Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Perduts (Lost)

Entrada Autor: Solysg »

Es extrany que per aqui encara no hagi sortir el nom d'una serie molt bona una de les millors :
Perdidos !!
La historia i la trama que es desenvolupen tot

Aquell trajecte que marca la teva vida , una anada o una tornada important ,la familia ,els amics ,un viatge perfecte ...i si allo acabes malament . L'incident del vol 817 canviara les vides dels seus passatgers ,40 supervivents acaben a una illa desconeguda en mig del ocea .

Es tenen que organtitzar pescar caçar sobreviure a les malalties. EL pirncipi les desicions les marca el passat del que pretenien lliurar-se. I quan intentaven normalitzar-se descobreixen que no estan sols . i que a mes els volen matar .



Aquesta serie es una de les mes bones(Ja ho he dit ,no? ... em torno repetitiu ) ELs moviments, les histories ,les unions ,els actes , separacions, les desicions . Una serie de intriga i misteri en tota regla ...( aixo ja es posar Spoilers?..)
Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Jo també la miro aquesta serie a la FOX els dilluns per la nit, es boníssima, no me n'he perdut mai cap capítol, cada capítol és una intriga més i sempre et deixin amb les ganes de saber que passarà la pròxim capítol, la veritat és que és molt bona la recomano a tothom. :wink:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Sí, aquesta serie està....uau, molt bé, no. Genial. Jo ara me l'estic veient tota que me l'ha he baixat en uns dies. I desde fa una semana o aixi que porto un ritme...Ja vaig per la segona temporada, el capítol 5 [I...a qui li importa? Juaz :lol: ]. El vuelo oceanic 815!!!

PD: El bola de billar el millor!!xDD :P :mrgreen:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi també m'agrada molt aquesta serie. Però la vaig començar a mirar quan ja estava començada. Però mes tard pel que vaig veure que explicaven i pensaven em vaig fer una idea de com havien anat a parar allí.

I la veritat està molt be
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Hedwing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 37
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 12:12 pm
Ubicació: Howgarts Cambra Gryfindor
Contacta:

Entrada Autor: Hedwing »

Jo personalment tambe la miro i jo la vaig enganyar quan ja havia lo del avio pero esta molt b i entretinguda!!! a mi em fa molta rabia el iaio aquell k va a la seva i fa coses misterioses AHH!! el 13 de setembre a les 22:00 Perdidos a la TVE1
Baby Remember my name it's going to be famous!!

Avatar de l’usuari
ariadri12
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 5:44 am
Ubicació: CANET DE MAR
Contacta:

Entrada Autor: ariadri12 »

a mi m'encanta lost-perdidos
kin ees el vostre personatge preferit?¿


us imagineuke kuan anessiu a pujar a un avió veiesiu el numero akella la xapa?¿ ufff :o :o

saluts :wink: :roll:
EL TENNIS TAULA!!!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
adurna_h2o
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. jul. 03, 2006 4:21 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: adurna_h2o »

Aqesta serie es boníssima!! :o
La vaig començar a veure el primer dia qe la feien a tve però em pensava qe era una pel·lícula... i després va i em deixa amb les ganes de veure el final... 8O Prp millor axí! :P
Els personatges qe més m'agraden son el Sawyer (és el millor!) i L'Eko supos qe tothom hha vist la segona temporada però per si d'acàs...
Jo la segona la veuré pr tercera vegada quan comenci a la tve... Ja en tenc ganes! :mrgreen:

:alien: 4 8 15 16 23 42 :alien:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

WOw algu ha vist el final de la segona temporada? es brutal Be no podem posar Spoilers no? val ....

COmença la segona temporada a TVE Be l tornarem a veure.



PD: L'unica pega de perdidos es que posa els finals de temporada deixant-los a mitges . Ja vull veure la tercera temporada
Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Solysg ha escrit:WOw algu ha vist el final de la segona temporada? es brutal
Si que l'he vist si, mare meva quin final, però sempre ens deixen igual aquesta gent, ara espera't a la següent temporada per a veure que a passat amb... :lol:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Aquest dimecres final de la segona temporada de PErdidos a la primera (... EL podre tornar a veure per 17 vegada !!!!!) (PErò a les dotze fa una mandra...)

Sobre aixo , algu no creu que s'han passat els de la primera possant tres episodis seguits ?

BE jo ja vec la tercera temporada ( subtitulada i per l'emule) I son molt ******* aturen la temporada al sise episodi , no es podra veure la continuacio fins al febrer ...(quin pal )

I a mes han deixat un sise episodi que et deixa amb els pels de punta... es com quan et posen els anuncis a la millor escena de la peli....
Imatge

Avatar de l’usuari
särä
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 12:08 am
Ubicació: a casa meva amb el plasta del meu germanet xD

Entrada Autor: särä »

Jjaja tambè m'agrada aquesta sèrie...emmm que em podeu ajudar?

veureu, io tinc el satelite dijital, i allà ho veig tot, (com els qui ho tingueu xD) i no sé per quina temporada hi vaig, m'he quedat amb el capítol en que l'home negre (ho sento per dirho pero no m'enrecordo del nom) va a l'altre banda de la illa i veu al seu fill. A partir d'allà, no m'entero de res, qui són aquells homes? ma mare diu qu son els metges...pero quins metges? no entenc que passa, la veritat, es que tampoc sé com va ara...
...ѕαязττα...

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

aquells son" los otros "...no puc dir mes per que es aixi son los otros els malos/bons( tal com va la cosa no ho puc dir amb tota seguretat ...)

SI son doctors a mes ,teoricament, tenen algo a veure amb dharma l'empresa dels vidos d'orientacio

hi havia un joc anomenat Lost Expirience querevelava coses sobre Dharmapareix que era una empresa dedicada a

SPoiler(algu em pot dir com posar els spoiler be?)
el be de la humanitat

te algo que veure amb l'equacio Valenzetti una equacio que preveu el fi del mon degut als factos ambientals 4 8 15 16 23 42 ( a algu li sona aixo ?XD i per cert la suma dons 108) alguns d'ells son contaminacio mort fam guerra .. hi ha un video pel youtube que ho diu PAreix que hi va haver una etapa en que va canviasr el lider i Dharma fue muuu mala pro no diu res mes.....


a mes pareix qeu hi ha un llibre anomenat El tercer policia que te algo que veure amb Lost( AL final sera una burrada pero jo ja el tinc ( dema el llegeixo)
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

M'he començat a llegir el tercer Polica ... Es un llibre genial!!! .. PAranoic ,extrany amb mons imaginaris si Lost s'inspira amb aquest llibre(en una escena concreta ) Es ben segur qeu quedara espectacular

Ara nomes em quda una cosa per fer .. senyors ja se el final de Lost... i tal bogeria tinc qeu nomes puc fer aixo... revelar-vos-ho


Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Quatre dies per que començi el setè capitol de perdidos ....
Cinc dies per tenir-ho subtitulat
sis dies per poder baixar-m'el
La compta enrere ja està al seu final ....

Solysg ,totalment perdut

PD Perdo per la broma d'el aritcle d'abans... No ho vaig poder evitar...XD
PD2 SOc jo ,o l'unic que posa temes aquei soc jo?
Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs jo ja tinc ganes de que comenci ja la 3a temporada a la Fox, que estic cansada d`esperar.
La broma aquesta Solysg... estava jo tota emocionada pensant que posaria el final i em trobo aixo, al principi no em va fer gracia, tot s`ha de dir :no, pero despres encara vaig riure i tot.
Ja saps si t`assabentes del dia que comença la nova temporada avisa.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Respon