuidat aquets detallets :ok

Padfoot ha escrit: Del capítol d'avui, tota la part d'en Sylar amb el seu pare genial! Sembla que el pare d'en Sylar també ha d'anar obrint el cap de la gent per pendre'ls els poders no? M'ha encantat que en Sylar el deixés viu i d'aquella manera... però s'ha emportat el conill xDDDDD I li deixa de regal a en Danko! xD
seeee ha estat bé, volia fer veure que era una altre tipu de persona però al final se li ha vist el llautó al iaio degenerat
Padfoot ha escrit: I parlant d'en Danko i companyia... Per la conversa que té amb l'Angela... i si tingués algun poder amagat ell també? Això de que tothom morís menys ell... però ara si que ha descobert en Nathan i se li ha acabat el txollo! En Noah suposo que aguantarà seguint-li el fil tot i que la Claire ja no tingui free pass... I no us ha semblat que en Nathan estava molt lligat amb el tema Rebel avui? Ell sol no pot ser però potser ell i algú altre compinxat... o simplement en Rebel també ha enviat missatges a en Nathan pel tema de la Tracy i de la Claire...
No ho havia pensat això que en danko tingues poders, aixi la tenim liada amb la baralla amb en sylar auauau,
en rebel esta clar que es en nathan que no sap sortir del jardinet que ha muntat.
Padfoot ha escrit: La part d'en Doyle i la Claire ha sigut la que m'ha agradat menys, no he entès perquè havia de posar-se a treballar a la botiga de còmics :roll: Però es veia a venir que acabaria ajudant en Doyle :celles:
Es molt :mmm , dius: era necessari?, no crec que els surti a compte a la botiga de còmics, a més de contractar-la a ella hauran de contractar algu que vagi passant la fregona de la baba que els cau als frikis aquells.... xDD
Padfoot ha escrit: Ah que ja m'en descuidava... en Hiro i l'Ando! El nen aquell és el fill d'en Matt de la primera temporada? Pot ser molt divertit veure aquest parell fent de cangur! xDD
POBRE NEN xD


Re falta comentar que lo dela bomba d'en Parkman ha quedat molt cutre,,, una caixa de cartró amb quatre fils i l'arrenca i no passa res? :S ~~ xD¬¬

Per cert en calvo lleig tira en Nathan de la finestra per que li ha fet molta enveja que la tracy digues que era terrible al llit... :lol:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Doncs al final ahir a la nit vaig veure els tres capítols que tenia pendents XD XD

Realment, els dos que m'havien dit que eren dolentíssims són els que més em van agradar, i l'últim, el d'aquesta setmana, ha estat el que he trobat més fluix xD XD XD

La història del Parkman, al final, res. L'únic que valia la pena era la càmera i els seus plans aeris. xD
Per poc ploro amb la narració del Mohinder. XD M'ha recordat als vells temps. Quan la sèrie encara s'aguantava XD XD XD
La companya de classe m'havia venut tan bé l'escena del Sylar amb el pare, que al final les vaig trobar força sosses... Bah. xD El moment més dramàtic: la mort del conill.
Naturalment, jo ja fa capítols que penso que el Danko té algun poder. xD XD XD XD XD
El Doyle (Conan Doyle XD) sobrava. Deuria tenir alguna clàusula en el contracte i encaria no havia omplert les hores pactades en pantalla. XD XD XD La part de la botiga de còmics, massa dish. XD XD XD
Doncs no ahvia pensat que seria el fill del Matt O.o Tindrà un xumet extransensorial? xD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Noooooooooooooooooooooooo!! Han matat la Daphneeeeeeeeeeeeeeee T__T :cry: :cry: :cry:
Em van donar esperances l'altre dia per res! Per matar-la una mica més tard.... :(

I la Tracy també!! Tot i que aquell moviment final dels ulls... alguna cosa rara acabaran fent perquè torni, o sino poden treure l'altra germana no fos cas que a l'Ali Larter se li acabi el contracte xD
I en Micah és en rebel! Us heu fixat com li ha canviat la veu? S'ha fet gran de cop aquest nen xDDD Tot i que crec que per fer tot el que ha fet l'hauria d'haver ajudat algú més... tenia molta informació i és bastant petit encara per dominar-ho tot sol... en Noah potser? O l'Angela qui sap...

