Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

xDD mol millor un exercicik un parte! k no! k el gos su passava b! os igui k res de pobre...wnu si, kuan no va apareixer mes... :( nusaltres vam engegar lextintor, la nostra aula era al custat de la sala de profes, entravem i sortiem kuan voliem...i entremig al passadis hi havia un extintor, tots tniem curiositat x saber k passaria si apretavem el boto...i en fi...lo de després ja us ho podeu imaginar... :P ai els extintors...gran invent! ara a linsti no ho podem fer, estem mes controlats a part de k som mes grans i kla... :P a part k a la mes minima k fem ens castiguen! juers! pro u recordem i u tornem a viure com si fos ahir... :boohoo:

EDITAT: Làlia, no el vam entarr a hora de pati, sino abans dentrar a classes al migdia, per perdre classe! xDD a l'hora de apti les portes eren tankades x desgracia i el gos ens mirava des de fora fins k es cansava i marxava...pobret...nusaltres intentant convencer els profes de k el deixessin entrar k tenia mes ganes daprendre k nusaltres...xd
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

Làlia ha escrit:jo no aguanto els profes k ens comparen a les altre classes:

_Aveure nois am la classe del B ja hem fet l'examen i vosaltres no us sabeu ni la meitat!!! ESPAVILANDO!!!!!!
Ja veus , sempre fan el mateix , jo tampoc ho soporto :wall:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Luna_Longbottom ha escrit:
Làlia ha escrit:jo no aguanto els profes k ens comparen a les altre classes:

_Aveure nois am la classe del B ja hem fet l'examen i vosaltres no us sabeu ni la meitat!!! ESPAVILANDO!!!!!!
Ja veus , sempre fan el mateix , jo tampoc ho soporto :wall:
jap aso ho fan tots...xo t'hi acabes acostumant i passes d'ells, apretes el botonet imaginari del teu cervell k diu: desconexió i no apretes conexió fins k a les 5 de la tarda toka la sirena de marxar kp a kasa...xd

n el fons es divertit na a cole e...xD numes x viure akets moments de conya ja val la pena! xD
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 03, 2006 5:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

jo tampoc, jo tampoc :evil:
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

juers...ningu + t res x plikar? k tink ganes de riure! xD va k segur k hi ha alguna coseta...plikeula sense por! :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

mmm... no es k he viscut molt poc!!!! wenu si se m'acudeix algu ja u posaré
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kuants anys tens? jo tpc sok una vella e k en tink 14! xo mira, als 5 jam paxaven koses...xd
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

en tinc 13 al novembre d'aquest any en faré 14
(encara falta)
jejeje wenu és k no se ara no estic inspirada
Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Laura va!! pensem en alguna cosa k ens hagués pasat al cole!! ni va haver algunes de molt bones!! Però la veritat es que no en recordo ara mateix cap! Va pensem!! ens hem d'inspirar! :boohoo:

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

Jo una vegada estaba en la meua germana en la meua caseta , i era de nit i anabem a dormir , jo em pensaba q estaben ja tots soban i em senc un soroll en la cuina i em gire tota caga :shithappens: i em veig al meu germa ai de peu , vagi pegar un bot :tombstone: casi em moric

I una volta va entrar una sargantana en casi i mon pare intentan matarlo li va pegar una pata i va parar dins la sabata de ma mare :lol: casi se mos mori :P
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

ja esta ja m'he inspirat :boohoo:
un dia(quan era petita, no me'n recordo l'edat)el meu pare em va dir si volia acompanyar-lo a la illa o no se quin centre comercial , i jo vaig acceptar, (com k soc tant despistada) eren les 11:30 i anava amb pijama em vaig cambiar la part de dal i em vaig quedar amb pantalons de pijama i sebatilles. El meu pare no se'n va adonar i com k tenia molta pressa vam marxar pitant.
quan estavem a la botigua akella k hi ha de disney i joguines me'n vaig adonar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!buf... kina bergonya baig passar :oops:
Imatge

Avatar de l’usuari
Luna_Longbottom
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 2:29 pm
Ubicació: Alcoi (Alacant)

Entrada Autor: Luna_Longbottom »

Pos jo una volta , el meu germa s'en anava de viatge , i mon pare i jo el vam ajudar a cargar el cotxe , i vam anar pel carre en sabatilles d'anar x casa :lol: :lol: :lol:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Laura Terré ha escrit:ja esta ja m'he inspirat :boohoo:
un dia(quan era petita, no me'n recordo l'edat)el meu pare em va dir si volia acompanyar-lo a la illa o no se quin centre comercial , i jo vaig acceptar, (com k soc tant despistada) eren les 11:30 i anava amb pijama em vaig cambiar la part de dal i em vaig quedar amb pantalons de pijama i sebatilles. El meu pare no se'n va adonar i com k tenia molta pressa vam marxar pitant.
quan estavem a la botigua akella k hi ha de disney i joguines me'n vaig adonar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!buf... kina bergonya baig passar :oops:
Laura no la sabia akesta història, a partir d'ara cada cop k et vegi mirare a veure kina roba i sabates portes x si d cas!! Veieu aki si k s'aprenen coses noves cada dia!! xD :ballar:

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

jejejej es k no u recordava
pensant, pensant...
Imatge

Avatar de l’usuari
Anna Molins
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 02, 2005 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Anna Molins »

Laura eske això nu+ et podia passar a tu!! eske la Laura no es gens despistada i no es deixa mai res!! no k va!! jeje xDD :riure:

Respon