Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Si us plau, els grans magatzems, procura respectar la norma d'escriure misatges de 4 linies com a mini, per cert, a mi tmb m'encanta InuYasha, i te m'has semi copiat el rang!! Jo era Semidioni i tu tas posat dimoni... ke mal niff.. ara soc semidimoni weasley ^^ Potser mes tard men posaria altre XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ami m'agraden les series manga de Sakura( ho han fet tantes vegades.. pro no m'hi canso de veure-les, mai e vist el primer capitol :cry: ), Utena ( que comensen a fer-ho un altre cop al mig diaa... u_u numes pudre veure-lo el dijous , no s'hi val!! :evil: ) karekano ( nomes l'an fet 1 cop .... :x ) I my me! Strawberry eggs (està bé però sense més... :| )Dragon Ball!!!, qui no veia Dragon Ball????? :o :o Volem una altra vegada DRAGON BALL!!! :P :P I ja crec que no em deixo cap..aquestes son les més importants per a mi.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣:cavall
Imatge

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Inuyasha sta molt be!! peró la sèria que ami m'agrada mes es NARUTO!!!! sta genial!!^^
peró també m'agraden séries com Rave, fugigui yugui (o com s'escrigui) Ceres, Sakura (jijiji es k de petita k u mirava 8) :P ), i Jeanne tabmé m'agrada molt!!! jejeje, també Love Monster, tb està molt bè!! :P
Peró indicutiblament, la millor es Naruto!! :mrgreen: :mrgreen:
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

ah!!! que m'hu e deixat!!! jo també bui k tonin a posar bola de Drac!!!!! i sobretot de cuan en goku era petit!!! que era el mes divertit!! :P o senzillament despres entre tand graus de garrer, la sèria es va anar degradant.... visca Bola de Drac!!! sense Z i sense GT!!! :lol: :lol:
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

fitag05 ha escrit:visca Bola de Drac!!! sense Z i sense GT!!! :lol: :lol:
Amb això opino al revès. Pel que fa a Naruto, és un gran anime, ja tinc ganes de que s'acabin els capítols de relleno i comenci la nova temporada amb la corresponent crescuda dels protagonistes. Algu sap quan passarà això?

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

A mi no m'havfia agradat mai el manga fins que la meva novia em va obligar a començar a llegir una sèrie.
Es diu "No me lo digas con flores" "Hana yori dango" en japonès.!! I M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La )""$ es que es un còmic per a noies!!! ^^' però estic disfrutant com un cabron!
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Finalpotter ha escrit:
fitag05 ha escrit:visca Bola de Drac!!! sense Z i sense GT!!! :lol: :lol:
Amb això opino al revès. Pel que fa a Naruto, és un gran anime, ja tinc ganes de que s'acabin els capítols de relleno i comenci la nova temporada amb la corresponent crescuda dels protagonistes. Algu sap quan passarà això?
donç jo ,com a otaku de la generació Bola de Drac,opino que l'única temporada que va valdre realment la pena és la primera,sobretot cuan en Goku és xicotet.Tot el que és va fer després (els ciborgs,Trunks del futur,Celula,Freezer,Baby...)van ser histories per aguantar el tirón de la serie ,i la van acabar degradant.

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

eiii!!! donç per a mi els millors son els magicals girls! el meu preferit es el de kamikaze kaito jeanne, la traduccio seria jeanne la lladre celestial. Crec que esta de )""$ mare! tan els comics com la serie son una pasada! l'arina tanemura (l'autora) per mi, es una de les millors dibuixants que hi ha!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

jeanne_crazy ha escrit:eiii!!! donç per a mi els millors son els magicals girls! el meu preferit es el de kamikaze kaito jeanne, la traduccio seria jeanne la lladre celestial. Crec que esta de )""$ mare! tan els comics com la serie son una pasada! l'arina tanemura (l'autora) per mi, es una de les millors dibuixants que hi ha!! :mrgreen:
Be!, ja en som varies!!!!!!
Visca kamikaze kaito jeanne!!!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Oh, a mi també m'agrada, va ser el meu primer manga :)
De moment estic buscant webs que tradueixin els seus altres mangues, per llegir-me'ls per internet :mrgreen:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Ni an masses x mi po una k em va agradar molt va ser la de fugigui yugui el joc misteriós. Po en tink d'altres com: yu yu hakusho, inuyasha, el detectiu conan, kimagure orange road i sailor moon
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

sonatavarius ha escrit:A mi no m'havfia agradat mai el manga fins que la meva novia em va obligar a començar a llegir una sèrie.
Es diu "No me lo digas con flores" "Hana yori dango" en japonès.!! I M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La )""$ es que es un còmic per a noies!!! ^^' però estic disfrutant com un cabron!
Wooo jo també l'e llegit :riure: . Mel van deixar unes amigues i l'e llegit tot. Si t'agrada taviso ke el final es mol dolent :x , acaba ke dius: -- a o sigui, ja està :o ?¿ Diuen que potser l'autora el continua i espero ke si, no perke m'agrades especialment (weno si està be...), sinó perke el final es horroros :rage: !!!

Pero el millor, per mi :wink:, es :ballar: Detectiu Conan :ballar: , mireu la meva signatura i l'avatar :lol: !!!

Weee si ke està plantejat com un comic per noies, pero tots els comics poden ser pels dos sexes, no :wink: ? No ho dic per tu sonatavarius, po es ke ia gen ke diu ke un comic es per nois i no per noies i al reves, dons aixo no ho trobo bé :enfadat !

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Les meves series manga preferides son en Bo Bo Bo (és una mica ridícul, per això m'agrada tant) i Shin Chan es considera manga? es bonissim, però en catala, en castella no se perque em sona malament.
I de petit era un super fan del Conan, i em segueix agradant, però no el puc seguir tant, a més com no tinc cap lloc a prop on venguin els comics en tinc molt pocs seus.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Doncs a mi m'agrada: Inuyasha, Bola de Drac - Z - GT, Ranma, Detectiu Conan, Love Hina... En diria més però ara no m'en venen a la memòria
:ballar:
Imatge

Respon