Xat

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Tot just acabo de registrar-me, però he pensat que estaria bé tenir un xat. He estat remenant per la web i no n'he trobat cap. Així podriem parlar més "cara a cara"! Què us sembla? :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Xat

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Admeto que una idea semblant a la teva ja l'havia tingut temps enrere. No sé, potser estaria bé fer-ho. Crec que de moment el més semblant a un xat que tenim aquí és el tema de Confesso que. Almenys, des del meu punt de vista.

Em sembla bona idea, però no crec que nosaltres hi poguem fer massa en aquest aspecte. Això recauria en les feines dels moderadors i, amb respecte, deuen ser uns fantasmes campant per aquí... Vull dir, que fa molts mesos que no en sabem res. Qui sap si ens controlen sense dir mitja paraula, com al Corredor del Laberint!

Si ells es passen per aquí, maybe.

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Xat

Entrada Autor: marta_ginny »

Ostres, quan jo vaig entrar a la web (fa... buah, fa 7 anys ja. Crec que el meu usuari és dels mes iaios que ronden per aquí xD) hi havia xat! Però noooois, que ja passo massa temps en aquesta pàgina, ara només faltaria això hahaha

Bromes fora, estaria bé. Si algun moderador passa per aquí i no és massa difícil ens faria un favor molt gran! Però si ha de ser massa complicat podríem buscar alguna alternativa. Que ja han estat fent coses molt útils últimament! (notificacions, etc.)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

HAHAHAHAHA

Sí, bàsicament últimament estem portant aquesta web entre 8-10 usuàries que estem malaltes de harry potter :boig: però cap de nosaltres no és moderadora ni administradora, tot i que ho portem força bé... escrivim fanfictions, ens comentem els unes a les altres, tenim un projecte comunitari, xerrem molt sovint pel fòrum de "confesso" i diem moltes bestieses.

Ara que hi penso, potser que ens fessin administradores o moderadores a algunes... I ja acabem d'apoderar-nos de la web i de l'univers en general. :lol2: Així acabem d'embogir, embriagades de poder, i podem quedar per anar a teràpia totes juntes. XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Xat

Entrada Autor: Arwen Black »

Eh, doncs jo m'ofereixo a ser moderadora, si ho puc ser (vull dir que no tinc coneixements gaire esplèndits d'informàtica, però si és algo que es pot aprendre estaria bé). Podria posar en marxa el Mirall de Gised de nou..! :3 Ja enviaré un missatge o algo. Igualment, sobre això dels moderadors, en aquest moment no és algo estrictament necessari perquè aquí tots parlem seguint les normes i tal. Recordo que la primera vegada que vaig entrar a aquesta pàgina vaig clicar la primera fanfic que vaig trobar i era un primer capítol d'unes 15 línies ple de faltes d'ortografia, que vull dir, si algú intenta escriure bé però no en sap no em molesta, però utilitzava abreviacions com "k" i tal i els moderadors havien de borrar el capítol perquè no seguia les normes de longitud, etc. Passaven més aquest tipus de coses (així com missatges al fòrum d'una línea, o faltant al respecte (que això no ho vaig arribar a veure però és el que deien que regularien)) suposo que passava perquè tenia més visitants.

