els moderadors que hi ha

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Sandra, però si tu abans sempre escrivies més de quatre línies :roll: sempre eres (i ets) la que escriu missatges més llargs, no sé perquè t'hi has d'esforçar, tu :roll:
Home, es pot dir que jo ara no m'esforço tant si no arribo a les quatre línies però si el post conté algun missatge que només es pot expressar en menys de quatre línies, doncs el poso :P
I els moderadors què vols que hi facin, si a vegades ells tampoc arriben a les quatre línies? A mi em faria ràbia que em borressin un misatge per ser massa curt, però si ells també en posen és completament injust.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sandra, ja he dit molts cops (tot i que no soc moderador) que el val es el contingut i el respecte amb que es parla. A mi m'importa molt poc si un missatge ocupa 2 linies o no, l'unic que importa es que expliquis la teva opinio i la raonis minimament.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

-sandra- ha escrit:No crec que depengui del nombre de missatge: a partir de 200!
A partir de 200 res, perquè el Corellian i el Tarry en tenen trenta-sis i quartanta-dos respectivement... la veritat és que és per com complim les normes als forums (si no posem spoilers, si anem amb compte d'omplir les quattre línies, si elaborem bé els missatges,etcetera (perdoneu de que escrigui tot sense abreviacions, però és que fa poc que he arribat de Italia -Toscana- i em fa il·lusió escriure un català ben correcte! :wink ))

Massa :riure:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A veure, la norma de les quatre linies no l'hem retirada pas, potser passem per alt alguns missatges de segons quins temes (especialment del subfòrum de temes inutils :roll: ) en que entenem que és difícil arribar a quatre linies perquè molts cops són temes que no hi ha res a argumentar, també hem dit molts cops que missatges que no arribessin a les quatre linies però que estessin ben argumentats i fossin coherents no els esborrariem.

Si tot i això creieu que hi ha alguns missatges que se’ns escapen i que haurien de ser esborrats ens podeu avisar i ja mirarem si cal esborrar-los o no :wink: (però ara tampoc comenceu a bombardejar-nos a MPs dient que esborrem tot el fòrum ehh :lol: )

Moltes gràcies a tothom que s'esforça perquè els seus missatges arribin a les quatre linies i fer que el fòrum sigui un lloc més interessant on la gent s'animi a participar més, i perdó si alguna vegada hem esborrat algun missatge que vosaltres creieu que es mereixia ser publicat, tothom té els seus criteris i nosaltres intentem aplicar a tothom més o menys el mateix. Ah i els que encara no us esforceu per fer els missatges de quatre linies a veure si preneu exemple dels que si que ho fan :twisted: :wink:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Només ho deia com a comentari, ja sé que si està ben argumentat no val la pena allargant-lo si ja has dit el que havies de dir, no es pot allargar, només que em sembla curiós que sembli que tothom la ha oblidada :oops:
I jo sempre escric més de 4 linies (o quasi sempre, en trobareu algun missatge de tres potser, ara no m'ho recrimineu :P ) però solo escriure missatges llarguets, no perquè m'hi mati per allargar-lo, simplement perquè per mi, la p*tada seria que només me'n deixéssiu escriure una o dues, amb el que m'agrada a mi allargar-me i acabar explicant la meva vida, llavors sí que moriria, mentre 4 linies sigui el mínim, jo sóc feliç, però veig que a altra gent li costa més, què hi faré :P
Tot i així, continuu fomentant lús de les quatre linies o almenys, una mínima argumentació, no cal que tingui el número de caràcters comptats :roll:

PD: massa, era una broma :riure:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Ei!!!! una nova pregunta, perque m'hi acabo de fixar... hi ha un ususari registrat com a... no men recordo... ah, si!! es diu KItus o alguna cosa per l'estil... com a rang té Persona Non Hungrata, i, a més, no té estrelles... que li passa??? a ,mes m'he fixatr que enlloc d'esttrelles té una emoticona... wue li opassa??

Massa*poseidón!! :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Vols dir? que raru, t'has fixat si te algun missatge? perque si nomes n'has
escrit un o 0 en comptes de ficar ''alumne/a de 1r'' fica: ''nou alumne/a''.
pero un emoticon en comptes de estrelles? :| :think: que raru...
jo no tinc res mes dir, pero altres persones si que poden respondre aquesta pregunta...

:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

A veure.... m'hi he estat fixant, i he vist que per exemple, la làlia té:

Làlia
*(una estrella)
Missatges: 655


i la -sandra-:

-sandra-
**(dues estrelles)
500 missatges


??? com pot ser, que si jo tinc 255 missatges, tingui ***(tres estrelles)??

que no anava en finció de la quantitat de missatges que tenies?? :o

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

luna Lovegood, el q passa és q quan una persona es fa un rang d'akests personalitzats, les estrelletes es queden fixes i ja no canvien...
És a dir, q si tu tens una estrella i et fas un rang personalitzat, et quedaràs amb 1 estrella encara q tinguis molts més missatges...
Però igualment això no té gaire importància...A mi em va passar, i ho vaig dir en broma i en Jomast m'ho va canviar i tot!! Tot hi q no calia, gràcies!! :wink:

Bloquejat