La Rowling per fi parla del libre 7!!!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

dons jo quasi bé us puc assegurar que seran dos dels tres protas que moriran :cry:
aki a davan meu tink un retall de La Vanguardia que té de titular: J. K. Powling insinúa que Harry Potter podria morir en el último libro de la serie. quien morira?? Ron Weasley?? Hermione Granger?? Harry Potter??
i un tros de l'article diu: es mas, de los tres protagonistas principales, al parecer sólo uno conservarà su vida. "escribí el capítulo final en 1990 y sabía como iba a terminar la serie" afirmo Rowling. pero ese decenlace inicial puede haber sido ligeramente modificado, ya que, antes del éxito del personaje, los dos protagonistas no morian, aunque uno tenía un mortal sobresalto.
"un personaje se salvarà pero dos moriran. habia que pagar un precio. aqui estamos tratando con malvados de verdad y ellos no van a por personajes secundarios ¿no? van a por los protagonistas. entiendo perfectamente la mentalidad del autor que piensa en matar sus protagonistas para evitar secuelas, de forma que cuando yo muera no puedan recucitarlos."

yo m moruuuuuu!!!!! :o :cry: :o :cry: no pot ser vritat!!! ahir quan vai llegir un missatge al forum q ho deia no mu vai vole creure, pro s q avui n parla totom!!!! :o :( :cry:
q n'opineu??
Apropinquet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 28, 2006 9:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Potser sí que es refereix al trio protagonista, però en tinc els meus dubtes! Com molt bé han dit anteriorment, també poden ser protagonistes principals (tipus Dumbledore), però que no són del trio.
No ho sé, vés a saber quina sorpresa ens té reservada la Rowling!!!
Del que gairebé estic segura és que en Harry mor... 8O
No em feu dir perquè, però a veure, crec que és normal que mori enfrontant-se amb Voldemort, tot i guanyar. És la meva visió particular, i segurament molta gent no hi estarà d'acord, però no sé, si hagués de dir un que aposto que mori... doncs en Harry, i així queda com un heroi! :mrgreen:
En Ron i l'Hermione... doncs no ho sé, potser en Ron sacrifica la seva vida pel seu amic. Seria lògic, no? Bé, ens haurem d'esperar, no hi podem fer res més! Però quina impaciència!!! :P
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

s q yo no puc soportar q en mati cap dls tres!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: tots tres prsonatges m'encanten!! i imagineu-vos, que si ya vai inunda l'habitació de llagrimes quan es van carregar el Dumbly, quan sels carreguin als dos q s'hagin de morir inundare la comarca!!! :P :( :o
ya s veia a veni q passaria algu semblan... cada vegada ls histories dls llibres eren més perilloses i tnien mes relacio am en Voldy; estava cla q se n'hauria de morir algun. pro imagineuvos lu macu q seria si acabessin vivin els tres feli´sos i mnjan anisos?!?! :roll:
xro wenu... ara em murire d'impaciencia x sabe ki s mor... en part m'ha anat be q em previnguessin....
apa siau!!! :hug: [wavey]
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A veure gent, anem a aclarir les coses, que els mitjans de comunicació l'estan liant molt!! :roll: :roll: :roll:

LA ROWLING NO HA DIT EN CAP MOMENT QUE ELS DOS QUE S'HAN DE MORIR SIGUIN DEL TRIO!!!

Perdó per les majuscules i els crits però ho he llegit a tants llocs i ho he sentit dir a tanta gent que m'estava desesperant :roll: :roll:

Ni tampoc ha dit que en Harry hagi de morir...us penseu que rebelaria una cosa així abans d'hora?? :roll:

Què ha dit exactament la Rowling doncs??
JK: The last, the final chapter is hidden away although it's now changed very slightly.

J: Is it?

JK: Yeah, one character got a reprieve.

R: Oh really?

JK: Yeah.

J: I mean you are, I just...

JK: But I have to say two die that I didn’t intend to die.

J: Oh no, two much loved ones?

JK: Well you know, a price has to be paid.

R: Significant?

