Dubtes de la web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

Ei, mireu jo tinc un dubte, i segur que no es el lloc indicat per preguntar-ho i que em sabreu dir on ho he de preguntar...Pero es que porto mitja hora buscant el tema per preguntar-ho i tampoc era plan de obrir un subtema per aixó.

A veure, al apartat de ff em diuen que tinc tres incidencies d'aquestes. Dues de quan encara no m'empanava gaire de com s'havien de fer les ff i una altra per que no tenia prous paraules... Be el cas es que: es poden esborrar els missatges aquets? Perque cada cop que veig que em diu que hi han 3 incidencies on hi estic implicada vaig a mirar a veure que passa i sempre hi diu el mateix...

Wenu si mo podeu explicar b i si no no passa res!
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

En principi les incidències no es poden esborrar, però si ja les has llegides no t'han d'aparèixer com a noves... o algo així m'ha explicat en Jomast xD
emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

Ok! Pos si no es poden esborrar no passa res...

Peró clar entres i jo em sento com una delinqüent perseguit per la justícia... XD quina anada d'olla...

Moderadors si veieu aquest missatge el podeu essbora sense miraments... No hi diu res interessant. Ara si vosaltres l'hi trobeu jo no soc qui per dir res...

Corto i canvio que avui s'em en va molt...
Padfoot

Tot aquest sistema de les incidències fa poc que funciona i en Jomast encara ha de arreglar-ho i perfeccionar-ho tot, així que tranquil·la que no t'hauràs de sentir delinqüent per sempre xD
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Entrada Autor: kumi »

Tink un dubte: kom em puk posar una imatge a la firma? esk ho he provat pero no se on posar l'adreçs pk l'he posat a l'espai per eskriure la signatura i llavors em sortia l'adreça i no la foto. Ajudeume siusplau :( (pk sempre tink problemes amb les fotos?? :? )
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Holaa!!
Doncs perque has de possar Imatge i ja està fet i desfet el problemilla. :lol:
Aixins :

Imatge
Imatge
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

es k a l'inici de la web i posa:

Inici Periòdic Mussolerissa Fòrum HP Fòrum M. Xat Estadístiques etc..

Jo em pregunto perquè no fica mussoleria com avans? que vol dir mussolerissa?
Padfoot

Mussolerissa és la versió correcta de dir Mussoleria en català, al principi ho teniem mal escrit xD
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Entrada Autor: ERO »

moltes gràcies, jo també n'havia sentit a parlar pro no estava segura, gracies
ayame18
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 06, 2006 4:34 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: ayame18 »

ei em podeu ajudar? resulta q volia crear un parell de galeries meves, i he nat a inserir fitxers... pero quan vull veure les fotos com si anés a la meva galeria per mirar i tal, com si fos un altre, no les veig, no surten per enlloc, em posa q no tinc imatges pujades :cry:

he fet alguna cosa malament? on he d'anar?

merci! :mrgreen:

:wink:
#_ThE LaSt LoVe SoNg oN ThiS LiTtLe pLaNeT_#
Finalpotter
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si no m'equivoco un cop les penges la Padfoot ha d'acceptar les imatges i, un cop ho hagi fet, ja les podràs veure.
Padfoot

Aix t'havia d'haver enviat un MP explicant-te això de les galeries i entre els exàmens i tot això al final s'em va passar i ja no hi he pensat més, perdó :oops:

Resulta que això de les galeries privades dels usuaris hauria d'estar desactivat, però no sé perquè no es desactiva del tot i segueix sortint la possibilitat de crear-les i posar-hi fotos, però ja dic que això hauria d'estar desactivat i cap usuari n'hauria de tenir cap.

Disculpa les molèsties i quan activem definitivament el tema de les galeries ja avisarem perquè tothom pugui crear la seva! :mrgreen:
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Padfoot ha escrit:Mussolerissa és la versió correcta de dir Mussoleria en català, al principi ho teniem mal escrit xD
Només dir que no se sap del cert. Aquí us en deixo l'explicació:

Codi: Selecciona’ls tots

Només hem trobat l'entrada MUSSOLERIA al Diccionari Català-Valencià-Balear (http://dcvb.iecat.net/), però no té el significat a què et refereixes tu (lloc on viuen les mussols).

Pel que fa al mot MUSSOLERISSA, no apareix a cap dels diccionaris utilitzats.

Malgrat tot, en la nostra investigació veiem que ambdós termes (mussoleria i mussolerissa) són utilitzats, com a sinònims (?), a les obres sobre el Harry Potter amb el significat del "lloc on es troben els mussols" (com tu ben dius, el lloc on viuen els mussols -casa seva-).

Nosaltres creiem que es tracta d'uns termes que fan referència a una realitat desconeguda i nova en l'univers conceptual de la llengua catalana, per la qual cosa haurem d'esperar per tal que l'Institut d'Estudis Catalans reconegui el terme correcte per a aquest nou concepte.

Desconeixem, per una altra banda, si en l'univers conceptual anglès existeix aquest terme per al concepte que ens comentes.

També desconeixem si es tracta d'una invenció novel.lesca, perquè ens sembla que els mussols no viuen en comunitat i, per tant, és del tot impossible crear el terme.

En qualsevol cas, en català el mot "mussoleria" NO correspon al concepte "lloc on viuen als mussols". Ara bé, quines possibilitats hi ha que es reconegui/n el/s terme/s?

a) Que s'accepti l'accepció per al terme "mussoleria";
b) O bé que s'accepti el terme "mussolerissa" per al nou concepte.

Aquestes són les dues hipòtesis que et podem plantejar. Esperem notícies des del Tremcat.
Així doncs, que el terme Mussolerissa sigui correcte no és veritat. En català no hi ha cap manera de dir-ho i, en els llibres de Harry Potter, s'utilitzen ambdues denominacions.

Era per aclarar-ho, perquè ho volia esbrinar :P
Padfoot

Quan vaig dir "la versió correcta en català" em referia a "la versió que s'utilitza als llibres en català" xD

Mussolerissa és la paraula que va fer servir la Laura Escorihuela per traduir Owlery de l'anglès, si la paraula surt o no surt al diccionari ja és cosa seva. I com que és la paraula que surt als llibres doncs per això vam canviar-ho i vam posar Mussolerissa :P

PD: A quin llibre d'HP surt Mussoleria? No ho he trobat a cap xD Que jo sapigui Mussolerissa surt a l'1, el 2 i el 4, els altres diria que no surt, si m'equivoco que algú m'avisi :P
Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Padfoot ha escrit:Mussolerissa és la paraula que va fer servir la Laura Escorihuela per traduir Owlery de l'anglès, si la paraula surt o no surt al diccionari ja és cosa seva. I com que és la paraula que surt als llibres doncs per això vam canviar-ho i vam posar Mussolerissa :P
Sí, jo tampoc crec que existeixi en català (ni en anglès) una paraula per dir: "lloc on viuen un conjunt de mussols junts" :P ; suposo que, posats a crear paraules, devien devien basar-se en cavallerissa (estable de cavalls) per crear mussolerissa (estable de mussols :lol:)
Respon