Errors i fallades del web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Arwen Black ha escrit:Hola, Jomast!

El que jo m'he trobat és que quan intento posar els punts de l'últim fanart penjat, em surt "Table 'harrypot_harrypottercat.punts' doesn't exist"

Moltíssimes gràcies per tot el que fas! :)
Gràcies a vosaltres... lamento no poder dedicar-hi més temps. He recuperat una còpia de la taula punts de la còpia 2015. Esta buida, a veure si va bé ara.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Antares_Black ha escrit:Hola!

En primer lloc, et volia dir que agraïm molt que hagis pogut restablir la pàgina!! Fas una gran feina, Jomast. Moltes mercès! :animadora

Encara queden cosetes, per això. Avui he intentat enviar un comentari de fanfiction i no m'ha deixat. Es veu que hi ha problemes de SQL.
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'una gran estàtua d'un home i una dona. Se'ls veia molt feliços\'\' Són els fu' at line 1
Mira-t'ho quan puguis! :reverencia:
Mercès!

Antares
Gràcies, lamento de nou no poder-vos dedicar més temps.
Em pots passar una còpia del missatge per intentar fer-ne proces? Gràcies

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Agatha Black ha escrit:Hola!

Com ens has demanat, t'informo d'una cosa que falla: els resultats de la Copa Interresidències del T4 del 2017 sembla que s'han resetejat i ara són clavats als de la Copa actual.

El fons hauria de ser vermell Gryffindor, però s'ha posat blau perquè ara mateix Ravenclaw està dos punts per davant.

Merci! :)
En principi està arreglat, s'han perdut les puntuacions personalitzades que es restaven o afegien a mà a cada usuari ( vaig haver de recuperar una còpia de la base de dades del 2015) i fer el recàlcul. També s'haurà de comprovar que estigui bé la puntuació de cada secció!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

hermione potter ha escrit:Bones Jomast!

Has demanat que et diguéssim el que seguia sense rutllar bé del tot, així que aquí et deixo el que jo he trobat:

-No es poden penjar capítols de FF (bé, sí que es pot, però et surt la mateixa lletra que a les descripcions i no es poden editar. No pots centrar en text, ni posar negretes o cursives... Res, aquell requadre ha desaparegut).

Moltes gràcies!!!

L'editor ha d'estar ja funcionant! A veure si ara s'envien! Gràcies

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola Jomast, crec que tot el que vas arreglar va perfecte! :peace:

Com ens ha fet saber el Marc piju en el tema dedicat al Mirall de Gised els diàlegs no es veuen. T'ho escric aquí perquè potser ho veus més ^^ Hi ha alguna possibilitat de recuperar aquesta secció? Sense pressa, quan tinguis temps... Espero que no suposi molta feina :roll:
La veritat és que ja me n'havia adonat però em sabia greu que encara haguessis de fer més coses >__<

També algú va comentar que no arriben els correus de subscripcions als temes, si tens una estoneta ho podries mirar, potser, si vols. A mi també m'agradava aquesta opció, però sinó tant és, ja veiem si hi ha noves entrades a l'entar al web :mrgreen:

Ets l'únic aquí que sap dominar la web :imperio: i t'estem molt agraïts :reverencia: :reverencia: :reverencia: :worker: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Arwen Black ha escrit: dc. març 28, 2018 1:41 pm Hola Jomast, crec que tot el que vas arreglar va perfecte! :peace:

Com ens ha fet saber el Marc piju en el tema dedicat al Mirall de Gised els diàlegs no es veuen. T'ho escric aquí perquè potser ho veus més ^^ Hi ha alguna possibilitat de recuperar aquesta secció? Sense pressa, quan tinguis temps... Espero que no suposi molta feina :roll:
La veritat és que ja me n'havia adonat però em sabia greu que encara haguessis de fer més coses >__<
Primer de tot disculpeu l'espera. He estat entre la feina i els estudis molt liat.
He arreglat: La galeria, els forums, i també el mirall de gised!
S'han perdut totes els votacions de 2014 cap aquí... Encara arrastrem el cataclisme de l'anterior allotjament.
Arwen Black ha escrit: dc. març 28, 2018 1:41 pm També algú va comentar que no arriben els correus de subscripcions als temes, si tens una estoneta ho podries mirar, potser, si vols. A mi també m'agradava aquesta opció, però sinó tant és, ja veiem si hi ha noves entrades a l'entar al web :mrgreen:

Ets l'únic aquí que sap dominar la web :imperio: i t'estem molt agraïts :reverencia: :reverencia: :reverencia: :worker: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
Proveu ara a veure que tal va!

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: LUN@ »

Pot ésser que no pugui escollir residència?

Les imatges no se'm carreguen (surt l'icona d'img, no la imatge propiament) i quan n'escullo una (Slytherin en aquest cas) i faig clic a enviar em surt: Table 'harrypot_harrypottercat.users' doesn't exist.

Pensava que no passava res, però crec que no m'hi vaig quedar registrada perquè tampoc surto com a Sly ni sumo punts, o potser és que això és suma a posteriori i no quan fas "l'acció puntuable" (en el meu cas, fer un diàleg al mirall).

Vaja, que per si de cas ho deixo per aquí :riure:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola LUN@, ho acabo de comprobar i efectivament no estàs afegida a la residència d'Slytherin ni estàs sumant punts (normalment se sumen immediatament després que publiques un comentari o qualsevol cosa).

A banda d'això, Jomast, jo tinc problemes per fer comentaris als FanArt. Abans hi havia un espai gran per escriure; ara veig que només hi ha una línia. No seria un problema si funcionés bé (encara que no es poden fer paràgrafs), però quan intento enviar un comentari em surt un error i no s'envia. Sí que he comprobat, però, que si envio una sola paraula sí que s'envia i apareix! Potser és que hi ha un límit de paraules?

Gràcies i disculpa les molèsties!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

LUN@ ha escrit: dc. jul. 11, 2018 7:13 pm Pot ésser que no pugui escollir residència?

Les imatges no se'm carreguen (surt l'icona d'img, no la imatge propiament) i quan n'escullo una (Slytherin en aquest cas) i faig clic a enviar em surt: Table 'harrypot_harrypottercat.users' doesn't exist.

Pensava que no passava res, però crec que no m'hi vaig quedar registrada perquè tampoc surto com a Sly ni sumo punts, o potser és que això és suma a posteriori i no quan fas "l'acció puntuable" (en el meu cas, fer un diàleg al mirall).

Vaja, que per si de cas ho deixo per aquí :riure:
Prova ara! Hauria d'estar ja solucionat!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Agatha Black ha escrit: dc. jul. 11, 2018 9:10 pm A banda d'això, Jomast, jo tinc problemes per fer comentaris als FanArt. Abans hi havia un espai gran per escriure; ara veig que només hi ha una línia. No seria un problema si funcionés bé (encara que no es poden fer paràgrafs), però quan intento enviar un comentari em surt un error i no s'envia. Sí que he comprobat, però, que si envio una sola paraula sí que s'envia i apareix! Potser és que hi ha un límit de paraules?

Gràcies i disculpa les molèsties!
Hola!,
Ja ho he arreglat! Hauria de tornar estar com abans!

Gràcies!

Respon