Organigrama

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

POs es veritat... ara que ho dius... he anat un moment al fòrum de "El web" (vaja, al que estic ara) i he mirat el tema que posa "els moderadors que hi ha" (made in my!!! juas juas) i no hi era, el Final.... no se perquè, m'ho pensava....

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Doncs a mi també m'agradaria ajudar! Em faria molta ilusió! Em teniu a la vostra disposició

Avatar de l’usuari
sedna
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 07, 2006 6:27 pm
Ubicació: Cap Nort,Noruega.(Us heu quedat glaÇats!!!!!!!)
Contacta:

Entrada Autor: sedna »

Ha mi,me agradaria ajudarta,Jomast,ham molt de gust... :wink: :wink: :wink: :wink:
Viska Jomast!!!!!!!!!!!!!!!!! :ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :wink: :wink: :wink: :wink:
Em donaria molt de gust ajudarta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Massa, tal com t'ha dit la Padfoot mai he estat moderador, en JOmast em va dir que em faria moderador unes setmanes abans de la quedada a Girona pero no me n'ha fet.

Com ja he dit abans si necessiteu ajuda podeu comptar amb mi que ho fare amb molt de gust.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bufffff...... Aquest organigrama em fa veure i creure que tinc molta responsabilitat. T___T XD
Si que estic a llocs, no? :lol: :lol: :lol:

Però per què el lloc de "webmàster" està buit, i estàs com a "tècnic", Jomast?
Jomast power! XD

M'ha sorprès això de l'organigrama. No m'ho esperava. :o
I he estat una bona estona fins a trobar el quadradet el fòrum, a la pàgina inicial. :P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Al principi fa molta il·lusió ser responsable d'una web, però te'n acabes cansant... Jo en tenia una (que no era res en comparació en aquesta) però va acabar desemparada -ara ja no existeix-. No crec que em torni a posar a les mans d'una web, per això dic que per mantenir-la duran temps s'ha de tenir força de voluntat, ja que es converteix en una càrrega... >.<
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Aveure,a mi m'agraden molt els moderadors que hi ha actualment, ho fant molt bé.Jo també puc ajudar (si voleu)però crec que els menors de 13 anys [ara no m'ataqueu,jo també ho sòc] doncs...Bé,no sé.Però com molta gent,a la vostra disposició :wink: però al final sobraràn :mrgreen: Lo que potser podria fer jo és lo de la GALERIA,és lo que s'em donaria més bé :roll: però ja he dit la meva opinió sobre l'edat :imslow:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Respondré a tothom:
massa_hpifriends.com ha escrit:una cosa... a mi m'agradaria ser moderador de les fanfictions...però si hi ha alguna cosa buida, jo me'j puc ocupar amb molt de gust!!!

Massa*peke :painter:
Donal-li uns dies a la Carla, home!! A més ellà serà que demanarà ajuda, ja ho sap ;).
Gràcies pel oferiemnt al final de missatge explciare els projecte.
gullem ha escrit:Si t'interessa jo em podria encarregar d'alguna secció :)
Gràcies pel oferiment. EL tindré en compte
anni ha escrit:pero amb perdo por si acaso pregunto... k sauria de fer com a moderador exactament???? perk la idea no sona mal
Primer pagar-me un suborn!! :lol: , és bromaa. Jo posava gent que s'havia gunayat la meva confiança i que s'ho mereixia, ara ja no remeono el temaa que la Meri faci i desfaci al seu gust ;).
jennifer casadevall costa ha escrit:Jo també m'ofereixo voluntària per ajudar-te jomast. A mi m'es igual que fer: de moderadora, d'ajudanta...si em necessites aquí estic per lo que vulguis!!! :wink:
Merciii :ballar:

Padfoot ha escrit:anni, si t'hi fixes a l'organigrama de moderadors precisament no en falten :wink:

El que fa falta sobretot és gent que s'encarregui d'actualitzar les seccions fixes de la web: personatges, entrevistes, i tot això :wink:
Exacte, aquestes seccions es poden actualitzar bé si teniu el frontpage :D
Getta91 ha escrit:Uo està molt bé això! Doncs hi ha més gent de la que em pensava col·laborant, fent coses aquí la web! Per cert, sabeu que m'he perdut per la web? Jajaja molt bona la nova distribució, Jomast, aquests dies t'aburreixes? xD
Jo et torno a donar les gràcies per lo de moderadora de FF, ja m'estic guanyant la reputació de borde, eh Costa? :riure:
No m'aborreixo, el qeu passa és que haig de fer treballs i en comptes de fer treballs remeno coses. ;) Ah i la moderadors borde sempre serà la calis :happycry: hauràs de ser molt borde per superar-ho :D
Roser ha escrit:Jo, fa temps, quan vau demanar algú per moderar els comentaris de la galeria i això, i em vau dir que d'acord però que encara s'havien de fer uns canvis o alguna cosa. Si ja està resolt, la meva proposta segueix en peu. :wink:
Merci per l'oferiment. Sobre la galeria direm que és una secció massa rebel per mi :riure:
roni ha escrit:Eis!! Dues coses, no, tres:

