La Rowling per fi parla del libre 7!!!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

a mi em sembla q dificilment escriura harry potter 8 encara q molaria saver com li va de gran.
si arriva a ser auror a mb qi es casa, si el ron i l'hermione acaven junts, si no mor cap dels dos escla (esperem q no :? ) en fi el pitjor dels llibres q enganxen es q tels acaves rapidisim i despres ja esta sa acavat no se es aixi i prou, pero almenys to as pasat ve mentres ho llegies, encara q i a llibres q quan acaven dius no saurien dacavar aqui sino q aurien de fer un altre. mentre q i a llibres q dius mol be sa acavat i esta be.
doncs no se harry potter7 sera daquests q dius no sauria dacavar aqi (sempre q el trio segueixi viu al final,es lo q te no saver com sacava) en fin lo dolent dels llibres bons o sagas, esq sacaven. :cry: :x
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

dons a mi ya m'agrada que a historia quedi oberta, perque com que no han escrit que passara quan sigui gran t'ho pots imagina. a més, si no li posen final es com si no s'acabes, com que no te final... encara poden viure moltes aventures imaginades i tot lu q vulguis.... ai perdoneu! q se m'en va l'olla! :P :mrgreen: com ha dit l'Aralforn: somriu pel pur plaer d'haver viscut les coses que s'acaben i ves en busca de noves histories i nous personatges que et faran viure el conte intensament i sentir-la com si la visquessis :wink: el que faig jo al acabar un llibre és pensar en tot el que ha passat i m'imagino com seguiria o com seguirà
espero de no haver de seguir el consell de l'Aurea i haver de comprar 5 pakets de mocadorsXD :mrgreen:
apa siau!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

doncs segurament si q l'aurem de seguir :| :? :( :cry: sobretot tenint en compte q si com jo tes fasil plorar, jejeje 8) , wenu potser si q es guai poderso imaginar, pero tambe seria guai podero llegir despres i veure si lo q t'imaginaves s'asembla o no a lu q a escrit no? jejeje es una flipada mental, o se, pero es veritat. :P
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

intEressan.......prO sq ...no vui q mori ni lhermione,ron ni haRry!!

no vui q mori ningu.....si a cas en voldemor....

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo crec que un candidat es en Ron. NO se si abans ho heu dit, però si no record malament van dir que el primer llibre (la jugada d'escacs) està basat en el setè.En el cas que ha canviat no se que podría pasar.
El Voldemort també crec que morirá xk si no seguiria la historia no?
Teories rares que sa de fer jaja
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Mmmm... 2... podrien ser en babaw i en llopin, els unics dels moredaros o com siguin en catala. I encara hi ha el dubte de si en dumblodere esta ***
o **** (spoiler per si un cas) i si l'Snape es ** o ******. Warg, son les 10:50 i tinc el cap fent voltes, i ahir men vaig anar a dormir a les 2 per l'espategafoc de la festa major de Sitges, que comensava a les 10:30... :wink:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Bloquejat