Futbol femeni!

Temes relacionats amb el món de l'esport.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Futbol femeni!

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Ei he posat aket missatge per si hi ha alguna noia k li agradi el futbol, a mi magrada molt!
he jugat una temporada a l'europa (de bcn) i ara jugare a l'espanyol tot i que soc culé fins a la mort!!!!!!!!!!!
em vaig posar a plorar kuan eto'o va marcar l'empat a Paris 17/5/06.

jeje wenu dew. (msn: marina_tigre@hotmail.com)

Marin

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo sóc un noi (amb el nik queda clar, no? :roll: ), però un amic meu té una amiga que juga al Barça, i una altra que jugava al Sabadell. Un cop van jugar amb el meu equip, i tenien (sense faltar el respecte, eh!) més o menys el meu nivell (i sense ser vanitós, tampoc). Però una d'elles està jugant al Barça. Suposo que és més fàcil arribar a un equip gran en futbol femení que en masculí, perquè no hi han tants equips...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo tinc una amiga que juga al SAnt Andreu. Jo jugo a futbol sala al meu poble.
Jo em vaig posar a plorar amb el gol del Belletti jejeje bé plorar no però quasi xD
A mi també m'agrada molt el futbol :wink: xD

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

wowo
a mi tmb m'agrada el futbol!!! i tmabe jugo a futbol sala, a u ekip de sarrià.
i si, am els gol de l'Eto em vai fotre a plora, pro quan va arriba el del belleti encara vai plora mes
aupa barça!! i aura harrypottercat!
apa siau!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jo soc xè a sèrrim, o siga, valencianista fins a la mèdula... Amb el go d'Eto'o no vaig plorar, vaig plorar amb el que li van marcar a Cañizares (el 2-0), el dia que vau guanyar la lliga, perque sabia que ja s'havia perdut tot, i amb el de Villa (2-1) perque sabia que per molt bo que fóra no hi havia res a fer... Si, soc una viciada, quan no puc veure el partit ho sent amb la ràdio (com els auelos de poble XD) o me'n vaig al bar amb Silvia, que és l'única que m'aguanta quan hi ha futbol!

:mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jejeje jo normalment escolto els aprtits per al radio també! perquè com que no tinc el digital i quasi tots els fan per allà :( però perdre'm un partit del barça mai! xD si no el puc veure doncs per la ràdio amb en Puyal. Ara estic tan acostumada a la radio que encara que el miri per la tele l'escolto xD.
Jo a la champions vaig passar de llàgrimes de tristesa (gol de campbell i pas del temps sense empatar) i llàgrimes d'alegria (gol de Belletti). Va ser el partit més emocionant de la meva vida. Perquè a mi al 92 encara no m'agradava el futbol.

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

neus_snitch ha escrit:Jo soc xè a sèrrim, o siga, valencianista fins a la mèdula... Amb el go d'Eto'o no vaig plorar, vaig plorar amb el que li van marcar a Cañizares (el 2-0), el dia que vau guanyar la lliga, perque sabia que ja s'havia perdut tot, i amb el de Villa (2-1) perque sabia que per molt bo que fóra no hi havia res a fer... Si, soc una viciada, quan no puc veure el partit ho sent amb la ràdio (com els auelos de poble XD) o me'n vaig al bar amb Silvia, que és l'única que m'aguanta quan hi ha futbol!

:mrgreen:
Neus_snitch, jo tambe soc una mica viciat i escolto els partits per la radio quan no els donen x la tele :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Però mira, són 2 hores a la setmana, total. :P :P :P
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

a mi m'encanta el futbol però per desgràcia no hi puc jugar, per tant, em conformo amb veure els partits del BARÇA!!!! jeje amb el partit de la champions vaig patir molt. Estavem de colonies i sort que una profe es va portar una antena per que sino el partit no el podria haver vist i allà la radio no funciona. Quan va començar el partit nosaltres estavem sopant tots davant la tele buscant un lloc per sentar-se o a veure com ficaves el cap per veure la tele, tenint en compte de no tapar al de darrere ni que el de davant et tapi jeje va ser molt dicertit, però vam patir un munt!!
eh! Maria??!!

perdoneu el rollo, però es que em feia il·lusió explicar-ho

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Re: futbol femeni!!

