La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: La Rowling va pensar en suïcidar-se

Entrada Autor: aurea »

clara_cat ha escrit:A mi la Rowling és una tia que em cau molt bé i que ha tingut una vida molt difícil i que ha arribat a on a arribat per merits pròpis. A mi personalment aquesta noticia no em fa canviar la meva opinio sobre ella i la seva persona en un sentit negatiu sinó que encara l'eleva més. La tinc en un pedestal jo a la Rowling.
Es normal que hagués pensat en suicidar-se. Sense ni un duro, plantada per un marit que la maltractava, amb una nena petita i amb un llibre que va ser rebutjat per set o vuit editorials abans de ser publicat.


És una santa la Rowling i un exemple a seguir per molta gent
Rowling :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia: :reverencia:
Jo també la tinc en un pedestal xDD
Jo no sabia això de que el seu marit la maltractava, però ara que ho sé, potser la Rowling no ho digués per dir, potser era un missatge per a les moltes dones que han passat i estàn passant per aquesta situació, com explicant-los que no tenen el perquè viure tota la vida així... O potser tenia ganes de dir-ho i ho va dir, tampoc sóc jo ningú per jutjar-la..
Tampoc sabia que va tenir depresió O.O No sé, tot el que he llegit m'ha vingut de nou.. En fi, molta gent té depresió després dels divorcis, metre tot passi, va bé.

:wink:

Bloquejat