CANVIS NECESSARIS AL FÒRUM

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

CANVIS NECESSARIS AL FÒRUM

Entrada Autor: HpConan »

Sisplau, llegiu.

Crec que el fòrum s’està desmadrant, gent. Però no ho dic en el sentit de que “els moderadors no fan res” :roll:, i coses així. El que està passant aquí és que la temàtica del fòrum s’està embolicant, i això és una cosa que els moderadors no poden solucionar (bé, sí, tancant tots els temes...). S’està creant una tensió i un sentiment de ser negatius que no és favorable pel fòrum.
A la mínima que algú diu res... XAM. Tots a sobre d’ell/a. Hauríem de ser una mica més moderats i respectuosos, perquè sinó, la cosa no funcionarà.

Una altra cosa és que ara hi ha temes de tot, però quasi de Harry Potter, no. He rebut queixes de gent, que ja no entra al fòrum perquè només es parla de política, i per aquesta irritabilitat que flota pels usuaris. Sembla que el fòrum ha arribat a l’adolescència. Tot sembla malament, i tot se’n va per les branques. La infància del fòrum, on es parlava de Harry Potter (i de quatre temes més), ja ha passat. Provem ara d’arribar a la maduresa dels temes, perquè sinó la qualitat del fòrum anirà dec aient més i més.

Per això, la Padfoot i jo parlàvem ahir sobre aquesta situació i, entre les opcions d’esborrar tots els temes, exterminar tots els usuaris... :wink: Va sorgir la idea de que al final hauria de ser un fòrum dictatorial, on les coses hagin d’estar totalment restringides, ja que la gent no és capaç d’automoderar-se.

I quina millor manera de conscienciar-vos a tots i totes dels problemes de la situació, que amb el tant estès medi visual a Internet del YouYube (baixeu el volum, que el so no és gaire bo...):

EL VÍDEO EN QÜESTIÓ (<- feu click)

Procurem evitar aquesta situació, sisplau. Oi que no volem que això passi mai? Doncs moderem-nos!


Per si algú es vol aprendre la lletra (XD):
La lletra que s' ha escrit:Scar:
Usuarios vulgares e infames,
carentes de toda virtud.
Pero guiados por mi talento e ingenio,
el foro llegará a su plenitud.

Ya sé que no sois muy despiertos,
no podéis razonar sin error.
Oíd mi canción muy atentos.
No habrá un momento mejor.
Tenéis el instinto atrofiado,
no os quiere ni vuestra webcam.
Cumplid ya las normas del foro,
¡y si no, será vuestro final!
Preparad vuestra vista de lince,
a leer ya las normas de aquí.
Se acaba una era, la nueva os espera.

Shenzi:
¿Y qué papel es el nuestro?

Scar:
Oíd al maestro:
El foro es de Potter,
pero nadie pone
un tema de Harry o Hermione.
De política los temas son.
¡Preparaos!

Banzai:
Ya estamos preparados. Hehe. Estaremos preparados. He. ¿Para qué?

Scar:
Para la muerte de *SPOILERS*

Banzai:
¿Y eso por qué?

Scar:
Porque en el foro de Harry Potter ya no hay temas de Harry Potter.

Shenzi:
¡Es verdad! ¡Cómo se pasan!

Banzai y Shenzi:
¡Cómo se pasan, cómo se pasan!

Scar:
Pondré mínimos de cuatro línias.

Banzai:
¿Sólo eso?

Scar:
Habrá que ser más radical. ¡Lo que quiero yo es un foro para respetuosos!

Hienas:
¡Sí, que cuando alguien diga algo los otros no se le tiren encima!
Qué bueno es sentirse mandados
por un moderador-dictador.

Scar:
Hacedme un poco de caso.
Sed fieles o será peor.
Antes el foro era dorado,
no había mal rollos aquí…
Pero ahora se ha trastocado…
¡Y por eso me han llamado a mi!
Preparad muy bien vuestro teclado.
Preparad vuestra lógica ya.
Respeto os pido,
lo de antes se ha ido.
No busquéis mal rollo…
o yo os degollo.
Usuario absoluto, amado y astuto,
y que se sepa controlar.
Ya no hay temas de Harry o Ron.
¡Preparaos!

