No obriu cap MP d'un tal Gruñi!

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

No obriu cap MP d'un tal Gruñi!

Entrada Autor: Padfoot »

Ho sento molt gent...tenim un usuari graciós que s'ha dedicat a enviar Missatges Privats explicant el final del setè llibre. No sé quants n'ha enviat ni aquí, o sigui que els que no heu llegit l'últim llibre aneu en compte...quan vingui en Jomast intentarem esborrar els missatges de la base de dades per evitar que s'espoilegi el mínim de gent possible però fins llavors l'únic que puc fer és banejar-lo perquè no n'envii més, però els enviats ja ho estan... :?

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

MERDA!

jo he llegit un ff del tal gruñi... era el final?
Ostia pues de moment m'ha agradat... i tampoc reveleba una cosa possible! Pero no fotis que era l'original... si pillo el tal Gruñi l'escanyo!!! :evil: :evil: :evil:


Hi ha mala gent al mon....

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Padfoot, tenint accés a la base de dades del fòrum PHPbb podeu revisar i eliminar els missatges privats d'aquest usuari que continguin spoilers. Si us puc ajudar d'alguna manera, ja m'ho direu.
(ja sé que per aquí no em coneixeu gaire, però entro mooolt sovint ^^)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ara ja ho hem fet JotGi, però el missatge es va posar per prevenir la gent que no l'obrís fins que tinguessim temps d'avisar en Jomast que és qui sap fer això d'esborrar els MPs de la base de dades...i de pas ja s'avisa a tothom que vagi en compte amb MPs sospitosos per si torna a passar alguna altra vegada...

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Padfoot ha escrit:Ara ja ho hem fet JotGi, però el missatge es va posar per prevenir la gent que no l'obrís fins que tinguessim temps d'avisar en Jomast que és qui sap fer això d'esborrar els MPs de la base de dades...i de pas ja s'avisa a tothom que vagi en compte amb MPs sospitosos per si torna a passar alguna altra vegada...
Perfecte, perfecte. A mi no me'n va arribar cap :)
Ho dic perquè si mai necessiteu alguna cosa, puc ajudar :) (l'HpConan té el meu msn ;) )

Bloquejat