Què serà de la web?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Què serà de la web?

Entrada Autor: -sandra- »

Aquesta web és molt mona :heart: :heart: Estic força enganxada a ella, ni que fos cola muahaha :mrgreen: però he estat pensant (és que està a punt d'acabar l'any i no he fet la reflexió tonta de l'any 8O :P ).
He estat pensant que, quan s'acabi la saga de Harry Potter... Vull dir, quan hagi sortit al cine la setena entrega :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (quines ganes que en tinc) què serà de la web? Es morirà i tots ignorarem que ha existit, i caducarà? O es quedarà oberta perquè quatre penjats recordin temps millors? O acabarà derivant en la pàg web del detectiu Conan :riure: :riure: (eis, que la idea té futur, jo, en Marcel, l'Hpconan, la Padfoot... :riure: )

Què penseu fer respecte a la web quan tot s'acabi? (no només va pe'n Jomast i els moderadors, sinó pels altres usuaris tb :wink: )
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Suposo que seguirà, nop?

A més a més... de Harry Potter en tenim per anys, encara.
El setè sortirà, però encara quedaran pel·lis per sortir... Així que podrem anar comentant les pel·lis...

I sincerament DUBTO que la Rowling tanqui tan perfectament la seva obra. ^^
Segur que ens deixarà alguns temes perquè les converses d'Hp mai morin... Sempre hi haurà algunt ema per comentar. Els errors del llibre, de les tradus (huasss xD), els origens dels noms... I SEMPRE hi haurà notícies.


Tot i que no sé... Després de sortir la 3a d'El Senyor dels Anells la pàgina de ElFenomeno.com va decaure molt, i era molt bona... Però segueix tenint notis d'ESDA ^^

Aquest web no morirà!!! HARRY POTTER FOREVER (CATALÀ)!!!! :boohoo:




Recolzo la idea d'una web de Conaaan! xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

quan s'hagi acabat la saga :reading: podrem dir qualsevol cosa, perquè no serà spoiler :riure:

i per algo està el subfòrum "Món muggle" :boohoo:
:relax:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

x sempre!

Entrada Autor: Getta91 »

Aquesta web és per sempre! HPFC (F de forever)! xD

A veure, es podrà seguir parlant dels llibres, esperem que algun nen petitet de quan s'acabi tota la saga de llibres i pelis es comenci a llegir tots els llibres i vingui aquí i com que tots ens els haurem llegit podrem seguir comentant amb els nous lectors de Harry Potter! ^^
Visca Harry Potter Forever Català!

(E.P.C. Però molt... Enllu, em preocupo)
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 4:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No hi estic d'acord (soc pesimista) per mi cap al 2009 quan surti l'ultima peli la apgina sobreviura durant uns pocs messos. Llavors els usuaris haurem de decidir que fem, si parlem pel msn, modifiquem una mica molt la web i la derivem tambe a altres llibres o anime.

Aixo si la web aquesta vicia pero molt des que la conec que no em vicio tant a les consoles.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

ja veus

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit:Aixo si la web aquesta vicia pero molt des que la conec que no em vicio tant a les consoles.
ja veus si vicia...xd
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

Finalpotter ha escrit:
llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.
walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitat :roll: xD...amb lo bona nena que sóc...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

si k tindras temps si...xd

Entrada Autor: Getta91 »

llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Si t'agrada Hp tindràs temps, tranquila...xd almenys jo en penso tenir! =P
sempre hi ha d'haver temps per llegir Harry Potter per 50000000000000000000000000000.....vegada! :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

llewellyn ha escrit:
Finalpotter ha escrit:
llewellyn ha escrit:jajajajjaaj home però encara falta molt no? que pessimistes...morirem tots! però vaja...quan tot s'acabi jo ja seré adulta (tot i que tècnicament ja ho sóc) i...no sé si tindré temps...snif
Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.
walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitat :roll: xD...amb lo bona nena que sóc...
Si digues tot el que se de tu...

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

Finalpotter ha escrit:
llewellyn ha escrit:
Finalpotter ha escrit: Quant dius adulta vols dir madura? PErque si es aixi sento desilusionar-te tu sempre seras una immadura.
walaaa això és un complot!! entre tu i la sandra em fareu perdre credibilitat :roll: xD...amb lo bona nena que sóc...
Si digues tot el que se de tu...
8) 8) 8)

eh va...que això més que un fòrum sembla una conversa xD (a més...tot el que puguis saber es bo :mrgreen: ) xDD

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Ostres.....2009!! si tot va bé la Sandra i jo estarem a meitat de la carrera, si es llarga...

Però segur que tot deriva tranquilament com tots els temes del forum, i al menys espero que ens quedin els amics no?? que no tot a la vida es Harry Potter. Jo proposo continuar fent kdades! jejejeje....potser fan una serie de Hp o un manga...o jo q sé.

A més....sempre ens quedarà l'Accra, JAJJAJAJJA!! Podem demanar Harry Potter fins als llibres q volguem...o el passat d'aquest, explotem-la!! (es conya Accra! :P )

Podem lluitar per fer la peli de professia!! wheeee!

o seguir comentant l'actuacio dels actors q surten a Hp (xq la seva carrera artistica no acaba aki!), o si la Rowling segueix excribint llibres(q ho dubto xq ja te diners per passar la vida i més!), o altres llibres que tinguin semblances....... Per alguna cosa som experts en trobar coses de HP per tot arreu no? :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
-daniel-
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:13 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: -daniel- »

al 2009 encara faré 1º/2º de batxillerat :( (serà quan acabaré 1º i començaré 2º, i he comptat com si no repetís cap curs :roll: )
:boohoo:

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

Aina ha escrit:
A més....sempre ens quedarà l'Accra, JAJJAJAJJA!! Podem demanar Harry Potter fins als llibres q volguem...o el passat d'aquest, explotem-la!! (es conya Accra! :P )

Podem lluitar per fer la peli de professia!! wheeee!


síiiiiiiiiiiiii no hi havia pensat!!!! We :heart: Accra

Respon