Hienas:
No hay ni un tema de Snape o Hermione.
¡Preparaos!
Si us ha molat la cançoneta (XD XD), us la podeu posar a l’mp3 (amb una qualitat una miqueeeta més bona)!!!! :mrgreen:
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 14, 2006 10:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

dios....ki canta¿??¿?¿?¿K SE PRESENTE A EUROVISIOOON!!!!!!jajaja...en fin, m'ha semblat una lletra mol come coco:

"¡Sí, que cuando alguien diga algo los otros no se le tiren encima!
Qué bueno es sentirse mandados
por un moderador-dictador."

em sembla k no cal cap comentari al respecte...
Per lo k fa a k no hi ha cap tema del potter...i k vols k comentem¿??¿si ja ta gairebe tot dit...a mes,el potter no dona pa tant. i lo del rollo dictatorial...no em sembla pas una bona idea...pk al cap i a la fi, ki fa el forum¿?el pueblo (en aket cas, els usuaris) i si ens retalleu la llibertat d'expresarsnos, pirarem a un altre forum.ja he stat en altres forums en k els moderadors, o els responsables s'han ficat en aket plan i al final els usuaris han pirat. i sota kina opinio es restringiria els temes¿?kin criteri es segiria¿?en fin, no se...pero jo no stic d'acord. les dictadures mai son bones, mai es bo seguir el criteri de una sola persona
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Uooooo!
HpConan està molt xulo aquest vídeo! Cantes tu? xD És boníssim!
Jo reconec que a vegades perdo els estreps i no he actuat com s'havia de fer... però això no treu que després no hagi rectificat. :wink:
Trobo que aquesta cançó té raó i, per què no? Me la poso a l'mp3! xDDD
La lletra és que és la canya! :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
mia_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dv. ago. 26, 2005 10:14 pm
Ubicació: Sitges
Contacta:

Entrada Autor: mia_cat »

uooo cançó! :P
s'ha de dir que, per molt que jo no participi massa en el fòrum, s'hi veu molta tensió i s'hauria de rebaixar.. i sobre els temes, si hi ha massa poc harry potter.. potser si.. però està clar que amb aquesta cançó tots reflexionarem :) ..
Però.. no cal arribar als extrems d'eliminar usuaris i temes no??..
vinga! siau

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Raistlin!!! XD M'encanta el teu comentari. :lol: :lol: :lol:
Vols dir que em puc presentar a Eurovisión? (irtonitzo 8) ).
Hahahaha.

Naturalment que ara no es crearà una dictadura, el "moderador-dictador" de la cançó no existeix (de moment :P ).

No, però al que em volia a referir amb la cançó, és que tot s'està desmadrant, i que hi ha últimament molts piques i coses rares, i temes cutres, i que volem que aquesta situació es normalitzi. NO VOLEM acabar com la cançó (no em refereixo al tema dels lleons :mrgreen: )! En absolut!
Però si no es mesuren els propis usuaris, s'hauran d'anar posant normes :S Abans era necessària la norma de les 4 línies? No. Doncs el mateix.
Ara bé, tampoc us prengueu a la valenta la cançó. Heu de saber trobar-li el sentit (ara no ens posarem a degollar ningú :hungry: ).


Clar que sí, Getta91!! Canción del verano! :lol: :lol:


mia_cat, naturalment que no ens posarem a eliminar usuariis! XD XD XD XD Era una opció que vam debatre (però en CONYA!) xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Ale Ale!!!! El forum es desmadraaaaaaa!!! Ka fort,... i ke trist!!! Vamos a "daixonsis" Per cert... el video no sem carrrega... o sigui ke nomes he llegit la canso... Bé... el forum no ha dacabar com la canço!!! Moderem-nos!!! ES veritat ke al salo m'ho vas dir... no hi han temes de HP!!! Nomes funciona muggle??? Es un forum muggle??? No!!! Som pottermaníacs!!! Demsotrem-ho!!! Ole Ole!!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jeje okok.pero una altre cosa...amb axos k dius de k no es parla del potter...k creus k pasara kuan s'acabi la saga¿?creus k starem eternament parlant del potter¿?kuan surti el 7é llibre vale, starem un temps criticant a la Rowling per haver matat al harry(XDD, segur k ho fa), pero al cap de un cert temps, la cosa es dexara apart,i llavors parlarem de altres temes.vaia...no se, es com si ens volgesis imposar k parlesim del potter...la veritat, jo no sabria k dir ja, XD. tot axos de bon rollo eee,es nomes k em sorpren axos k dius.cert k hi ha una mica de tensio en alguns temes (la politica ja ho te axos) pero wueno, crec k axos es temporal,pk la gent si es pica, es despika al cap de 4 dies.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Maaaaaaaaaaaaaaaaaarc!!!!!!!! hahahahahaha!!!! "no os quiere ni vuestra web cam"... que bo!!!!! va, ara, en serio, jo crec que tens raó... cada cop hi ha menys temes de Hary Potter i més critican a gent, persones, política,... però s'ha de recòneixer que de Harry Potter potser n'obren menys, però encara n'hi ha un munt.

