HPcat 2.0

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Potter_granger »

Tinc una pregunta... A la secció FanArt, hi puc penjar collages fets amb programes de retoc d'imatges o només dibuixos i manualitats? Sé que poser és un dubte una mica ximple, però ara tinc el cuc i no sé si podria penjar algun collage.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Arwen Black »

Pregunta rebuda! Fas molt bé en preguntar, no és pas ximple :wink: de fet m'ha portat una bona estona respondre't :sua xD

L'art de modificar digitalment també és apreciat i s'accepta, però com en el dibuix hi ha diferents graus. Tot i que es faci servir un programa de retoc d'imatges, un collage simple (me l'estic imaginant molt simple) no em semblaria gaire suficient perquè la imatge en sí no canvia. Ara bé, si has usat photoshop o derivats (o aquest de retoc d'imatges que no sé a quin et deus referir), fet servir el pinzell o altres opcions del programa sí que ho seria. Inclús un simple filtre de color pot donar resultats molt atractius (estic pensant en això https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... bec86f.jpg o, aquest una mica més treballat, això https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... VQ1zOe8P6z per exemple)

Tot i així, pots posar collages a l'apartat, sip! :D L'únic que probablement valdran menys punts (o no, si tenim experts en photoshop :P), sabreu més coses a través d'un tema sobre el FanArt que s'obrirà, allà aniran tots els dubtes, de moment no us espanteu si no se us contabilitzen punts per fanart: es contaran!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Potter_granger »

Moltes gràcies, Arwen! És que, sent sincera, és de les poques coses que se'm dóna bé i podria entrar a FanArt, però tenia el dubte.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Potter_granger »

M'acaba de passar una cosa molt estranya: he entrat a la web i a primera vista, a la Copa, hi diu que Hufflepuff té 2220 punts. Però quan he entrat a la Copa, al comptador, hi diu que Hufflepuff segueix amb 80 punts. És un error... o una innocentada?
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Agatha Black »

Tinc la sensació que el Jomast deu estar fent proves! Jo quan he entrat a la web m'ha sortit tota decorada de Hufflpeuff, tot i que no es dóna la copa fins els dia 1 de gener! Ja és estrany. Diria que deu estar provant els fons o alguna cosa així, no patiu... XD Ja ho deixarà tot bé, o si no ho modificarem a mà les moderadores! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Arwen Black »

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Jo crec que és una innocentada (però una innocentada preciosa :'), perquè ara diu que Huff té 4360 punts XD
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: hpkarina »

Ja m'agradaria a mi que Hufflepuff tinguera tants punts :')
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Jomast »

Imatge
Us va agradar? :elis

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Potter_granger »

T'he de confessar, Jomast, que em vaig espantar. Però sí, va estar bé.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Unapersona »

Llàstima que jo no ho vaig veure! Què hi farem... però hem d'aconseguir tenir el color blau sense que sigui una innocentada! :mrgreen:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Respon