1- Jomast, t'ha kedat de p)(& mare, aveure si a akells els refusen ;)

2- Si algu vol ser votant del gised, millor :P

3- Ja saps k pots contar amb mi pel k vulguis
Gràcies pel piloteo Roger :D ja ho sé homee no et donaré més feina!! que ja tens un pila de seccions :D
Finalpotter ha escrit:Jomast, o a qui se li hagi de dir, ja sabeu que podeu comptar amb mi pel que faci falta. Per la web acostumo a passar-me cada dia.
Merci Albert :D
Costa ha escrit:Jo moferexo pel q faci falta, sigui nomes una ajuda temporal, moderadora... lo que sigui :wink:

PD: si Carla... ja tas guañat la reputacio... pero q si fara... en axo no si pot fr res...
Merci Costa. Aquesta postdata :S :greetings:
massa_hpifriends.com ha escrit:M'esteu ignorant... he vist que hi ha moltes coses buides, així que (si el meu coeficient intelectual ho enten, no es molt alt, però) m'ho expliqueu i me'n ocupo amb MOLTÍSSIM gust.

Massa*peke :painter:
Home massa , calma nano.
Per donar poders es necessita formació eh, no es tant facil...
Merci pel oferiment.
massa_hpifriends.com ha escrit:Per cert, Finalpotter, tu ja no ets moderador, es que avui, en lloc de veure't de color verd o vermell (em sembla que era el ver, el color dels moderadors) t'he visyt blau (el color de la gent normal al fòrum, i a la llista de moderadors ja no hi ets. que ha passat alguna cosa?

Massa*peke :painter:
L'albert no ha estat mai moderador, ho havia de ser però la blish es va quedar el seu lloc, que li havia tret abans...
Padfoot ha escrit:A veure massa, no és que t'ignori ningú però deixa-li temps a en Jomast per conectar-se, llegir-se tots els missatges que heu deixat aquí i decidir a qui li encarregarà les coses! No l'estresseu pobre!

I jo no sé quan vas veure això d'en finalpotter però que jo sapigui no ho ha estat mai de moderador :roll:
Exacte merci Merii!! que ja no estic tot el dia aqui com abans :wink:
massa_hpifriends.com ha escrit:POs es veritat... ara que ho dius... he anat un moment al fòrum de "El web" (vaja, al que estic ara) i he mirat el tema que posa "els moderadors que hi ha" (made in my!!! juas juas) i no hi era, el Final.... no se perquè, m'ho pensava....

Massa*peke :painter:
Ja respost.
luna Lovegood ha escrit:Doncs a mi també m'agradaria ajudar! Em faria molta ilusió! Em teniu a la vostra disposició
Moltes gràaacies luna!
sedna ha escrit:Ha mi,me agradaria ajudarta,Jomast,ham molt de gust... :wink: :wink: :wink: :wink:
Viska Jomast!!!!!!!!!!!!!!!!! :ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :wink: :wink: :wink: :wink:
Em donaria molt de gust ajudarta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Merciii , visca jo? :oops: no m'ho mereixo despres de tantes relliscades...
Finalpotter ha escrit:Massa, tal com t'ha dit la Padfoot mai he estat moderador, en JOmast em va dir que em faria moderador unes setmanes abans de la quedada a Girona pero no me n'ha fet.

Com ja he dit abans si necessiteu ajuda podeu comptar amb mi que ho fare amb molt de gust.
Merci Albert, la resta ja està respost...
HpConan ha escrit:Bufffff...... Aquest organigrama em fa veure i creure que tinc molta responsabilitat. T___T XD
Si que estic a llocs, no? :lol: :lol: :lol:

Però per què el lloc de "webmàster" està buit, i estàs com a "tècnic", Jomast?
Jomast power! XD

M'ha sorprès això de l'organigrama. No m'ho esperava. :o
I he estat una bona estona fins a trobar el quadradet el fòrum, a la pàgina inicial. :P
Si Marcc!! no em fallis eh ! :wink: Sin estàs a molt lloc es per remarcar-ho :D no et podia deixar de posarte com a redactor.
Jo webmaster? si al cap i la fi sóc un simple tècnic...
Ho he barejat tot expressament perque tu no tobis res :riure:
kk_xû_black ha escrit:Al principi fa molta il·lusió ser responsable d'una web, però te'n acabes cansant... Jo en tenia una (que no era res en comparació en aquesta) però va acabar desemparada -ara ja no existeix-. No crec que em torni a posar a les mans d'una web, per això dic que per mantenir-la duran temps s'ha de tenir força de voluntat, ja que es converteix en una càrrega... >.<

