Dubtes de la web

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: emmahg »

Jo tinc un dubte sobre les fanfics, he buscat al apartat de les fanfics i no he trobat cap tema per a resoldre dubtes especificament de fanfics; així que ho posso aquí...

Resulta que fa un setmana vaig penjar un capitol de la fanfic i durant un dia sortia penjat com sempre, peró al dia següent va desapareixer el capitol. Vaig tornar a penjar-lo i ha tornat a passar el mateix. He estat mirant l'apartat d'incidencies i no hi surt res: ni que el capitol es massa curt (cosa que no crec per que tenia unes 1900 paraules), ni cap explicació... Així que m'agradaria saber que passa o com em puc posar en contacte amb els moderadors de les fanfics (que ara mateix no sé qui són...) per preguntar-ho jo mateixa.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Getta91 »

emmahg ha escrit:Jo tinc un dubte sobre les fanfics, he buscat al apartat de les fanfics i no he trobat cap tema per a resoldre dubtes especificament de fanfics; així que ho posso aquí...

Resulta que fa un setmana vaig penjar un capitol de la fanfic i durant un dia sortia penjat com sempre, peró al dia següent va desapareixer el capitol. Vaig tornar a penjar-lo i ha tornat a passar el mateix. He estat mirant l'apartat d'incidencies i no hi surt res: ni que el capitol es massa curt (cosa que no crec per que tenia unes 1900 paraules), ni cap explicació... Així que m'agradaria saber que passa o com em puc posar en contacte amb els moderadors de les fanfics (que ara mateix no sé qui són...) per preguntar-ho jo mateixa.
Aquí pots trobar les NORMES i les preguntes més freqüents sobre l'apartat de FanFictions:

http://www.harrypottercat.com/fanfictions/?ac=faq

(Això ho trobaràs sempre a dalt de tot de l'apartat de FF...)

Com veuràs si t'ho llegeixes, el mínim de paraules és de 1999 (i el capítol en si, no val explicar la teva vida a la gent i tal i qual..), així que en el cas de que haguessis escrit 1900 paraules el capítol era massa curt. Si no has trobat cap explicació és perquè el motiu deu ser prou clar com per perdre-hi el temps; si un cop tornes a penjar el capítol estàs completament segura que no t'has saltat cap norma i torna a desaparèixer deu ser que algú li ha posat una capa que fa invisible a sobre (vaja, que si fas bé les coses, tal i com diu al link que the passat, dubto que desaparegui més!).

:mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: rodlel14 »

Jo també tinc un dubte: quan estas creant o editant la teva ff, hi ha un lloc on diu Estil, i un altre on diu Classificació. Com es fa per escriure tu mateix aquestes opcions? Jo només puc triar o bé misteri, o thriler, drama...
I el mateix amb el tema de l'edat...
gràcies!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Getta91 »

rodlel14 ha escrit:Jo també tinc un dubte: quan estas creant o editant la teva ff, hi ha un lloc on diu Estil, i un altre on diu Classificació. Com es fa per escriure tu mateix aquestes opcions? Jo només puc triar o bé misteri, o thriler, drama...
I el mateix amb el tema de l'edat...
gràcies!
No es pot fer. Sí, n'hi ha que tenen un estil personalitzat, i també l'edat, però perquè es van crear fa temps i abans sí que es podia. Ara ja no es pot fer, si no trobes adient cap estil sempre pots posar 'inqualificable' (de totes maneres, si vols especificar alguna cosa ho pots fer a la descripció, que per això hi és i tal :mrgreen: ), i les edats crec que són prou encertades les que hi ha així que tampoc crec que sigui un gran problema...
En fi, que així són les coses :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: rodlel14 »

Gràcies, Getta91. Només em va picar la curiositat en veure que alguns la tenien personalitzada! :mrgreen:

Visitant

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Visitant »

Holahola!! Si torno a ser jo amb les meves preguntes tontes. Aquesta vegada el que em passa es que quan entro a la web amb el meu nom d'usuari i entro en un fòrum per exemple el d'imatges de la 6ena peli al postejar em demana el nom d'usuari i el torno a escriure tmb torno a escriure el codi de confirmació i em diu que no es correcta que el nom d'usuari ja existeix. llavors quan l'esborro (encara havent entrat amb el meu nom d'usuari), em surt com a visitant i no hi ha manera. :nose :sua :o



A veure si es tan senzill com sempre i es tracta només d'apretar un botonet!! :atontat :ok

Clara_cat

PD: com aquest cas

dumby

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: dumby »

jo tinc una pregunta:
com es pot compartir una fan fiction?
contesteu-me, siusplau.
laura

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Costa »

dumby ha escrit:jo tinc una pregunta:
com es pot compartir una fan fiction?
contesteu-me, siusplau.
laura
Doncs amb la persona que la comparteixes, us poseu d'acord quina de les dues comptes la penja i un cop decidit això aquella persona penjarà els capítols de la fanfiction, cadascú escrivint el que li toqui i ja està. També hi ha gent que s'ha fet un compte conjunt. Això ja trieu-ho vosaltres.
No sé si m'he explicat bé xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: ginny loovegod »

Hola!
Tinc un dubte:

a l'índex del web hi ha un requadre amb un capítol de fanfic que canvia cada cert temps. Com funciona?
m'agradaria saber- ho per veure si puc mostrar les meves fanfics allà.
podríeu respodre'l, siusplau?
Gràcies!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Costa »

ginny loovegod ha escrit:Hola!
Tinc un dubte:

a l'índex del web hi ha un requadre amb un capítol de fanfic que canvia cada cert temps. Com funciona?
m'agradaria saber- ho per veure si puc mostrar les meves fanfics allà.
podríeu respodre'l, siusplau?
Gràcies!
Que jo sàpiga, surten aleatòriament, o sigui que si la teva fic està penjada en algun moment sortirà.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: rodlel14 »

Doncs a mi em sembla que és per ordre de publicació. Cada vegada que publiques un capítol nou, et surt a dalt de tot de la llista. I per tant surten els cinc últims capítols que, entre tota la gent, s'han publicat.

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: kumi »

Una pregunta. Algú em pot dir com puc solucionar això de que no em surtin els colors de la firma? Es que no sé ben bé com es fa... :oops:

Gracies!
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: Padfoot »

El tag [/ b] havia d'anar primer que el tag dels colors. Ja t'ho he arreglat perquè es vegi bé :wink:

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: kumi »

Iep! he fa un moment he entrat i es veia bé però ara ja no! Sóc un desastre, dec haver tocat alguna cosa, ho sento!! M'ho podries tornar a arreglar siusplau? :oops: :oops: sóc mes patosa que el Neville...
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Re: Dubtes de la web

Entrada Autor: ivi_potter »

Hoola!
Ja fa un temps vaig preguntar el mateix dubte però no ho vaig poder solucionar així que res tu el torno a plantejar i pim pam hahah :lol2:
DOncs bé ahí voy! Hi han certs fòrums que no em permeten l'entrada i res que jo voldria poder entrar-hi. Ja sé que s'havia de demanar el permís o l'autorització o alguna cosa aixó però hi havien fòrums que no m'ho permetien o no sé. :?
Ala ja està, aviam si algú em pot contestar, us ho agrairia molt! :wink:
Adeeeeu, un petó!

Respon