I en Pitaaar! Fa dies que surt molt poquet ehh... però ell bona persona com sempre salvant a sa mare per moltes )""$ que li hagi fet. I ara li farà cas a sa mare o seguirà pensant per ell solet (que sembla que li prova més i tot...) I l'Angela i en Noah quin rollo es porten? Es van encobrint l'un a l'altre... i tot per què??

Que mono el baby Matt Parkman! I en Hiro i l'Ando fent de canguuuurs xDDD I el poder aquest que té... com pot ser que li torni el poder a en Hiro però només a mitges.. :? I l'Ando s'ha transformat amb en Goku!! Només li faltava dir Kamehamehaaaaa xDDDDD

I en Sylar deixant-li en Doyle allà penjat a en Danko ha sigut boníissim! Però pensava que apareixeria ell per allà darrere i tindriem una lluita Danko vs Sylar... suposo que haurem d'esperar a més endavant.

And next Monday on NBC:
Spoiler:

American most favourite psycho serial killer is back! xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Ho sabiaaaaaaaaaaaaaaaa.
Sabia que era el Micaaaah.

De fet, no ho sabia XD O sigui, ho vaig pensar, que hauria de ser ell, però com que veia que feia temps que no sortia, vaig creure que ja estava fora de la sèrie XD
Però a mesura que avançava el capítol d'ahir ho he vist claríssim XD XD

La mort de la Daphne ha estat tendra i tot (i això que sabia que moria per la discreta primera línia de la Meri que va posar ahir XD XD). Els efectes especials una mica dish. Però bé XD

Ara, la mort de Tracy... Nooo. XD L'ull aquell plorant... Noooo XD XD XD ¿Com pot plorar...:
1) ... un cadàver?
2) ... un tros de gel? (si no es poden moure cap d'aquells paios, per què el seu ull sí).
3) ... si la llàgrima es gelaria també?

Dish xD XD

També tenia força clar que el nen "encendria" el Hiro. xD XD XD Vaja, en aquest capítol m'ho he vist venir tot xD XD XD XD
La part que m'ha fet més gràcia és que anava entenent coses del japonès que parlaven xD XD XD XD XD XD


En definitiva, el capítol no ha estat malament... Però tampoc tan bo per a persuadir-me que he de seguir veient la sèrie i no abandonar-la... ^^'


PD: Com saps que ha estat el Sylar, qui l'ha deixat penjat?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

HpConan ha escrit:
(...)

PD: Com saps que ha estat el Sylar, qui l'ha deixat penjat?
Home, el capítol de la setmana passada (o era fa dos?) es va acabar amb en Sylar dins l'apartament d'en Danko deixant-li el conillet de regal... Se suposa que en Doyle és un altre regal xD Tot i que després d'haver vist la promo de la setmana que ve... no sé jo si no hi ha una escena entremig d'aquestes dos entre aquest parell que es reserven per ensenyar-la més endavant.

Per cert, què fas tu entrant aquí abans d'haver-te mirat el capítol! Visca els spoilers! xDDD

I la part de la Tracy... pot ser una llàgrima si resulta que el que veiem no és un cadàver... Se suposa que la Tracy (com la Meredith i altra gent) són immunes ( o mig immunes) als efectes del seu poder, sino cada cop que s'ha carregat alguna cosa congelant-la s'hauria d'haver quedat sense mà! No m'extranyaria que d'aquí uns capítols veissim alguna mena de ressurrecció seva, hi havia un dels herois d'X-Men de la Marvel (d'on han copiat infinitat d'idees) que es veu que ho feia, quan es desfeien tots els trossets de gel es tornava a unir tot plegat i com si res hagués passat!

A part que al blog del productor (http://gregbeeman.blogspot.com/) que cada setmana va comentant els capítols, fa diverses referències a que aquest era l'últim capítol de l'actriu que feia de Daphne, de com es despedien i tal, i no comenta ni un sol cop res de l'Ali Larter :wink:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Jordiii, la setmana passada em vas fallar ehh! A veure si aquesta tornes :wink:

No sé per què, però el capítol d'aquesta setmana se'm va fer molt curt, potser perquè molta cosa no va passar o ves a saber perquè xD

Aquest cop si que van reduir molt la diversitat d'històries i personatges, així és més fàcil fer el resum xD

Claire & Nathan: Definitivament aquí sí que no va passar res de res, una mica de palla entre aconseguir diners i la borratxera total per tenir una reflexió d'en Nathan, que segurament si que era necessària però que tampoc calia que se n'anessin a Mèxic a fer-la, per tornar cap a EEUU el dia següent xD

