que coi... es aixo del comptador?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
med3s
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 20, 2005 2:38 am

que coi... es aixo del comptador?

Entrada Autor: med3s »

obro la web diumenge i amb trobu amb aixo al mig de la web, de tant en tan gent en pregunta que si ho he fet jo... que no se que... si estic igual de perdut, no tinc ni idea de que es...

ja li vaig preguntar al bender-master que carai era, i res... sempre fen l'orni, que jo no se, preguntali a la meri... doncs apa cap a la padfoot a preguntarli que es o com a minim perque era... i vinga... la trola del any... per sant jordi... si clar... vaig i mu crec? no hi ha dos concursus ja cap akestes dates... despres de molt d'insistir... em diu que el roger j potter sap algu...

doncs ale, cap el ruger a preguntarli, i aket directament demana suborns, sigui diners, fotos privades d'habitacions, no direm res mes per no ferir la sensibilitat de ningú... (jo amb educacio? aixo ta molt malament, tik malaltó...)

despres de dos dies, preguntan i preguntan... arribu a la conclusió que el hpconan, no sap res segur, sempre es perd, com a minim al xat... aixi que jo no tinc ni idea de que es, de per a que serveix, si explotara el web, la reconquistara el crom, si es fara boicot a la sgae, si el harry surtira en pilotes com a equus...

esperu que algu ho sapiga o com a minim duneu idees, al final, entre tantes teories dunarem a la diana no? jajajajaja

jo votu per masacra a misatges privats als administradors preguntanlis, al bender-master no li pregunteu res que te massa feina amb l'orla, apart, si el despisteu massa a final de mes no cobraré jajajajaja
med3s l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 12, 2007 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Ala ala, sehhh!
Pluja de mp's als admins! Jajajaja

Acompáñameeee, una noche máaaaas... laralilolorilolorilolorilo lalailolaaaa...
(És que no ocupava 4 línies xD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

uale tioooooo! com se te'n va la pilotaaaaaaa xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jo et crec coma bona VDXenca xDDDD (creuant els dits de les mans, dels peus, les cames, els braços.. si se t'acudeix algo més, dons també xD)
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

A veure nengs és que no us podeu ni esperar 14 dies!

És TOP SECRET És tant secret que només l'HpConan sap un secret més profund. Ara que potser en RÒger ja ha preparat alguna mena de artilugi explosiu per aconseguir aquesta informació .(No es mi látigo lo que temen, jajaj (deia en jerges) En fi ja podeu anar enviant missatges privats que no serviran de res (si nò pregunteu-li a en Miky Potter, jajajajajajajajaja)

...Tant missatge per no dir res...

DOMINE SALVAM FAC REGINAM NOSTRAM MERITXELLAM PRIMAM (NO NO ES UNA PISTA!)

Visca sant JO


BUM

Què apropiat. Tu lluites com una vaca.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

Bombardegem amb missatges? xD :lol:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jomast ha escrit:En fi ja podeu anar enviant missatges privats que no serviran de res (si nò pregunteu-li a en Miky Potter, jajajajajajajajaja)
Boníssim...!!!!!




:reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Hi ha un tema no sé on que ja es comenta que és el comptador... aquí no ho diré pq se n'enteraria el jomast i no ens interessa xDDD

Una pisteta.. potser que si que exploti tot... pq ultimament hi ha uns "moviments" per el fòrum que tenen tela xDD Ens surtirà un grup terrorista per demanar la independencia del fòrum muggle? O serà pel contrari els del fòrum Harry Potter que la demanaràn? O per els més grans, que demanaran un fòrum privat i secret? :police: :censored: :tanca

Jo, em decanto per qualsevol de les tres, encara que qualsevol de les dues primeres és pot complementar amb la tercera... FORA ELS MUGGLES!!!! :twisted: :boohoo:

Apa, ja està... com que veig que és un tema per dir tonteries :stupid: xDDD Des del primer missatge que se'n diuen eh med3s jajajajaja

PS: Una noche con tantas sorpresas que no olvidarás jamás.... (ocupo de sobres les 4 linies pero em feia gracia seguir la canço xDDD)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Entrada Autor: Hermes_17 »

Esperem que no sigui com els contadors de les andanes del metro, que quan falta un minutet torna a posar 5 minuts!
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Aviam... Què pot passar eldia de Sant Jordi a les 22:00 hores en punt? :?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Arghhh!! Com us foteu amb mi!!! :lol:

despres de dos dies, preguntan i preguntan... arribu a la conclusió que el hpconan, no sap res segur, sempre es perd, com a minim al xat

És tant secret que només l'HpConan sap un secret més profund. (la veritat és que aquest tros no l'entenc :lol: ).

:cry: :cry: :cry:
Sniff, sniff.
Si ja ho dic jo... Al xat hi ha el webmaster i l'administradora... :roll: :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Que jo em foto amb tuUuUuuuuuuuuu?

Qu no t'expliquem les coses??! AIXÒ ES LA GUERRA

Imatge
Jomast l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 12, 2007 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo ja vaig fer les meves declaracions però com que ningú mai llegeix el que escric...snif snif....:cry: :cry:

Qualsevol intent de suborn fotogràfic detectat per les autoritats serà castigat molt severament... :explosion:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Padfoot ha escrit:Jo ja vaig fer les meves declaracions però com que ningú mai llegeix el que escric...snif snif....:cry: :cry:

Qualsevol intent de suborn fotogràfic detectat per les autoritats serà castigat molt severament... :explosion:
Informem a les autoritats que les fotografies s'han aconseguit sense cap tipus de suborn. No ha calgut xerrar res, vaja xD

Em falten omplir 4 línies, i les ompliré encara que la monarquia del web no ho faci, ale ja esta. NO costa tant xDD

M'aburrooooo, es nota no? (uala he fet 5!)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Padfoot lagent et llegeix però, almenys jo,no es creuen el que vas dir.

El comptador, pensant amb el que ha dit en Roger, podria indicar el que queda per les vacances de la web que per Nadal no en va tenir.

Roger, la teva tercera opció sona molt... però quan s'és gran?

Veig que encara feu vida al xat, potser un dia d'aquests m'hi infiltraré.

Avatar de l’usuari
LaGriMe_Di_FeniX
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 7:21 pm
Ubicació: en un lloc insopit , mai trepitjat x l'home

Entrada Autor: LaGriMe_Di_FeniX »

Acabo de adonar-me del que es!!!!!!!!!!!
No ho veieu ? Els guanyador del concurs de fanfiction , es donara el dia de Sant jordi!!!!
Es aixo el que marca el comptador!!!! :twisted:
Dels cims dels pirineurs fins a la vall mediterrania, s'esten una bandera on smpre restaràn quatre barres de fortuna, son díficils de tombar son fortes i orgulloses, son del poble català.

Bloquejat