Si! él secret d eun pàgina és la força de voluntat! Per sort és un característica meva :D . A veure si entre tots agunatem el pes de la pagina i no es torna la càrrega per un ;). Quina era la teva pàgina?
Elenagir ha escrit:Aveure,a mi m'agraden molt els moderadors que hi ha actualment, ho fant molt bé.Jo també puc ajudar (si voleu)però crec que els menors de 13 anys [ara no m'ataqueu,jo també ho sòc] doncs...Bé,no sé.Però com molta gent,a la vostra disposició :wink: però al final sobraràn :mrgreen: Lo que potser podria fer jo és lo de la GALERIA,és lo que s'em donaria més bé :roll: però ja he dit la meva opinió sobre l'edat :imslow:
Jo crec molt amb la gent jove, no li dire a ningu no pots fer això perque ets massa petit, cosa que discrepava el meu germà, certament no cconec gaire gent de la web de 17 per avall. Heu de demostrar el qeu valeu ;)
Merci per l'oferiment!



Bé la meva idea em falta gent.

-Busqui entrevistes, demani permís per copiarles traduïrles i penjarles.
-Busqui crítiques sobre le món de hp, traduirlesi penjar-les.
-Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Reculli informació sobre els actors de hp5
-Votants del Gised
-Busqui portades dels llibres
-Seleccioni fragments divertits dels llibres..
-algu que faci la fintxa dles llibres que falten sobre harry potter
-Algu que faci test sobre el 6è llibre
- Fitxa Barry trotter 2
-ALgú amb bones idees :D
-Algu que retalli fotos mida carnet actualitzades per personatges
-Algu que busqui errors a la pàgina.
-...

Feines entre altres XDD
Si algú en vol fer alguna que ho escriqgui aqui i ens posem d'acord.
El problema de tot això es genstionar-hoo
:D
PD: per la gent nerviosa de resposta, eh massa?¿ XD . Aquest missatge no serà contestat per jo alies "jomast" abans de les 00:00 de demà (a no ser d'emergències que ho reclamin :alcoholic ) .

:enterra

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Aveure, no he fet re de piloteo eh?? XD Aix.. kuan dik la veritat em dius pilota?!! JOjojojoj

Aveure, refernt a aixo de aki sobre, si vols, et puk provar de fer unes kuantes preguntes obre HP6, ara k mestik comçant altre cop el llibre, i vaig apuntat-hi coses... jeje, ja tu pasaria amb el word :P

I a ki retalli els personatges, li anire provant de avançar feina... el k fa l'aburriment eh? XD Com qu molt els han posat al forum, sera facil

I per ultim, els qui vulguin ser votants, que tinguin en compte que es millor no participar en el gised.

Els que m'ho han demanat per ara son: Costa i massa_hpifrinds.com
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Buuff! això d'ocupar-se d'una web ha de ser agobiant, però per això stem natres per ha ajudar en lo que sigui pro per ajudar en això no hi ha que tenir certs coneixements?? Ho dic perque jo no tinc ni idea de pag web.. peeero m'ofereixo candidata al puesto de votants del mirall de Gised, per ajudar al roni jeje i a calis.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣:crits:
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ei!! Molt xulo l'organigrama!! ^^
Jo tmbé intentaré ajudar tant com pugui, però...Es necesita FrontPage¿? És q ho he llegit en un missatge més amunt, i de FrontPage no en tinc...
Crec q, x exemple, ki s'encarregui de...no se, les entrevistes, podria obrir un tema al forum xq la gent li penji entrevistes i ajudar-l@ una mica, o amb les fotos, o q obri un tema xq la gent li comenti els seus fragments del llibre favorits...etc...
Així, hi hauria un encarregat de cada cosa, però tindria ajuda de part de tots els altres...
Ho dic perquè vist així, en llista, sembla molt més difícil del q és (q ho és... :mrgreen: )

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

jo soc vastant inutil pero si es pot ajudar en algo domes cal k mo digueu :wink:

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jomast ha escrit:-Algu que busqui errors a la pàgina.
Pots comptar amb mi si vols per encarregar-me'n. Però, errors en quin sentit ?

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jomast ha escrit: -Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Votants del Gised
A mi m'agradaria fer aquestes dos coses (lo de votant ja ho ha dit abans el roni)

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

woles, m'aradaria ajudar per aquí i he vist coses k m'agraden, perq lo de busscar informació per internet i retallar imatges se'm dona molt bé
M'ofereixo per qualsevol de les coses següents, tinc moltes webs amb molta informació xDD
-Busqui entrevistes, demani permís per copiarles traduïrles i penjarles.
-Busqui crítiques sobre le món de hp, traduirlesi penjar-les.
-Busqui els millors enllaços sobre harry potter.
-Reculli informació sobre els actors de hp5
-Busqui portades dels llibres
-Algu que retalli fotos mida carnet actualitzades per personatges

P.D.: com algú pot recordar, he penjat moltes fotus d ela cinquena i quarta pel·li, i sé on buscar xD :wink: :roll: :idea: :riure: :peace:

Bloquejat