El Cor de la Ciutat o Ventdeplà?

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

El Cor de la Ciutat o Ventdelplà?

El Cor de la Ciutat
20
24%
Ventdelplà
62
76%
 
Vots totals: 82

Avatar de l’usuari
Hineta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 4:43 pm
Ubicació: súria

Entrada Autor: Hineta »

jo prefereixo ventdelplà... el kor de la ciutat no u veig massa i a ventdelplà i stik viciada

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

ventdelplà!!!!
esk el cor es masa dramatic!
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

El :heart: de la ciutat és un drama total... però ara Ventdelplà va pel camí... Entre que el Jaume descobreix que el Joan no és fill seu i el David liant-se amb una altre... per no deixar de contar que la Mònica i el Julià es lien... :roll:
però igualment trio Ventdelplà... :)
CARLOTA :ballar:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Doncs jo ni l'un ni l'altre, que no me'n miro cap.
Personalment aquestes sèries no es que m'agradin gaire.
Però m'han dit que al cor de la ciutat fa tant temps que el fan que ara ja no saben que ficar-hi i només passen que desgràcies. Com que Ventdelplà es bastant nou... Però jo no ho sé, no puc opinar.

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

jo miro vendelpla a mi m'agrada, esta bastant bé.
el cor de la ciutat no..
sorry x les 4 linies
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo m miro vendelpla pk dl cor d la ciutat me ne cansat i ara i stik super enganxada x veure k li pasara l martí! :rage:
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres es veritat el pobre marti..weno dema es dilluns 8)

ui hi han bastantes teories del que li pot passar:

es pot salvar: perque no ? a veure es el tio bo de la serie, no mel poden matar

a mes tmb fa poc que van matar el damia. i el david tambe a estat el hospital no fa poc o sigui que...

el poden matar: perque mireu ventdelpla es u poble i weno...doncs que la monica tambe va estar amb coma ella i el marti...weno es molta moltissima casualitat que tots dos es salvin (2/2) pero weno..em de tenir en compte de que la monica esta en cadira de rodes.

-------------------------------------------------------------------------------------el que xi que podria passar es que algu es moris... com per exemple la vero...que va vendre les enery dels **** pero weno...pensama que es es mataria pero weno....


una actitud que ma agradat molt es la del pau. :) :) :heart: :heart:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Doncs a mi al principi magradava molt Ventdelplà, pero ara trobo que ho han complicat massa....
Que si accident, que si segrest, que si drogues.....

Era mes real al principi......

Una cosa que em va treure de polleguera va ser que per Sant Jordi, els exemplars del diari de la isona els firmes l'actriu... Però si l'únic que tenia de seu era la foto de la portada!!!!!
I a la guionista.... qui li ha reconegut els merits???
(tampoc ho se ben be com es ell llibre, que no me le llegit.)[/i]
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

weno es que amb aixo del llibre aveure...
jo vel vaig comprar perque era de ventdelpla i perque weno la prota era la isona...pero aixo de que ella firmes els llibres...jo esta super clar... perque la autora... no la coneixem de res...ni de altres llibres ni de la tele ni res...encavi la georgina (acttiu) la veiem cada dilluns i dimarts per la nit o sigui queweno..te molt de morro xi. tens rao..pero weno... encanvi...
els llibres de hp ami magradaria que mels firmes la j.k.rowiling i no el daniel...que seria lo mes llogic...no? pero weno...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

Dons ami magrada mes el cor de la ciutat nomes peruqe fa ja com 5 anys o mes que la fan i vendelpla es una serie mes o menys nova no es nova pero ho es mes que el cor de la ciutat.
deu

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

pos a mi avans magradaba mes el :heart: de la ciutat pero com que van començar a canviar els personatges i a liar la troka , que si canvien de barri , canvien de bar ...no se k mes ...em vaig kansar!
i ara magrada mol mes ventdelpla! sisisiii! :mrgreen: pubrisso el marti.... :cry:
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Es molt millor ventdelpla es 1 historia + seria, elaborada i amb actors d + talla q els del cor. A part, com q ventdelpla dura 1 hora x capitol no ha de ser tant intrigant com el cor, que molts cops ls histories estan mlt vistes.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Laieta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 6:52 pm
Ubicació: Barcelona, vallvidrera

Entrada Autor: Laieta »

doncs jo crec que el :heart: de la ciutat és massa rebuscat (no vol dir que vendelplà no ho sigui eh, que deu ni do!) més que res perque hi ha masses personatges funcionant alhora i crec que no reflexa gaire la realitat :roll: en canvi, vendelpla, tot i que la ultima temporada a sigut d'allo que dius - ostres!! crec que reflexa mes la vida de cada dia etc, tot i que tenen coses una mica irreals, amb aixo de l'assasinat del damia i el segrest, po wenu, potser si tot fos real seria una mica aburrit nop?
:wink: dwww

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Sí, a mi m'agrada que no sigui tan retrat de la realitat, per exemple m'agradava més laberint d'ombres que el Cor. Jo miro els dos i m'agrada més ventdelplà, no ho sé trobo que està més ben fet i el cor depèn de les èpoques i dels temes , n'hi ha que estan bé però altres són un pal... A mi m'ha agradat la renovació que han fet, tocava variar una mica.

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Ohhh! 8O Estic amb tu Clara! No sabia que t'agradès més Laberint que el Cor.. Mira que et veig cada dia i tu sense dir res... Ja esta bé! Dons penso igual que ella, la gràcia de les séries de ficció és que siguin de ficcó i no un retrat de la vida normal, esta bé que tinguin algo però no igual. Jo crec que tant Nissaga com Laberint i Vendelplà son les millors sèries de ficcó que s'han fet a tv3. Totes tres són del mateix director i les tres tenen aquell punt d'intriga i maldat que m'agraden i a sobre els dolents son taaaaant guapos! Qui no es recorda del Salvador de Laberint! Dolent però guapissim! (és el Julià de Ventdelplà). Potser deles tres la més "light" és Ventdelplà però val la pena igual! Apa a mirar la tele...

Respon