www.Harrypottercat.com passara a ser .cat ?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

www.Harrypottercat.com passara a ser .cat ?

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Estimats compatriotes potterians:
darrerament s'ha produït el fet de que les lleis de les webs (o alguna cosa per l'estil) poden acabar en .cat, com si foren un paIs, i ja hi ha webs que ho fan (http://www.vilaweb.cat, edu365.cat,...) i em preguntava si la web passaria a ser-ho!!

Massa :juggle:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No pots editar una mica el títol? És que desquadra la pàgina principal ^^

Emm... No creus que quedaria molt malament "harrypottercat.cat"? O.o
Molaria Harrypotter.cat; però vés a saber quan valdrà el domini. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

la veritat es k si posesin: harrypotter.cat estaria mol b i quedaria millor k harrypottercat.cat. Pero, harrypotter.com, .es, etc... segur k existeixen i valdra mol mes car, segur. Hauran d comprar els drets i tot... pq harrypottercat no es el ateix k harrypotter, no?
:? ja no se ni lu k e dit... kin liu

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ahir ho vaig consultar amb el jefe ( :lol: ) i em va dir que si, que era bastant car això del .cat :roll: per tan de moment seguirem amb el harrypottercat.com una temporada :wink:

Però si hi ha algú que li faci molta ilusió que siguem harrypotter.cat i està disposat a pagar-ho que avisi ehhh :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo crec q tal con està ja està bé, nooo?? jejeje, és q si val massa diners, després de tot no serveix x gaire, .com o punt cat....
Per cert, Massa, t'he canviat el tçitol xq al veure el tema m'he pensat que era de veritat, q canviava (i veig q no he estat l'única...u_u) així q li he possat interrogants, q ja se q només els deuria tenir al final, però així des d'un principi és veu q és una pregunta, i no una afirmació, val? :P

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Visca!Veient la firma de la LunaBlack_Lovegood he vist que per fi hi ha algu que mira house!!!!!!visca visca visca!!!

Tornant a lu del tema a mi ja m'està bé tenir el domini .com, almenys jo no em sentiré més català si la meva pagina web predilecte te el domini .cat
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Jo almenys no em tallaré les venes... La filiació al cat ja queda prou clara tal i com està.

PD: Eii, jo al House el vaig descobrir a "Sentit i sensibilitat"... i ja era una canya :riure: Algú l'ha vist mai riure?

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

home estaria b q sigues .cat pro clar no quedaria molt be harrypottercat.cat i a mes si es molt car de moment .com ja esta be. si mes endavant es fes un canvi o algu axi dons tmb estaria b. :mrgreen:
PD:visca es St Jordi!!! :P :mrgreen:

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Jo krek k ja esta be com esta... es una tonteria posar un .cat!! ja es prou car amb el .com.. (be, no tnt) pero amb el .cat es força car... aixi k jo krek k amb el .com ja va be!! :P La web es la mateixa :P :D 8-)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi, ara m'agrada com està. A més queda molt bé i segur que més d'alguna vegada ens equivocariem al posar la web ( encara que aixó sigui el de menys) i crec que quedaria molt millor tb ( harrypotter.cat k no la direccio de la web d'ara + .cat. Però si ess te de canviar jo encantada, tot i això no m'ofereixo voluntaraia a pagar el que es necesiti.
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo, sincerament, ho trobo una tonteria... :roll:
No se'm tireu a sobre, però no ho sé, és que és més car i a més ja m'he acostumat a escriure així la web, estaria tota l'estona equivocant-me i se m'obriria la pàgina aquella de no se puede encontrar el servidor... :mrgreen: xD ja queda bé harrypottercat.com ja diu el cat, no sé... se sobreentén que és en català sense necessitat de pagar més :)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Clar! Jo soc de les k pensen q esta be tal i cm esta... Pagar + x eixa tonteria... A+ ,entre altres coses jo ja m'he acostumat a pensar {me'n vaig a la pag de harrypottercat ! }Ara q diria m-e-n v-a-i-g a l-a p-a-g-i-n-a d-e h-a-r-r-y-p-o-t-t-e-r-.-c-a-t ps no keda be :lol: k no k a mi mes igual una kosa k l'alltra....
AURAA!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

io em sembla que tindria problemes al escriure l'adreça.... m'he acostumat tant a escriure harrypottercat.com, que canviar a harrypotter.cat o harrypottercat.cat sem faria molt estrany... m'etivocaria cada dos per tres!!!

A mi de fet, m'es igual, de totes maneres estaria bé...
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

ronsantanna ha escrit:Visca!Veient la firma de la LunaBlack_Lovegood he vist que per fi hi ha algu que mira house!!!!!!visca visca visca!!!
??? Però si és una de les sèries més vistes actualment! Quasi tothom ho veu. XD És que és genial.
Per cert, jo a l'actor el primer cop que el vaig veure va ser fent de pare a STUART LITTLE. XD XD XD XD XD XD Quin canvi!! XD
*Perdó per canviar de tema XD*


Doncs sí que quedaria bé això de "vaig a conenctarme a harrypotter.cat", però, bah... Ja estem poru bé amb "vaig a connectar-me a harrypottercat" (jo moltes vegades segueixo dient HarryPotterForeverCatalà, però bé XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

harrypotter.cat ha estat registrat mundopotter.com :cry:
Bé l'han de acceptar encara que dubto que l'acceptin ja que la seva pàgina ni promociona la cultura catalana ni està en català, no crec que acceptin traduccions automàtiques.. ¬¬

Crec que harrypottercat.cat seria massa redundant...

Bloquejat