Errors i fallades del web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1286
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Errors i fallades del web

Entrada Autor: Jomast » dc. gen. 24, 2018 3:20 pm

Arwen Black ha escrit:Hola, Jomast!

El que jo m'he trobat és que quan intento posar els punts de l'últim fanart penjat, em surt "Table 'harrypot_harrypottercat.punts' doesn't exist"

Moltíssimes gràcies per tot el que fas! :)
Gràcies a vosaltres... lamento no poder dedicar-hi més temps. He recuperat una còpia de la taula punts de la còpia 2015. Esta buida, a veure si va bé ara.

Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Contacta:

Entrada Autor: Jomast » dc. gen. 24, 2018 3:22 pm

Antares_Black ha escrit:Hola!

En primer lloc, et volia dir que agraïm molt que hagis pogut restablir la pàgina!! Fas una gran feina, Jomast. Moltes mercès! :animadora

Encara queden cosetes, per això. Avui he intentat enviar un comentari de fanfiction i no m'ha deixat. Es veu que hi ha problemes de SQL.
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'una gran estàtua d'un home i una dona. Se'ls veia molt feliços\'\' Són els fu' at line 1
Mira-t'ho quan puguis! :reverencia:
Mercès!

Antares
Gràcies, lamento de nou no poder-vos dedicar més temps.
Em pots passar una còpia del missatge per intentar fer-ne proces? Gràcies

Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Contacta:

Entrada Autor: Jomast » dc. gen. 24, 2018 3:24 pm

Agatha Black ha escrit:Hola!

Com ens has demanat, t'informo d'una cosa que falla: els resultats de la Copa Interresidències del T4 del 2017 sembla que s'han resetejat i ara són clavats als de la Copa actual.

El fons hauria de ser vermell Gryffindor, però s'ha posat blau perquè ara mateix Ravenclaw està dos punts per davant.

Merci! :)
En principi està arreglat, s'han perdut les puntuacions personalitzades que es restaven o afegien a mà a cada usuari ( vaig haver de recuperar una còpia de la base de dades del 2015) i fer el recàlcul. També s'haurà de comprovar que estigui bé la puntuació de cada secció!

Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Contacta:

Entrada Autor: Jomast » dc. gen. 24, 2018 3:42 pm

hermione potter ha escrit:Bones Jomast!

Has demanat que et diguéssim el que seguia sense rutllar bé del tot, així que aquí et deixo el que jo he trobat:

-No es poden penjar capítols de FF (bé, sí que es pot, però et surt la mateixa lletra que a les descripcions i no es poden editar. No pots centrar en text, ni posar negretes o cursives... Res, aquell requadre ha desaparegut).

Moltes gràcies!!!

L'editor ha d'estar ja funcionant! A veure si ara s'envien! Gràcies

Arwen Black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 251
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Entrada Autor: Arwen Black » dc. març 28, 2018 1:41 pm

Hola Jomast, crec que tot el que vas arreglar va perfecte! :peace:

Com ens ha fet saber el Marc piju en el tema dedicat al Mirall de Gised els diàlegs no es veuen. T'ho escric aquí perquè potser ho veus més ^^ Hi ha alguna possibilitat de recuperar aquesta secció? Sense pressa, quan tinguis temps... Espero que no suposi molta feina :roll:
La veritat és que ja me n'havia adonat però em sabia greu que encara haguessis de fer més coses >__<

També algú va comentar que no arriben els correus de subscripcions als temes, si tens una estoneta ho podries mirar, potser, si vols. A mi també m'agradava aquesta opció, però sinó tant és, ja veiem si hi ha noves entrades a l'entar al web :mrgreen:

Ets l'únic aquí que sap dominar la web :imperio: i t'estem molt agraïts :reverencia: :reverencia: :reverencia: :worker: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon