HPcat 2.0

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

HPcat 2.0

Entrada Autor: Agatha Black »

Avui HarryPotterCat, la web de Harry Potter en català, fa 13 anys!

I per celebrar que la nostra pàgina web ha entrat a l’adolescència, llancem HPcat 2.0! Novetats? Sí! Per començar, els qui tingueu comptes de Facebook, Twitter o Instagram, podeu seguir les nostres pàgines:

Facebook: https://www.facebook.com/harrypottercat.cat

Twitter: https://twitter.com/harrypotter_cat

Instagram: https://instagram.com/harrypotter_cat/

Per aquí publicarem novetats de la web, notícies del món de Harry Potter, fotografies, merchandising, etc.

En segon lloc, tenim un nou apartat: FanArt! Hi ha alguns usuaris que són aficionats al dibuix i a la pintura, i fins i tot de vegades s’han fet il•lustracions magnífiques de les fanfictions que tenim a la web, ja sigui per posar-les de portada, o bé perquè algun lector s’ha animat a fer un dibuix. Bé, doncs ara tindrem una galeria d’imatges on tots podreu penjar les vostres creacions. Veureu que us apareix a la barra d’apartats de la pàgina principal d’aquí a poc, ja que ara mateix està en construcció.

A més a més, ens posarem al dia amb el Mirall de Gised i el Cançoner de Mag. Les fotografies del mirall s’aniran canviant periòdicament i us animem a tots a participar-hi! Avui mateix se n'ha penjat una de nova!

I, finalment, seguint un projecte que havíem posat en marxa fa poc, ens complau informar-vos que a partir d’avui els usuaris formarem part d’una de les quatre residències de Hogwarts, i amb la nostra activitat guanyarem punts per a la nostra residència!

Com funciona? Molt fàcil! Primer heu de passar per aquest apartat i seleccionar la vostra residència:

http://www.harrypottercat.cat/funcions/ ... esidencia/

Ara, només heu de participar en els diferents apartats de la web, i veureu que anireu guanyant punts. Es repartiran de la següent manera, tenint en compte la quantitat de temps invertit per a cada cosa:

- Publicar un capítol de fanfiction: 20 punts
- Comentar una fanfiction: 10 punts
- Comentar una fanficton pròpia (respondre comentaris): 0 punts
- Publicar un FanArt: 30 punts
- Publicar al Mirall de Gised: 10 punts
- Guanyar el Mirall de Gised: 30 punts
- Publicar una cançó: 20 punts

I podeu veure aquí com va el rànquing: http://www.harrypottercat.cat/copa_interresidencies/

Els punts són automàtics, però les moderadores els podem canviar manualment, així podrem modificar els punts donats a les fanfictions comunitàries i assignar-los a la persona que hagi escrit el capítol.

Trimestralment, es donarà la Copa Interresidències a la Residència que més punts hagi obtingut. El premi? Us encantarà: La web de HpCat estarà decorada durant un temps amb els colors de la residència guanyadora!

I això és tot de moment! Esperem que les novetats us agradin molt i que el nou sistema de punts ajudi a fer que hi hagi més moviment i participació a la web!

Evidentment, si hi ha més propostes de canvis o addició d’apartats, seran benvingudes i farem el que puguem per dur-les a terme. Sentiu-vos lliures per fer suggeriments!

Att. Administració i Moderació d’HPcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Agatha Black »

Un parell de cosetes!

1- Cass, com que tot això dels punts va ser idea teva i fins ara ho portaves tu, també et posarem com a “modificadora de punts” perquè te’n puguis fer càrrec igual que nosaltres.

2- Les moderadores ens hem repartit una mica la feina. Us explico qui fa què, així si teniu dubtes o suggeriments sobre algun apartat en particular, ens els podeu dirigir directament:

- Mirall de Gised: marta_ginny
- Cançoner del mag: marta_ginny
- FanArt: Arwen Black
- FanFictions: Agatha Black
- Notícies: hpkarina
- Twitter i Instagram: hpkarina
- Facebook: qualsevol
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Unapersona »

Uau! Sona guai... a veure si acabo la ff i aconsegueix 20 punts per ravenclaw! :riure:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: marta_ginny »

Sempre pots enviar alguna cosa pel mirall de gised i comentar ff i més coses! Hi ha moltes maneres de fer punts :)

Aprofito per remarcar que s'ha penjat un nou mirall de gised, que si no ho saps no ho veus! Aneu-hi i feu volar la imaginació! Si no sabeu com funciona, teniu les normes allà mateix :)

Res doncs, participeu molt en tot i feu molts punts per les vostres respectives residències!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Antares_Black »

Avui HarryPotterCat, la web de Harry Potter en català, compleix 13 anys!
Per molts anys, doncs!! (encara que fa tretze anys, no pas compleix)
Evidentment, si hi ha més propostes de canvis o addició d’apartats, seran benvingudes i farem el que puguem per dur-les a terme. Sentiu-vos lliures per fer suggeriments!
Sí, que en tinc. Està tot molt bé, eh, això per començar. Però comentaré un parell de cosetes.

