Urgent! web flash GRATIS!

Tothom a qui li agradi aquest tema pot deixar els seus comentaris i opinions aquí, i si teniu algun dubte pregunteu i potser algú us podrà ajudar!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: BeTu »

Espero que algú em llegeixi perquè veig que això està bastant abandonat xDD

A veure, començo:

Sóc, junt amb 4 persones més, amo d'una web oficial d'una actriu. El cas (i això és un secret i ho estic dient aquí, no té gaire lògica) és que volem com a sorpresa tenir un nou disseny per a la web avanç del 14 de Setembre, dia del seu aniversari, i aquest és el regal que li volem fer l'Staff.

La famosa en qüestió és la actriu i dobladora Michelle Jenner, i un paio ens va proporcionar una web en HTML a l'estil de la web d'Hugo Silva, anem a joc :D Com he dit volem un nou disseny però tenim problemes amb aquest tío i no ens ho pot fer. Li vam demanar a una "amiga" que ens la fes, gratis, per suposat, i va acceptar, però ara diu que està massa liada i no pot fer-la (això és perquè la )""$ que controla la web d'Hugo Silva li ha menjat el tarro, que es una mala pècora).

Ens hem quedat sense contactes i l'hem de buscar de nou. Vam trobar la web d'Elsa Pataky, i ens va agradar molt, però la persona que ho fa és massa professional, tant que costa 5.000€, 1.000 per cap.

He trobat varies plantilles Flash (volem fer un canvi bastant notori, canviar de l'estil Hugo Silva-HTML al Elsa Pataky-Flash), però com a mínim ens demanen 96 €, que està molt bé, però voldríem alguna cosa gratis.

Així que, Jomast, Padfoot, qui sigui, podríeu proporcionar-me llocs que en facilitin web flash completament gratuïta (si és que existeix), o si teniu algun conegut que ho faria, o vosaltres mateixos :roll: La nostra idea es allò de enviar imatges, textos i tot el que calgui per què una altra persona fagi la web.

La nostra web: http://www.michelle-jenner.es/indexx.html (un altre motiu pel que volem canviar és perquè no es veu bé, i el webmàster real no ens respon)
La de Hugo Silva, amb la que ens assemblem: http://www.hugo-silva.com
I la de Elsa Pataky, disseny que ens agrada molt, a l'estil Flash: http://www.elsapataky.com

He dit que la de Elsa Pataky és Flash (encara que és HTML) perquè com a disseny s'assembla més a webs flash que he vist que no pas a la nostra, vertical i proporcionada per CuteNews.





Espero que tot aquest rollo el llegeixi algú i ens pugui ajudar, es per el Setembre, anem bastant malament.
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 22, 2008 1:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: Padfoot »

Ho sento però jo no us puc ajudar gens, l'inici de la nostra web el va fer l'Albert (Med3s) i amb prou feines té temps (i ganes xD) per trobar un dia per acabar de retocar tots els detalls que queden blaus de l'antic disseny :?

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: BeTu »

Moltes gràcies per contestar, més o menys això és el que ens passa amb l'actual webmaster, que no ens fot ni putu cas xD Així que és un altre motiu per fer una nova versió de la web.

Alguna altra persona que s'ofereixi a ajudar-nos? :mrgreen: :mrgreen: Estem gafats jajajaaja

Una pregunta, en podem posar en problemes legals si copiem el codi HTML de la web de la Pataky, i la adaptem a la Michelle? O és igual?
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: Marc Riera »

I per què no feu un blog amb WordPress, per exemple? Simple d'organitzar, infinitat de dissenys gratuïts (i pagant també), extensions...

I per copiar HTML no us poden dir res, a menys que copieu tota la web i s'assembli massa. És a dir, podeu copiar l'estructura HTML, però seria millor que canviéssiu el disseny...

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: BeTu »

Moltes gràcies per respondre, el problema ja està solucionat :mrgreen:

A això em referia, copiar la estructura, però sense plagi. Perquè al tractar de la web OFICIAL de dues famoses sempre hi ha merder de legalitat pel mig.

He dit que ja està solucionat perquè hem trobat a un webmaster disposat a fer el que volem. La seva web amb els seus projectes i així (per si a algú li interessés :roll: ) és aquesta: http://www.rain-clouds.net, i ens cobra 35€, 7€ per cap (ara, és una mica penós fer una transferencia de 7 euros...).

Us sembla una bona elecció? :mrgreen:

Algú m'explica com va lo de les transferències de diners del banc? Sé que sóc molt tonto, però mai toco el banc ja que necessito la firma d'algun dels meus pares, així que sempre tiro de cartera i guardiola xD Es fa per el caixer automàtic? És que si vaig a consultar a algun treballador i li dic per una transferència de 7 euros es riurà en la meva cara :riure:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Urgent! web flash GRATIS!

Entrada Autor: Jomast »

Normalment trobar un lloc que et facin pàgines web gratis a petició és molt difícil, porta un temps de dedicació important i són moltes hores de feina a no ser que ho faci com a Hobby . M'alegro que hagis trobat algú que t'ho faci tant bé de preu :ok .
Sobre la transferència, doncs si ets de la caixa et pots fer la línia oberta i per internet ho pots fer. I si no vas a la finestreta amb la teva llibreta i dius que vols fer la transferència de 7 euros a tal compte.No trobaràs cap problema, és la seva feina, si no la volen fer, treu tots els diners i vés a un altre caixa.

Sort!

Respon