un PREGUNTA---

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
ranma_g
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 7:29 pm

un PREGUNTA---

Entrada Autor: ranma_g »

A part de preguntar-vos a qui li agradaria venir amb mi a la premiere de Harry potter 5..xD, com es posa una foto al comentari¨? gracies! sou l'ostia! encara que la Rowling deixi d'escriure, Harry Potter i la magia que ha escampat mai s'acabara!! petooons!!

estic contenta pero trista a la vegada, tinc ganes de llegir l'úlitm llibre però...NO VULL que s'acabi tot això!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Les fotos als comentaris...
Deus voler dir a les signatures, o els avatars...

Per posar una fotografia a la signatura has de posar:
[img]la%20URL%20de%20la%20imatge[/img]
Serveix igual per a missatges al fòrum i coses d'aquestes.

I els avatars, les imatges que surten sota el nom, vas al teu perfil i hi ha una opció que es diu "Quadre de Control de l'Avatar", allà pots agafar-ne un de les galeries de la web, pujar-ne del teu ordinador o posar-lo des d'una URL.

I si vols pots presentar-te en aquest tema :P !
Si tens més preguntes millor que les preguntis via MP (missatges privats, a algun moderador, o si vols jo mateixa et puc ajudar!), o buscant temes que les responguin (que n'hi ha), que obrint un nou tema ;)

Ah! I viatjant pel fòrum trobaràs temes en que pots expressar les teves opinios millor que aquí!

I... Benvinguda ^^!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si enlloc del que diu la Carlota et refereixes a deixar comentaris a les imatges de la galeria per poder-ho fer cal que tinguis la sessió iniciada des d'aquest fòrum i llavors vagis a la galeria, sense tenir la sessió iniciada no es poden deixar comentaris.

Moc el tema a l'apartat del web :P

Bloquejat