tenim un nou apartat: FanArt! Hi ha alguns usuaris que són aficionats al dibuix i a la pintura, i fins i tot de vegades s’han fet il•lustracions magnífiques de les fanfictions que tenim a la web, ja sigui per posar-les de portada, o bé perquè algun lector s’ha animat a fer un dibuix.
No hi ha cap apartat de FanArt que englobi més que la il·lustració? Papiroflèxia, paper maixé, disfresses, altres treballs manuals, contruccions de lego, vídeos...
- Publicar un capítol de fanfiction: 20 punts
- Comentar una fanfiction: 10 punts
- Comentar una fanficton pròpia (respondre comentaris): 0 punts
- Publicar un FanArt: 30 punts
- Publicar al Mirall de Gised: 10 punts
- Guanyar el Mirall de Gised: 30 punts
- Publicar una cançó: 20 punts
El repartiment de punts per cada acció, en general, està bé, però... A veure, de veritat val igual guanyar Gised que publicar un FanArt? :eh: I més els punts de la participació, se'n guanyen quaranta. No ho sé. És igual, deixem-ho així, perquè les combinacions que se m'acudeixen no són bones. Bufa! Ara tothom a fer Gised! :lol2:
Els punts són automàtics, però les moderadores els podem canviar manualment, així podrem modificar els punts donats a les fanfictions comunitàries i assignar-los a la persona que hagi escrit el capítol.
Compto que sia així!! Perquè, tot i que va guanyant Ravenclaw, :mmm hi ha molt de Gryffindor! Buuuuuu! :bah

:lol2: hahahaaa Que no, que no! Tant tant no us detesto!! :liar: No em posaré al mateix nivell que tu, Gee! :elis huhuhuu És broma!

De Gryffis, només en Ben Babbaw es pot podrir a Azkaban!!! :twisted: Bé, en Sírius a Azkaban poter no, però l'enviarem a repetir Pociologia!!!!! :riure:

--

Unes preguntes més...

Ara ja no caldrà que informem dels nostres moviments al tema dels Rellotges, oi? Com que és automàtic... Ah, i quanse n'entregui el premi, es reiniciaran els comptadors o no? Quan de temps romandrà la decoració del guanyador? Em sembla molt bé el premi.

Jo diria que això és tot,

Fins aviat :peto:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Agatha Black »

(encara que fa tretze anys, no pas compleix)
Tens raó, ara ho arreglo, gràcies! :mrgreen:
No hi ha cap apartat de FanArt que englobi més que la il·lustració? Papiroflèxia, paper maixé, disfresses, altres treballs manuals, contruccions de lego, vídeos...
Ah, doncs em sembla molt bé! Qualsevol treball manual o plàstic hi podria tenir cabuda. Es fa una fotografia i llestos! Arwen, tu que ho portes, què n'opines?
A veure, de veritat val igual guanyar Gised que publicar un FanArt?
Mmmm... sí, tens raó, que potser és massa, 30 punts? Era com un premi a l'"originalitat" o "genialitat" dels comentaris, i com que és l'única cosa que i ha un guanyador... Pensa que es pot arribar a competir entre molta gent, pot ser difícil, guanyar. Què proposaries? 20 punts guanyar? És que aleshores és gairebé el mateix guanya que participar... No ho sé, opineu la resta, siusplau!
Compto que sia així!! Perquè, tot i que va guanyant Ravenclaw, hi ha molt de Gryffindor! Buuuuuu!
Què va! Si som 4, una que no apareix mai (sí, Cris, va per tu, que sé que ni tan sols ho llegiràs XD), l'Erin amb prou feines comenta un cop al mes... bàsicament en som 2!

A Ravenclaw sí que són una plaga! Són ja com 7 o 8! On van? Mireu la pobra hpkarina, aixecant Hufflepuff ella sola!
Que no, que no! Tant tant no us detesto!! No em posaré al mateix nivell que tu, Gee! huhuhuu És broma!
:lol2: Tranquil·la, que nosaltres ja ens tirem les floretes sols! :lol2:
De Gryffis, només en Ben Babbaw es pot podrir a Azkaban!!!
I tant! I en McLaggen a les masmorres!
Bé, en Sírius a Azkaban poter no, però l'enviarem a repetir Pociologia!!!!!
Doncs m'apunto amb ell! :riure:
Ara ja no caldrà que informem dels nostres moviments al tema dels Rellotges, oi? Com que és automàtic... Ah, i quanse n'entregui el premi, es reiniciaran els comptadors o no? Quan de temps romandrà la decoració del guanyador?
No, ja no cal informar a no ser que hi hagia algun problema o error, o es faci alguna comentari sense voler, etc. Cada tres mesos es reinicien els comptadors, sí! I la decoració vam dir que duraria una dies però no vam decidir quants... suposo que una o dues setmanes, a veure què diu el Jomast!
Imatge

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: hpkarina »

