El Detectiu Conan

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo si que tinc tdt però quina merda d'aparell!!!!!! Ara es veu en blanc i negre i la gravació ni es veu que se'l fotin per on els hi càpiga els que es van inventar la TDT! :evil: quina ràvia jo colia veure el capítul! Apa doncs ja enviaré uns quants correus ja que no els hi costa res repetir capítuls(ja que amb inuyasha en són uns experts!).
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Cada vegada van a mes 8O !
Ara resulta que els disssabtes i diumenges ales dues i algu(em sembla que han dit a les 14:35) tambe fan capítols del Detectiu Conan. Pero no us emocioneu nomes per TDT :evil: :cry: :evil:. I els que no la tenen a aguantar-nos viga.Com amínim esperem que siguin uns de repetits. Per que si no... :rage: :6]
Apa adeu (ja m' he quedat mes descansada necesitava dir-ho).
QUE ARRIBI L' 1 DE MARÇ :twisted: :pray: :twisted:
(vaig a veure el conan que ara el començen :mrgreen: )
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Pots estar tranquil·la són tots repetits i això ja ho feien des del principi, però és bastant més normal que el crim que cometen de tan en tant en privar-nos dels capitols nous.
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Gent, torno a posar-ho, que m'he adonat que dimecres no és 1 :lol: :lol: :lol:



Convocatòria de la Rotten Apple en contra de la programació discriminatòria del K3 amb la TDT


Els usuaris del fòrum del Detectiu Conan hem cregut oportú convocar aquesta protesta en motiu de la programació que darrerament ofereix el K3. El problema és:

Com molts haureu pogut observar, amb la introducció de la programació digital, els fans d’Inuyasha ens hem vist privats d’uns quants capítols de la sèrie perquè, com que el dia que tocava suspenien la sèrie per fer altres coses (bàsquets, parlament, handbol, etc) i per TDT emetien el capítol igualment, el dia següent es continuava amb el següent, com si tothom hagués pogut veure el capítol que només feien pel digital. El resultat és que la gran majoria que no tenim TDT o que per qualsevol raó en tenim i no funciona, ens quedem sense poder veure trossos de la sèrie.

Ara que estan emetent els nous capítols de El Detectiu Conan, estan fent el mateix. Per si fos poc, ja ens han tallat finals de casos que el principi sí que havia estat emès per l'analògic. Però això no pot quedar així, i és per això que us demano que us uniu a la nostra protesta, tant si sou seguidors d’aquestes sèries com si no, perquè si ara ho fan amb Inuyasha i Conan, no descartaria que ho poguessin fer amb qualsevol altra sèrie.

Tots tenim dret a veure les nostres sèries íntegrament, sense patir discriminacions segons si tenim TDT o no. Això no és una bona manera de promoure la TDT, és una falta de respecte als espectadors.

Per tot això convoquem:

Dimecres 28 de febrer, durant tot el dia,

- Enviament de mails de protesta a TV3 (el mail és més avall).
- Trucades al 902 07 5430 (servei d’atenció a l’espectador i l’oient).

...demanant que ofereixin una programació a l’abast de tothom, ja que per alguna cosa és una cadena pública.

MOLT IMPORTANT


És vital que el to de la protesta sigui, per damunt de tot, respectuós. No ens faran cas si anem de males maneres, així que, si us plau, sigueu amables i demaneu les coses com cal. Han de veure que som gent seriosa i no un grup de gent emprenyada que només sap cridar.

Moltes gràcies a tots per la vostra col•laboració.

PD: No cal dir que si sabeu d’altres fòrums o llocs on es pugui unir gent a la protesta, feu arribar aquesta convocatòria. Com més serem, més força tindrem!
_________________________
La carta

A l’atenció de Televisió de Catalunya,
concretament la secció encarregada del K3 i el 3xl.net,

Començaré amb una frase que resumeix tot el tema:
Els espectadors de les sèries del 3xl.net estem indignats.
Bon començament.

La suposada emoció per l'emissió dels nous capítols de El Detectiu Conan al 3xl s'ha tornat, així de sobte, en una decepció i indignació per part de moltíssims espectadors.

Ja fa un temps que la programació del K3 digital duu polèmica. Perquè ens entenguem: com molts seguidors de la sèrie Inuyasha hem pogut observar, ja fa un temps, que quan per qualsevol raó s’ha de suspendre un episodi per emetre bàsquet, handbol, parlament, etc, ens trobem que per TDT sí que s’emet el capítol corresponent. Fins aquí, cap problema, més aviat, és una sort que gràcies a la TDT es puguin evitar aquesta mena d’inconvenients a la programació. Ara bé, resulta que, malauradament, el dia següent a la televisió analògica es continua emetent la sèrie donant per emès que el capítol del dia anterior, que només pot veure la gent amb TDT. Resultat: Els seguidors de la sèrie ens perdem contínuament capítols, cosa que no ajuda de cap manera a seguir-ne el fil argumental.