Angela & Peter: M'ha agradat veure l'Angela d'aquesta manera, desesperada perquè no pot dormir i somiar per saber què ha de fer xD Aquesta dona sempre ha basat les seves decisions en el que veu als somnis? :roll: I qui deu ser la seva germana? Per la cara que ha fet en Peter no sembla que n'hagués sentit a parlar mai xD Ara, l'escena d'en Peter allà amb les espelmetes i parlant amb Déu... sobrava... en Peter no li pega això xD I en Noah salvant-li la vida un altre cop... quin pacte deuen tenir aquest parell?

Sylar & Danko: Brutal! xDD Ara en Sylar si que fa por!! Com pensa aturar-lo en Danko quan hagin acabat amb tothom? I en Sylar com pot copiar l’habilitat sense obrir-li el cap? Ah, i espero que en Noah no s’hagi tragat que el mort és en Sylar... després de tant temps perseguint-lo i ara el maten així com si res xD

Total que el capítol m’ha agradat, però no ha arribat al nivell de la setmana passada xD

Next Monday on Heroes:
Spoiler:
La familia Petrelli unida? xDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

:oops: VAIG FALLAR UNA MICA xD
Doncs res, faré un resumet rapid.
El capitol de la mort de la daphne va estar molt bé!!! :adora
Lo del següent amb en noah pifiant-la cada moment... :riure: quin riure....

I el capítol nou: Jornada completa a la família petrelli, anem d'excursió a desenterrar cadàvers...descobrim una nova germana..., sua . Pobre noia ha perdut 50 anys, creient el que li va dir la germana, i es una pena, per que segur que era molt guapa :cry: . (un guió tant dolent que es digne del cor de la ciutat xD o vendelplà).

En fi, jo si fos en nathan estaria content tenint en sylar fent campanya per ell, i es que ell pot estar prenent la fresca i un gelat mentre en sylar el fa la feina bruta. Aleshores el matrà i serà president de cop! ole ole!. això en sylar de Nathan em sona una mica.... de que serà?? :sua

Apa fins la setmana que bé. :lol2:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Angela Banana!! xDDDD

Està bé tot el tema de descobrir com es va crear la companyia, fa gràcia que ens expliquin perquè l'Angela robava mitjons a la primera temporada però calia fer-ne un capítol sencer casi exclusiu i que a sobre al final no serveixi per res perquè l'Alice fuig corrents? Espero que, si no és en aquesta temporada, a la següent torni a aparèixer, perquè la llista de personatges desapareguts que ara ja no pinten res a la sèrie ja és massa llarga (Monica, Caitlin, etc.)

I a part d'això, no em quadra el tema d'en Chandra... durant tota la primera temporada se'ns va fer creure que en Chandra estava desesperat per trobar algú amb habilitats per demostrar les seves teories, en Sylar era el pacient 0, etc. I ara resulta que fa 40 anys va estar en un campament ple de gent amb habilitats estudiant-los ja? La única explicació mínimament lògica que se m'acudeix és que en posar en marxa la companyia, l'Angela & Co. van dedicar-se a esborrar la memòria de la gent que havia estat allà i en Chandra no recordés res, però llavors no quadra que tingués els expedients allà guardats tot aquest temps... :roll: Ah, i en Zimmerman? Tampoc recordava res però va seguir experimentant amb la Niki, Tracy i Barbara? O aquest és que va passar a treballar per la companyia directament?

I sobre el tema Sylar, llàstima que no explotés la bomba i arrassés Nova York a la primera temporada que sinó estariem ben aprop del famós capítol del futur amb en Sylar-Nathan xD

La setmana que ve capítol, i després ja vindrà el mega final!!
Spoiler:

PD: M'en descuidava, sobre el poder d'en Charles Deveaux, ja és el 3r llegidor de ments que tenim (si realment era això el que feia) potser es comencen a repetir una mica massa no? xD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

WEnooo amb una mica de retard però aquí sóc.
A veure si ho he entès: en sylar ara mateix és indestructible. Perque en principi era com s'havia de matar com ha fet l'agent xD, que al final ha salvat en nathan amb la tontaria. Ara el calvito... ho té cru :lol: :cabrejat:

Que en sylar parli amb la seva mare em recorda molt a psicosys xD, a veure si ell atambé va a assassinar noies a les dutxes :lol: :avall no als plagis !! :avall .

