Errors i fallades del web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Agatha Black ha escrit: PS: No ho he pogut evitar, entro a veure què dèieu... i com si no hi hagués entrat! XD De debò aquestes aparaules existeixen o us les inventeu sobre la marxa i feu veure que us enteneu per impressionar-nos? :lol2:
Imatge

sempre intento no dir res tècnic si es pot, a la propera resteu punts a la residència.

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Unapersona »

Un parell de coses petites a millorar: al peu de pàgina de http://www.harrypottercat.cat/periodic/ ... ticia.html, apareix la paraula "redator" en comptes de "redactor"; i quan has enviat la notícia surt "d\aquestes" en comptes de "d'aquestes" (suposo que la \ és perquè l'apòstrof no afecti el codi, però si no hi ha apòstrof... :wink: )
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Unoi ha escrit:Un parell de coses petites a millorar: al peu de pàgina de http://www.harrypottercat.cat/periodic/ ... ticia.html, apareix la paraula "redator" en comptes de "redactor"; i quan has enviat la notícia surt "d\aquestes" en comptes de "d'aquestes" (suposo que la \ és perquè l'apòstrof no afecti el codi, però si no hi ha apòstrof... :wink: )
Ok amb el redactor, i ja miraré la contrabarra. Quan tingui un moment ho arreglo.
Si en trobeu més errors i faltes no dubteu en posar-los aquí.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

arreglat

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Potter_granger »

He fet dos comentaris a fanfictions i no me'ls ha compabilitzat. El primer cop vaig pensar que ja el comptaria, però hi he anat entrant i els punts eren els mateixos d'abans de fer-los. I avui n'he fet un altre i tampoc l'ha comptat.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Agatha Black »

Ho acabo de mirar i tens tota la raó, els teus comentaris no s'han comptabilitzat. Potser hi ha algun error de quan va començar la copa nova i només està programat per comptar els punts de juliol (justament parles de punts que s'han fet l'1 i el 2 d'agost.

No pateixis. Quan ho veg el Jomast, si és un error de la web segur que ho arregla, i si no, doncs t'afegirem els punts manualment. Esperem a veure què diu, d'acord?
Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Potter_granger »

Perfecte, gràcies. :ok

P.D.: acabo de penjar un capítol de ff i sí que em compta els punts. Crec que només són els comentaris. Que estrany. :nose
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Agatha Black »

Mmm... veig que la potter_granger ha fet un comentari al teu capítol i a ella sí que li ha comptat els punts... Ja és estrany. A veure si és alguna cosa puntual o de la fic on has postejat...

Si no et fa res, pots copiar els dos enllaços dels capítols que has comentat, que m'asseguraré que s'hagin enviat bé els comentaris i tal? I si està tot bé t'afegiré els punts manualment, perquè deu haver estat un error puntual. Merci!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Hola!,
Crec que està arreglat i he posat mesures perquè no torni a passar, ja que sembla que ha sigut una combinació estranya de factors que ha fet que no et puntués.

Si falta algun comentari avisa'm i ja ho arreglaré-

Merci

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Potter_granger »

Sí, ja estan tots dos comptats, gràcies.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast »

Davant a fallada continuada del Hosting gratuït m'he vist obligat a contractar un de nou.
Algunes seccions no funcionaràn. Si voleu aneu fent llista de les que no funcionin!
Gràcies i disculpeu les molèsties!

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Com ens has demanat, t'informo d'una cosa que falla: els resultats de la Copa Interresidències del T4 del 2017 sembla que s'han resetejat i ara són clavats als de la Copa actual.

El fons hauria de ser vermell Gryffindor, però s'ha posat blau perquè ara mateix Ravenclaw està dos punts per davant.

Merci! :)
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: hermione potter »

Bones Jomast!

Has demanat que et diguéssim el que seguia sense rutllar bé del tot, així que aquí et deixo el que jo he trobat:

-No es poden penjar capítols de FF (bé, sí que es pot, però et surt la mateixa lletra que a les descripcions i no es poden editar. No pots centrar en text, ni posar negretes o cursives... Res, aquell requadre ha desaparegut).

Moltes gràcies!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!

En primer lloc, et volia dir que agraïm molt que hagis pogut restablir la pàgina!! Fas una gran feina, Jomast. Moltes mercès! :animadora

Encara queden cosetes, per això. Avui he intentat enviar un comentari de fanfiction i no m'ha deixat. Es veu que hi ha problemes de SQL.
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'una gran estàtua d'un home i una dona. Se'ls veia molt feliços\'\' Són els fu' at line 1
Mira-t'ho quan puguis! :reverencia:
Mercès!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola, Jomast!

El que jo m'he trobat és que quan intento posar els punts de l'últim fanart penjat, em surt "Table 'harrypot_harrypottercat.punts' doesn't exist"

Moltíssimes gràcies per tot el que fas! :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon