Harrypottercat compleix 5 anys

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

FELICITATS PÀGINA WEB!!!

Uff...crec que jo vaig entrar aquí aquest mateix any, així que... no sé com dir que m'ho he passat xD Fins ara, m'ho he passat de conya, m'he partit el cul moltes vegades i he llegit coses molt interessants... i hi han uns fanfics super xulus!!, en aquesta web hi han verdaderes (i verdaders) Joannes Rowlings!! :P No sé com no he pogut avorrir-me abans sense aquesta web... i Jomast... trobo molt bé el comentari que has fet.
Àfrica
PD: EL VÍDEO ESTÀ SÚPER XULU I MOLT CURRAT!! 8O HP Conan, com l'has fet? :o :o M'encanta sobretot la cançoneta del Super3 ^^ 8) 8)
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Uoo!
Gent, m'encanten els logos, discursos, banners.. com sigui.. faria un super-mega text, però com molts sabeu (o no ^^') no s'em dona bé escriure algo així sentimental, a mi si no es mor ningú no em va el rotllo (:
Simplement dir tot el que ja han dit, que es de les millors, la gent genial, els comentaris de la Carla (Getta91) mortals, em peto amb ella xD .. i simplement dir que em vaig posar fatal quan vaig veure el ·tancat·per·vacances..

Res, doncs, això :)
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

med3s ha escrit: en resum i que ja m'estic allargan com sempre... la costa i la getta saben als seus pobrets ulls que es haver d'aguantar els meus interminables textos jajajajaja
Vaig tard... molt tard. Però estava d'exàmens. (DP: si ara fot l'excusa dels exàmens, que no has estudiat cap dia!) Calla!

Med3s... ho sabem lo dels teus interminables textos... crec que és per això que ara he de portar ulleres xDDDDD Però en ves d'estar fent tanta parrafada la podies haver escurçat i acabar el capítol d'una vegada!!! (encara que sé que quan el pengis jo estaré de vacances... xD)

Canviant de tema i anant al que ha fet que aquest tema s'obrís.
No me'n recordo exactament com hi vaig arribar... sé que un dia buscant informació (pel google evidentment) vaig arribar a un fòrum d'aquesta web, me'l vaig mirar i vaig trobar coses que m'interessaven... i ja no vaig tornar a entrar. Però unes setmanes després tornant a buscar alguna cosa relacionat amb aquest món i vaig anar a parar... però aquest cop a l'apartat de notícies. Vaig decidir investigar (Digueu-me curta, però encara no sabia que a lo que havia entrat dies abans i on estava ara era el mateix lloc) fins que em vaig adonar que era la pàgina on dies enrere havia entrat. Em vaig registrar.
A partir d'aquell dia de Juliol he conegut a molta gent, la Carla, a la que al principi la creia una cargola, la Nika, la Irene, el Roni, l'Anna... i més recentment a tota la Family Pam.
Mai vaig pensar que quasi dos anys després encara seguiria per aquí i hauria fet tantes amistats.
Així que
Moltes felicitats pels 5 anys!!! I agrair-vos, Jomast i Jep per crear aquesta web!!!!!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:A partir d'aquell dia de Juliol he conegut a molta gent, la Carla, a la que al principi la creia una cargola, la Nika, la Irene, el Roni, l'Anna... i més recentment a tota la Family Pam.
CALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dir-me cargolaaaa?

(Ho sento, missatge tonto però molt necessari)

Per cert, on són la primera generació de cargoles?

Xitiiiiitus, amoreee, cargola majoooor!
Vaaaa passeu per aquí!

CARGOLAS SALUDEN!
CARGOLAS SALUDEN!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Costaaaaa, Getta91!!! es increible, el dia k vai deixa d kunektarme, dominaveu el forum amb els vostres comentaris. Torno, i està =!!! Jeje, es kom si no hagues marxat mai...

A si! D'això...FELICITATS A TOTS X AKETS 5 ANYS!! Estem a l'edat del "pq?", de les frases amb continguts escatològics, l'edat de trencar els gerros de casa i que ens fotin la primera esbroncada, l'edat k et kumencen a di que ja ets gran i segons quines coses no les pots fer...Enkara som joves!!
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Ostres tu, com pasa el temps! Jajaja felicitats HPFC. 5 anys, crec que nomes n'he viscut 3 o 2. Durant aquests 2-3 anys he disfrutat molt d'aquesta pagina, he rigut, he pensat, he plorat (ho dubto)... Axi que li desitjo Moltes Felicitats, i que en cumpleixi molts mes! i Enorabona Jep i Jomast per aver donat a llum aquesta magnifica pagina. I una cosa mes:

Harry Potter Forever Català!
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:
Costa ha escrit:A partir d'aquell dia de Juliol he conegut a molta gent, la Carla, a la que al principi la creia una cargola, la Nika, la Irene, el Roni, l'Anna... i més recentment a tota la Family Pam.
CALIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dir-me cargolaaaa?