Bé sembla que ara els caçaran a tots menys en matt i l'ando, estem bén arreglats :celles: .Pobre taxsta indiu ell que estava ben entretingut mirant pel·lícules familiars de super 8 l'han ben cardat sense saber si el seu pare era dolent :(

Fins dimarts...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Ooooooooh.... ja s'ha acabat la temporadaaaaaaaaaa!! :cry: :cry:

En general m'ha agradat molt el capítol, però m'ha quedat un no se què relacionat amb la mort d'en Nathan i el canviassu que han fet amb en Sylar que no m'ha acabat de convèncer... Com poden entre l'Angela i en Noah empescar-se una idea tan rebuscada per "salvar-lo" i no poden pensar en la sang de la Claire que va ressucitar al mateix Noah l'any passat? Ara que des del punt de vista de les trames que poden imaginar-se per la temporada que ve tenir en Sylar fent de Nathan dona molt més joc que no matar en Sylar i tenir en Nathan ressucitat per 3r cop, és evident. Us hi heu fixat que els 3 finals de temporada que em tingut fins ara en Nathan ha pringat sempre? El primer, s'emporta en Peter-bomba volant i queda tot fet caldo i cremat, el 2n en Peter del futur se'l carrega i després ressucita miraculosament a l'hospital i ara aquest... a la tercera va la vençuda o encara el tornarem a tenir? xD

I ara res, a esperar-nos fins al setembre que comenci el volum 5... amb la Tracy un altre cop! Pensa buscar tots els treballadors de l'edifici i carregar-se'ls un per un? Això inclou en Noah i en Nathan? En Danko? Suposo que si, perquè si només matés gent que no coneixem de res no tindria gràcia xD

Durant tot l'estiu almenys seguirem tenint els comics (i els webisodis aquells que jo no segueixo pas xD) per anar fent boca fins al setembre!

Anirem informant si apareixen spoilers! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:

:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:

:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:

:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:


AIXÒ ÉS MASSA.




PD: Quan em calmi, faré el comentari xDD.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Vale, ja estic calmat.
Primer de tot, a veure, que cullons és això d'en nathan que va a lluitar contra en sylar tot sol... és de tontosxD, tots sabiem com acabaria.
Sobre en danko molt bó lo que fa en sylar que els fa girar contra ells, tot i això es curiós que malparit és el tiu que sempre va a trair per l'esquena...
Després que la claire vaig amb el sylar no serveix de res, només per que veiem que en sylar li vulgui fer coses lletges, no havia trobat una xicota per ell? es que sempre estem igual, sembla que la claire sigui la més guapa del món. Al final s'ho tindra cregut la tia :no .
Que passa amb en hiro i la sang? que s'ha de posat de moda que a totes les series vagin perdent sang pel nas? xD Que vool dir amb això? que el poder d'en hiro es tant bo que han de limitar-lo :S.

Sobre lo d'en peter president, boníssim, no m'ho esperava de veritat.

I que en sylar sigui en nathan.... per favor... ... com volen que s'aguanti... ehem xD :roll: és ben bé que en noah i l'angela no volen perdre en sylar xD son uns putos masoques.

i Finalment la tracy.... per que? és necessari que mati una gent que no sabia lo que feia?? :atontat I perque reapareix ara? no podia fer ho quna la necessitaven de veritat??

I sobre salvar en nathan tens tota la raó... es bne bé que hna fet lo més rebuscat....

en fi, fins aviat xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Renego d'Herois definitivament XD XD XD

No s'aguanta per enlloc.
La cosa més cutre del món. ^^'

Em passo a Perduts. Ja vaig pel capítol 13 XD XD XD

He dit XD XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Maaarc, no reneguiiiiiiiis! :pray: xD

Pels qui encara no hagueu perdut l'esperança i seguiu amb una mica de mono d'Herois, els comics d'aquestes últimes setmanes estan centrats amb en Micah i ens expliquen com va sorgir tot el tema aquest d'en Rebel...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Ja que aquests dies ha ressucitat el tema de Lost, aprofito per ressucitar també el d'Herois! xD

No es veuen massa bé, però de moment és l'únic que hi ha! Imatges de la nova temporada emeses a la famosa Comic-Con! xD




El primer video tela eh! Surten tantes coses que sembla que sigui tota la temporada sencera! xD
I el segon... super Pitar en acció! xDDD

Respon