avís a l'obertura de la porta

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
tillw skywalker
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 28, 2005 3:47 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat, Catalunya ll*ll
Contacta:

avís a l'obertura de la porta

Entrada Autor: tillw skywalker »

Hola a tothom. Aquest missatge va dirigit sobretot als moderadors/encarregats de manteniment del fòrum. Jo no sóc gaire entès en el programa aquest de fòrums(per no dir q no en tinc ni idea...), però,tal i com t'avisen quan hi ha una resposta a algun tema teu, hi hauria alguna manera d'avisar per e-mail als usuaris quan s'obrís la porta de la web de la rowling? Més que res, seria útil per tota aquella gent que obre el correu amb freqüència però que no pensa o no té temps d'obrir el fòrum o la web de la rowling.
Espero que sigui una idea factible.
Salut!

P.D.: Kàiser, aquest maleít alonso mai no et tirarà del tro!
So dark the con of man

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Vols dir que cal :? ? Jo crec que si s'obre, vas a l'index i ja t'informa, no necessites molt de temps per entrar-hi. A més, aquesta web (la de HpFc) no està dirigida només a la porta de la Rowling, seria donar-li massa importància... Personalment crec que no cal posar aquesta funció, i la porta de la Rowling tampoc s'obre tan sovint, no? No crec que calgui...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Emm... la porta de la Rowling no té res a veure amb el fòrum...
I no avisarem a tots els usuaris de cada notícia que pengem, no?
A més, crec que si vols saber quan s'obre la porta... Connecta't cada dia a la web de la Rowling... Habituat. Jo és el que faig (digueu-me freak XD). Només encendre Internet em conencto a http://www.jkrowling.com/en :mrgreen:

I, si no, connecta't a HPCAT, que tampoc costa tant, i t'imformem...

També podríem fer un butlletí mensual de notícies... :roll: Però no sé... :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

HpConan ha escrit:També podríem fer un butlletí mensual de notícies... :roll: Però no sé... :roll:
Només començar a llegir el teu missatge hi he pensat. Perquè no fer un butlletí de notícies? És una manera d'incentivar a la gent que ha deixat una mica de banda aquesta web a seguir-hi i estar informat de les notícies. Tot i així, tampoc sé si cal, perquè els que entrem per aquí ja les haurem llegit totes... però estaria bé xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

El que es podria fer és crear una llista de correu on tothom qui vulgui deixi la seva adreça i enviar les notícies que publiquem a la gent d'aquesta llista, sense haver-ho d'enviar a tots els registrats a la web. N'he parlat amb en Jomast i ha dit que és factible...que quan tingui temps ja ho farà :mrgreen:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, també ho he pensat (bé, de fet ho he dit XD).

Ara bé, clar està que no posem notis amb una temporalitat marcada... Anem posant les coses més importants. Les altres es van ficant al fòrum... És per això que tampoc veig gaire-gaire útil, però suposo que es podria fer (i així podria donar-li amortització al nou comte de correu [HpConan@harrypottercat.com] XD).

Tot seria qüestió de posar-s'hi. Tampoc seria tan difícil.
Tothom qui vulgui, que m'enviï un mail, l'agrego a la llista... i tal ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

I per guardar-nos la clau per després veure el que hem tret als exàmens seria massa no???XD
Igualment cada cop, alemnys des de que estic aaquí, s'han publicat temes al fòrum per dir que s'ha obert/tancat la porta
Imatge

Imatge

Bloquejat