Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Se suposa que el Tom Riddle que busquen (o un d'ells) és per l'escena de l'horfanat, i el de la cambra secreta ja era més gran que aquesta edat quan es va rodar la peli, ara ja ves a saber quants anys té...

L'actor de la Cambra Secreta només serviria per alguna escena d'en Tom més grandet, potser la que va a demanar feina a en Dumbledore...però encara no sabem si mantindran l'escena o la canviaran per uns quants Lav-Lav xD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

F.G. wesley ha escrit:i no poden posar al de la cambra secreta?
El que sortia a la cambra secreta ara deu voltar els trenta anys i a la segona pel·lícula encara colava que fos un alumne... ara... doncs com que ja no cola.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Avui la Warner ha confirmat que ja te els actors per fer de Tom Riddle, un té 9 anys és diu Hero Fiennes Tiffin, i és el nebot d'en Ralph Fiennes (el Voldemort adult xD) i l'altre es diu Frank Dillane i té 16 anys (suposo que per l'escena d'en Tom preguntant sobre els horricreus.)

També s'ha confirmat la presència del següents actors que ja havien sortit a les altres (a part del trio):

# Helena Bonham Carter (Bellatrix Lestrange)
# David Bradley (Argus Filch)
# Robbie Coltrane(Hagrid)
# Warwick Davis (Professor Flitwick)
# Tom Felton (Draco Malfoy)
# Michael Gambon (Professor Dumbledore)
# Alan Rickman (Professor Snape)
# Maggie Smith (Prof essor McGonagall)
# Natalia Tena (Tonks)
# Julie Walters (Molly Weasley)
# David Thewlis (Remus Lupin)
# Evanna Lynch (Luna Lovegood)
# Matthew Lewis (Neville Longbottom)
# Bonnie Wright (Ginny Weasley)

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

M'estic acargolant per moments!! :lol: :lol: Això o sóc idiota directament :lol:
Estava a punt de preguntar que què passava amb el que feia de Sirius! Riure Riure

Vaig a amargar-me al millor lloc que trobi per no haver d'aguantar la humiliació... :lol: :lol:

PD: encara no hi ha fotos dels dos Voldies petitons? xDDD
Costa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2007 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

F.G. wesley ha escrit:i no poden posar al de la cambra secreta?
No perquè 'ha fet gran ;)

A mi també m'agradaria que fos aquell, perquè era bastant guapo :oops: :P es deia christian, oi? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Bé!! Per fi tenim el nen i l'adolescent Tom Riddle!!! L'elecció del nebot d'en Ralph Fiennes com el petit Tom era un secret a veus, ja que fa poc que en Joseph Fiennes (l'altre germà actor famós d'en Ralph) ho va xerrar...I en quant a l'altre xaval, vull veure-ho ja!! Vull veure fins a on s'assembla a en Christian Coulson, el primer Tom Riddle adolescent...En difinitiva, que vull fotos dels dos ja!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Al 3xl han fet una notícia explicant qui farà de Lavender Brown on hi ha dos tràilers:
aquest i aquest

I encara que no digui gaire cosa important relacionada amb la pel·lícula la notícia és aquesta:
3xl.cat ha escrit:Ron ja té nòvia a "Harry Potter"

L'actriu Jessie Cave ha estat l'escollida per interpretar Lavender Brown i ja tenim els primers tràilers de la pel·li!

El Ron ja té nòvia. El seu nom és Jessie Cave, l'actriu que donarà vida a Lavender Brown a la nova pel·lícula (la sisena ja) de la nissaga Harry Potter, El príncep mestís. La Lavender Brown és l'encisadora (però una mica pesada) alumna que s'enamora perdudament del millor amic de Harry Potter i posa les coses difícils entre el mateix Ron i l'Hermione.



Es preveu un bon esclat de gelosia que caurà sobre en Ron en forma de pluja d'ocells. Lavender Brown és un personatge clau en el sisè llibre de la saga i van ser moltes les actrius interessades a interpretar-lo. Es va organitzar un càsting multitudinari per escollir la noia més adequada. Al final, qui s'ha endut el paper ha estat Jessie Cave, però no se sap si va haver de passar l'audició per aconseguir-ho.



L'actriu té 20 anys i un currículum cinematogràfic pràcticament inexistent. Debutarà l'any vinent en el drama Summerhill (del qual ja hi ha un tràiler) i tot seguit farà el paper de Lavender Brown, o sigui que suposarà una prova de foc per ella. D'altra banda, també s'ha confirmat la presència de Hero Fiennes Tiffin, que farà el paper de Voldemort en la seva infantesa i Frank Dillane en la versió adolescent.



Així es completa un càsting on ja s'havia anunciat la presència de Jim Broadbent com a professor de pocions i Helen MCrory com a Narcisa Malfoy. La pel·lícula encara trigarà a arribar als nostres cinemes, però ja tenim dos tràilers que ens expliquen, a mode de making of, com funciona el rodatge del film.

D'altra banda, per tots els Pottermaníacs, apuntar que l'últim llibre de la saga, Harry Potter y las reliquias de la muerte, sortirà a la venda el 21 de febrer de l'any vinent, a les 18.30h. Seran edicions en català, castellà i gallec que sortiran tant a Espanya com a l'Amèrica Llatina. Per fi coneixerem el final de les aventures d'en Harry!

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Ei que bo el nebot del Ralf Finnes farà d'ell quan era petit, té gràcia.

Us penjo una coseta que he trobat remenant internet a http://www.harrypotters.com.ar

¿La Hija de Madonna actuara en Harry Potter y el Principe Mestizo?
Enviado por: Harry Potter 7

Tal parece que la película de Harry Potter y el Principe Mestizo sigue buscando niños para su rodaje, pero esta vez, sería una niña muyimportante e hija de una famos. Hablamos de Lourdes León, la hija de Madonna a quien Warner Bross le ofreció un pequeño papel en la sexta película del joven mago.

Lourdes, se sabe que es fanatica de la saga, tanto en las películas como en los libros.
El problema es que su madre Maddona y su Padre Carlos Leon quieren que tenga una niñez lo mas normal posible, y la aparición de la pequeña en la saga la haría muy famosa.



No sé de qúi farà em sembla que no queda cap pàper lliure, no?
:? :?

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs m'estranya molt, fa uns dies vaig llegir que ja s'havia tancat el grup d'actors de la peli...

El que passa és que ara la web on sortia això no s'obre...>< (és estrenosdecine.net, però ara no va...=S)

Bé, deien que ja estaven tots els actors, que repetien els altres, repasaven els nous i no deien res d'això... :?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Tret del Leaky Cauldron:
No Lourdes in HBP

A rumor has cropped up in recent weeks claiming that singer Madonna’s daughter Lourdes had been considered for a part in HBP. This is false, the WB has told TLC. She will not be in the film.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Oh, pobre Lourdes Maria!!! Com a fan de la saga, puc imaginar que ha de ser molt fustrant intentar formar part d'ella i que te negin l'oportunitat. Quan vaig sentir el rumor vaig pensar que Lourdes seria Romilda Vane, però ara veig que ella simplement no sortirà. En fi, no sempre es pot aconseguir tot a la vida encara que tinguis una mare mundialment famosa...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Entrada Autor: Ge65 »

La Lavander Bronwn a HP6

Aquí està:

Imatge
Hi haurà un dia que... Comedia, dolça comedia

Harry Potter i l'esperat final
Entre la Sdaraniel i jo. Versió de HP7

Tots per una ficEntreu-hi, una bona alternativa a l'aburriment!
Participo en la Revista de HPCAT. I tu?

Avatar de l’usuari
x.krl.x
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. juny 28, 2007 12:14 pm
Ubicació: SaBaDeLL!!

Entrada Autor: x.krl.x »

ka mona la actriu akesta, la ke fara de Lavender!
I ke pija ke sembla... :roll:

Faran bona parella?

xDD
Imagineuvos el pobre Rupert haven de menjarli la cara aposta!!
(recordeu ke la Ginny li diu al Harry que semblen dos pops? xDD)
Pobret, am lo mono kes, i el pinten tan pringat... :roll: :roll: :roll:

x cert,
Imatge

Akest aes la k fara de narcissa, no?
doncs espero ke almenys li possin una perruca rossa albina xP
(em recorda a una de Embrujadas (ke konsti k no magradava...), la pelroja...)

Dels demes no trobo fotos...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

La familia Gaunt eliminada de la película

Después de que Warner Bros anunciase el "reparto completo" de la película sin mencionar importantes personajes, han confirmado qué personajes no aparecerán por recortes en el guión. La ausencia más alarmante es la de los tres Gaunt: Mérope, Morfin y Sorvolo. Pero no son los únicos.

Tampoco veremos a Hepzibah Smith o al Primer Ministro muggle.

La ausencia de los personajes implica que tampoco veremos las escenas en las que están involucrados, desde la conversación de Fudge y el Ministro muggle hasta el forcejeo entre Tom Ryddle y su tío Morfin Gaunt. Esta decisión afecta especialmente a la historia del pasado de Voldemort.

_____________________________

Mare meva, jo no sé quina mena de pel·lícula faran...(o pitjor: sí ho sé...:roll: )
Perquè ja ens poden anar fent a la idea que anirà de parelletes i poc més, ni pasat d'en Voldemort ben explicat, ni ministres...

No m'estranyaria que diguessin "que al final allò del príncep ho hem tret"...XD

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:La familia Gaunt eliminada de la película

Después de que Warner Bros anunciase el "reparto completo" de la película sin mencionar importantes personajes, han confirmado qué personajes no aparecerán por recortes en el guión. La ausencia más alarmante es la de los tres Gaunt: Mérope, Morfin y Sorvolo. Pero no son los únicos.

Tampoco veremos a Hepzibah Smith o al Primer Ministro muggle.

La ausencia de los personajes implica que tampoco veremos las escenas en las que están involucrados, desde la conversación de Fudge y el Ministro muggle hasta el forcejeo entre Tom Ryddle y su tío Morfin Gaunt. Esta decisión afecta especialmente a la historia del pasado de Voldemort.

_____________________________

Mare meva, jo no sé quina mena de pel·lícula faran...(o pitjor: sí ho sé...:roll: )
Perquè ja ens poden anar fent a la idea que anirà de parelletes i poc més, ni pasat d'en Voldemort ben explicat, ni ministres...
Això ho ha dit la Warner?¿ Mare de deu... Com explicaran el passat d'en Voldemort sense la seva familia?¿
No m'estranyaria que diguessin "que al final allò del príncep ho hem tret"...XD
I que l'Snape es bo... Si ja, total

Bloquejat