Perduts (Lost)

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Però això de l'afàsia no té ni solta ni volta! Existeix, de veritat? És veritat que això comença a semblar House xdd. Si portarà a algo, lo de la Sun? Nosé, jo crec que no, a què podria portar? Crec que simplement esdevindrà un inconvenient en la comunicació, per tant, problemes amb el grup, però nosé pas.

Com podran explicar-nos-ho tot en tan pocs capítols?

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Sí, això de l'afàsia existeix. El que no sabia és que el tipus que té és ben bé "afàsia selectiva". XD Vaig posar-ho així per posar-hi un nom, i després he vist que sí que es diu "afàsia selectiva" quan perds la capacitat de parlar una de les llengües que saps. XD XD XD

Tinc la teoria que han vist que el traductor coreà-anglès no els sortia a compte, l'han volgut amortitzar, i per això li fan parlar més coreà XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

He de dir diverses coses, que fa molt que no comento. Tot i que em costa molt de criticar lost, he de reconeixer que està afluixant amb aquesta última temporada, m'esperava més, però aquests últims capítols estan millor. Em va agradar molt el capítol del Richard Alphert perquè ara sabem tota laseva història, que desconeixíem per complet. Personalment m'agrada aquest personatge. Lo del bé i el mal... no m'acava d'agradar, és massa obbi. Ells ja et diuen qui és el bo i qui és el dolent, que a més és dolent perquè sí, això és el pitjor. Però ara com a mínim hi ha alguna explicació de perquè la illa és rara i a més, el Jacob m'encanta! I ja hem descobert com s'ha destruït l'estàtua i lo de la roca negra. El capítol del Richard Alphert ha estat el millor d'aquests últims, a més ha millorat des que no estan al temple aquell, no m'agradava aquell rollo...

L'últim capítol ha molat però no ha estat dels millors. Lo de la Sun segur que porta a algo, a les sèries bones no passa res perquè sí. Segur que per culpa d'això passa algo greu o no sé...

Encara que hagi criticat lost, segueix sent la millor sèrie de la vida, eh? M'encanta!

I per cert, vaig veure per internet que el Richard Alphert (l'actor) té parents catalans i entén el català i en sap dir algunes paraules!!

Per cert,us recomano les fics de lost Ben-Locke, són lo màxim! xD D'aquí poc en faré una Jack-Sawyer que molarà molt, ja us diré algo més,però no durarà més de dos o tres capis.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Jomast »

:clap: :clap: :clap: Aquest episodi ha sigut una passada!!! :adora
El millor o un dels millors de la temporada!
En Desmond és el puto amo, si senyor! brother! :ok

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

EL DANIEL FARADAAAAAAAAYYYYY!!! siiii! Ja tocava!! el MEU daniel faraday!

Ei, ens han canviat el Desmond! Ara és un pavo sense vida fora dels negocis, d'aquells que no suporto! No! Sort que ara coneixerà a la Penny i canviarà. I el Charlie i Claire, espero que es trobin, segur que es trobaran! Que guai, aviu ha estat guai, feia tant que no sortia el Charlie, ossigui si que sortia però que no tenia massa importància. I a mi el Charlie també m'encanta!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Em té intrigat com és que per cada capítol que surt apareixen comentaris i fins i tot grups al feisbuc dient que és "el millor capítol de Perduts" XD XD
A mi encara no m'ha "flipat" (com em "flipaven" els altres) cap dels nous capítols >.< El d'aquesta setmana ha estat 'bé', però continuen reafirmant-nos el que ja sabíem i no hi ha sorpreses cliffhangèriques ni coses noves... :S
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Home aquest últim ha estat guai, si que hi han hagut coses noves, recorden coses de l'altra realitat! Ha estat molt guai, i el del Richard Alphert també va estar molt bé com a capítol, que ens van explicar tota la seva vida, que no en sabíem res. Al principi va ser una mica fluix amb lo del temple i això però últimament mola. Bueno, així ho veig jo.
:expelliarmus: :snitch: :fuig :emtrenco :imperio: :levicorpus: :wingardiumleviosa: :accio: :banana :abraça :jawdrop: hahaha aquestes cosetes són genials xD :celles: :ballar:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Doncs a mi em va agradar bastant, Hpconan. :clap: I això que vegin visions de quan eren a l'illa, rememorant els primers dies allà, no sé, vol dir que no va desaparèixer del tot, o que no va funcionar gaire el detonador de la bomba d'hidrògen, o com va dir el Faraday, que no haurien de ser-hi. Uau! A mi em mola molt aquest rotllo, tot i que no s'assembla gens al principi.

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Per fiiiiiiiiiiiiiii un capítol de Perduts de debò! XD
Oooh, quin plaer. Com els trobava a faltar XD En alguna escena m'han entrat calfreds i tot, de l'emoció XD XD XD
L'explicació de les veus, una mica pim-pam i, això del pou, previsible (tot i que com que era previsible, he pensat que no ho farien... i pam XD O sigui, que han estat imprevisibles en la previsibilitat XD)... Però un bon capítol. Per fiiii. En toota la temporada xD XD XD
I el finaaal. Uaaah xD


Que segueixin així, sivuplé XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Com?! Quina gran decepció lo de les veus!! Com a capítol ha estat molt guai! Mola que el Desmond va ajuntant a tothom xD, és super fort quan atropella el Locke, que en realitat no té cap culpa, pobre..

