Un concurs de mini FF.

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

al final passo d'aquella ff... no ho he pogut evitar i l'he publicada... sniff... no tinc remei... soc esclau de publicar ff's... doncs al final... passo d'inventar-me coses... jo vull ser jutcge!!!! (jutges power!!! si ho llegeix la Getta: cada cop tenim més powers: febre power, tacos power, antella power, manresa power, cutralandia power,..... carai!!! :jawdrop: )

Massa :riure:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

massa_hpifriends.com ha escrit: (jutges power!!! si ho llegeix la Getta: cada cop tenim més powers: febre power, tacos power, antella power, manresa power, cutralandia power,..... carai!!! :jawdrop: )

Massa :riure:
juas juas! powers power! vengaaaa aquesta si que ha sigut el power més parida i més power de tots! :P
Res, que si fas una FF per quan ha de ser...? (com si fossin deures i tot...)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Re: ...

Entrada Autor: ronsantanna »

HèctorPotter ha escrit:una pregunta? no us en foteu eee...
k es un concurs ff? o el ke sigui... poseu lu k es com es juga i tot lu k els altres an demanat (tema, etc)
Bé pel que jo he entès es tracta d'escriure una ff, és a dir una història sobre harry potter que pot ser anterior futura o en els mateixos anys que els protagonistes, etc....d'us quans folis,sense gaires faltes, etc.....que llavors s'enviaria a un jurat que decidiria els guanyadors.....Bé no m'he explicat gairebé, ho tens més amunt millor explicat HectorPoter

Ara venen les meves preguntes:ern quan de temps es podran entregar els ff?i qui seran els jutges
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Re: ...

Entrada Autor: Finalpotter »

ronsantanna ha escrit:Ara venen les meves preguntes:ern quan de temps es podran entregar els ff?i qui seran els jutges
Fem be la pregunta: es fara el concurs? Per que si tenia que ser per sant Jordi ho veig molt negre.

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

u trobu mol bona idea, kuan decidiu algu ia avisareu k segu k ns apuntem mols col·laborar am l k sigui!!
:D

Bloquejat