Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

roni ha escrit: be, en definitiva, es com si Hp m'hagués salvat la vida!! XD
En realitat tu li vas salvar la vida a Harry Potter de morir congelat...

...

Xq?? :eh:

Jajajaj!!! XDXD

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

gina ha escrit:uo! molt divertides els vostres estones divertides!! Riure Riure

kuan feia 4rt uns kuants de la classe vam fer una manifestacio contra els dictats (la ultima classe k haviem fet dictats van castigar a una a 1er xk havia aixecat un paper k i posava "no als dictats"). llavors als k estavam a la taula sens va ocorrer fer una manifestacio. la nostra tutora es va enfadar mol pro en canvi la k ens feia els dictats no. van trukar a uns kuants de la classe (a mi no :mrgreen: )
a mi si! (pels k no o sapiguen JO soc la k van castigar a 1er) i men van donar totes les culpes! fins i tot em van di k mexpulsarien...

jo de momens diveritts, no se, el k sempre explica:
estava am una amiga eskian i vam pujar al telecadira. no se com vai puja malamen i el telecadira em va deixa a baix i va continua...
lendema al mateix telecadira vai tre`pitja lesqui de la meva amiga i vai relliscar i em vai quedar penjada del telecadira. van ser uns segons de panic i jo ja em veia feta un pure de patates kuan em vai llençar i vai caure sobre la neu verge... es la maldicion del telecadira! des daquell dia els tinc por!
em sap greu pro no se citar...
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja està arreglat lunalovegood!! T'ho he editat! Saps q passava? Q li dones a no permetre BBCoed ni HTML en el missatge, llavors no s'activa això de les cites, no has de donar-li a cap dels de "Deshabilitar..."

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

no o e entes... gracies pro! aixo vol di k ja puc cita? i em sortira b?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

xDDDDD
Aquests de la manifestació són dios :reverencia:
xDDDDDD
S'ha d'estar com una cabra!!!

Força!! :chainsaw:
Què trobàveu de dolent als dictats? Hi ha mil coses pitjor xD
Però bé, mentre es tracti de liar-la, el que vulguis xDDD

Gina :reverencia:

Ciao!
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

jo to explica: eren una me!
cada semana un dictat primer te lestudiaves, despres tel dictaven i llavors a comptar les faltes... els textos eren patetiks, tu tamb u auries fet!
(lu millo era kuan feiem concurs d a veure ki feia + faltes...)
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

xDDDD
No seria pitjor, fer més faltes??
A 5è de primària teniem una profe i nosequi va començar a dir que tenia cara de tuxonet i des de llavors se l'hi ha quedat la tuxu.
:reverencia:
xDDD

Llarga vida als anti-dictats!

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

lunalovegood ha escrit:no o e entes... gracies pro! aixo vol di k ja puc cita? i em sortira b?
Sempre q tu publikis un missatge, a baix d'on escrius tens l'opció "deshabilitar HTML en akest missatge", "deshabilitar BBCode en akest missatge" etc...
Doncs tu les tens seleccionades, has de donar-li a sobre del simbol del quadre del costat per treure-ho...
I si akesta selecció surt sempre, al teu perfil la pots treure...

Així podràs citar, possar imatges, etc..., cosa q amb akestes selecionades no pots...

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
lunalovegood ha escrit:no o e entes... gracies pro! aixo vol di k ja puc cita? i em sortira b?
Sempre q tu publikis un missatge, a baix d'on escrius tens l'opció "deshabilitar HTML en akest missatge", "deshabilitar BBCode en akest missatge" etc...
Doncs tu les tens seleccionades, has de donar-li a sobre del simbol del quadre del costat per treure-ho...
I si akesta selecció surt sempre, al teu perfil la pots treure...

Així podràs citar, possar imatges, etc..., cosa q amb akestes selecionades no pots...
em sembla k ja o e entes... moltes gracies!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

gina ha escrit:uo! molt divertides els vostres estones divertides!! Riure Riure

kuan feia 4rt uns kuants de la classe vam fer una manifestacio contra els dictats (la ultima classe k haviem fet dictats van castigar a una a 1er xk havia aixecat un paper k i posava "no als dictats"). llavors als k estavam a la taula sens va ocorrer fer una manifestacio. la nostra tutora es va enfadar mol pro en canvi la k ens feia els dictats no. van trukar a uns kuants de la classe (a mi no :mrgreen: )
el cas es que hauria d'haver estat una manifestació multitudinaria per a la nostra classe(30 persones), ttothom i volia participar però molts nens es van cagar i llavors van anarsen a jugar a futbol.......però jo vaig resistir fins al final :mrgreen: bueno i a més anecdotes sobre aquest tema....

Jo voldria explicar una cosa que va passar a la nostre classe de naturals: ens preguntaven els ossos i li van preguntar a un nen :mandíbula inferior i va assenyalar als peus! si no us ho creieu la gina la lunavegood i la parvati en son testimonis!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

XDDD aixi anem, quina incultura... :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ronsantanna ha escrit:
Jo voldria explicar una cosa que va passar a la nostre classe de naturals: ens preguntaven els ossos i li van preguntar a un nen :mandíbula inferior i va assenyalar als peus! si no us ho creieu la gina la lunavegood i la parvati en son testimonis!!
es k la profe va abaixa el cap i com k el nen no en tenia ni idea dons es va pensa k li asenyalava els peus
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

s calr, suposo k s el + logic no (to sarcastic) :? :? sk tb la gen!!!! sa d ser pitjor k io!!!!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

ui! allo tmb va ser mol divertit.

fa dos anys, van venir a lescola a vacunar-nos per la hepatitis i mitja classe sen va anar a k la vacunessin i despres i aviem danar nos. la pimera persona k la van vacuna no semblava trobarse mol be i de sobte es va desmaiar. el professor k estava amb nosaltres em va dir k anes a buscar la nostra tutora i llavors io vaig picar a la porta. li estava a punt de dir k una s'havia desmaiat i em va dir k estava fent classe i k no la molestessim i no em va deixar parlar :evil: (i no va venir)

a la tarda, a classe, em diu k li hauria d'haver dit al començament i dake no la matu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

gina ha escrit:ui! allo tmb va ser mol divertit.

fa dos anys, van venir a lescola a vacunar-nos per la hepatitis i mitja classe sen va anar a k la vacunessin i despres i aviem danar nos. la pimera persona k la van vacuna no semblava trobarse mol be i de sobte es va desmaiar. el professor k estava amb nosaltres em va dir k anes a buscar la nostra tutora i llavors io vaig picar a la porta. li estava a punt de dir k una s'havia desmaiat i em va dir k estava fent classe i k no la molestessim i no em va deixar parlar :evil: (i no va venir)

a la tarda, a classe, em diu k li hauria d'haver dit al començament i dake no la matu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
ufff aso es el k fa + rabia, tots son =! es pensen k jo k se... mai tenim res important a dir (la majoria almenys) i kuan la kaguen ale! bronka x tu! :evil:
SEMPRE ACLEE!

Respon