Inocentada d'HpCat - 2006

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

A veure CRom_primerstoer era en.. millor que ho digui ell...

I en Cromelnordic era en Cromelnordic ,que s'ha ficat massa dins el seu paper...

TOthom li ha pujat la sang al cap avui pro feliç dia dels inocents....!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

aaah! entiendu okokok! bé, tot a estat molt be!! ho heu fet molt be la veritat... jo no hauria pogut fer-ho perque hauria tret foc pels queixals a la minima jejeje... be, feliç dia dels inocents!!! :lol:

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

Solysg ha escrit:A veure CRom_primerstoer era en.. millor que ho digui ell...

I en Cromelnordic era en Cromelnordic ,que s'ha ficat massa dins el seu paper...

TOthom li ha pujat la sang al cap avui pro feliç dia dels inocents....!!!!!
Ha ha ha...!!!

Jo m'ho he passat de conya fent de pseudo-dictador!!!

Ha estat molt divertit. Demano disculpes si algú s'ho ha passat massa amargat.

Us aprecio molt, Potters.

Ara ho dic de debò: si hi hagués una emergència i jo em veiés obligat a adoptar Harry Potter Cat, tenint els suficients diners (vaja, però dubto moltíssim que mai passés realment), ho faria intentant ser un bon administrador, mai un dictador. :wink:

Hale, nanos, ens veiem!!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

cromelnordic ha escrit:Ha ha ha...!!!

Jo m'ho he passat de conya fent de pseudo-dictador!!!

Ha estat molt divertit. Demano disculpes si algú s'ho ha passat massa amargat.

Us aprecio molt, Potters.

Ara ho dic de debò: si hi hagués una emergència i jo em veiés obligat a adoptar Harry Potter Cat, tenint els suficients diners (vaja, però dubto moltíssim que mai passés realment), ho faria intentant ser un bon administrador, mai un dictador. :wink:

Hale, nanos, ens veiem!!!
No, si ja s'ha vist... la veritat és que t'has motivat massa, i hem hagut de parar la broma... no colava, si anaves dient: sóc el millor, visca jo! xD

I, si algun dia tinguessis diners i compressis la web, ja has vist que aquí no se't deixaria fer el que et donés la gana, aquí no hi ha dictadors^^

Per cert, Potters...? Jo no sabia que m digués així! :lol:

Visca HpCat!^^

P.D: Innoceeeeents! :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com dèiem alguns això era una innocentada, la més currada que he vist, però una innocentada. Pel que veig la cosa no ha acabat com em temia que acabaria si era una innocentada; me n'alegro.

Una coseta de no res; expliqueu el desenvolupament de la innocentada: qui ho sabia, qui era "el nou propietari", si lo del cromelnordic estava planejat, etc.

cromelnordic

Entrada Autor: cromelnordic »

Getta91 ha escrit:(...)

No, si ja s'ha vist... la veritat és que t'has motivat massa, i hem hagut de parar la broma... no colava, si anaves dient: sóc el millor, visca jo! xD

I, si algun dia tinguessis diners i compressis la web, ja has vist que aquí no se't deixaria fer el que et donés la gana, aquí no hi ha dictadors^^

Per cert, Potters...? Jo no sabia que m digués així! :lol:

Visca HpCat!^^

P.D: Innoceeeeents! :lol:
Alguns no sabien massa si creure-s'ho o no... He vist uns espectacles de ràbia espontània...

Però millor que ho tallessiu aleshores, jo ja no sabia què fer-ne de la situació...

Però fent de pseudo-dictador m'ho he passat bé!!! Ho repetirem l'any que ve pels pròxims Innocents??

Salut nanossss!!!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

cromelnordic ha escrit: Però fent de pseudo-dictador m'ho he passat bé!!! Ho repetirem l'any que ve pels pròxims Innocents??
!
Em sembla que no, alguna cosa nova i més surrealista hauré
d'inventar perquè els usuaris m'odiïn, es que no hi ha manera... xD

Avatar de l’usuari
Laia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 6:41 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Entrada Autor: Laia_Weasley »

cromelnordic! l'any que ve amb mi no colarà eh! perque la veritat es que m'he ficat dels nervis amb tu eh!!! jajajaja, pero joer, vaja currada us heu fet!! Jo ja no savia si insultar perquè creia que era una broma i després no em dirien res o insultar perqué ja no valdria la pena la web així que aprofitava XD!!!! jajaja :lol: Bé, aixó si, m'ho he passat molt bé! jajaj tot i que vaja susto!!! SNIF! jajaja
Laia :twisted:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Jomast ha escrit:
cromelnordic ha escrit: Però fent de pseudo-dictador m'ho he passat bé!!! Ho repetirem l'any que ve pels pròxims Innocents??
!
Em sembla que no, alguna cosa nova i més surrealista hauré
d'inventar perquè els usuaris m'odiïn, es que no hi ha manera... xD
Nosaltres mai t'odiarem Jomast, no ho aconseguiras mai. A més, pobret era el que més patia per la gent que es creia la innocentada. Si no fos pq l'hem frenat aquest migdia s'hagues acabat tot xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Roger J. Potter ha escrit: Nosaltres mai t'odiarem Jomast, no ho aconseguiras mai. A més, pobret era el que més patia per la gent que es creia la innocentada. Si no fos pq l'hem frenat aquest migdia s'hagues acabat tot xD
A més sóc jo qui havia de donar la cara :atontat
Buff una feinada a esborrar missatges, al final ja ho he deixat estar xD :cavall