Això del xat crec que recauria més en el creador de la pàgina o algú que sàpigui més coses tècniques, crec que és el que l'Agatha en deia administradors; no em feu molt cas perquè no n'estic segura. Jo no usaria el xat, no vull imposar ni res, però si molts ho volen doncs es pot demanar (que hi ha algun fil per a això i si els ho demanem acudeixen, últimament com ja han comentat han modernitzat coses guais). NO OBSTANT recordo un temps on hi havia xat, jo vaig veure l'enllaç, però vaig llegir que no es feia servir així que no hi vaig entrar, ara bé, no sé si és que no anava o que tot i ser més visitants no s'usava, perdoneu la meva falta de memòria. El meu motiu és que segurament no el faria anar pel que ha dit la marta_ginny, que m'ha tocat, encara que fos en broma:
ja passo massa temps en aquesta pàgina, ara només faltaria això hahaha
XD De totes maneres si surt gent que vol que facin l'esforç de posar-lo em sembla bé, algun dia de festa potser m'animaria i tot :wink: (per l'alcohol, clar) (ah, que no em referia a aquest tipus de festa... :roll: )
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Agatha Black ha escrit:Sí, bàsicament últimament estem portant aquesta web entre 8-10 usuàries que estem malaltes de harry potter :boig:
Eps, que jo sóc usuari, sens a! I el que diuen del Corredor del Laberint... que ho sap, si no és un altre experiment de CRUEL per tenir ben controlats els Pirats i les Pirades... de Harry Potter. :riure:

Resulta que l'Arwen a respost mentre estava escrivint, o sigui que afegeixo unes coses. Això és el que havia escrit abans de la seva resposta:
Bé, bromes a part, si els fantasmes dels administrador no apareixen per aquí sempre ens queda l'opció de crear el xat en un servei extern. Penso en l'IRC, una xarxa de xats on cadascú pot crear un canal (sala) de xat propi. Tinc bastanta experiència en l'IRC i no seria cap problema per a mi crear el xat del fòrum. Després és molt fàcil inserir el xat en aquesta web amc HTML. Però bueno, esperem un dies a veure si apareix algun fantasma (o algun patronus!) dels administradors i si no el creem a l'IRC? Bona nit! :yawn: :sleepy: :yawn: :sleepy:

Això és el que afegeixo ara:
Fes un xat a IRC és facilíssim i els pocs coneixements tècnics que es necessiten els tinc. L'únic que em faltaria seria que un administrador inserís el xat a la web. Crec que no em deixo res. Bona nit una altrea vegada! :sleepy:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Arwen, que sàpigues que ens tens a totes en asqües... XD

Jo no sé si és del tot necessari el xat aquest veient que fem servir el fòrum com el fem servir XD Hahahaha, ho dic més que res perquè pràcticament sembla que estiguem tenint una conversa de veritat, prenent cafè i menjant pastetes... mmm pastetes... amb xocolata, i crema, i sucre glas... algú em passa la sucrera, siusplau? XD

Nah, en sèrio, si el poseu, doncsja m'hi passaré! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Xat

Entrada Autor: Jomast »

Hola a tothom!

Com sospita la Cassandra Ros.... jo haig de passar de tant en tant per aquí. No queda cap més administrador actiu i sóc el responsable en si de la pàgina.
De tant en tant faig un cop d'ull per comprovar que no haig passat res greu: com atacs de robots de propaganda al fòrum. També aleatòriament reviso algun tema i fanfiction per comprovar que no hi hagi bronques ni continguts que pugui infringir la llei. (recordeu que al fòrum hi ha el botó d'informar per si hi ha algun problema)

També altres coses més tècniques com fer còpies de seguretat de les bases de dades que guarden el continguts..., (tots teniu còpia de seguretat de la fanfiction si "s'escatxarra la web"??? :lol: ), actualitzacions,...

Recordeu el que us vaig comentar ja deu fer un any.... si no fos per vosaltres que heu fet aquest grup irreductible ja hagés desactivat la pàgina, però em sap greu perquè us curreu unes fanfictions molt bones.

Sobre el tema dels moderadors al fòrum crec que actualment no són necessaris, totes/s us porteu molt bé i han quedat enrera les bronques.

Agatha Black i la Arwen Black si voleu fer d'administradores no hi ha problema, ho podem parlar, el que passa recordeu que aquesta pàgina és bastant arcaica i no tot és fàcil de modificar. Les seccions que es poden administrar fàcilment són: mirall de gised, fanfictions, cançoner del mag, galeria i notícies, la resta són fitxers HTML.

