Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

ostres, HpConan, ets el primer k fas una critica bona

Jo tink una prfe, que es mol exigent, i tot i aixo es la meva preferida xk explica perfectament.

Una critica bona:

Tenim un profe que ens fa musica, i k es la bomba, tot el dia ens fa trucs de magia, jeroglifics... es la ostia akest paio

Ah, i tmb man dit, k en un colegi de lleida, hi ha un profe molt viciat a Hp (me sembla k es un lepros, del maristes, xo u dira mes b la Segre) i k per un trimestre els hi va fer llegir Hp obligatori, nomes un dels llibres XD akest profe diuen k es dolent, xo si li agrada Hp... tot es discutible...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

roni ha escrit:Ah, i tmb man dit, k en un colegi de lleida, hi ha un profe molt viciat a Hp (me sembla k es un lepros, del maristes, xo u dira mes b la Segre) i k per un trimestre els hi va fer llegir Hp obligatori, nomes un dels llibres XD akest profe diuen k es dolent, xo si li agrada Hp... tot es discutible...
de aquest senyor n'he parlat abans roni 8)
doncs es un que té caspa, soriasis, té la coronilla calba, fa una pudor que tumbe, i esta mig tarat :?
i si, li agrada harry potter, sels llegeix en angles, i de tant en quant el veus per allí amb un totxo hp devall del braç... però es que fot un fàstic aquest tio! fot una olor a ranci! i te orelles de dumbo, i a vegades si ti fixes, veus com agafa les ulleres i emb les patilles es rasca la orella gerant, i despress su fot a la boca... i també en ua excursió a l'autocar pos estava sentat a devant de tot, i despres miraves el terra del passillo de l'autocar i estava tot ple de trossos de pell :?
i a naltres no ens va fer llegir hp obligatori, va dir que si algu volia els dos primers capitols del cinqué quan encara no havia sortit en català els i demanessim...
pero es que el tio sempre et tocava, sigui donante la ma, els braços o l'espatlla, i també es un pervertit... bueno que si roni que es dolent :riure:

ara que volti per aquí i l'hauré cagat... bueno vaig a treure el msn del meu perfil que si no tindrie mes facilitats per a saber qui sóc...

ah i per sort, només dona classe a 1r i 2n :mrgreen:
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

no ho havia vist k havies parlat d'ell, pobre sr Sales oi? el caspos i lepros malhumorat i desgraciat Sales... jajajaja, pel k ma explicat el meu vei, esta fatal no???? :boig: :boig: :boig: weno, aveure si pobre vei meu, deixa d'una vegada al profe akest XD sort k no vaig al teu cole Segre ;)
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

roni ha escrit:no ho havia vist k havies parlat d'ell, pobre sr Sales oi? el caspos i lepros malhumorat i desgraciat Sales... jajajaja, pel k ma explicat el meu vei, esta fatal no???? :boig: :boig: :boig: weno, aveure si pobre vei meu, deixa d'una vegada al profe akest XD sort k no vaig al teu cole Segre ;)

és el senyor josep maria sala, germà marista i amargat de la vida :riure:

i el teu veí té tota la raó del món! esta fatal aquell home.

Però ara d'angles hi ha una tia que es més dura... al sala li feies minimament la pilota i tenies endoll... i si no su inventa ell que li caus bé :riure:
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Ostia com us passeu n??? encara ho feu a batxillerat??? Nosaltres ara ja x muntar merder ens dediquem mes a indirectes, frases de doble sentit més k res lo psicologic k en el fons es el k fot més... xo de bon rotllo

Kritica: El profe de mates arggggggg hem mata uix uix esk no puk amb ell em fa rabia no m' agrada com explika no puc esk ufffffffffff hem posa de mala ostia no+ de pensar-hi.. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Possitiva: Ohhh la de profe d castella hem fa pensar amb la Carvonell ( nu se com s' escriu) de plats bruts es l' ostia mi faig un fart de riure... :mrgreen: :mrgreen:
I
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
lidiapicapiedra
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
Ubicació: Minorisa

Entrada Autor: lidiapicapiedra »