I què ens trobem ara? Després de molt temps d’espera perquè tornéssiu a emetre la sèrie El Detectiu Conan veiem que no ens emeteu alguns capítols per culpa d'algun dels factors abans esmentats (ens heu tallat, fins i tot, capítols que eren la resolució d'un cas, el principi del qual ens havíeu emès per l'analògic) i, per tant, tots els seguidors que no tinguem TDT ens en quedem sense. Esteu fent el mateix que fèieu amb Inuyasha, i per aquí no hi passem. N’estem farts.

Realment, tots ens en fem creus de com s'ha pogut arribar a aquesta decisió tan poca-solta, il•lògica, injusta i coaccionadora (sí, perquè és com si ens obliguessin a comprar els aparells de TDT). En cap cap cap el que cap en el seu cap. Realment, és incomprensible. Es miri per on es miri.

Una cosa és promoure la TDT oferint una programació més àmplia que la normal i, l’altra, promoure-la PRIVANT els espectadors que per qualsevol motiu no tenen TDT (econòmics, falta de la tecnologia adient a la zona de residència, antenes, etc.) de seguir la programació normalment. Ens sembla una vergonya i una falta de respecte a l’audiència, que no tenim perquè aguantar una situació així.

I tot això sense comptar que aquests nous capítols de Detectiu Conan ens venen amb TOTS els finals tallats, però aquest és un altre tema de la que, per cert, ja n'estem planejant protesta.

Així, doncs, DEMANEM que trobeu alguna solució a aquest problema, que ens passeu els capítols en integritat numèrica, ja sigui oferir capítols més avançats per TDT o el que sigui, però que deixeu de PRIVAR la resta d’espectadors de mirar una sèrie que emet una televisió PÚBLICA i que, per tant, hauria de ser a l’abast de tothom, sense DISCRIMINACIONS, perquè aquesta és la paraula per a definir el que feu.

Esperem que puguem arribar a alguna solució aviat, perquè d’altra banda, els seguidors del Detectiu Conan i les altres sèries afectades ens veurem obligats a prendre altres mesures per posar fi a aquesta injustícia. Ens farem sentir.

Atentament,

Rotten Apple. Per un "Detectiu Conan" en condicions.
Els seguidors del Detectiu Conan.


--------------------------------------------------------------------------------

Imatge


Imatge
Això no quedarà així, 3xl!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Sí, sí, sí. Jo m'apunto ^^

Ja pensava que el dia i el dia (números, lletres) no lligaven :lol:

HpConan, has posat l'adreça? Perque posa, (el mail és més avall), però no hi és ^^'... I segurament hi haurà un altre correu que el de càstings, no :? ?


_El suspens i les deduccions resolen els estira i arronses que hi ha entre nosaltres... (bla, bla, bla...) :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Vaaa, geeent! Apunteu-vos-hi!

Em referia a que el "mail", el text del correu, era més avall. :wink:
La carta l'heu d'enviar a l'apartat Queixes del Servei d'Atenció a l'Espectador i l'Oient. Aquest és el link directe del formulari.
I truqueu!!! Jo ja ho he fet :twisted:

HpConan, convocant la Rotten Apple, ha escrit:
Convocatòria de la Rotten Apple en contra de la programació discriminatòria del K3 amb la TDT


Els usuaris del fòrum del Detectiu Conan hem cregut oportú convocar aquesta protesta en motiu de la programació que darrerament ofereix el K3. El problema és:

Com molts haureu pogut observar, amb la introducció de la programació digital, els fans d’Inuyasha ens hem vist privats d’uns quants capítols de la sèrie perquè, com que el dia que tocava suspenien la sèrie per fer altres coses (bàsquets, parlament, handbol, etc) i per TDT emetien el capítol igualment, el dia següent es continuava amb el següent, com si tothom hagués pogut veure el capítol que només feien pel digital. El resultat és que la gran majoria que no tenim TDT o que per qualsevol raó en tenim i no funciona, ens quedem sense poder veure trossos de la sèrie.

Ara que estan emetent els nous capítols de El Detectiu Conan, estan fent el mateix. Per si fos poc, ja ens han tallat finals de casos que el principi sí que havia estat emès per l'analògic. Però això no pot quedar així, i és per això que us demano que us uniu a la nostra protesta, tant si sou seguidors d’aquestes sèries com si no, perquè si ara ho fan amb Inuyasha i Conan, no descartaria que ho poguessin fer amb qualsevol altra sèrie.