Finalment tornem al tema inicial, sobre el xat, com recorda bé la marta_ginny, hi havia un xat a la web que hi vam fer molts amics http://www.harrypottercat.cat/xat.php (ara ja ni funciona l'enllaç per temes de seguretat de java) però la qüestió era que ja fa bastants anys que els xat van quedar en desús, davant d'altres plataformes com messenger, després facebook, whattsapp, telegram i finalment crec que la moda és snapchat.....

No disposo de gaire temps entre la feina, estudis i altres obligacions o sigui que poseu-vos d'acord a veure si val la pensa fer-lo, o potser intenteu crear-ne un extern de moment a veure com va.

Doncs això és tot amics,
I aquest administrador fantasma se'n torna cap a la seva residència.
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Jomast ha escrit:
Agatha Black i la Arwen Black si voleu fer d'administradores no hi ha problema, ho podem parlar, el que passa recordeu que aquesta pàgina és bastant arcaica i no tot és fàcil de modificar. Les seccions que es poden administrar fàcilment són: mirall de gised, fanfictions, cançoner del mag, galeria i notícies, la resta són fitxers HTML.
Ui, si són coses complicades no ho sabré fer ni en broma; els html no els entenc pas... Si són cosetes senzilles no em fa res ajudar si així et podem treure feina de sobre, Jomast, però no arribo gaire més enllà.

Ja direu què en penseu del xat. Com ha dit ell, potser en podríem fer un de prova extern i si veiem que el fem servir molt doncs li enviem un missatge al Jomast i a veure si ens el pot posar... què us sembla?
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Bé, acabo de crear el xat. Podeu entrar-hi segint aquest enllaç. :mrgreen:

Si el fantasma del Jomast es passa per aquí (Encara no sé fer patronus d'aquells que envien missatges, i el meu mussol ha sortit a caçar), amb el codi HTML següent pot fer que es pugui accedir al xat des de harrtypottercat.cat:

Codi: Selecciona’ls tots

<iframe src="https://kiwiirc.com/client/irc.freenode.net/?nick=Nick%20aqu%C3%AD?#HpCat" style="border:0; width:100%; height:450px;"></iframe>
Us hi espero, i s'haurà de veure si està bé o és millor utilitzar els fòrums, que ja veig que s'utilitzen com un xat :riure:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

Per cert, afegeixo que el meu nom al xat és "NeoMahler", no "unoi". És una històrima molt llarga que si voleu us explico :atontat Ho dic perquè ha entrat un tal "Erin" i potser com que no ha vist ningú ha marxat :wink:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Xat

Entrada Autor: hermione potter »

Una pregunta sobre el xat... Es que jo i l'ordinador no ens portem gaire bé xD
En Nickname... quin poso? Es que el que tinc aquí el web em diu que ja s'està usant!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Xat

Entrada Autor: Unapersona »

hermione potter ha escrit:Una pregunta sobre el xat... Es que jo i l'ordinador no ens portem gaire bé xD
En Nickname... quin poso? Es que el que tinc aquí el web em diu que ja s'està usant!
El xat només accepta nicks d'una sola paraula (o de diverses unides per _ o -). Com que el xat pertany a una xarxa molt gran de xats és possible que algú més es digui "hermione". Pots provar "HermionePotter", o qualsevol altra cosa. :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Xat

Entrada Autor: hermione potter »

Haig de dir que això del xat és divertit eh!
Encara que només estem connectats dos... xD
Suposo que com que de moment tinc temps em quedaré connectada, però llavors si que puc dir adéu a la frase que m'he dit aquest matí: "Va de cinc a sis acabes el capítol de la Lily Potter", quina gràcia :riure:
Doncs res, a veure si us conecteu :mrgreen:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Xat

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, tinc un problema amb el xat.

M'he connectat abans, més aviat per la tarda, i m'ha funcionat bé, però quan ara poso el meu nickname "Agatha" em diu que ja està fet servir. Ahà, per mi... per què no em deixa entrar, ara? Cada vegada que entrem hem de posar un nick diferent? Caduquen?
Imatge

Respon