US PASSEU UN OU!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Us hauria de fer vergonya tractar tan malament els vostres professors. :?
Una cosa és criticar--los aquí i una altra tractar-los com si fossin merda...Són persones, i potser algun dia vosaltres sereu professors...perquè d'alguna cosa s'ha de treballar quan els pares ja no et mantenen..
Una mica de respecte, home, que amb això podeu traumatitzar algunes persones...
I hi ha bromes i bromes.....
una cosa és tirar un avió de paper o fer bromes iròniques i l'altra és dir-li amb una tia que és una put....
Jo no us aguantaria pas....quina paciència que deuen tenir...
No heu pensat que de vegades aquests profes són gent rara i amargada pq fa molts anys que donen classe a gent impertinent????
En fi,.....bon rotllo....
m'imagino que tots hem estat joves..però jo mai les havia fet coses així.... De fet era una bona alumna.... :mrgreen:
Va...una crítica:
Jo tenia un profe de llatí a la Uni que era un pervertit. Sempre feia sortir alguna noia a la pissarra i aprofitava per mirar-li el cul i els pits...i li deia que portava un collaret molt macu però en realitat li mirava els pits el cabró...i és un iaio lleig i viciós....no és mal home però sempre s'ho feia venir bé a classe per treure temes sexuals.....Patètic..Era separat o divorciat...devia passar gana, vés!
"L'alegria és la pedra filosofal que tot ho converteix en or", Franklin Delano Roosevelt.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jo no aguantaria amb un profe pervertit a klasse, pro es veu k al meu insti ni a un × igual k el d la lidiapicapiedra. I aket tagafa x lespatlla i tot. I nos en teniem un d mates k et feia posa dls nervis. Era d mates, i kuan et deia d fe un exercici a la pissarra es posava al teu kustat a kanta, i a vere ki es koncentra amb un paio al kostat kantan!! A +, aket mateix professor ens explikava la istoria den patufet kuan teniem 3 anys, o sigui k mol en seriu no ens el preniem.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

L'any passat vaig tindre una professora de socials que mai tocava la pissarra, només la va tocar una vegada en tot el curs!!!! :o
I a part era molt maniàtica amb les notes mai li podies dir que s'havia equivocat al sumar els números perqué no ho canviava. :evil:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Reusenca »

lidiapicapiedra ha escrit: Una cosa és criticar--los aquí i una altra tractar-los com si fossin merda...Són persones, i potser algun dia vosaltres sereu professors...perquè d'alguna cosa s'ha de treballar !
Oi tant tens raó lidiapicapiedra perqué jo vull ser professora i no m'agradaria que en un futur els meus alumnes em critiquessin, però la veritat és que et desfogues una miqueta. :lol:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Home, a mi també m'agradaria ser professor, sino estic jubilat als 33 anys gràcies al futbol... :greetings: :roll: Tot i així, com que això de criticar s'ha fet sempre, i sempre es farà, penso que va bé dir-ho, perquè a més ajuda a evitar que facis qualssevol cosa digne de ser criticada.... No sé si m'neteneu, perquè jo m'explico fatal....

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Marc Riera, si k te entes, es k jo tampok m'espliku b XD. Pro si k te entes.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Mmm. jo també crec que us paseu, i crec que lidiapicapiedra té tota la raó del món.


Per cert.... a`quí dic el nom perquè no és una crítica dolenta... sinó divertida.

La profe de català avui ens ha ensenyaaaat... ioga! XD XD Heme stat un quart ds'hora posant-nos rectes però no tensos, fent-nos masatges a les orelles... Explicant que no hem de fer raonaments negatius.... Hahahaha. Ha estat molt divertit. XD

i bé.... Avui amb una profe he rigut tant a classe que plorava. Hahahha. i ella no m'ha dit res... XD XD XD XD és que estava explicant uan cosa amb tant d'ímpetu, i emoció i tenia la cara tan riallera... Hahaha. XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

sisi jo tame crec q ens estem passant...

uuuoooo naltres tambe fem ioga !!! a classe de religió !! ens llegeix la biblia mentres fem ioga... :mrgreen: i aixo de plorar ... aquesta mateixa professora es va fica a plorar ( no de riure ) davant de tota la classe mentres ens llegeia la historia d´Anna frank !! :mrgreen:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Marc Riera ha escrit: No sé si m'neteneu, perquè jo m'explico fatal....
Aquí en tens una altra que no s'explica bé... xD
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

No ens explikem b, pro ens entenem entre nosaltres XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Respon