Tots tenim dret a veure les nostres sèries íntegrament, sense patir discriminacions segons si tenim TDT o no. Això no és una bona manera de promoure la TDT, és una falta de respecte als espectadors.

Per tot això convoquem:

Dimecres 28 de febrer, durant tot el dia,

- Enviament de mails de protesta a TV3 (el correu és més avall).
- Trucades al 902 07 5430 (servei d’atenció a l’espectador i l’oient).

...demanant que ofereixin una programació a l’abast de tothom, ja que per alguna cosa és una cadena pública.

MOLT IMPORTANT


És vital que el to de la protesta sigui, per damunt de tot, respectuós. No ens faran cas si anem de males maneres, així que, si us plau, sigueu amables i demaneu les coses com cal. Han de veure que som gent seriosa i no un grup de gent emprenyada que només sap cridar.

Moltes gràcies a tots per la vostra col•laboració.

PD: No cal dir que si sabeu d’altres fòrums o llocs on es pugui unir gent a la protesta, feu arribar aquesta convocatòria. Com més serem, més força tindrem!
_________________________
La carta

A l’atenció de Televisió de Catalunya,
concretament la secció encarregada del K3 i el 3xl.net,

Començaré amb una frase que resumeix tot el tema:
Els espectadors de les sèries del 3xl.net estem indignats.
Bon començament.

La suposada emoció per l'emissió dels nous capítols de El Detectiu Conan al 3xl s'ha tornat, així de sobte, en una decepció i indignació per part de moltíssims espectadors.

Ja fa un temps que la programació del K3 digital duu polèmica. Perquè ens entenguem: com molts seguidors de la sèrie Inuyasha hem pogut observar, ja fa un temps, que quan per qualsevol raó s’ha de suspendre un episodi per emetre bàsquet, handbol, parlament, etc, ens trobem que per TDT sí que s’emet el capítol corresponent. Fins aquí, cap problema, més aviat, és una sort que gràcies a la TDT es puguin evitar aquesta mena d’inconvenients a la programació. Ara bé, resulta que, malauradament, el dia següent a la televisió analògica es continua emetent la sèrie donant per emès que el capítol del dia anterior, que només pot veure la gent amb TDT. Resultat: Els seguidors de la sèrie ens perdem contínuament capítols, cosa que no ajuda de cap manera a seguir-ne el fil argumental.

I què ens trobem ara? Després de molt temps d’espera perquè tornéssiu a emetre la sèrie El Detectiu Conan veiem que no ens emeteu alguns capítols per culpa d'algun dels factors abans esmentats (ens heu tallat, fins i tot, capítols que eren la resolució d'un cas, el principi del qual ens havíeu emès per l'analògic) i, per tant, tots els seguidors que no tinguem TDT ens en quedem sense. Esteu fent el mateix que fèieu amb Inuyasha, i per aquí no hi passem. N’estem farts.

Realment, tots ens en fem creus de com s'ha pogut arribar a aquesta decisió tan poca-solta, il•lògica, injusta i coaccionadora (sí, perquè és com si ens obliguessin a comprar els aparells de TDT). En cap cap cap el que cap en el seu cap. Realment, és incomprensible. Es miri per on es miri.

Una cosa és promoure la TDT oferint una programació més àmplia que la normal i, l’altra, promoure-la PRIVANT els espectadors que per qualsevol motiu no tenen TDT (econòmics, falta de la tecnologia adient a la zona de residència, antenes, etc.) de seguir la programació normalment. Ens sembla una vergonya i una falta de respecte a l’audiència, que no tenim perquè aguantar una situació així.

I tot això sense comptar que aquests nous capítols de Detectiu Conan ens venen amb TOTS els finals tallats, però aquest és un altre tema de la que, per cert, ja n'estem planejant protesta.

Així, doncs, DEMANEM que trobeu alguna solució a aquest problema, que ens passeu els capítols en integritat numèrica, ja sigui oferir capítols més avançats per TDT o el que sigui, però que deixeu de PRIVAR la resta d’espectadors de mirar una sèrie que emet una televisió PÚBLICA i que, per tant, hauria de ser a l’abast de tothom, sense DISCRIMINACIONS, perquè aquesta és la paraula per a definir el que feu.

Esperem que puguem arribar a alguna solució aviat, perquè d’altra banda, els seguidors del Detectiu Conan i les altres sèries afectades ens veurem obligats a prendre altres mesures per posar fi a aquesta injustícia. Ens farem sentir.