JK: We are dealing with pure evil! So they don’t target the extras, do they? They go straight for the main characters... Or I do.

R: We don’t care about extras. You told your husband, obviously. You confided in him all things, and you told him.

JK: Well, not everything, that would be reckless.

R: Well, yes, let's be honest: that would be stupid. But you did tell him which ones were up for the chop. Apparently he shuddered and said, "Oh no, not that one."

JK: He did on one of them, yeah.
Conclusió: "Main characters" és impossible que inclogui el trio i prou...hi ha moltíssims personatges importants tan de bons com de dolents...de fet abans de la publicació del sisè llibre ja va anunciar que moririà un personatge principal i ja es va comprovar que no tenia res a veure amb el trio :wink:

I l'altra part que fa referència a la mort d'en Harry en especial com a protagonista de la història:
R: Listen, all the papers who have been promoting this interview today clearly want us to ask you, "Do you kill off Harry Potter?" It's a ridiculous question because are you likely to say yes or no? I mean, obviously not. You couldn’t possibly answer that but have you ever attempted to do him a little more harm than he’s suffered - I mean in the same way that...

JK: He’s already suffered enough, I mean what...

J: He’s already suffered, he’s been through the mill...

JK: How could I? Every year of his adolescence and childhood he’s saved the wizarding world. And no one believes him, and he...he spends his entire life saving the world, and then next term he’s just back at school being bullied. He's Harry Potter and he's just saved your entire school. And everyone thinks he' just a bit annoying.

R: You know how Doyle just got sick up there with Sherlock Holmes, so he pushed him off the cliff?

JK: Yeah.

R: I'm not asking if you've done that, obviously, but have you been tempted to bump him off because it's just huge...

JK: No, I've never been tempted to kill him off before the end of Book 7 because I've always planned seven books; that's where I want to - I want to finish on seven books.

J: Yeah.

JK: But I can completely understand the mentality of an author who thinks I'm going to kill him off because then there can be no non-author-written sequels, so they call it. So, it will end with me. And, after I'm dead and gone, they won't be able to bring back the character and write a load of...

R: That never struck me before...

JK: Well I mean, Agatha Christie did that with Poirot, didn't she? She wanted to finish him off herself.

J: So, you say you completely understand it, but you're not going to commit yourself?

JK: No, I'm not going to commit myself... I don't want the hate mail apart from anything else.
Resum ràpid: En Harry ja ha patit molt, bla bla bla...mai s'ha plantejat matar en Harry abans del setè llibre...enten els autors que han acabat matant els seus personatges per evitar que altra gent escrigués seqüeles dels seus llibres...però NO pensa dir res abans d'hora...així que tot això que surt a les noticies...és pura especulació...d'aquesta entrevista amb la Rowling l'únic que se'n pot treure es que moren 2 personatges principals (i que no tenen perquè ser del trio evidentment :wink: )

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

wowowow!!!
gracies padfoot!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a dir veritat m'has calmat els anims :P
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Home esclar, jo la veritat prefereixo que no morin dos dels tres del trio calavera! A mi m'agradaria que acabes feliç amb el Ron il l'Hermione junts o alguna cosa aixi. I que en Harry no mori. QUe ha de ser un molt bon auror encara en la vida!!! I pubret Ron, jo no vull q mori. Perquè allo que va dir que era més popular que en Harry...I que moririan els MES populars... Jo això se ma kedat grabat...Aaaaaiiii :( XDD :mrgreen: :boohoo:
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Creia que dos dels tres personatges han de ser del trio, bé de fet és el que van dir a les notícies si és veritat o no ja no ho sé. Malegra saber que no han de ser estrictament dels tres principals. :)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El que ha fet la Padfoot, però traduït i amb alguna info més :lol: :wink:
Vaja, que ja era hora de posar una notícia XD

http://www.harrypottercat.com/noticies. ... ir&num=199
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

doncs home jo segueixapernsan q a dit q moriran dos protagonistes pero no pas els mes populars , i no canviare dopinio respecte a q si un dels tres o dos morisin no crec q o digues aixi com axi per no espatllar la sorpresa i la intriga o sigui q.... jo no bull q morin imagineu-vos el q es quedi sol pobret nono no pot ser els q moriran seran protas pero cap del tres esclar q tampoc vull q mori la ginny pobre harry sino :| :cry: :cry: :pray: q no mori.

