Quina és la vostra serie MANGA?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- kk_xû_black
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 288
- Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
- Nom: Menxa
- Rang: Sawyer
- Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
- Contacta:
Però Karekano no fa molt de tems que ho van fer?? Jo ho mirava fa molts anys i nose que m'enrecordo del noi aquell que se li queia una careta i tenia depresió xD no me'n recordo gens... O.O
Algú llegeix aquell còmic català que va guanyar nosequin premi? Es deia 3x1 o algu així... i ha sortit fa poc, el 1r volum em sembla. Ho vaig veure que ho anunciaven a la web del 3xl!
Ciao!
PD: tots una colla d'alcoholics perduts... xD
Algú llegeix aquell còmic català que va guanyar nosequin premi? Es deia 3x1 o algu així... i ha sortit fa poc, el 1r volum em sembla. Ho vaig veure que ho anunciaven a la web del 3xl!
Ciao!
PD: tots una colla d'alcoholics perduts... xD
kk_xû_black l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 23, 2006 7:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 58
- Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm
- kk_xû_black
- Alumne/a de 7è
- Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
- Contacta:
El Doraemon si que conta com a serie mangamarta_draco ha escrit:jo a l'única sèrie manga que me "enganchat" es a Sakura, m'encantava aquesta serie!!!!!!!
Per que el Doraimon no conta com serie manga veritat? digueu-me inculta dels manga, però es que no tinc ni idea de aquest tema.
Algú em pot explicar que coi es això de les 4 línies?

Això de les 4 línies és una norma que va posar l'administrador de la web; en cada post que fagis has d'escriure més de 4 línies. Per controlar-ho l'ajuden els moderadors. Ara que hi ha gent que no en fa ni cas... una altra cosa és que no ho sàpigues però si ho saps i ho fas sempre... T_T
The Kamikaze Kaito
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
-
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 107
- Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
- Ubicació: Lleida ( sota el pont )
Però a veure, això de les quatre linies no es en el sentit estricte de la paraula, sinò en que escribim coses amb lògica i que tinguin alguna relació amb el tema, per que si ara a la gent se li acudeix posar en un missatge una parida com lololo i fa quatre linies per a que sigui un missatge " vàlid"... como que no xD a part, que també pots dir el que volies en dues linies i dient coses amb sentit, que no sempre s'han d'escriure biblies en vers per a dir les coses xDkk_xû_black ha escrit:El Doraemon si que conta com a serie mangamarta_draco ha escrit:jo a l'única sèrie manga que me "enganchat" es a Sakura, m'encantava aquesta serie!!!!!!!
Per que el Doraimon no conta com serie manga veritat? digueu-me inculta dels manga, però es que no tinc ni idea de aquest tema.
Algú em pot explicar que coi es això de les 4 línies?Perquè abans de fer la sèrie bé que en devien fer els còmics...
Això de les 4 línies és una norma que va posar l'administrador de la web; en cada post que fagis has d'escriure més de 4 línies. Per controlar-ho l'ajuden els moderadors. Ara que hi ha gent que no en fa ni cas... una altra cosa és que no ho sàpigues però si ho saps i ho fas sempre... T_T
The Kamikaze Kaito
pd: lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo
lololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololo
pdd: últimament un còmic que m'agrade molt es kill me, kiss me! un shojo que no cau en els tòpics de l'amor adolescent i que es violent per que es un còmic de bandes de carrer ^^
S e x and v i o l e n c e!
pddd: val, lo de sex es una mica exagerat per que de moment només hi han sentiments pel mig, de moment xD
Prukogui, Prukogui, Prukogui
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
En Jomast ho va anunciar en aquest tema A veure si tots li fem una mica més de casmarta_draco ha escrit:gracies kk_xû_black!!!!!!
això de les 4 linies a on es va dir????????? weno, també esk no m miro molt els forums....
.

- kk_xû_black
- Alumne/a de 7è
- Contacta:
De res.marta_draco ha escrit:gracies kk_xû_black!!!!!!
això de les 4 linies a on es va dir????????? weno, també esk no m miro molt els forums....
i llavors, k jo aclari, una serie es manga quan abans s'ha fet un comic sobre ella? o només si el comic es japonés? o que? expliqueu-m'ho els q enteneu d'això, plis.
Això de les series "manga" no es diu gaire que diguem. Quan una sèrie es crea a partir d'un còmic manga se'n diu "anime". Només es diu anime si ve d'un comic manga. I el còmic em sembla que no té perquè ser japonés si és de l'estil de dibuix que fan ells, o no ho sé ben bé.
Ara ho entens?
The Kamikaze Kaito
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
- Cyllan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 254
- Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
- Ubicació: Salvant el mon!
Serie manga,no és correcte, el correcte es dir anime.Manga,es refereix al paper,per entendrens,i l'anime,pot estar bassat en un manga ,o ser original per a l'animació.Manga es comic en japonés(allà,de tot en diuen manga),però aquí solem usar-lo exclusivament per al comic japonés,i per al resta de comic (europeu ,yanqui..etc)en diem comic.kk_xû_black ha escrit:De res.marta_draco ha escrit:gracies kk_xû_black!!!!!!
i llavors, k jo aclari, una serie es manga quan abans s'ha fet un comic sobre ella? o només si el comic es japonés? o que? expliqueu-m'ho els q enteneu d'això, plis.
Això de les series "manga" no es diu gaire que diguem. Quan una sèrie es crea a partir d'un còmic manga se'n diu "anime". Només es diu anime si ve d'un comic manga. I el còmic em sembla que no té perquè ser japonés si és de l'estil de dibuix que fan ells, o no ho sé ben bé.
Ara ho entens?
The Kamikaze Kaito
- kk_xû_black
- Alumne/a de 7è
- Contacta:
No pillo això de "a una sèrie de mangues que t'estas fent".HpConan ha escrit:Però tu pots dir "sèrie manga" a una sèrie de mangues que t'estàs fent.
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
farem una gran sardana
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
- marta_draco
- Alumne/a de 2n
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
Que bé!!!!! Per alguna vegada a la vida estic completament d'acord amb algú!! sk mol incomformista!!!(potser no vol dir xactament això, però em semlba que s'hi assembla)HpConan ha escrit:Hehe. Vaig ser jo qui va inforamr el roni. ^^
Efectivament, el 3 d'octubre tenim nous d'Inuuuu!! ueeeeh. XD
Els millors mangues: Detectiu Conan, Chobits, TSUBASA RESERVoir CHRoNICLE, Love Hina.
Millors animes: Detectiu Conan, Utena, Inuyasha, Doraemon (^^).
Pitjors (no pitjors, sinó que 'no m'agraden'): Yu yu Hakusho, Bola de Drac (Z, GT i tot l'abecedari), Slam Dunk.
^^
El manga d'Inuyasha no em mola gaire... l'estil no em mola gaire. XD I el manga d'Utena encara no l'he llegit (i és totalment diferent de l'anime XD)... tot i que l'Anthy la veig lletjota. XD
Menys en lo de yu yu hackusho, que m'agrada bastant!
Massa

[I Si fos...?]