Harry Potter i el misteri del Príncep

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Harry Potter i el misteri del Príncep

Entrada Autor: Finalpotter »

Sé que és una mica tonteria obrir un tema per això, però bé. La Warner Bros ha dit que la sisena peli (sí la sisena) pensen intentar estrenar-la a EEUU el divendres 21 de novembre del 2008.

Dic jo, que es deixin de punyetes i es concentrin en la cinquena que encara no s'ha vist cap video ni instantània de la peli.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

La veritat és que tens raó, que es concentrin en donar-nos més notícies sobre la cinquena, que la sisena encara queda lluny...u_u
Però bé, almenys saben que tindrem Harry Potter dos anys seguits, com abans, el 2007 la cinquena i el 2008 la sisena...

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

pos ami no es sembla tanta tonteria perque es la realitat!!
jo tmb ho es estat ho he vist en alguna web, la famosa data de estreno..pero be.. diria que amb la quarta..no van haberi uns canvis?, be potser son imaginacions meves sorry si es aixi.
de totes maneres... penso que en comptes de fer calculs de dates e histories..tindrien que estar mes pel rodatge i mes pel que toca.. home .. imagina... soc el director de la peli ( quin luxe no? :mrgreen: 8) XD) i jo que se.. sem trenca el decorat.. el reparador esta de vacances i queden dos semanes per que sestreni.. clar... ho han de arreglar..tornar a rodar la l'escena.i weno i mil coses mes.preses.. be que jo tmb, em concentraria en la cinquena que es la que toca.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

ho també trobo que s'haurien de preocupar més per la cinquena, després segur que els hi sobra temps per decidir que faran amb la sisena però tot i així tampoc va malament saber-ho.

el que no sé és com poden presisar tant la data, pot haver-hi més d'un contratemps, no sé.
la quarta no sé si van canviar-li la data però si també van enunciar la data molt abans de que surtís la tercera, no m'estranya.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Bloquejat