jo crec q el harry resultara ferit greu pero es salvara es la manera de fer patir la gent peroal final es el q totom vol no creieu? :wink:
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

La veritat esque ma sorpres bastant que la rowling hagi dit una cosa aixi... nose ... sembla massa importan.... pero aquest cop sembla i es.. . que va de debo ... no m´ho esperava... pro tampoc em diu re aixo... ja saviem que anava a morir molta gent... per dos mes o menys....... es igual...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ary ha escrit:ja saviem que anava a morir molta gent
De saber, saber, no ho sabíem, de suposar-ho (segurament amb encert) si, però no hi havia res dit sobre el tema. En no sé quin tema vaig dir (potser emocionant-me massa) que serien uns sis o deu; vaig posar noms i tot en les futurs cadàvers.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

lo de saber ho dic no perque ho hagi dit la rowling si no perque es suposa.... sino hi ha sang..... quina emocio te.... :roll: ..... jo no podria dir quanta gent morira pro diria k son mes que akets dos que ha dit ella.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

La palmaran pokets....

Entrada Autor: aurea »

... A mi el k mes pena em fa es k despres del 7é llibre ja no tindrem HP... :cry: I ens les tindrem k apanyar en FF ... Pro en fi... es k si mata a algu dl trio (en especial a HP) si k s'han acavat les esperances de k a la Rowling se lin vaja la bola un dia i escriga un 8è llibre... En fi, si mata a Harry ja l'hem ca**da i si moren ron o hermione no te gracia ... i com em maten a la luna o a la ginny o al neville... :roll: el segur es k algu morira no ens ho ficaran masa bonik... gent... avans de llegir el llibre compreu 5 ó 6 pakets de mocadors... (sobretot si sou d moc fàcil,com jo) ... Bé ,encara que no siga predecible x dir posibles noms k jo pense no pasa res ... Gent que jo pense morira... :
-Draco Malfoy
-Un parell de Weasleys :Ron,Percy, i un beso... i potser el pare...
-Neville
-Cho i la Marietta eixa...

I molta + gent ,xo no en fike + k no vull ser excessivament gafe,,, apa

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Si acaba Harry Potter al Setè i la Rowling no en fa més, espero que no faci un final gaire amarg. (Almenys a mi em tocarà molt els nassos, si la paia es passa de lacrimògena al final!)

En tot cas, espero que tothom qui s'hagi enganxat a la lectura gràcies a ella, no ho deixi quan acabi Harry Potter! Al seu moment, quan tenia 11 anys vaig fer-me tips de plorar quan acabava una novel·la de Gianni Rodari o Michael Ende. Em sabia un greu enorme que la història acabés i que hagués d'acomiadar-me d'aquelles personatges per sempre, que ja no en sabria res més (i eren només una novel·la! No pas una saga de 7!). Em recordava a les vacances d'estiu, quan feies munts de nous amics en un càmping, o similars, però tenies la consciència que al final de l'estiu en perdries la majoria (si no tots). (Potser també m'hi recordava perquè a l'estiu era quan més llibres llegia.)

Penso que el millor és saber acceptar que les coses s'acaben i somriure pel pur plaer d'haver-les viscut, i aprofitar per seguir llegint i descobrir nous herois, nous personatges i noves aventures. Que la literatura existeix des de fa uns milers d'anys! Hi ha mooooolta teca!

:-)

Que l'aventura no s'aturi aquí.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Quan el 7e s'acavi no se que farem... jo me criat sempre amb l'emocio de que d'aqui dos anys o mes sortira un nou harry potter. Quan es pubiqui el 7e deixare de tindre tant aemocio i em tornare fosc i desanimat. Wenu suposu que lu que podem fer es escriure un llibre i olmenys un fanfiction...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Bloquejat