(Ho sento, missatge tonto però molt necessari)

Per cert, on són la primera generació de cargoles?

Xitiiiiitus, amoreee, cargola majoooor!
Vaaaa passeu per aquí!

CARGOLAS SALUDEN!
CARGOLAS SALUDEN!
Calia, calia! xDDDDDDDDDD (també és missatge tonto... xDDD)

Uala sí... ningú sap on viuen? L'adreça? Mail? Algo??? Em fa il·lusió enviar-lis des d'aquí records de les rajadores... xDDDDD Que tiempos aquellos...
Carla, jo crec que ara ens haurem de dedicar a la nova generació, no dóna tan joc com les primeres... però es pot intentar xDDD
Giny_Bell ha escrit:Costaaaaa, Getta91!!! es increible, el dia k vai deixa d kunektarme, dominaveu el forum amb els vostres comentaris. Torno, i està =!!! Jeje, es kom si no hagues marxat mai...
Dominar el fòrum? =S home... tan com dominar-lo... si ho dius perquè la liavem... hem madurat... ja no fem aquestes coses... :nose
Si et vas passant ara un altre cop regularment veuràs que hi ha coses que han canviat, però la Getta i jo no deixarem de donar la tabarra de moment.

PD: Carla... recordes aquella frase de "Robem..." Si dominem els fòrums... ho podem fer! Tenemos el poder!!! xDDDDDDDDDDDDDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:PD: Carla... recordes aquella frase de "Robem..." Si dominem els fòrums... ho podem fer! Tenemos el poder!!! xDDDDDDDDDDDDDDD

ROBEM LA WEB!!!!

Quins records!

WE'VE GOT THE POWER!

I el Jordi tan content... jajajaja

Apa, Ginny Bell! Jo ja no la lio^^
I el fòrum no l'hem dominat mai... només és que a vegades em picava amb gent... cargoles, where are you? JA NO HI SÓN! CAGUEN LA PPPPP les trobo a faltaaar! :lol: :lol: :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Ostres 5 anys des de la creació de la web, mare com passa el temps!!!
La veritat és que estic molt contenta de que fa 2 anys trobés aquesta web per poder xerrar amb la gent sobre Harry Potter, ja que amb les meves amigues (encara que algunes se'ls llegeixen) no ho podia fer com aquí. També la web em va ajudar amb el treball de recerca, me'n recordu que a l'institut quan a vegades deia que el meu treball de recerca seria sobre Harry Potter se'm quedaven mirant amb una cara... com si aquell fos el tema més estrany que haguessin sentit mai per fer un treball, però jo sabia que si ho comentava aquí seria el tema més normal del món, també sabia que si demanava ajuda pel meu treball la obtindria aquí i que qualsevol m'ajudaria.

Tampoc puc oblidar els bons moments que he passat a la web i la de tema estranys que s'han arribat a crear :lol: .

En fi MOLTES FELICITATS per haver creat la web!!! I que duri moltíssims anys més!!! :animadora :ok
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Es que kumenteu kada dos x tres... menrekordo duna epoka en q els k la liavem erem la roser, en roni i jo...sobretot amb el tema dels huracans....

Han passat tantes koses amb 5 anys...

Jep, Jomast, si mai teniu un fill (o +), sapigueu k no el podreu kriar tan b kom u eu fet amb akesta web. (no se si és un priopo o una paranoia, sorry ^^' )
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

:o :) :) moltes felicitats HPCAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :) :peace: :cake: :cake: :airborne: :airborne: :banana :banana :animadora :animadora :ok :ok :sol :sol :sol :clap: :clap: :banana :animadora :banana :animadora :cake: :handshake: :hug: :ok
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Entrada Autor: lord-granger »

Felicitat sobre tot al jep i al jomast
Els moderador i administradors d'ara i els de la vella guardia.
I a tots els usuaris en general.

Jo a diferencia de molts vosaltres m'he perdut els ultims 3 anys de la web per questions que ara no venen al cas, però vaig ser un dels asidus dels dos primers anys, encara m'hen recordo:
- Del primer aniversari de la web, no erem tants com ara però tambe hi havia molt bon rollo.
- Del primer faxilla que ens embrutia el forum " cabr.... catalanes etc etc
- De la sortida del 5 llibre
- Del concurs de residencies "que un servidor va promoure" i va sortejar les cases.
i moltes altres coses.


Pd: Perdo per l'ortografia.
.............................................

Bloquejat