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Finalpotter ha escrit:Una coseta de no res; expliqueu el desenvolupament de la innocentada: qui ho sabia, qui era "el nou propietari", si lo del cromelnordic estava planejat, etc.
Ufff et faig un resum del que jo sé.
Corria el dia 28 de desembre de 2006 :lol: no, no, eren les 12 de la nit ahir i bé, en entrar a la web l'índex estava canviat, tots sabem ja per quin altre... quan jo vaig entrar al xat el Roger, el Jomast, la Laia... no sé qui més hi havia, reien per la innocentada... en Jomast va obrir el tema on es counicava la venda de la web i en Roger va actuar amb aquella primera resposta en què no deixava gaire bé ni a la Padfoot, ni al Jomast, ni a l'HpConan, ni a mi ni a la Costa. Òbviament, tot muntatge :lol:
Aquest migdia quan he entrat al xat alguns es feien els enfadats, la lapot em demanava quant cobrava o, no sé què... la cosa ha començat a anar-se'n... xD Llavors és quan en Crom ho ha sabut... i ha vingut aquí, primer dient que no era ell i, després, quan un usuari l'hi ho ha demanat, seguint-nos la beta i penjant allò a La Stoa :lol:
Després en Marc ha tingut la idea de la secció FF i he posat allò del Fòrum Filosòfic... en Crom s'ha motivat i per tot arreu ha anat ficant que era un dictador i, és clar, la cosa era una bogeria total, fins que a les set i pico en Jomast ha dit prou! xD
però el que jo encara no sé és... qui va tenir la idea primera? En Jordi? En Roger? Ah... va, canteu! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

INNOCEEEEEEEEEEEEEEEEEENTS!
Que bé que m'ho he passat avui, de veritat! Hem hagut de presionar una mica en Jordi per continuar la broma, sinó s'hagués acabat a les 7 de la tarda. Però bé... era una innocentada surrealista, però trobo que ha colat bastant. Jo em pensava que la gent no s'ho creuria, però visto lo visto...
Realment m'ha agradat fer de moderadora a favor de la filosofia :lol:
Quan dius que fem el dinar, Jordi? :lol:
Salut i coneixement! (ai no, perdó... això ja estàXD)
illuminati l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 28, 2006 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs Carla jo només et puc dir que jo ho vaig veure per primera vegada el dijous 28 a les 00:00, igual que tu. Només sabia que en Crom seria debanejat i prou.

El que passa es que si que se m'havia avisat de que hi hauria algú especial a partir de les 12 xD I clar quan vaig veure alló em vig petar de riure, pq vaig reconeixer l'asecte de l'stoa.

Despres ja vas entrar tu i em vaig riure molt i ja va ser quan vaig fer el post, mentre em pixava de riure.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Bé teníem diferents possibilitats, i entre l'Hpconan (primer reàci) i la Padfoot ho vam decidir.
Primer haviem de fer veure que havia entrat un virus i erem la Stoa i al cap de una estona és poses bé la pàgina.
Ahir a la nit vaig veure que tenia tant èxit la broma que vaig deixar l'index permanentment. :mrgreen:
Ah pels que dieu que tinc poca feina, copiar l'estil va ser un moment, a veure si algú em dissenya un nou hpfc, li canvio la imatge en un moment!.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ueeeeh. Innocents, innoceeeeents ^^

Ole oleee. Vosaltres dieu que digui qui va fer de Crom_PrimerStoer la mateixa persona. :P
Ole olee. XD Doncs he estat jo (interpretació creïble? ^^).

La veritat és que m'ho he passat de conya fent de Crom_PrimerStoer i anar posant cites a diestro y siniestro. Hahaha. XD Mai hauria dit que Napoleó hagués dit tantes coses :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

I estar tot el dia barallant-me amb el Roger, i els dos petant-nos de riure en secret i comentant-ho, ha estat la canya XD XD XD I anar convencent el Jomast que no cedís, i que anés esborrant els posts que deien que era una innocentada :roll: :P :P :P :P :P :mrgreen:
I els vostres missatges tant "recolzant" el canvi (els que us ho crèieu o seguíeu la broma), i "en contra" del canvi (tant els que us ho crèieu com els que no, també XD)... M'he petat de riure. XD Escrivint el cromunicat... és que no em podia aguantar XD XD XD XD XD

Ara, que m'he quedat flipant quan he arribat i he vist que el veritable Crom participava en la jugada :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: M'he quedat 8O


Genials, tots els vostres comentaris... I m'he viciat a les cites ^^ Hahahaahaha XD XD XD

I recordeu el que va dir el creient H.W.Shaw: Per a mi, una broma innocent és tan digna de veneració com els Deu Manaments.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat