CANVIS NECESSARIS AL FÒRUM

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ala. Com esteu amb els cabells. XD XD XD


Sí, sí. Ho he fet tot jo. Sempre ho faig sol. De noia i tot, quan toca :lol: :lol: :lol: :boohoo:
I les hienes, clar. També. Fins i tot la que diu ¿Y qué papel es el nuestro?, que una noia m'ha preguntat si ho havia agafat de la pel·li. I no, ho he fet jo (quin orgull :graduate: :ballar: ). XD XD XD XD

Que no vaig dir en un tema (no, no era un tema de Harry Potter :P ) que volia ser doblador? :lol: :riure: I traductor (com la d'Aladdín que us he posat xD).



Conclusió: quasi tots esteu d'acord en que ens hem de controlar una mica. Naturalment que sempre hi haurà temes de No-Harry Potter (per això està el General i Món Muggle)... Però ara sembla que els que tinguin més vida són aquests dos i el de Temes Inútils. a veure si arribarem al No hay ni un tema de Snape o Hermione/Ya no hay temas de Harry o Ron (espero que no :o ).
Preparats? XD
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 15, 2006 3:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

Jo estic dacord que cada vegada hi ha més discusions, baralles,I encara n'h ha que s'han insultat i tots aquest rollos, pero es que no m'estranya, no perque sigui el normal si no perque cada vegada hi ha molta mes gent. I es normal que amb tota aquesta gent n'hi hagi que opini sobre el forum i de la web de la manera inadequada i de la manera que no hauria de ser i no es, per tant després molts altres usuaris se li tiren a sobre, perque ells si estan dacord en fi no cal que ho expliqui que ja tots ho sabem. I en aixo estic dacord, s'haurien d'eliminar els temes que creen conflictes entre els usuaris, aixo pel que fa a una banda.


I per l'altra sobre esl temes de HP em de reconeixer que cada vegada es creen menys temes de HP, però ara mateix m'estic esprimint el cervell per saber quin tema es podria publicar i no se men acut cap. Ja s'ha demanat opinio de tot, pelicules , llibres , llibre preferit, llibre que menys agradat, quin es el personatge preferit, endevinar el personatge, ...
Llavors si que en van sortint , pero no tan sovint. pero també penso que hi ha molts temes basura: politica, famosos... que son els que moltes vegades més conflictes creen.

Ja he acabat( casi): La canço molt original i el video tb, estava afinada i tot la veu, i crec que a més d'un ens ha fet reflexionar . Ara si que he acabat.

Dew
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

a veure, amb aixo que no hi ahn temes de harry potter... be potser es veritat..pero jo he visitat un forum de naruto i la majoria de temes no tenen res a veure amb naruto i aixo no es cap mofa.
jeje, lo del video..es jaja me petat el cul jejeje
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

MArc el video molt currat, no esperava menys de tu. Tens raó quan dius que les coses han canviat, que no es creen tants temes de Harry Potter, però, com ja han dit, ja s'ha parlat de quasi tot; només queda comentar la nostra interpretació de la saga amb la realitat, amb altres llibres etc.

Claudia, no és que siguem més usuaris (de nombre si, però m'atreviria a dir que hi ha hagut tres èpoques: la primera del fòrum antic, que no conec, la de quan jo vaig començar i la d'ara on regne lpolítica i les ff), en cada època més o menys hi ha hagut el mateix nombre d'usuaris comentant en el fòrum de forma seguida (no un cop al mes).

Pel que fa a quan s'acbi la saga, jo tinc una idea però potser és un pél bestia; canviar la web: els fòrum dividr-ho en més: l'apartat de HP (el fòrum més o menys d'ara), el de música, el de política, el de manga/anime, el de llibres, etc. Sé que per fer això s'hauria de modificar molt la web (o bé crear-ne una altre) però crec que seria una bona solució, però no per ara, sinó per d'aqui uns anys.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo estic d'acord amb tú, Finalpotter, però el més probable és que hauriem de crear una nova web, però Harry Potter seguiria sent el tema principal . Ara, m'hi he estat fixant i si que és veritat que cada cop menys gent obre temes de Harry Potter (jo m'hi incloc, eh!) i hi ha moltes baralles, cosa que quan em vaig registrar NO passava (no dic que sigui culpa de ningú).

Massa(13)>>> :cd:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Doncs si voleu fer canvis, no sé, què proposeu? A mi des que em vaig llegir el 6è, m'han passat bastant les ganes de parlar de harry potter, però bé...
Si altres temes ja estan comentats i comentats, què hi ha de Harry Potter que es pugui parlar? La nova pel·lícula, que surtirà al 2007? El setè llibre, que ves a saber quan es publicarà?
Jo no tinc cap proposta... No sé si els del fòrum del 3xl encara parlen de Harry Potter, però si ho fan... voldrà dir alguna cosa?
Mira, millor que vingui un friki per aquí a dir que Harry Potter no val res... que ens distraurem una mica fent-lo canviar d'opinió :mrgreen:

Vinga, algun suggeriment?
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

El fòrum s'está estancant,és parla de tot ,menys de Harry Potter,però clar ,de HP ,ja está cuasi tot dit i ben redit.
Al final ,és podria fer un fòrum de temes generals ,que tingués un part dedicada a HP,en contes d'ara ,que és a l'inrevés,no?

Ah! Una altra cosa,el que vull dir ara no té a veure amb el tema aquet,però com és una mica xorra,no en vull obrir un de nou.
El que volia dir és que m'he estat passetjan per la galeria d'imatges,i m'en he adonat de que la gent diu el que vol,vull dir ,que bé ,la llibertad d'expressió está bé,però ,cal arribar a insultar,faltar i dir grolleries als altres(o als que surten a la imatge)?o dir "tacos" ,que a mi ,personalment m'ofenen els ulls?
No hi ha ninguna moderador que s'encarregui dels comentaris a peu d'imatge?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo de tan en tan vaig revisant els comentaris nous i miro que no hi hagi cap cosa fora de to, però clar hi ha moltíssims comentaris d'abans, que ara mateix em seria impossible de revisar tots! Si veus que n'hi ha algun que és especialment ofensiu o lleig em pots enviar un MP amb el link del comentari i l'esborro :P I quan tingui una miqueta més de temps ara que s'acosten les vacances ja buscaré un dia per fer una neteja intensiva :wink:

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Una cosa... JO personalment trobo que tens tota la raó del mon i tot això, però sincerament, no trobo que hi hagin molts temes a publkicar de Harry Potter, ja els ehm publicat gairebé tot. Per cert.. podriem fer un subforum de la JKRowling...

Massa>>> :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

estic dacord en que falta conversa de HP i reitero tt el k sa dit sobre aixo... 8)

el k es podria fer es deixar aki el fórum de Harry potter i tots els temes k no hi estan relacionats debatrels en una altra pàgina com x exemple http://www.creatuforo.com

es a dir, tot lu d política i els k stigin menys relacionats amb la saga;crea un forum (gratuit :mrgreen: ) i alla debatre akets temes.

nuse... es una proposta!!!!!

P.D.:molt currada la canço!!!! felicitats xDDDD
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Bloquejat