Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Però diu "they" no "she" a més la Claire no pot venir si no se n'ha anat mai de l'illa.. no ho veig clar. Bé, jo aposto per aquesta teoria. Qui sap, l'altra vegada la vaig clavar bastant!

Dimecres capítol nou! :celles: a veure si hi ha sort i ens fan sortir el Faraday :pray:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

they, són la claire i el fals locke, no? "my friend" , diu ella xddd
aaaix esgarrrifances de la cara que fa quan ho diu el final xdd
:):)

tot són teories, ehehehe??

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Qui ha vist el capítol?? Sembla que la meva teoria de moment quadra, la Kate li diu a la Claire que ara que l'ha trobat la rescataran i que podrà estar amb el seu fill i la Claire li diu algo així com que ella no havia de ser rescatada, però lo important és que després diu "He is coming", així que segueixo endavant amb la teoria!

Pobre Said, és que en realitat és bon tio, però li pillen coses de tant en tant i fa com por.. ara veig que també s'ha tornat boig com la Claire, pobret. A més a l'altra realitat també és bastant desgraciat, que no està amb la Nadhia TT

Per cert, sabeu que vaig dir allò de l'exposició de lost? Doncs es veu que abans hi havia el passaport del Ben i el van treure perquè els guionistes els van dir que el necessitaven pel rodatge. A veure qui endevina per què sortirà! :celles:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Uaaa el passaport del Ben! mmm.. buaaaah repeteixo:buaaah hahahah.
ostres, potser ja ha sortir, de quan van amb avió, nosé.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

No crec que sigui res de crucial, això del passaport XD XD XD XD

No sé per què, però aquesta temporada l'estic trobant ben fluixeta... Tants grupets diferents, tant estirament de misteri ("Jo sóc el fum aquell". Xan xan xan... Però si ja ho sabíem des del final de la 5a ¬¬'...) No ho sé. Espero que remunti XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Ah, doncs a mi m'està agradant bastant, la veritat. Jo estic amb el Locke-que-no-és-el-Locke.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo crec que ha millorat des de que ha mort el xino aquell. Ara que ja no estan al temple aquell i estan més a la selva i els altres a la platja és més lost, aquest últim capítol m'ha argadat. Però també estic d'acord que hi han hagut temporades millors, defet, per mi les millors són les tres primeres, després ha anat baixant. Potser també coincideix en que la 4, la 5 i la 6 he estat al dia i he mirat un capítol per setmana, només, i així no pots enganxar-te tant.. Però lost és lo màxim igualment!! Gent, que queda menys de la meitat de la temporada i s'acabarà PER SEMPREE!! No m'ho puc creure, encara no m'entra el cap, ja fa tres anys que vaig començar lost, en total seran quatre cursos que hauré mirat lost. Algo així és impossible d'oblidar i de substituir.

Com s'acabi la serie i no ens diguin què se n'ha fet del Faraday em suicido, no abans de cremar vius els guionistes.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Marta Potter Weasley ha escrit:Com s'acabi la serie i no ens diguin què se n'ha fet del Faraday em suicido, no abans de cremar vius els guionistes.
Jo crec que ha de sortiiir, Marta! Si ja han sortit la Charlotte i en Miles , ell sortirà aviat, n'estic segura.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

AAAAH! Estic flipant, per fi ens donen respostes. Em va fer pena el Richard... Qui creieu que és el bo, el Jacob o l'Altre? Jo crec que és més convincent el Jacob, però algo ha passat entre ells, tampoc crec que l'altre sigui dolent, no sé...

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Els guionistes ja ens han ensenyat més d'un cop que en aquesta sèrie res no és blanc o negre, hi ha milers de matisos. A primera vista sembla que l'home de negre no és tan dolent, simplement vol sortir de l'illa, però algún motiu de pes hi ha d'haver perquè el Jacob no el deixi marxar.

Cambiant de tema: l'escena del Richard amb la seva dona "espíritu" i el Hurley fent de intermediari em va smeblar una copiada total de "Entre Fantasmas". Que em va semblar molt maca eh? però potser va ser molt descarat no? xDDD


En fi, per mi un dels millors capítols de moment. Ricardus rules! xDD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

A mi també em va agradar molt :clap:
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

Doncs jo tinc la sensació contrària, en aquest últim episodi ens han demostrat que només hi ha el bé i el mal. El fum negre es el dimoni que vol destruir la humanitat, que creu que tots els sers humans són dolents per naturalesa. Jacob el té recluït a l'illa. En Jacob creu que les persones són bones per naturalesa però han de trobar el camí ells sols(que és el que en definitiva és tota la sèrie, intentar trobar el camí del bé..., tots estan desorientats, alguns fracassen(Saïd, claire...), i alguns altres no saben ni que fan(ben), alguns es posen al costat del bàndol vencedor( gent fugida del temple, kate,...)).... (Realment és molt estúpid ...)
El fum negre farà veure que no és dolent, i manipularà a tothom qui pugui fent veure que ell no vol mal a ningú, només sortir de l'illa...
JACOB = Bé, Fum Negre =Mal.

I realment ... bé i el mal?? .... Si continua així, tant sols serà un conte d'infants, una simple faula... Em recorda quan érem petits i innocents preguntàvem en una guerra qui havien sigut els bons i qui els dolents.... Si és això, els creadors realment s'hauran rigut de nosaltres a la cara :no :roll:
Espero que tant de bo no sigui això... :ok

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Jo no sabria si confiar que redrecin aquesta dicotomia, eh xD

M'ha sorprès perquè tothom, del capítol anterior, diu: uooooh, ens ho han explicat per fiii!!
D'acord, potser ens ho han explicat amb paraules, però no hem descobert res que no sabéssim, no? L'únic, això del "tap de l'infern" i, vaja, no deu ser tan literal xD XD Esperem XD Però la resta ja s'havia pogut deduir. No va ser tan bèstia com en el capítol anterior de l'anterior, allò del Jo sóc el fum aquell XAN XAAAAAAN... Però vaja, per l'estil xD

No ho sé, no és que tingui expectatives altíssimes perquè sigui un final brutalíssim, perquè trobo que serà difícil, i haver gaudit de les altres temporades ja ha valgut la pena... Però trobo que aquesta està sortint més aviat fluuuixa fluixa.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo, amb això de que ens han explicat alguna cosa, em referia a la història del Richard, que no la sabíem. Ja sé que sel fum negre i del Jacob no en va dir res, ja ho sabíem tot el que ens diu.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

No ho deia per tu xD Conec diversa gent que la reacció davant d'aquell capítol va ser un gran Uooooooh! XD
Al mateix Lost-perduts el deixaven d'im-pre-ssio-nant (després, per sort, van corregir i van posar im-pres-sio-nant XD) i el millor capítol de tots.... Doncs això.

El capítol d'avui/ahir a la nit... Psè, més del mateix. Oooh, el Desmond. Ok. I prou XD
Espero que aquesta afàsia selectiva de la Sun dugui a algun lloc, no crec que la tingui per tenir-la i prou XD No sé ben bé quina utilitat tindrà en l'argument, si és com l'operació d'apèndix del Jack... XD Potser a algun dels guionistes li va cridar l'atenció la paraula "afàsia" i va dir: doncs apa, l'inclourem. Fem House Lost XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon