Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Jo crec que després de que l'altre dia va sortir la Claire a l'illa del pal Rousseau, el nen aquest és l'Aaron. El que ja no puc dir és com ha arribat a l'illa si representa que l'està cuidant la seva àvia. Però tot i així estic convençuda de que és ell. A més anava vestit com la Claire. Per favor!!! necessito nou capítol JA!
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo crec que a la Claire li ha pillat el mateix que als amics de la Rousseau, que els va matar perquè la volien entregar al fum negre i no sé què.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Marta Potter Weasley ha escrit:Jo crec que a la Claire li ha pillat el mateix que als amics de la Rousseau, que els va matar perquè la volien entregar al fum negre i no sé què.
Eheemm ¬¬ em sona aquesta teoria (compartida, per cert)

:)
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Demà passat una altreeee aixx quins nervis :S A veure que no ho destrossin ara. Com s'ho faran? la Kate em sona a falsa últimament.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Jo sóc fan incopndicional de la Kate (i mira que a tots els meus amics els cau malament), però es veritat que ella en tronar a l'illa anava convençuda de que en Sawyer l'estaria esperant i trobar-se a la Juliet amb ella li va despfer els plans. Ara, amb la mort de la Juliet, ella veu que no el podrà recuperar mai i suposo que s'adona de que ja no tenenen res a veure. Tot el temps viscut a l'illa en transformat a en Sawyer en algú molt diferent del que ella coneixia i, definitivament, ha de deixar-ho córrer, no té res a fer.


Se'm ha anat una mica la olla amb la reflexió però bueno xDDD. Això sí, Kate :adora !
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

A mi també sempre m'ha caigut bé, i em fa pena, la juliet, en canvi, no gaire bé, però el final de la cinquena si que m'hi va caure. Igualment, el Sawyer, com dius tu, ha canviat moltíssim i ara, buuuff em sap tan de greu per a tothom..
:)

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ai, a mi la Kate no és que em caigui massa bé, però tampoc em cau molt malament. En el fons me l'estimo, com tots, els vaig anyorar molt (kate incluïda) entre temporada i temporada! xD i anyoro al Faradaaay!

Val després de les meves confessions frikis, em centro en el capítol d'ahir; QUÈ HAN FET AMB LA MEVA CLAIRE!?! Pobreta, què li ha passat? Amb lo maca que era.. quina pena, i el Saïd acavarà així! Però els Saïd mai m'ha caigut bé en especial.

Doncs ara, a esperar una setmana més TT
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

enyores al Faraday?¿?¿ :eh: Mira que han passat tios fikis per la série pero tant com aquest... xDDDDDD

A mí la Juliet m'agradava des del principi perquè és una actriu que jo ja coneixia i sempre m'havia mola molt. I respecte a la Claire, es cert, amb lo bonica que era i ara l'han deixat més zarrapastrosa... xD A veure que passarà amb el Jin ara que el té a l'abast el "Lock".


PD: Segueixo mantenint la meva teoría, el nen de l'altre capitol és l'Aaron, ja li comencen a donar més importància. Si parlen tant d'ell es per alguna cosa.


PD2: Ah! I aquesta és una altra teoria però sense cap mena de fonament eh? Pero crec que la persona que, segons el Jacob, ha de venir a l'illa és el Walt. No sé perquè però tinc aquesta intuició... Haurem d'esperar una setmana més a veure si ens resolen alguna cosa! Perque ja portem uns quants capítols i jo segueixo fent-me la pitxa un lio! xDD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo, friki? Que va! xDD

Respecte a la teoria de l'Aron crec que pot ser, ara per ara deu tenir aquella edat, no?
I crec que també pots tenir raó amb el Walt, ha de tornar a apareixer, perquè us en recordeu de que van dir que era molt especial i no sé què? Doncs ens han de dir algo més.. no vull que s'acabi!!!!

Aviu he anat a una exposició de lost que feien a l'fnac de l'illa (a BCN) i que avui era l'últim dia. Ha estat guapíssim! Hi havia molts objectes que sortien a la sèrie com els bitllets d'oceanic, l'anell del charlie, les figuretes aquelles amb droga que estaven a aquella avioneta, la foto del desmon i la peni, l'avioneta de joguina de la kate, les ulleres trencades del sawyer, etc. He fet moltes fotos!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

M'encantaria veure-les :celles: les has penjat a alguna banda'?

Gràcies!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Vueno, al meu facebook. T'he enviat un missatge amb el meu facebook. No és que sigui desconfiada, però posar-lo aquí en un fòrum overt a tothom..
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Kumi!! Gràcies a tu jo i els meus germans hem muntat una teoria super guaaai!! Mira, el Walt serà el nou Jackob, ara que s'ha mort, l'antessessor es diu? Vueno i l'Aron serà el fum negre quan es mori el d'ara, si és que es mor, que jo crec que si que es morirà. Perquè sabeu que aquell vident li deia que el seu nen era especial i si no el cuidava ella seria el mal i no sé què.. algo molt xungo! i el Walt sempre havia estat també molt especial! A que mola la teoria?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: kumi »

Es possible, es possible. Lo de que el Walt sigui el nou Jacob té sentit, perque ell s'estimava a l'illa i tal.... i lo del Aaron, nosé, nosé, pero ara mateix, qualsevol teoria es factible xD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Bé, lo de l'Aron ho dic perquè el vident va dir que si no el criava la Claire aquell nen seria lo pitjor i no l'ha cuidat la Claire. Llavors el "They are coming" són l'Aron (que potser ja ha arribat o potser són alucinacions rares) i el Walt, que serà el fum blanc!! M'encanta fer teories!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Marta Potter Weasley ha escrit:Llavors el "They are coming" són l'Aron (que potser ja ha arribat o potser són alucinacions rares) i el Walt, que serà el fum blanc!!
Jo crec que es refereix a la mateixa Claire, no? :S
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Respon