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

wenu, torno a ser io!
gràcies per les respostes wapus i wapes!
L'encarregat de l'europa (on jugava avans) em va dir k el laporta s'havia carregats els ekips femenins infantils i cadets (del barça) i em va fer molta rabia (pro segueixo sen culé).

Visca el futbol femeni (i masculi tmb!!jeje)

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

A mi també m'agrada que el futbol no sigui esport només d'homes... Però a la majoria de noies no els agrada gaire...

Jejeje jo també seguint els partits del Barça per on sigui.
I la final de la Champions a casa d'un amic... Estavem allà tots nerviosos, n'hi havia un del Madrid que tocava els coll.ons xDD i quan va marcar el Barça el gol que li van anul·lar casi ens carreguem la tele... I després amb el gol de l'Arsenal els del Madrid tocant més allò que no sona que mai... jajaja Anaven passant els minuts i no marcàvem, tots sense ungles pràcticament... I amb el gol de l'Eto'o ens vam emocionar molt!!! Tots els nervis continguts van sortir jeje ja que era més difícil el primer... I més tard amb el gol d'en Belletti, tots abraçats cantant l'himne del Barça i després tota la nit a la Plaça Catalunya fent merder!!! Inolvidable... Vaig tornar a casa amb una peste a cava impressionant... Mai m'ho havia passat tant bé!

Vaia pintes que portavem... Jo amb la cara pintada blaugrana, l'estelada lligada com una capa... Una motxilla plena de petards... La bufanda del Barça i una trompeta d'aquelles per a fer fressa... En uns pisos ens van sortir uns del Madrid que nose què ens van dir i vam començar tots: MADRID CABRÓ, SALUDA AL CAMPIÓ!!!!!!!! JEJEJE vaia resaka l'endemà...

Però crec que m'he desviat del tema :oops: :

VISCA EL FUTBOL FEMENÍ!!!
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Re: futbol femeni!!

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Ei Wenas! Soc la Marina
Soc jo un altre cop, magrada mol k respongueu el meu missatge jeje :wink: :) .

Jo kuan el partit el fan pel digital vai al bar amb el meu tiet k tambe es mol forofo i a vegades ve el meu cosi (kuan juguen a fora pk si no va al camp nou). A la final de Paris, kuan encara no havia acabat de celebrar el gol de l'eto'o, Pam! gol den Belleti, primer no m'ho creia, pensava k auria marcat en giuli o larsson pero van dir "gol de BELLETI!!!" em vai emocionar ja k jo tmb soc lateral jeje :mrgreen: :mrgreen: .
Despres fiesta a canaletes, ja k jo visc mol a prop i alguns nois del meu cole (de 3r d' eso la majoria) tenen un grup de percusio fiestera i brasilera (axe bahia es diu) i es van posar a tocar enmig de la rambla, eren els amos! Pero a les dotze ja van marxar mes o menys.


:wink: :mrgreen: :) :wink: :mrgreen: :) :wink: :mrgreen: :)

Marina

Visca el barça, visca catalunya i visca el futbol femení.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jo aquest any de la champions, a partir de vuitens, no me n'he perdut cap! tot erea qüestió de trobar una tele amb el digital a casa uns veïns, a un bar del poble amb la Ismene i el Barça-Benfica a un vaixell al mig de l'Adriàtic amb quasi tot el curs mirant-lo... i el profe de mates allà tot nerviós xD com jo clar.
A la final de la champions si que vaig passar uns nervis com mai abans els havia passat xD abans de l'empat no parava de mossegar-me les ungles tot i que feia moltissims anys que havia deixat el vici xD. Sort que vam guanyar sinó no sé què hauria fet xD

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs a mi també m'agrada el futbol. Vaig estar jugant 3 anys a futbol sala amb l'equip de noies de l'escola i vam participar els 3 anys seguits a les olimpiades escolars que es fan a Reus. També vaig estar jugant 1 o 2 anys amb l'equip dels nois, però no era l'única noia hi havia 2 o 3 més.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Respon