Atentament,

Rotten Apple. Per un "Detectiu Conan" en condicions.
Els seguidors del Detectiu Conan.
Imatge


Imatge
Això no quedarà així, 3xl!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Doncs el missatge ja està enviat. És que no volia trucar perquè estic a casa als meus avis i no els hi vull gastar telèfon. I passo de gastar-se trecent-mil euros per fer una trucada amb el móvil(un dia d'aquests també em queixaré a la movistar per haver pujat les tarifes).
Bé he sigut bastant respectuosa i també he comentat la repetició de tots els capítols d'Inuyasha des del principi.
(com he dit) Atentament
Laia Miranda Elias xD
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uooo!
Sembla que la Rotten ha tingut força efecteee!

Resposta del Servei d'Atenció 5430:

Gràcies pel teu missatge.

Som conscients del problema que ens indiqueu i en aquests mateixos moments hi ha un equip de professionals treballant per solucionar-ho. Esperem trobar una solució satisfactòria d'aquí a 24 hores i, aleshores, el director del canal, Joan Carreras, farà una nota oficial al fòrum del 3xl explicant-ho.

Us agraïm enormement el vostre suport i que ens ajudeu a millorar la nostra feina.

Salutacions cordials,

Televisió de Catalunya

Servei d'Atenció a l'Espectador


:boohoo: :boohoo: :boohoo:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Ahir no vaig tindre temps de mirar el correu però ara ho he mirat i a mi em diuen el mateix. Però almenys han respost mira. A veure si aquest tal Joan Carreres ho arrecla apa dwww!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo també ho vaig enviar, i m'han respost el mateix... Ara ja està, almenys han fet cas i sembla que volen fer alguna cosa. Bé, no? Esperem que sigui real ^^'

I ara a esperar :P

Pd: Quan acaven les 24 hores? xD

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Jo tambe vaig enviar correus( com que tinc 3 correus diferents :mrgreen: ) i m' han respost el mateix.
Pero em pregunto des de quan en deuen ser concients?
I tambe aixo de l' equip de professionals i que ens agraeixen el nostre ""suport"". :lol:
Bueno el que conta és que diuen que ho arreglaran i si ho han dit 5430 vegades no crec que és puguin fer enrrere.

PD: estic esrivint el missatge numero 100de aquet tema :mrgreen:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ahà! ha funcionat! 8)
jo també ho vaig enviar^^ i vaic convencer a mons germans perquè també ho fessin, encara que els importi una merda pk ja tenim TDT.... pro aquí som solidaris xD

a veure que se'ls hi acudirà per arreglaro .....
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uooouooo!!! Notíciaaa!!

Salutacions cordials de nou. Em plau comunicar-li que el problema ja està solucionat, esperem que de manera satisfactòria.

Quan l'emissió del Detectiu Conan s'hagi d'interrompre al 33 analògic per una retransmissió esportiva en directe, l'endemà es donarà el capítol no emès i tot seguit el corresponent al dia. D'aquesta manera es podrà seguir normalment el desenvolupament de la sèrie.

Això ja ho tenim previst des de divendres passat, però fins ara no ho hem pogut comunicar perquè el director del K3 i el 33 era de viatge. Ara acaba d'arribar i ara mateix us ho explico. Ell farà alguna nota o comentari al fòrum del 3xl per donar totes les explicacions que calgui.

Gràcies per la vostra comprensió i el vostre suport.


A més a més, estranyament, per ahir hi havia programat bàsket i ens van posar Conan... I quin Conan!!! Heu vist quin cas? De fet, és un especial de 90 minuts.
Bombes, Conan, Ran, Takagi, Matsuda, mort!!!! :lol: :lol:
Ahir va estar súpercurrat! L'animació, el color blanquinós del flashback, l'emoció, el doblatge... Uaaah! ^^
I espereu, espereu! Ja veureu avui! :lol: :lol: :twisted:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

uo!k be! osigui k els dies que facin algun esport al dia seguent tendrem doble racio de Conan! :o :o :o guay!XP ske lo k feien de la TDT era una porcada pels k no en tenim o no ens arriba la de Barcelona...¬¬' wno espero k ho copleixin(supos k si!) i molt de Conan a partir d'ara!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

si, ara han arreglat el problema, però pels que teniu TFT, heu de saber que els dies que facin bàsquet a l'analogic, seguiran emeten la sèrie, i per tant, mica en mica, aniran més avançats que els que ho mirin per l'analògic :P

Informació estreta directament de la jefa de programació del 3xL :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Respon