Massa>>> :wink:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo crec que és veritat, ara els temes de Harry Potter s'han "frenat" els subfòrums que tiren més sòn el Mon Muggle,Temes Inútils i General...I de Harry Potter no gaire res.

També és veritat que ara la gent es pica molt (confesso que jo també en un tema :cry: ) Per exemple:

X te la mateixa opinió que L,I,Q,E,O,R.
Llavors G posa un comentari que expressa una opinió totalment oposada a la de X i els altres.
X,L,I,Q,E,O i R se li tiren a sobre i es comencen a insultar i tal...



PD: Molt bona la cançó :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Clar que hi ha temes de HarryPotter.

Però mireu webs com ElFenomeno.com. Fa ANYS que es van acabar d'escriure els llibres de Tolkien (ok, el Christopher va treient altres -crec-, però la Rowling segur que també treurà llibres com "Bèsties" i "Quidditch), i és una web que segueix viva. Clar que no té la mateixa vitalitat que amb el boom de les pel·lis, mperò segueixen els fans de debò.
Quan acabin els llibres, parlarem de fanfics, de les pel·lis, anirem treient detalls, fent "estudis"... Naturalment que parlarem d'altres temes, sempre s'ha fet, però és un fòrum d'Hp!
No us obligo a obrir temes d'Hp (seria com l'Scar! XD -com la Harry's scar? [acudit dolent XD]-), però sí a conscienciar-vos.

El vídeo és una exageració de la realitat, un extrem al que no molaria arribar. Però és perquè hi pensem una mica (i espero que serveixi XD).

A més, no em diguis que no hi ha piques. O.o El tema aquell de moderadors noséquè té unes quantes paginetes, eh? I, sense ofendre ningú, no sóc l'únic que pensa que els temes aquests de lligar i petons i coses.... :roll: Home...
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 14, 2006 10:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

la cançoneta molt bé!! la lletra m'ha agrdat,i el video es original (trobo jo) i tens tota rao, tot i que jo el forum sempre l'he vist així mes o meys com ara,perquè no fa gaire que estic registrada però per lo que he sentit abans estava molt millor, a mi personalment m'agradaria coneixer el formun d'abans, :roll:, i suposo que després de la canço i el video ja estem preparats per posar temes normals, oi? :mrgreen:
es una forma molt original de dir que el forum ja no es lo que era, una bona forma de dir-ho.
adeu
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Merci, ÒLIVA. XD

Anava a dir... Ah, sí. Recordeu aquella campanya (crec que de la calis :lol: ) contra l'excés de temes d'enquesta? Va funcionar, no?

Doncs, mira, espero que aquesta "campanya" (una mica més heavy :P :P Però amb carinyo :mrgreen: :mrgreen: ) també faci efecte. XD Eh que no us havíeu trobat mai una campanya així? :ballar: :hungry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

BRAVO!!!!
BRA-VO!!!!!!!!!!!!
MOL MOL BÉ!!!!!!!!!!!!!!!!
eis HPCONAN m'ha ENCANTAT!!!!!Esta supes xula la canso, i el missatge no podia ser més clar...!!
Cantes tu en serio? Interpretes molt bé!!! M'encanta quan la hiena es riu!
U fas tu tb?

chau

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Suposo que de harry potter s'ha acabat perquè ara tothom s'ha llegit els llibres i ha comentat d'ells, i de les quatre pelis i clar, no es sap què posar, en canvi de la vida de cada dia, el cole i coses així si que es pot parlar perquè sembla interminable, això durarà anys i s'en pot parlar mentres harry potter ja està... Però m'apostaria qualsevol cosa a que quan surti el setè llibre (en l'idioma que sigui) la cinquena peli i llavors el DVD de la peli i tot, s'obriran molts més temes d'HP però de moment em sembla que tot lo de harry potter que em vist fins ara ja està dit... Costa molt de trobar algo, bueno, ja van trobar fa poc un tema no era exactament de pelis ni llibres però d'HP, el de les cartes als actors... Crec que la solució no és gaie fàcil, però si estic d'acord amb tu, és una web de harry potter i principalment s'ha de parlar de harry potter, i fa temps que la gent ha abandonat el món del mag...
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Eiiiiiiiiii!!! Ja l'he pogut sentir!!! ole ole!!! Bé... marc.... dedicat al mon de l'espectacle!!! ole ole!!! Et poses els cabellls de ki tu ja saps XD I a ki em refereixo ja ho saben algunes persones.... jijiji bé... tels poses i a fer voltes!!! Ole ole!!! Ho sento, pel ke te el cabell XD Pero sap e ho faig de bon plan ;)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat