La porta s'ha obert!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

vaja ...

ja podeu tancar akest tema, la porta torna a tenir el cartellet de

NO MOLESTAR...

a veure que ens te preparats la rowling la proxima vegada!!

per cert, i les notes, com es miren?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

jajajaja, es per aixo k sa tancat, perque suposem k ara donaran les notes, o sigui k re de tancar XD Ara esperem k ens donguin les notes i k no hagi estat un timo... XD Bé... a esperar aveure si la rowling es decideix !!!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Àngela
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 9:21 pm
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Àngela »

Jo vaig entrar ahir al mati xo no vaig tenir temps de fer el TIMO xo es que pel titol que tenia akest coi d'"examen" ja es veia k no podia ser!! A + a + la rowling diu en un lloc de la pagina que no comensara a escriure el llibre fins d'aki uns mesos i aixo estava publicat de juliol, diu que vol dedicar temps a la seva filla que fa poc que ha nascut! Ara poder ja la començat a escriure xo no crec que tan aviat tingui el tilol!!
Avui e tornat a entra a la porta per poder fe l'examen akest i ja le trobat en "no molestar". Això va ser una broma perque era el dia dels sants innocents a Anglaterra i perque era l'aniversari del Fred i del George Weasley.
Tot i així gràcies a la gent que va penjar les instruccions perque sino no hi hagues pogut entrar. Thanks de part de la meva amiga Natàlia també que ens va passar el mateix.

:)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Últimament la Rowling actualitza molt la seva web no? :roll:

Encara no han aparegut els resultats dels examens, però ha afegit una nova entrada al seu diari, explicant que el llibre de moment va bé, que té problemes per comprar fulls per escriure( :lol: :lol: ) i que se n'ha anat a veure com graven la cinquena peli i troba que l'actriu que fa de Luna és perfecta! També ha comentat la brometa que van fer els de mugglenet i the leaky cauldron el dia 1 a la secció de rumors i a la secció extra hi ha un text que parla sobre els problemes de les noies d'avui en dia amb el tot el tema del pes :roll:

Let my girls be Hermiones rather than Pansy Parkinsons :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

a la pàgina de la rowling, a l'escripitori n'hi ha un paper que posa TIMO, i si li dones tobre una nova finestra on has d'escriure el teu número d'identificació, i quan ja el tens surt una paret amb dos estanteries i un rellotge, i al rellotge una agulla senyala "examenes en proceso enviados", i n'hi han dos coses + que pot senyalar el rellotge però que de moment no ho fa, que són, "resulados de corrección" i "resultados entregados".
Així que se suposa que s'ha d'anar mirant per veure si ja el tenim corregit.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Àngela, si mires les notis del Periòdic podràs fer l'examen dels M.I.Q.O. on i quan vulguis. :P

Res justifica aquest impuls pel qual m’hagis trencat la faç,
entén que per això set anys de malastrugança trobaràs.
Però si em refàs i em deixes altre cop com un espill
amb tranquil·litat podràs seguir sense cap perill.
Reflecteix-te al meu reflex, amic, i tindràs sort;
o troba per fi, si estic trencat, la teva mort.



:ballar: :ballar:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

pues jo ja he vist lo de corretgi els examens pero amb el meu codi no m' entra amb la ilusio que em feia saber la nota!!! weno espero que als demes us vagui be i pugueu entrar i treure bona nota!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Eis!!! K ha canviat el rellotge!! Aras hi posa resultados de correccion, pero no se k s'ha de fer... aix.... si ho sabeu digueu algo, potser te k estar la tercert apartat no?? No se... si algu ho sap k ho digui :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Apa ja tenim els resultats del examens aqui!!

Exceeds expectations! 8) 8) 8)
:lol: :lol: :lol:
(en la versió castellana és un notable :P )

Sembla que la cosa no tenia més gràcia que això, fer-nos fer un examen i dir-nos la nota :roll: I pel que sembla en vindran més d'examens com aquest :roll:

Avatar de l’usuari
Anya_Granger
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dj. des. 23, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Anya_Granger »

!Jo tinc un aprobat! ¡Quina il·lusió! Com que em vaig posar tan nerviosa per aquest examen sorpresa... segur que em vaig equivocar en algunes preguntes que ja sabia... però he aprobat!
Em posa aixó:
TIMO. Nivel 1 (Título Indispensable de Magia Ordinaria)
Certificamos que has aprobado el TIMO de nivel 1 con la calificaicón de APROBADO.
Nos complace comprobar que has superado tu TIMO de nivel 1. Tus conocimientos del mundo de la brujería demuestran que tienes potencial real para la magia. Esperamos que sigas estudiando y en su momento te presentes al TIMO de nivel 2.
Organismo de Exámenes de Brujería
Directora Profesora Marchbanks, CDMG, APMO,fdBB
Firma: J.K.Rowling, amb el segell del TIMO Nivel 1.
Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

I jo he tret un Notable 8) (Les trapis amb la Padfoot m'han anat bé XD Nono... ho vaig fer per mi mateixa 8))

Pel que sembla anirà fent exàmens d'aquests, cada vegada més difícils... o això és el que he sobreentès jo segons el que em deixa el diploma :roll:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo també tinc un Notable. :P
Ara, a fer els següents.

El pròxim treuré excel·lent. 8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo tinc el problema dels noms, que com que sempre els penso en català em liava... i no m'enrecordava que eren algunes coses...xD però el "mètode quiniela" em va funcionar bé i he tret un Aprobado... prometo que pels altres trec més nota, estudiaré si fa falta! :mrgreen:

:greetings: algú s'ho ha cregut? :riure:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

uoooo, mesperava menys nota.... tink un Notable :D i akest era el fàcil??!! Aix... K bee!! Un notable!! I als del nivell 2?!! Aix.. seran mes xungus suposo...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

jo també tinc un notable!!!!!!!! :ballar:
ta molt be la nota, m'esperava un suspés o un aprovat molt justet, i sorpresa!!
es veu que tinc mooooooolta sort, perque a alguns no s'havia ni el que em preguntaven, i va ser quin es el més estrany???????

Bloquejat