Hufflepuff farà un esforç per a no quedar massa endarrerit amb els punts! Com a bona Hufflepuff, treballaré dur! (En realitat tots sabem que només comentaré de tant en tant perquè sóc pèssima per al Mirall de Gised i tot el que sé dibuixar són ninots de palets xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Arwen Black »

No hi ha cap apartat de FanArt que englobi més que la il·lustració? Papiroflèxia, paper maixé, disfresses, altres treballs manuals, contruccions de lego, vídeos...
Ah, doncs em sembla molt bé! Qualsevol treball manual o plàstic hi podria tenir cabuda. Es fa una fotografia i llestos! Arwen, tu que ho portes, què n'opines?
Em sembla fantàstic! Tot i si algú no ha fet mai coses d'aquestes, trobo que el simple fet que existeixi l'apartat ja pot posar en marxa la creativitat :) (Com a simple aclaració, hauria d'estar relacionat amb Harry Potter (i dins d'això s'engloben les ff de HP, que s'hauria d'especificar a la descripció), si és sobre altres temes encaixaria més al fòrum muggle)

Genial, Antares! :D

Pel que fa a punts, 30 cada cosa? Un vídeo, disfressa, etc. porta el seu temps... però pot passar que algú pengi algo molt simple i no pensi que mereix tant com 30 punts, trobo que aleshores aquest assumpte el podria dir al tema que fèiem servir fins ara pels punts, i modificar-los.

Un tema a tractar: voldríeu apartats diferenciats? (Em refereixo a: Dibuixos / Vídeos / Disfresses / ...) Personalment trobo que al principi no caldria, si en un futur hi han bastantes coses ja es podria posar, però podeu donar la vostra opinió si penseu diferent. També depèn de com es puguin penjar els vídeos. Li comento al Jomast cosetes sobre això, que ell és el súper tècnic de la web :ok
Hufflepuff farà un esforç per a no quedar massa endarrerit amb els punts! Com a bona Hufflepuff, treballaré dur! (En realitat tots sabem que només comentaré de tant en tant perquè sóc pèssima per al Mirall de Gised i tot el que sé dibuixar són ninots de palets xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)
Sento que no hi hàgin més Hufflepuffs de moment TT__TT
A Ravenclaw hi ha una plagaaaa :riure: :riure: :P Tothom tranquil, poseu-vos en ordre i sortiu ordenadament *tothom es posa a córrer com als incendis XD*
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

hermione1980
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: ds. set. 20, 2014 3:50 pm
Ubicació: Buscant algú que m'estimi tant com en Severus Snape a la Lily Evans

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: hermione1980 »

Hola! Ara fa temps que no em conectava... Estic d'examens a l'institut. He vist les actualitzacions i mola molt, però tinc una pregunta. Com puc penjar un fanart?

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Arwen Black »

És una bona pregunta. Per a fer-ho el que has de fer primer de tot és, a l'anar a FanArt , entrar a la teva sessió (clicant Entrada a l'índex de dalt en horitzontal i introduïnt nom d'usuari i contrassenya). Després d'això vindria quan t'explico la resta, peeeero no m'hi deixa entrar i per això no puc. Tens el problema en el mateix punt que jo, o és un cop ja has entrat?

A tot això he d'afegir que aquesta galeria està en procés de reformes, així que és possible que per això hi hagin aquests inconvenients, però en unes setmanes ja funcionarà correctament. Potser ho podem solucionar abans, o potser no, sigui com sigui quan vagi bé t'avisaré :wink:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Arwen Black »

Ja es poden penjar FanArts :D La nova galeria ja està en funcionament gràcies al Jomast :mrgreen:

Us aviso que està molt guai!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Unapersona »

Auxili!!!! Ara anava a penjar el quart capítol de la meva fanfict, però quan vull seleccionar el títol de la historia no em surt a la llista! Què faig? :o
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Jomast »

Hola, ja està arreglat, disculpa les molèsties!

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Unapersona »

Gràcies Jomast! Un dia d'aquests t'haurem de fer un monument :P
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: HPcat 2.0

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! :ballar:

Amb l'espai de fanart, no m'hi estic entenent gaire... Necessito ajuda. Vinc a fer-vos algunes consultes. :roll:

Crec que ja he descobert com penjar-ne un i com comentar :clap: , però...

*Bateria de preguntes a la càrrega*

Què és això dels àlbums, i les categories? Se'n poden crear de nous? Què és un àlbum personal? Quina diferència hi ha entre pujar múltiples fitxers i el mode simple? (als múltiples sembla que no s'hi pot fer res...). A banda de la breu descripció del dibuix, podem afegir d'altres indicacions? Els comentaris que posem se li envien a l'autor? Se l'avisa? I si algú en penja algun, els altres ho saben?

Perdoneu que faci tantes preguntes! Tampoc no sabia com començar. :deumeu

Ah, i voldria fer un suggeriment: L'aparença de l'apartat de fanart està molt bé, m'agrada. Però trobo que els comentaris apareixen massa junts, i costa de distingir un missatge d'un altre i identificar de qui és. :ok

Espero resposta :D Fins aviat!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon