Exàmens de la web de la Rowling! - Ja no es poden fer!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ueee. Ja s'han corregit els exàmens. Demà segur que ens envien ja els resultats ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ueeee ja tenim les notes aquiiiii oleee oleee xD

Ara vaig a mirar que he tret :lol: :lol: :lol:

PD: Ueee he tret un notable!!! :lol: :lol:

Aquesta vegada no han sigut gaire durs corretgint, perquè en vaig fer uns quants més a part de l'oficial on ja tenia la nota de l'altre cop i he tret un aprovat, un troll i un sobresaliente xD xD

Aquest cop m'he quedat sense suspés i molt deficient...a veure a la pròxima si els trec xD

Aqui teniu els meus diplomes xD

Imatge

Imatge

Imatge

I ara ve el millor de tooooots :mrgreen:

Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Doncs jo e tret un...NOTABLE :ballar:. Jo crec que ho han muntat molt bé això dels exàmens és molt bona idea. Era la primera vegada que els feia i estic molt contenta!!!! :mrgreen:
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

I exactament, que vol dir:

Exceed Expectations o algu aixi i Aceptable??? Son els meu dos, fets amb ingles i ara no se la nota =(
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

NOTABLEEEEEE!!!!!!! weeeeee! :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
i en el que vaig fer depresa i correns un aprovat :P jo ja m'imaginava un troll :lol: :lol: :lol: com us ha anat? :wink:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

:o :o :o Que bones notes que treieu!!!
Jo he tret un miserable APROBADO... :cry:
I també vaig treure un Aprobat al primer examen... Esque les preguntes son molt difícils!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Diiiissshhh!!!

És molt trist. En el codi nou he tret un notable i, en el codi en què havia fet el Nivell1, només un Suficient!!! T__T
El que he tret un notable, que va ser el primer que vaig fer, el vaig fer agafant captures de pantalla i tot, o sigui, vaig gastar molt de temps i va ser el primer cop, així, en fred.
El segon que faig (amb el codi del Molt Deficient que vaig treure al Nivell1), que va ser contestant les preguntes tan malament com vaig poder he tret un Deficiente (jo que volia un altre Molt Deficient [en castellà, Troll]! :twisted: ).
I el tercer cop, que va ser utilitzant el codi que tenia del Nivell1, vaig i trec un Suficient ¬¬ I va ser consultant alguna cosa a Hp-Lexicon (no a les respostes que han psoat, eprquè encara no les havien publicat).

Conclusió? Que la primera és la bona, i que no m'he de fiar d'Hp-Lexicon...

Aaargh. QUè horrible. Ara el meu progrés amb el codi del Nivell1 es veurà tacat per un suficient... xD

Tot i que el que penjaré a la paret serà el de Notable, naturalment. 8)
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

Jo tinc un Exceeds Expectations..i això que coi vol dir¿?¿? Suposo que deu ser un notable. Be com a mínim no he suspès perquè entre que em pensava que de seguida se m'acabaria el temps i que les preguntes estaven en anglès ...però me n'he sortit!!! :mrgreen:
Prometo solemnement que vull fer una malifeta

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Exceeds Expectations és Notable, exacte. :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo també he tret un notable!^^
M'he superat a mi mateixa! xD Al nivell 1 vaig treure un Aceptable, que suposo que és un sufi... (ahí ahí, aprovant pels pèls que és més divertit! XD) i ara doncs mira! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Oh!! :o Acabo de mirar la nota... NOTABLE! :P
M'ha fet una il·lusió!!! Més que res perquè al primer vaig treure un aprovat, i ara mira m'he superat, hehehe. A veure si segueixo així i després ve un excel·lent.
Ara, que com que contesto les respostes sense pensar-m'hi gaire... no entenc d'on he tret la nota. Però ara ja està fet, no me la poden treure, hehehe.

P.D.: Carla, hem tret les mateixes notes, xD! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Doncs jo he tret un aprovat... que trist :cry: bé almenys he aprovat... però veig que aquí tothom ha tret notables xD
Bé pel pròxim examen hauré d'estudiar més... xD bé però si ha de ser més difícil que aquest ja no m'imagino com serà! buff llavors si que trauré un TROLL xD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo també he tret un Notable!!! M'ha sorprès molt bàsicament perquè moltes coses les vaig contestar a potra perquè no sabia que posar! A més a més m'he superat! Al nivell 1 vaig treure un Aceptable!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però que poc exigents amb la nota, no? :P
Perquè jo qüasi no em vaig pensar les respostes i les vaig fer una mica sense pensar-ho massa, només per entreteniment, i he tret també un NOTABLE...U_U
Per ecrt, molt bons els comentaris q possen al "Troll"! XD

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

Molt be, doncs ara arribo jo i us dic que eh tret un insuficient!!!!
No m'ha anat molt bé, no?
Però es que no tenia ni idea!!!! Preguntava cada cosa que jo deia, però això ho explica el llibre?????? jajaja
Wenus d'un notable a un supes... papapara!!!!!
Però ja m'ho esperava!
Dulce 100%

Bloquejat