Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Però Karekano no fa molt de tems que ho van fer?? Jo ho mirava fa molts anys i nose que m'enrecordo del noi aquell que se li queia una careta i tenia depresió xD no me'n recordo gens... O.O

Algú llegeix aquell còmic català que va guanyar nosequin premi? Es deia 3x1 o algu així... i ha sortit fa poc, el 1r volum em sembla. Ho vaig veure que ho anunciaven a la web del 3xl!

Ciao!
PD: tots una colla d'alcoholics perduts... xD
kk_xû_black l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2006 7:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

kobato es colom en català.
a mi tb m'agrada molt el gos de karekano en PEROPERO!! :lol:
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

_pim_
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 31, 2006 2:27 pm
Ubicació: Olot, Girona, ¡¡CAT!!

Entrada Autor: _pim_ »

per mi::::

- Naruto, bleach, bola de drac(EN CATALA!!), conan, full metal alchemist, prince of tennis i bobobo!!

p.D: crec que les coneixeu bleach, naruto, prince i full metal; ¿?¿no?¿?

marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

jo a l'única sèrie manga que me "enganchat" es a Sakura, m'encantava aquesta serie!!!!!!!
Per que el Doraimon no conta com serie manga veritat? digueu-me inculta dels manga, però es que no tinc ni idea de aquest tema.
Algú em pot explicar que coi es això de les 4 línies?

kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

marta_draco ha escrit:jo a l'única sèrie manga que me "enganchat" es a Sakura, m'encantava aquesta serie!!!!!!!
Per que el Doraimon no conta com serie manga veritat? digueu-me inculta dels manga, però es que no tinc ni idea de aquest tema.
El Doraemon si que conta com a serie manga :P Perquè abans de fer la sèrie bé que en devien fer els còmics...

Això de les 4 línies és una norma que va posar l'administrador de la web; en cada post que fagis has d'escriure més de 4 línies. Per controlar-ho l'ajuden els moderadors. Ara que hi ha gent que no en fa ni cas... una altra cosa és que no ho sàpigues però si ho saps i ho fas sempre... T_T

The Kamikaze Kaito
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,

BAD
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 21
Membre des de: dl. des. 12, 2005 8:40 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: BAD »

Ara mateix estic enganxada a una sèrie k quan era + petita en vaig veure el començament :P . Me semble k es diu fushigi yugi. A part d'aquesta tb magrada el detectiu conan!!! :mrgreen: Evidentment tamb mirava doraemon!! XDXD 8) (Jaja ara estic escrivint algo x acabar d'omplir les 4 línies!! jajaja) :P

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

kk_xû_black ha escrit:
marta_draco ha escrit:jo a l'única sèrie manga que me "enganchat" es a Sakura, m'encantava aquesta serie!!!!!!!
El Doraemon si que conta com a serie manga :P Perquè abans de fer la sèrie bé que en devien fer els còmics...

Això de les 4 línies és una norma que va posar l'administrador de la web; en cada post que fagis has d'escriure més de 4 línies. Per controlar-ho l'ajuden els moderadors. Ara que hi ha gent que no en fa ni cas... una altra cosa és que no ho sàpigues però si ho saps i ho fas sempre... T_T

The Kamikaze Kaito
Però a veure, això de les quatre linies no es en el sentit estricte de la paraula, sinò en que escribim coses amb lògica i que tinguin alguna relació amb el tema, per que si ara a la gent se li acudeix posar en un missatge una parida com lololo i fa quatre linies per a que sigui un missatge " vàlid"... como que no xD a part, que també pots dir el que volies en dues linies i dient coses amb sentit, que no sempre s'han d'escriure biblies en vers per a dir les coses xD

pd: lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo

pdd: últimament un còmic que m'agrade molt es kill me, kiss me! un shojo que no cau en els tòpics de l'amor adolescent i que es violent per que es un còmic de bandes de carrer ^^
S e x and v i o l e n c e!

pddd: val, lo de sex es una mica exagerat per que de moment només hi han sentiments pel mig, de moment xD
Prukogui, Prukogui, Prukogui

marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n

gracies kk_xû_black!!!!!!
això de les 4 linies a on es va dir????????? weno, també esk no m miro molt els forums.... :P
i llavors, k jo aclari, una serie es manga quan abans s'ha fet un comic sobre ella? o només si el comic es japonés? o que? expliqueu-m'ho els q enteneu d'això, plis.

Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

marta_draco ha escrit:gracies kk_xû_black!!!!!!
això de les 4 linies a on es va dir????????? weno, també esk no m miro molt els forums.... :P
.
En Jomast ho va anunciar en aquest tema A veure si tots li fem una mica més de cas :wink:

kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Contacta:

i llavors, k jo aclari, una serie es manga quan abans s'ha fet un comic sobre ella? o només si el comic es japonés? o que? expliqueu-m'ho els q enteneu d'això, plis.
De res.
Això de les series "manga" no es diu gaire que diguem. Quan una sèrie es crea a partir d'un còmic manga se'n diu "anime". Només es diu anime si ve d'un comic manga. I el còmic em sembla que no té perquè ser japonés si és de l'estil de dibuix que fan ells, o no ho sé ben bé.
Ara ho entens?

The Kamikaze Kaito
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,

Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

kk_xû_black ha escrit:
De res.
Això de les series "manga" no es diu gaire que diguem. Quan una sèrie es crea a partir d'un còmic manga se'n diu "anime". Només es diu anime si ve d'un comic manga. I el còmic em sembla que no té perquè ser japonés si és de l'estil de dibuix que fan ells, o no ho sé ben bé.
Ara ho entens?

The Kamikaze Kaito
Serie manga,no és correcte, el correcte es dir anime.Manga,es refereix al paper,per entendrens,i l'anime,pot estar bassat en un manga ,o ser original per a l'animació.Manga es comic en japonés(allà,de tot en diuen manga),però aquí solem usar-lo exclusivament per al comic japonés,i per al resta de comic (europeu ,yanqui..etc)en diem comic.

HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Però tu pots dir "sèrie manga" a una sèrie de mangues que t'estàs fent. :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Contacta:

HpConan ha escrit:Però tu pots dir "sèrie manga" a una sèrie de mangues que t'estàs fent. :mrgreen:
No pillo això de "a una sèrie de mangues que t'estas fent".
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,

marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n

ok, ja m'entero més de tot això. lo de anime no ho havia sentit mai, jo si amb algu parlava de series japoneses que abans eren comics deia manga, però a partir d'ara diré anime, i quedaré com més culte....
i sobre lo dels missatges de 4 línies, es que no havia vist el missatge.
gracies a tots!

massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

HpConan ha escrit:Hehe. Vaig ser jo qui va inforamr el roni. ^^

Efectivament, el 3 d'octubre tenim nous d'Inuuuu!! ueeeeh. XD

Els millors mangues: Detectiu Conan, Chobits, TSUBASA RESERVoir CHRoNICLE, Love Hina.

Millors animes: Detectiu Conan, Utena, Inuyasha, Doraemon (^^).

Pitjors (no pitjors, sinó que 'no m'agraden'): Yu yu Hakusho, Bola de Drac (Z, GT i tot l'abecedari), Slam Dunk.

^^

El manga d'Inuyasha no em mola gaire... l'estil no em mola gaire. XD I el manga d'Utena encara no l'he llegit (i és totalment diferent de l'anime XD)... tot i que l'Anthy la veig lletjota. XD
Que bé!!!!! Per alguna vegada a la vida estic completament d'acord amb algú!! sk mol incomformista!!!(potser no vol dir xactament això, però em semlba que s'hi assembla)

Menys en lo de yu yu hackusho, que m'agrada bastant!

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Respon