D'aquí res s'acaba i jo em suicidaré xD
Sabeu què? El nestor carbonell (richard alphert) va dir que quan ha llegit el guió de l'últim capítol han quedat tots els seus dubtes sobre la sèries resolts. Així que ho han fet bé, es veu! Però l'actriu que fa de Kate (qui no vulgui saber absolutament res del final que no llegeixi això) va dir que el final de lost no seria feliç. Espero que ens facin un bon final perquè sinó és per matar-los!! Després de 6 temporades!

M'hagués molat que la sèrie s'hagués acabat del pal que funciona la bomba d'hidrogen aquella, ossigui del tot, i en realitat res arribés a passar. Tota la sèrie hauria estat, realment, un viatge d'avió. Segur que s'acaba, com molt bé va dir nosequí en aquesta web, que s'ajunten les dos realitats encara no sé com i tampoc sé què suposarà això.. però ja estan començant a juntar-les, ara les recorden!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Un moment, QUÈEE? :atontat tot el puto rollo de que no pogués parlar anglès era per això? m'esperava més, la veritat, pensava que per culpa d'això passaria algo greu, que no podria cridar no sé què en un moment crucial i es moriria nosequí o algo així.
Tot i això la retrovada del Jin i la Sun ha estat tant maca! :hug: Ja tocava, que pobres feia no sé quant temps que es buscaven! Ara, seria més normal que parlessin en coreà, no? perquè els dos són coreans, és la seva llengua nativa i s'han conegut en coreà! :no

Bé, de la resta del capítol, doncs bé, m'ha agradat! Espero que acabin tots a la illa (almenys a la relitat de l'illa). Respecte a l'altra realitat no sé què passarà, si que molaria que es fusionessin, de fet ho estan començant a fer, de moment se'n recorden de l'altre, però no sé com ho farien això.. molaria que en aquella realitat també acabessin a l'illa! però està sota l'aigua ¬¬ :no

Per cert, aquella ferida del Jack del principi de la temporada al coll encara ens han de dir el què, segur que no ens ho van ensenyar perquè sí. :celles:


:wall:
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: HpConan »

Quiiiiin senyor capítoool!!! Uoooh! XD

Vull que mori la Kate, sisplaaaau. Sobra, sobra. Canvio la Kate per la Suuun T___T
Bé, ha estat un capítol escombra, diguem-ne. Han escombrat mig càsting XD XD Va, va. Que la cosa està remuntant positivament (per sort, perquè portaven un ritme... v.v'), a veure quin final ens preparen XD

I, sí, trobo ridícul que el Jin i la Sun parlin en anglès. Vaja, no és estrany, és impossible. En aquesta situació, encara que no fos ni amb el seu marit, la reacció seria la llengua nadiua... Però què hi farem.

Tinc la teoria que hi ha algun dels guionistes que té pànic de l'aigua. Tot acaba igual XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Eii quina penaa! pobra sun i pobre gin!! I jodeer pobrets tots plegats!! i pobre de mi que d'aquí res em quedo sense lost! xD però déu meu com han pogut fer una cosa tant americana??? bueno no em queixo que la veritat és que m'ha encantat!!! xDD eei que només queden tres capítooools!! però un és doble. I jo què faré sense lost??? De segur que recordaré aquesta sèrie tota la vida!!

bueno gent, doncs a esperar el següent capi!

VISCA LOST I VISCA EL DANIEL FARADAY!!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Jo també he pensat, mentre l'he vist que la Sun i el Jin no es poden parlar en anglès després de tan temps sense veure's, és surrealisme. xddd. Merda! Per què cony s'han mort, no hi trobo cap lògicaaaaaaaaaaaa! Collons, noi.
:( I quan la Kate li diu el final del capítol al Jack que es pensava que el perdia, m'he quedat astorada. Si no ha fotut ni cas al Sawyeeer! Jo crec en la poligàmia, en aquest cas. Serien un bon trio.

La Claire no està tan boja com ens pensàvem, ni el Sayid (pobret, sempre se sacrifica ell), i ara em cauen bé. Per fi sabem que la cosa Locke no és bona i que els vol matar. Trobo a faltar el real Locke, era bo i llest i enginyós i no-mala-pècora.

Per cert, algú sap alguna cosa del Miles, el Ben i el Richard? Ia ni me n'enrecordo d'on s'han fotut i en quin capítol se separen ni de quina manera. Suposo que al següent faran allò del "Previously on LOSt" i ho recordaran o com a mínim en parlaran una mica.

I en Lappidus? No sabem del cert si s'ha mort, en realitat. Espero que no, em queia bé, i tenia bona relació amb el Jack i la Sun, sobretot.

Bueeeno, espero el següeeeent com tots però alhora no vull veure'l perquè després en quedaran menys.

LOST

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Perduts (Lost)

Entrada Autor: Getta91 »

LOST 6X15

Per fiiiiiii capítol del Jacob! Impressionant, tot i que encara no he entès massa bé què se suposa que és la llum de la cova... entra un home, surt un fum, pim pam! :boig: Amb Lost ja no em faig preguntes!

En fi, s'acabarà la sèrie i jo encara no hauré entès res. Però el final el veig molt previsible: una última imatge del Jack mirant l'horitzó, tot sol i protegint l'illa... pantalla negra i... LOST :riure:
SEMPRE ACLEE!

Respon